Print side | Luk vindue

Halvdød W5000

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116621
Udskrevet den: 26-December-2024 kl. 15:36

Emne: Halvdød W5000
Skrevet af: Himan
Emne: Halvdød W5000
Skrevet den: 30-Oktober-2012 kl. 13:41
Min Benq W5000 står med det ene ben i skraldespanden, da den nu kun viser venstre halvdel af billedet korrekt. Højre halvdel af billedet er et miskmask af sort/hvide tern og striber.

Jeg har forhørt mig hos Benq og den komponent det er galt med, er ikke længere i produktion. Sjovt nok.
Hifiklubben, som forhandler Benq, kan ikke hjælpe mig, da de ikke selv reparerer på Benq projektorer. (Det er ikke hos Hifiklubben den er købt, men de ville gerne hjælpe med, at sælge mig en ny projektor).

Benq-en er 1½ år ude over garantien, så der er heller ikke noget at hente. Jeg har ikke de store forhåbninger til en løsning, men ville lige give det en sidste chance inden den makuleres eller bliver flettet til julepynt.

Er her nogen, der har gode ideer til hvad jeg stiller op med projektoren?

Svar:
Skrevet af: tvkartoffel
Skrevet den: 30-Oktober-2012 kl. 14:07
Det ser ud til at være et kendt problem:

http://www.avsforum.com/t/1204170/help-benq-w5000-half-the-picture-is-gone

MVH

Skrevet af: Himan
Skrevet den: 30-Oktober-2012 kl. 14:18
Ja - det glemte jeg at nævne. Jeg har set det beskrevet andre steder på nettet. Så det er i det mindste nok ikke noget personligt rettet mod mig.

Skrevet af: stridsvognen
Skrevet den: 15-November-2012 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af Himan Himan skrev:

Ja - det glemte jeg at nævne. Jeg har set det beskrevet andre steder på nettet. Så det er i det mindste nok ikke noget personligt rettet mod mig.

Hvis du opgiver projektoeren vil jeg gerne give en en plade chokolade for den.. Bare for at få lov at skille den ad, og se hvordasn sådan en maskine er bygget.

-------------
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300

Print side | Luk vindue