Print side | Luk vindue

Beoplay a8

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116243
Udskrevet den: 28-December-2024 kl. 22:56

Emne: Beoplay a8
Skrevet af: Louise2401
Emne: Beoplay a8
Skrevet den: 19-Oktober-2012 kl. 23:21
Hej. 

Jeg har lige købt Beoplay a8. Da jeg, som det første, skulle tilslutte det trådløse netværk gik det allerede galt. Beoplay kan ikke finde mit netværk - men samtlige af mine naboers Wink Der kommer dog et netværk jeg ikke kender (og som ikke kommer frem på mine andre enheder) en lang række af bogstaver og tal..... kan det mon være mit netværk Embarrassed
Når jeg normalt tilslutter mit trådløse netværk til andre enheder (f.eks iPad og Iphone) så kommer det navn jeg selv har valgt til mit netværk, og jeg bruger min selvvalgte adgangskode.
Burde det ikke være det samme med beoplay ??? Jeg har trådløst netværk via Airport express - det burde vel ikke give problemer, eller.... ??? Min internetudbyder er yousee.

Håber inderligt at der er en, som kan hjælpe mig. Efter 5 timers roden rundt, er jeg tæt på at returnere skidtet Cry

Kh. Louise

Svar:
Skrevet af: akawa
Skrevet den: 23-Oktober-2012 kl. 23:06
Det er fordi Beoplay ikke kan se special karakter og mellemrum i SSID. f.eks Louise's Airport Express.

Skrevet af: Louise2401
Skrevet den: 24-Oktober-2012 kl. 00:20
Nu virker det jo bare Clap I B&O´s´vejledning står der ikke noget om, at der ikke må være mellemrum.

Tusind tusind tak for din hjælp - du er dagens helt Smile

Kh. Louise

Skrevet af: akawa
Skrevet den: 24-Oktober-2012 kl. 20:35
Selv tak, tog mig også lang tid med mit Beoplay V1.

Print side | Luk vindue