Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Køb, salg, bytte
Forumbeskrivelse: Køb, salg og bytte af hjemmets elektronik og indhold. (Kun registrerede brugere kan skrive)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117495
Udskrevet den: 03-November-2024 kl. 13:09
Emne: Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!
Skrevet af: klaushansen
Emne: Elgiganten åbner i Holbæk = TILBUD!
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 12:33
Hey ved ikke om dette emne er placeret rigtigt eller om alle kender nyheden men Elgiganten åbner en ny butik i holdbæk torsdag d. 29.11.2012 kl. 7:00 og har ret mange fine tilbud!
Se mere her:
http://tilbudsavis.elgiganten.dk/eCom_week48_bKsxTs3/
|
Svar:
Skrevet af: zylichh
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:08
Holy crap, nogen syge tilbud på de MacBooks :O
|
Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:17
Der er generelt nogle vilde tilbud.
------------- Se mit udstyr her: http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:18
Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:23
Mejnert skrev:
tak for info, jeg ved så hvor jeg skal hen torsdag morgen :-) |
Pis jeg ikke kan komme afsted, der er et par tilbud jeg ville benytte mig af.
|
Skrevet af: Zickboy
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:25
Hvem der lige var i holbæk i morgen ... men mon vi ikke ser til "tilbud" på recorder om et par dage :) ATV til 599 eller ikke dumt
|
Skrevet af: Langtoft
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:28
Ifølge FB, så sætter de telt op onsdag til dem der vil ligge i kø :) folk bliver lukket ind i hold, og det er kun tilladt at købe et af hvert produkt :)
|
Skrevet af: Kasper Jensen
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:36
Var ude at kigge, da de åbnede i Aalborg. DET overskuede jeg ikke. :)
|
Skrevet af: osbech
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 13:39
Zickboy skrev:
Hvem der lige var i holbæk i morgen ... men mon vi ikke ser til "tilbud" på recorder om et par dage :) ATV til 599 eller ikke dumt |
Det ville da være kedeligt, det er onsdag i morgen ;)
Men ja, der er mange gode tilbud..
|
Skrevet af: soli
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 14:29
Er der nogen af Jer, som skal derhen, da jeg godt kunne bruge et 32" til 1000 kr :-)
Jeg kan afhente det fredag aften, da jeg skal til sjælland der.
/soli
|
Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 14:37
Mejnert skrev:
tak for info, jeg ved så hvor jeg skal hen torsdag morgen :-) |
Hvis du regner med at kunne tage hen torsdag morgen og få nogle af de gode tilbud så bliver du nok skuffet. Det er nok i løbet af onsdag du skal stille dig i kø......
-------------
|
Skrevet af: Gunraf
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 15:08
ELGIGANTEN, føj!!! Dem gider jeg sandelig ikke større mere.
Magen til elendighed, deres service når du HAR købt er simpelthen under al kritik.
|
Skrevet af: PF
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 15:57
Aldrig noget problem med ElGiganten her. Det kommer vist an på så meget..
|
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 16:02
Skrevet af: zeryus
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 16:47
Mejnert skrev:
hmm da de åbnede (igen) i Glostrup, var der flere af deres kø tilbud stadig til at få da jeg kom om eftermiddagen, men det kan da godt være jeg ikke er lige så heldig denne gang :-) |
Var der stadigvæk kø udenfor da du kom?
|
Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 16:50
Hold kæft nogle voldsomme tilbud.. Gid det var tættere på københavn :(
|
Skrevet af: Treated
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 17:33
skod man ikke bor nær holbæk :(
|
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 17:47
Skrevet af: forzajuve
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 18:11
Kunne være man skulle kigge forbi..... håber bare ikke der er en million der skal derud
------------- LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 18:31
Ja, hvis bare El-dilettanten havde haft disse tilbud til Black Friday, så havde der været noget at handle for...
