Biografgængere får kvalme af "Hobbitten
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Medier
Forumbeskrivelse: Blu-ray, DVD og memory kort, erfaringer og anbefalinger
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117682
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 14:39
Emne: Biografgængere får kvalme af "Hobbitten
Skrevet af: 3000
Emne: Biografgængere får kvalme af "Hobbitten
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 22:14
Lyder ikke så godt
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-60964973:biografg%C3%A6ngere-f%C3%A5r-kvalme-af-hobbitten.html?forside - http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-60964973:biografg%C3%A6ngere-f%C3%A5r-kvalme-af-hobbitten.html?forside
------------- __________________ http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=101858&title=3000s-stue" rel="nofollow - 3000´s stue http://c.mymovies.dk/xx3000xx%20" rel="nofollow - My Blu-Ray Collection
|
Svar:
Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 02-December-2012 kl. 22:57
Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge.
------------- Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
Skrevet af: Krjstoff
Skrevet den: 03-December-2012 kl. 13:12
Man kunne også bare lade være med at se filmen i dårligt fokuseret 3D
------------- | Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 03-December-2012 kl. 14:14
Men der er også stor ros fra andre, når det kommer til 3D-versionen. Læs f.eks. her. Det lyder nu ikke helt så ringe endda http://www.48fpsmovies.com/2012/11/29/reactions-to-the-hobbits-48-fps-hfr-3d/ - http://www.48fpsmovies.com/2012/11/29/reactions-to-the-hobbits-48-fps-hfr-3d/
------------- https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 03-December-2012 kl. 16:08
DrageMester skrev:
Det kan være at tanken om at skulle vente to år på at se afslutningen i part 3 gør folk lidt syge.
|
Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien
|
Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 02:37
Hackerjac skrev:
DrageMester skrev:
|
Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien
|
De tre LotR film ligger på 9., 13. og 21. pladsen på http://www.imdb.com/chart/top - IMDB Top 250 ; der er altså ifølge IMDb brugeres mening mindre end 20 film som er bedre end LotR trilogien... så selvom du ikke kan lide filmene, så er de fleste uenige med dig.
------------- Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 07:58
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 08:23
Rasmus Larsen skrev:
Men der er også stor ros fra andre, når det kommer til 3D-versionen. Læs f.eks. her. Det lyder nu ikke helt så ringe endda
http://www.48fpsmovies.com/2012/11/29/reactions-to-the-hobbits-48-fps-hfr-3d/ - http://www.48fpsmovies.com/2012/11/29/reactions-to-the-hobbits-48-fps-hfr-3d/
|
Med den adresse skulle det undre mig temmeligt meget hvis de ville skrive noget dårligt om 48 fps
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 09:54
DrageMester skrev:
Hackerjac skrev:
DrageMester skrev:
|
|
De tre LotR film ligger på 9., 13. og 21. pladsen på http://www.imdb.com/chart/top - IMDB Top 250 ; der er altså ifølge IMDb brugeres mening mindre end 20 film som er bedre end LotR trilogien... så selvom du ikke kan lide filmene, så er de fleste uenige med dig.
|
Nu er det jo heldigvis ikke IMDb der bestemmer hvilke film jeg synes der er gode eller ej - jeg synes nemlig heller ikke LOTR er særlig god. Min pointe er, at der er altså nogle der ikke synes godt om filmen, lige meget hvilken plads den har på IMDb.
Af samme grund ser jeg heller ingenting i Hobitten. Men bliver vist nød til at se den, da kæresten vil lave en lille kærestetur ud af det. Oh well.
