Print side | Luk vindue

Netflix problemer på APTV

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117542
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 17:58


Emne: Netflix problemer på APTV
Skrevet af: Molotow
Emne: Netflix problemer på APTV
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 20:54
Hejsa,
 
Jeg har problemer når jeg bruger Netflix på min Apple TV3. Porblemet består af usynkroniseret lyd, og billedudfald. Når det sker, så kommer billedet ikke af sig selv igen, men så kan jeg pause, spole lidt og så er den der igen, men for det meste kun i et par minutter, hvis endda så lang tid..
 
Jeg har en 10mbit fra Telia, og APTV er kablet, så hastigheden burde ikke spille ind.. Jeg har brugt Netflix siden det kom til DK, og der har ikke været problemer siden..
 
Er der andre der har samme oplevelser??

Mvh
 
Molotow


-------------
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3
Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro
Panasonic DVD



Svar:
Skrevet af: Claus L
Skrevet den: 28-November-2012 kl. 22:47
Hej Molotow,
 
Er det er et problem der er opstået efter update af firmware ?! Jeg havde de underligste oplevelser med min ATV3 der ligeledes er kablet.
Se evt. her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117268&title=downgrade-apple-tv3 - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117268&title=downgrade-apple-tv3
 
Min virker perfekt igen efter downgrade Geek
Mvh
/Claus



Print side | Luk vindue