Men held og lykke til de, der får del i de gode tilbud i Holbæk.
|
Skrevet af: Pedersentec
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 18:35
hey tænkte på får man et nr når man kommer så man kan sove der ude eller hvad?
bare om man kunne være der og så kæresten kom sener og tog over eller skal man sove på jorden i en kø?
er der nogle som ved det??
mvh P
|
Skrevet af: karkov
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 21:20
de kunne da godt have haft lumia 920 med på de tilbud, det er jo på premiere dagen. øv bøv.
jeg kigger der ud omkring 0845 da jeg har lang pause mellem 8 og 12, så hvis ikke der en en begrænsning på et kø per kunde kan jeg måske være til at handle med hvis ikke det bliver for meget kaos over det.
men man skal sikkert tilbage i køen efter hvert køb. forstår bare ikke at der ved nogle ting står max 1 stk per kunde
|
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 21:24
karkov skrev:
de kunne da godt have haft lumia 920 med på de tilbud, det er jo på premiere dagen. øv bøv.
jeg kigger der ud omkring 0845 da jeg har lang pause mellem 8 og 12, så hvis ikke der en en begrænsning på et kø per kunde kan jeg måske være til at handle med hvis ikke det bliver for meget kaos over det. |
Ja, hvis du kan havet et 32" tv med, så er jeg aftager af det, giver også til benzin :-)
/soli
|
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 21:27
soli skrev:
karkov skrev:
jeg kigger der ud omkring 0845 da jeg har lang pause mellem 8 og 12, så hvis ikke der en en begrænsning på et kø per kunde kan jeg måske være til at handle med hvis ikke det bliver for meget kaos over det. |
Ja, hvis du kan havet et 32" tv med, så er jeg aftager af det, giver også til benzin :-)
/soli |
Er på arbejde i bus så det er ikke pladsen der er problemet det er mere tiden/lysten til at vente hvis der er kaos magter dog ikke at kæmpe med tunge hvidevare
|
Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 22:12
Gode tilbud! Har selv været til en af disse åbninger og skal man have de rigtig gode tilbud med begrænset antal skal man regne med at sove der. Der hvor jeg så det, lukkede de folk ind i hold og køen kom så ind efterhånden som andre forlod butikken. Selv magtede jeg ikke køen og kom først om eftermiddagen. Der var stadig tilbud tilbage, men de rigtig gode tilbud på bærbare, tabletter, mobiler etc. var selvfølgelig forlængst væk....
|
Skrevet af: Esben T
Skrevet den: 27-November-2012 kl. 23:33
Kan læse mig frem til inde på HOL at der allerede var folk i kø fra kl 16ish i dag - tror der er en del der gerne vil have fat i en MBA, mig selv inkl.
|
Skrevet af: glade
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 08:15
Ja ville godt ha fat i en xbox til mine drenge så hvis nogen for fat i sådan en giv enlig lyd 666 kr er billigt...
------------- Panasonic G20E Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv)
|
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 08:38
Jeg tager til Elgiganten imorgen, men er der først omkring 8.00, så alle de gode tilbud er nok væk, men bare de server kaffe :-)
Så hvis nogen skal have noget så send en PM.
/soli
|
Skrevet af: Oscar
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 09:34
Skrevet af: Potter
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 12:59
Overvejer at få en anden flad, denne Sony KDL65HX923BAE som der spares 20.000 dask på i henhold til deres tilbudsavis, er der nogen der kender til den og om den evt. er pengende værd?
------------- 4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 17:31
man skal lige være lidt obs på deres tilbud. jeg var lidt varm på den toshiba Qosmio til 4999, men det er ikke den samme version som den der dukker op når man googler modelnummeret. Mangler lige et par småting:
Blu-ray drev 8 GB Ram full hd display (elgigantens har kun 1600 x 900) 3D mindre HD end 1 tb
jeg ved godt nogle af specs er opgivet i tilbudsavisen, men generelt er det irriterende at Elgiganten ikke oplyser hele model modelnavnet i deres tilbudsavis.
