Så nu virker mit ViaPlay "kun" på min iPad, alle andre enheder melder bare "Max. enheder nået".
Hvis antallet "kun" er 4 stk., så rammer jeg da hurtigt max.,2 stk. iPhone´s, iPad, nogle computere, måske PS3 når app´en kommer, alt sammen indenfor samme husstand.
Troede så bare man under sin konto håndtering kunne nulstille sine devices, ala Netflix, men næ nej.
Man skal åbenbart over kundeservice får at få slettet en enhed, og kun een pr. 90 dage... :O(
http://digitalt.tv/viaplay-indforer-begraesning-til-4-enheder/ - http://digitalt.tv/viaplay-indforer-begraesning-til-4-enheder/
Ret irreterende når man nu gerne vil se en film på sin nye computer, og kundeservice ikke tager telefonen, selv om der burde være åben, weekender 10-16, ringer kl 13... :O(
Jeg er ellers stor fortaler for streaming, har flere tjenster, Netflix, Hulu, Amazon Prime samt ViaPlay.
Men dette er et lille minus i min bog, jeg syntes ViaPlay´s enheds håndtering er usmart.
Kunne bedre forstå at der måske kun kunne være måske 2-3 online samtidigt, og hvis flere loggede på stoppede en af de andre.
Men at låse på hardwaren er usmart, hvad hvis man er ude i byen, og ikke har sin egen computer med, men gerne f.eks. vil se en fodboldkamp på en "fremmed" computer, det er jo så ikke muligt, og så ryger noget af det smarte altså i mine øjne.
Hvad er andres holdning til dette??
Er der nogle er har haft kontakt til kundeservice med noget tilsvarende, og hvad er deres oplevelse af håndteringen max. enheder problematikken??