Print side | Luk vindue

Epson TW3200 alternativ.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117060
Udskrevet den: 26-December-2024 kl. 15:37

Emne: Epson TW3200 alternativ.
Skrevet af: JayQ
Emne: Epson TW3200 alternativ.
Skrevet den: 13-November-2012 kl. 16:06
Jeg har købt mig en Epson tw3200, som jeg synes er super fed. Problemet er bare at den er for stor og klodset, så min kæreste har bedt mig om at aflevere den tilbage :/ 

Findes der et alternativ til den, som er mindre ? Det er ikke et krav at den skal have Lens Shift, men det er klart at foretrække. Det der er vigtigst er sådan set at den har masser af zoom, så jeg kan få ca. 108" på 3.6 meter :)

Svar:
Skrevet af: BaSsE_-
Skrevet den: 13-November-2012 kl. 16:47
Hejsa...

Jeg har en optoma HD20 den er ikke så stor og den smider et billede på 100" fra 3,5 meter, men der er kommet en ny model som hedder Optoma HD23, den kan du jo tage et kig på...  Smile

-------------
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -

Skrevet den: 13-November-2012 kl. 18:32
Okay. :) Har faktisk kigget på hd23 i hifiklubben. Men den kan ikke helt klare det store billede. Derimod benQ W1100 , som også er meget mindre :)

Skrevet af: Precious
Skrevet den: 15-November-2012 kl. 13:25
Jeg ved ikke hvordan du har det med støj.

Nu kommer der en påstand (i må gerne nakke mig på den!):

Jo større projektor, jo større blæser. Jo større blæser, jo mindre omdrejninger. Jo mindre omdrejninger jo mindre støj.

Jeg havde TW6000 (solgt nu) og den larmede faktisk ikke, men den var stor.

Så JayQ ... næste gang får du hak fordi den larmer og ikke fordi den er for stor!
Du må hellere vise hende derhjemme hvem der har bukserne på :)

Skrevet af: JBtv
Skrevet den: 15-November-2012 kl. 15:13
Prøv evt at checke:

http://benq.dk/product/projector/w1070 - http://benq.dk/product/projector/w1070

Men ellers er jeg helt enig i ovenstående kommentar (om blæsere og støj - påklædning blander jeg mig ikke i Smile)

Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 15-November-2012 kl. 16:42
BenQ larmer som en støvsuger. (Jeg er også meget overfølsom overfor blæserstøj, så kan være andre er mere tilgivende). 

Skrevet af: sumolounge
Skrevet den: 15-November-2012 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg ved ikke hvordan du har det med støj.

Nu kommer der en påstand (i må gerne nakke mig på den!):

Jo større projektor, jo større blæser. Jo større blæser, jo mindre omdrejninger. Jo mindre omdrejninger jo mindre støj.

Jeg havde TW6000 (solgt nu) og den larmede faktisk ikke, men den var stor.

Så JayQ ... næste gang får du hak fordi den larmer og ikke fordi den er for stor!
Du må hellere vise hende derhjemme hvem der har bukserne på :)

AMEN! Det er også min erfaring - Elsker min TW3200, og den hænger jo i loftet så hvad er problemet fra kærestens side af?

Skrevet den: 15-November-2012 kl. 21:00
Din forklaring omkring støj, giver rigtig god mening. Og ja, støj er uacceptabelt , når man ser gode film.
Problemet er at man kan se Projektoren. :p Uanset om den sidder i loftet eller hænger på væggen. :/

Print side | Luk vindue