------------- endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
Skrevet af: Sejrsen
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 17:40
Er der ikke én der gider at købe en Samsung galaxy S3 til mig?
|
Skrevet af: DiscomanDK
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 18:05
Sejrsen skrev:
Er der ikke én der gider at købe en Samsung galaxy S3 til mig? |
Man må købe en vare pr. mand, hvad gætter du så på?
|
Skrevet af: DraX
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 18:17
Erhm... Er det ikke en vare af hver genstand ? Dvs du da gerne må købe flere vare, bare ikke den samme vare... ?
|
Skrevet af: DiscomanDK
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 18:24
DraX skrev:
Erhm... Er det ikke en vare af hver genstand ? Dvs du da gerne må købe flere vare, bare ikke den samme vare... ? |
Jeg har forstået det således at du kun må tage 1 stk. af deres KØ tilbud. Sådan plejer det som hovedregel også at være, hvis man deltager i div. KØ tilbud events. Sådan har det da ihvertfald altid været de gange jeg selv har deltaget.
Det er vel også naturligt nok, da man ellers blot kunne købe en masse ind og let omsætte det i DBA.dk med fortjeneste.
|
Skrevet af: KristianSon
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 19:26
De to gange hvor jeg har været til elgigantens "åbningsfester" har man kunnet købe flere varer, bare maks 1 af hver enkel.
|
Skrevet af: thcleaner
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 19:29
Potter skrev:
Overvejer at få en anden flad, denne Sony KDL65HX923BAE som der spares 20.000 dask på i henhold til deres tilbudsavis, er der nogen der kender til den og om den evt. er pengende værd? |
det er sidste år model men stadig et fantatisk tv
|
Skrevet af: Jakabov
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 19:48
DiscomanDK skrev:
Jeg har forstået det således at du kun må tage 1 stk. af deres KØ tilbud. Sådan plejer det som hovedregel også at være, hvis man deltager i div. KØ tilbud events. Sådan har det da ihvertfald altid været de gange jeg selv har deltaget.
Det er vel også naturligt nok, da man ellers blot kunne købe en masse ind og let omsætte det i DBA.dk med fortjeneste. |
Tror nu at det er 1 stk. pr. tilbud, sådan var det da de åbnede i Aalborg. Der købte jeg 1 stk. af en 4-5 produkter såsom Samsung Galaxy SII, Boxee Box, Xbox 360, externe harddiske m.m.
|
Skrevet af: Peterbm
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 20:19
Bor selv i Roskilde, men det er alligevel en køretur på 40 min. Overvejer det stadig, men mega ærgerligt hvis man dukker op kl.05 og stadig ikke får del i de gode tilbud. Kunne virkelig godt bruge en Zeppelin Air :)
Jeg giver 400 kr. til den som vil købe den for mig :)
|
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 20:27
Tror jeg ringer og reservere en Macbook ;D Det må helt klart kunne lade sig gøre
|
Skrevet af: Jakabov
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 20:32
Peterbm skrev:
Tror jeg ringer og reservere en Macbook ;D Det må helt klart kunne lade sig gøre |
Ikke meget ved at lave køtilbud hvis man kan reservere på forhånd... Men held og lykke med det. :-)
|
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 20:52
Jeg har lige reserveret en Macbook og en Zeppelin :D
NOT
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 21:48
Peterbm skrev:
Tror jeg ringer og reservere en Macbook ;D Det må helt klart kunne lade sig gøre |
Hvis det kunne lade sig gøre, ville det jo netop ikke være KØtilbud
|
Skrevet af: mylle
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 22:11
I tror ikke at han mener det sarkastisk?
|
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 22:52
mylle skrev:
I tror ikke at han mener det sarkastisk? |
Endelig en skarp person på sådan en råkold onsdag aften
|
Skrevet af: Allanbp
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 23:49
Peterbm skrev:
.....Bor selv i Roskilde, men det er alligevel en køretur på 40 min.....