- Men håber da alligevel ikke det er noget jeg sidder og knækker mig over ;)
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet af: Ghump
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 10:27
Der var nogle der reagerede på samme måde, da Avatar kom i 3D. Så på det punkt er der intet nyt under solen. Det er også sjovt at se, at alle de copy/paste "artikler" der oversvømmer nettet i øjeblikket om samme emne, bruger de samme 3 citater. Så helt ærligt, SÅ stort behøver problemet altså heller ikke at være hvis der pt kun er 3 personer i verden der har oplevet det.....
|
Skrevet af: Vanderlay
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 11:18
Måske er kvalme det der skal til for at holde folk vågne de 16 timer, den varer
|
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 17:34
Der vil jo altid være sarte mennesker, som oplever problemer med det ene eller det andet. Sådan er det, og sådan vil det altid være. Jeg regner ikke med, at det er, eller bliver et problem for særlig mange. Typisk at medier skal blæse det hele op.
|
Skrevet af: Blank
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 18:50
RuneH skrev:
Nu er det jo heldigvis ikke IMDb der bestemmer hvilke film jeg synes der er gode eller ej - jeg synes nemlig heller ikke LOTR er særlig god. Min pointe er, at der er altså nogle der ikke synes godt om filmen, lige meget hvilken plads den har på IMDb.
Af samme grund ser jeg heller ingenting i Hobitten. Men bliver vist nød til at se den, da kæresten vil lave en lille kærestetur ud af det. Oh well.
- Men håber da alligevel ikke det er noget jeg sidder og knækker mig over ;) |
Men Rune.. du kan da i det mindste finde ud af at formulere dig.. For ganske korrekt, så har vi ikke alle en ens filmsmag, og imdb giver jo blot en idé om hvad størstedelen af deres brugere synes, og så kan man vælge om det er grund nok til at se filmen eller ej..
men du skriver ganske korrekt, at DU ikke synes at LoTR er en særlig god trilogi.. altså du ytre dig om DIN mening.
det gør Hackerjac ikke.. han konkludere bare at det er nogle elendige film.. og eftersom at IMDB's nok er det tætteste vi kommer en general vurdering af filmene, og den vurdering er at filmene er gode, så er det en forkert konklusion han kommer til..
så istedet for at skriver -Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien kunne han skrive: -Jeg synes at LOTR trilogien er elendig, og jeg får kvalme ved tanken om at hobitten sikkert at lige så elendig..
Sorry,, men hader de der konklusioner. ligesom hvis man hører noget musik, og en venner siger.. ej.. det der lyder af helvedes til.. nej.. DU synes det lyder af helvedes til.. jeg synes det lyder godt..!!
ordkløver.. ja.. ;)
------------- BaaaaaH
|
Skrevet af: vasif
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:19
Synes også det er en tåbelig formulering af Hackerjack, men lad det ligge. Manden ville gerne lige forsøge at spille sej med sine postulater.
|
Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:52
Blank skrev:
ordkløver.. ja.. ;) |
Jamen så lad os da ordkløve. Dit indlæg bærer præg af. at du ikke forstår konceptet med indforstået betydning, fx. hvis jeg siger "Føj, det er koldt idag" så kan du ikke knække koden at det er min subjektive vurdering, med mindre jeg specificerer "Ja, det er altså mig, men min opfattelse af kropstemperatur, der lige pt. føler at det er koldt"?
Det må være svært for dig at hitte hoved og hale på et forum som recordere.dk, for der er godtnok mange der skriver ting som "Pioneer laver lækre fjernsyn" og "De hovedtelefoner lyder ikke ret godt".
Du tildeles hermed en håndfuld "Jeg mener" og "Jeg synes" til fri afbenyttelse som du kan indsætte foran folks udtalelser der hvor du føler det er gavnligt, hehe:
Jeg mener Jeg synes Jeg synes Jeg mener Jeg mener Jeg synes
|
Skrevet af: RuneH
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 22:07
Blank skrev:
RuneH skrev:
- Men håber da alligevel ikke det er noget jeg sidder og knækker mig over ;) |
Men Rune.. du kan da i det mindste finde ud af at formulere dig.. For ganske korrekt, så har vi ikke alle en ens filmsmag, og imdb giver jo blot en idé om hvad størstedelen af deres brugere synes, og så kan man vælge om det er grund nok til at se filmen eller ej..
men du skriver ganske korrekt, at DU ikke synes at LoTR er en særlig god trilogi.. altså du ytre dig om DIN mening.
det gør Hackerjac ikke.. han konkludere bare at det er nogle elendige film.. og eftersom at IMDB's nok er det tætteste vi kommer en general vurdering af filmene, og den vurdering er at filmene er gode, så er det en forkert konklusion han kommer til..
så istedet for at skriver -Jeg får kvalme bare ved tanken om at den sikkert er lige så elendig som Lord of the Rings triologien kunne han skrive: -Jeg synes at LOTR trilogien er elendig, og jeg får kvalme ved tanken om at hobitten sikkert at lige så elendig..
Sorry,, men hader de der konklusioner. ligesom hvis man hører noget musik, og en venner siger.. ej.. det der lyder af helvedes til.. nej.. DU synes det lyder af helvedes til.. jeg synes det lyder godt..!!
ordkløver.. ja.. ;) |
Enig :)
- og jeg synes da bestemt også man skal se filmene, da det er nogle af de flotteste film lavet. De har fortjent en fin plads på IMDb. Jeg er bare ikke til den slags film, og jeg synes jeg keder mig under dem. Men det er jo en helt anden snak. Men du har ret.
------------- Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 22:55
strandvasker skrev:
Blank skrev:
ordkløver.. ja.. ;) |
Jamen så lad os da ordkløve. Dit indlæg bærer præg af. at du ikke forstår konceptet med indforstået betydning, fx. hvis jeg siger "Føj, det er koldt idag" så kan du ikke knække koden at det er min subjektive vurdering, med mindre jeg specificerer "Ja, det er altså mig, men min opfattelse af kropstemperatur, der lige pt. føler at det er koldt"?
Det må være svært for dig at hitte hoved og hale på et forum som recordere.dk, for der er godtnok mange der skriver ting som "Pioneer laver lækre fjernsyn" og "De hovedtelefoner lyder ikke ret godt".
Du tildeles hermed en håndfuld "Jeg mener" og "Jeg synes" til fri afbenyttelse som du kan indsætte foran folks udtalelser der hvor du føler det er gavnligt, hehe:
Jeg mener Jeg synes Jeg synes Jeg mener Jeg mener Jeg synes
|
Jeg kan da kun give dig ret, for når jeg udtaler mig om noget er det jo min mening jeg kommer med, kan jo ikke udtale mig på andres bekostning, men lad det nu ligge for nogle mennesker skal bare have nogen at pege finger efter, og her er det så bare mig
|
Skrevet af: strandvasker
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 08:37
Hackerjac skrev:
Jeg kan da kun give dig ret, for når jeg udtaler mig om noget er det jo min mening jeg kommer med, kan jo ikke udtale mig på andres bekostning, men lad det nu ligge for nogle mennesker skal bare have nogen at pege finger efter, og her er det så bare mig |
Det er meget værre når det går den anden vej, de der mennesker der prøver at give deres argumenter vægt ved at hævde at de repræsenterer en større gruppe. "Vi er mange, ja faktisk rigtigt mange, der mener at..."
|
Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 10:27
OT
------------- endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
Skrevet af: skyking
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 16:23
Der var et eksempel fra Japan hvor en storskærm viste noget i meget Høj opløsning. Her stod også om nogen der fik kvalme ved se, hvad der nu var på skærmen! Størrelsen kan vel overvælde syns- og balancesansen.
------------- En noget indforstået Joke, do not answer!
|
Skrevet af: jsj1
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 16:28
Jeg glæder mig ihvertfald til at den bliver frigivet på Blu Ray , i marts mener jeg, dog lidt længe til øv øv. :/
------------- Mvh Jan
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 19:39
Jeg tror du skal vente længere end til marts, det er trods alt kun 3 måneden efter premieren - og her taler vi ikke en Hollywood standardproduktion men en kæmpeblockbuster. Mon ikke de venter til medio nov 2013 eller ultimo nov 2013, dels for at få julesalget, dels for at hype #2 endnu mere.
|
|