|
Du må køre ret så forsigtigt hvis det tager dig 40min
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 06:33
nogle der har info om køens længde ;-)
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 08:10
Absurd lang kø
|
Skrevet af: Jesper Keller
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 08:22
Potter skrev:
Overvejer at få en anden flad, denne Sony KDL65HX923BAE som der spares 20.000 dask på i henhold til deres tilbudsavis, er der nogen der kender til den og om den evt. er pengende værd? |
Det er en temmelig sprød skærm Potter! Hvis du kan undvære Netflix tilgang i dit tv, så vil jeg klart anbefale det TV :P Kåret som en af de bedste skærme sidste år og blev testet på Flatpanels.dk som en rigtig fed skærm.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1309428490
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 08:28
jeg opgiver. Dem der stod først havde været der siden 0630 og køen er blevet 3-4 gange længere siden. Vagten sagde at de første 1000 har været igennem butikken og mange kommer ud med flere ting
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 08:36
Skrevet af: SosFarum
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 09:44
Ovevejede at tage derud når jeg havde fri i aften men det kan jeg da vist godt droppe....lyder som om alt det sjove er væk til den tid....
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94576&title=sos-bio" rel="nofollow - Min bio http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114874&title=forstrkere-med-home-theater-input" rel="nofollow - HT input
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 10:31
Har stået i kø i 2 timer og har fået alle de ting jeg skulle have :-)
2 stk tv 2 stk ps3 + spil 2 stk harddisk 1 stk bærebar 1 stk mobil
/soli
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 10:33
min kærestes veninde stod forrest da jeg kom derud ca 0820. Hun købte en telefon for mig, men hun var først igennem lidt over kl 10. hun skulle først stå i en kø for at bestille derefter en ny kø for at betale og til sidst i kø ved vare udlevering.
|
Skrevet af: power
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 10:35
Gider heller ikke stå i kø for at spare et par 1000 kr. Hvis du arbejder de par timer som du ellers står i kø. ( og tjæne penge)Og så køre ind og køber det en aften. Hvor du så også kan få rabat. Har det kostet det samme i sidste ende
|
Skrevet af: Nikodk
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 10:43
køen er ikke lang nu - så se at komme afsted
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 11:09
i takt med flere vare bliver udsolgt er det vel meget normalt
|
Skrevet af: Bjornstad
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 11:34
Nogen der ved om de har flere Macbook Air tilbage? :)
|
Skrevet af: thomnico
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 12:04
jeg var dernede kl 0715 og kigge, der stod en flod af mennesker i kø, og hørte at de sagde i megafon at macbook air var udsolgt, men at alle andre varer var der endnu.
|
Skrevet af: detoch
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 12:31
Er der nogen der ved om der er flere samsung Galaxy S3 tilbage og om det er muligt at købe 2 stk.. ville gerne have en til kæresten og mig selv nemlig..
-------------
|
Skrevet af: gullip
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 13:00
Jeg er herinde nu. Der er stadig zeppelin tilbage :)
|
Skrevet af: dumb
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 14:10
Er der nogen der inde som kan se om der stadig er en Macbook pro 15" retina tilbage?
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 14:36
Der var mange af varene der ikke var udsolgt og ekstrem meget personale på. Så stod slet ikke i kø. Måske du kan ringe og høre dem :)
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 14:59
I forbindelse med deres tilbud i holbæk, kan der ikke besvares spørgsmål over telefon. Der skal man møde op i butikken. Det siger de på hovednummeret.
-------------
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 15:59
nogen der ved om der er flere lumia 800?
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 16:05
slumbert skrev:
nogen der ved om der er flere lumia 800? |
Mit umiddelbare svar er nej, der lå ikke flere bundles tilbage (lumia+cover+shield) tilbage, men om de har flere tilbage ude på lagret, som ikke er bundles, men blot tlf'en ved jeg ikke.
Sådan var det med den bærbare jeg købte, der var bundles i butikken med bærbar+mus+taske, men ville blot købe bærbaren, så den skulle jeg hente i servicecentret efter betaling i kassen
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 16:52
Var der flere af de 65" TV ?
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94576&title=sos-bio" rel="nofollow - Min bio http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114874&title=forstrkere-med-home-theater-input" rel="nofollow - HT input
|
Skrevet af: kenp
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 16:56
Skal se efter når jeg kommer forbi omkring kl. 20.00.....
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 17:16
kenp skrev:
Skal se efter når jeg kommer forbi omkring kl. 20.00..... |
Kan du ikke høre ang. de samsung galaxy S3, så slipper jeg for en køretur i morgen tidlig.. har lige lovligt langt, hvis der er udsolgt.
-------------
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 17:23
tror kun kø tilbud gælder i dag
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 17:36
Der står ellers så længe lager haves.. dog senest 2.12.12
-------------
|
Skrevet af: thomnico
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 18:58
Hvis der er nogen der kommer forbi nu her må i gerne høre efter om der stadig er flere tilbage af: Siemens vaskemaskine: WM14E330SN pris (1999) Matsui Opvaskemaskine (pris 999)
og evt lige smide en PM eller reply på tråden inden kl 1945-20?
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 22:18
Det eneste Tv der vist var udsolgt var 65" - de andre var der fra et par stykker tilbage til et par paller.... Kunne ikke Se nogen Samsung S3 - men der var en del S2 - havde ikke så meget tid til at kigge...nåede ikke ind og kigge vaskemaskiner. Der var udsolgt af Galaxy Note - men skulle være et par iPads tilbage, hvis man er til den slags.
Fik kun købt en Kinect og så The Dark Knight Rises til 129,-
|
Skrevet den: 29-November-2012 kl. 23:38
masser af zeppelin kl. 21 ved lukketid
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 09:19
Jeg nåede først derop kl. ca. 20.40, og 20.56 var jeg ude igen med mit 46" igen ;-) (og lige knap 6K fattigere)
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 10:51
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 11:29
Mejnert skrev:
Jeg var der om eftermiddagen, og skulle egentlig kun have 2 ting, men endte med at måtte gå 2 gange ud til bilen med en masse ting.
Min Kone deler dog ikke min overbevisning om hvor livsnødvendigt det hele var, så har lidt ondt i ryggen i dag, da man ikke sover så godt på vores sofa |
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 11:59
Mejnert skrev:
Jeg var der om eftermiddagen, og skulle egentlig kun have 2 ting, men endte med at måtte gå 2 gange ud til bilen med en masse ting.
Min Kone deler dog ikke min overbevisning om hvor livsnødvendigt det hele var, så har lidt ondt i ryggen i dag, da man ikke sover så godt på vores sofa |
Hvad pokker købte du siden du skulle gå to gange ?
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 12:57
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 13:26
Nå tog chancen og kørte derned alligvel.. Og der var selvfølgelig udsolgt at samsung S3... Så så lige det nye samsung i 75" og det er da bare nice... men det var prisen så ikke.... 65.000 kr er lige lidt mere end budgettet kan bære..
-------------
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 13:49
Mejnert skrev:
Jeg fik lidt forskelligt, men skal dog sige at jeg købt en bærbar og en støvsuger + kamera til en kollega.
1 x tv
2 x bærbar
2 x støvsuger
1 x Ext. harddisk
1 x Skylanders pakke
1 x kamera Canon samle pakke
1 x router
1 x Switch
1 x ATV 3
|
Ja det der Canon kamera er jeg godt nok også varm på, men købte et Canon 1000D sidste år var det vidst øvøvøv.
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 14:11
Mejnert skrev:
Jeg fik lidt forskelligt, men skal dog sige at jeg købt en bærbar og en støvsuger + kamera til en kollega.
1 x tv
2 x bærbar
2 x støvsuger
1 x Ext. harddisk
1 x Skylanders pakke
1 x kamera Canon samle pakke
1 x router
1 x Switch
1 x ATV 3
|
Så må du købe en ny sofa for de penge du sparede
|
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 14:45
2Tb diske fra reklamen er IKKE USB 3.0 kun 2.0.
|
Skrevet af: qpad
Skrevet den: 30-November-2012 kl. 20:29
Nogen der gider se om de har flere panasonic 42 plasma til 2222,- tilbage ? normalpris er 2990,- så det kan ikke svarer sig for mig at kører den lange tur hvis de ikke har flere, men kunde "service" nægter at oplyse om lager antal.
|
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 08:28
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 08:31
Sikke en dårlig kundeservice at de ikke vil oplyse dig det. De kan da ikke være tjent med at de får et skuffet kunde...Hvilken begrundelse brugte de? Man kan jo ringe til hvilken som helst anden Elgiganten og få oplyst hvad de har på lager. Dette må også gælde for Holbæk. El Idiotes...
|
Skrevet af: aerik
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 08:38
Peterbm skrev:
Sikke en dårlig kundeservice at de ikke vil oplyse dig det. De kan da ikke være tjent med at de får et skuffet kunde...Hvilken begrundelse brugte de? Man kan jo ringe til hvilken som helst anden Elgiganten og få oplyst hvad de har på lager. Dette må også gælde for Holbæk. El Idiotes... |
Det er en ny butik, så højest sandsynlig af flere årsager. De vil have dig ud at se butikken, og du skal gerne købe nogle ekstra almindeligt prissatte varer, da de taber på hver eneste varer (højest sandsynligt) de sælger fra tilbudsavisen. His de oplyser dig i Tlf, at der ikke er flere fjernsyn til x-kr kommer du ikke, tager du chancen, kan det være at du alligevel sniper et andet fjernsyn, som de tjener på, hvis fjernsyn 1 er udsolgt osv. Det ele handler om at promoverer butikken, og kan de tjene enge ved siden af, er det fedt nok.
Det var bl.a. en grund vi havde i en butik jeg arbejdede i, da vi havde jubileumstilbud.
|
Skrevet af: Langmack
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 08:41
Spørgsmålet er vel hvor de skal ligge deres manpower?
I min mening ikke dårligt kundeservice. De kunder der har stået i kø i lang tid, og taget sig tiden til at benytte sig af deres "KØ-tilbud", har vel fortrinsret.
Kører du en restaurant, forlader du vel heller ikke bordbestillingen for at suse ud for at tage imod en takeaway bestilling?
------------- LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander. B&O Stage Beoremote One
|
Skrevet af: qpad
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 19:55
Jeg har købt et pana 42" dernede idag til 2222,- god pris, der er stadig 20 stk tilbage.
|
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 22:19
Skal selv derop igen i morgen, glemte at købe en soundbar... Håber de har flere til tilbudspris
|
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 22:23
Gider du tjekke om de har flere eksterne hdd til tilbudspris ? :)
|
Skrevet af: Hoth
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 23:05
Er der nogen der ved, om der stadig er billig Xbox tilbage?
|
Skrevet den: 01-December-2012 kl. 23:25
Prøver at se når jeg kommer derop, regner med at være der ca. Kl. 12 så kigger jeg
|
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 08:36
Sorry for asking... hvis du har tid gider du så kigge om wifi printeren de havde på tilbud er der.... ik ultra vigtigt men kun hvis du har tid
|
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 09:47
Jeg slæber ipad mad så kan jeg vel skrive direkte deroppe fra
|
Skrevet af: trikker
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 10:37
Vil da gerne vide om der er flere ipod touch 16gb til 999,- hvis der er tid til det.
|
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 11:50
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 11:52
Ekstern harddisk nope ikke flere af dem til 399
|
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 11:53
Xbox til 999,- tjek er der :-)
|