Fælleskøb af Popcorn Hour A400
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117730
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 13:55
Emne: Fælleskøb af Popcorn Hour A400
Skrevet af: Andersss
Emne: Fælleskøb af Popcorn Hour A400
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 18:55
Recordere.dk ville ikke stå for et fælleskøb, så derfor står jeg for at være mellemmand for dem som er interesseret i at få den nye A-400 billigere, og medieafspiller.dk som er sælgeren her.
HVAD SKAL DEN KOSTE? - Den kommer til at koste 1899 kr. plus forsendelse fra medieafspiller.dk (69 kr.) - en besparelse på 300 kr.. Det er ikke en kæmpe besparelse, men det er trods alt penge som tæller - især her i juletiden
HVORNÅR KAN JEG FÅ DEN? - Svaret på dette er stadig lidt usikkert. Med lidt held vil den være ude hos de enkelte personer inden årsskiftet. Går det ned ad bakke med heldet, så snakker vi nærmere først i januar.
HVORDAN KAN JEG BESTILLE EN?! - Spørgsmålet som i nok alle gerne vil have svaret på Det du skal gøre er at sende en PM til mig med NAVN, ADDRESSE og EMAIL. Så sørger jeg for at ordren bliver oprettet hos medieafspiller.dk som sørger for opkrævning af penge.
BØR JEG KØBE AFSPILLEREN IGENNEM FÆLLESKØBET? - Det enkle svar er: "Ja, selvfølgelig!". Ikke nok med at du får produktet 300 kroner billigere, så støtter du samtidig en lille niche-virksomhed som arbejder på at levere produkter til det segment vi hører ind under - AV-entuisister.
Hvis der kommer nogle tilstødende oplysninger, så vil jeg informere her i tråden. Spørgsmål kan også stilles her i tråden. Dem jeg ikke kan svare på, sender jeg videre i systemet.
Kom glad og vær' med til at få noget nyt grej hjem i stuerne!
PS! Man kan SENEST ligge sin bestilling afsted til mig fredag den 15. December!
|
Svar:
Skrevet af: fordfairlane
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:12
To spørgsmål
1) sendes der løbende ? 2) hvorfor ville recordere ikke stå for det?
|
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:27
1) Som jeg har forstået det sendes de ud af en omgang, altså når sendingen er landet. 2) Der er en relativ lille besparelse, og med recorderes gebyr, vil de ikke mene at det kan betale sig. Så det er for at minimere omkostningerne for os andre. VIGTIG INFO TILFØJET ØVERST!
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:29
Jeg vil gerne svare på recordere.dk's vegne. Vi ville gerne stå for fælleskøbet, men det plejer vi at tage et symbolsk beløb pr. fælleskøb for administration og opsamling af data og markedsførringen af det.
Det plejer at være 20 kr. pr. handel. Det måtte vi også gerne for sælger, men de skulle så tages fra den rabat i kunne opnå. Det ville sige at jeres rabat blev mindre. Derfor valgte vi at sige nej, og sagde at så måtte brugerne selv stå for det :-), for at opnå den højeste rabat.
Men vi støtter 100% op om dette fælleskøb, så bare køb løs :-)
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: SVP03
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:33
hummelmose skrev:
Jeg vil gerne svare på recordere.dk's vegne. Vi ville gerne stå for fælleskøbet, men det plejer vi at tage et symbolsk beløb pr. fælleskøb for administration og opsamling af data og markedsførringen af det.
Det plejer at være 20 kr. pr. handel. Det måtte vi også gerne for sælger, men de skulle så tages fra den rabat i kunne opnå. Det ville sige at jeres rabat blev mindre. Derfor valgte vi at sige nej, og sagde at så måtte brugerne selv stå for det :-), for at opnå den højeste rabat.
Men vi støtter 100% op om dette fælleskøb, så bare køb løs :-) | Det må være en presset branche når man ikke kan give en 20,- til jer.
------------- SVP03
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:38
Lad nu tråden handle om fælleskøbet.
AV branchen er presset, så vi syntes det er super at medieafspiller.dk vil spille med på et så hot produkt som A400.
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: 2ben
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:39
1 stk. bestilt :-)
Mvh. Torben
|
Skrevet af: Hustler
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 19:41
har også bestilt 1 stk. :)
|
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 20:27
Der er 4 bestillinger i min inbox indtil videre. Så det er 5 maskiner i alt.
|
Skrevet af: Sejrsen
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 20:35
Hej Er også med! Betyder at min Dune Smart D1 ryger tilsalg. (den understøtter ikke 3d bd iso) Sejrsen
|
Skrevet af: kerovan
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:04
300,- i besparelse og så skal vi selv betale forsendelsen ? = 1968kr altså spare vi kun 231kr
IMO er det jo ikke særlig meget at spare, og næsten overflødigt at sætte så meget igang for den lille besparelse.
Kunne Medieafspiller.dk ikke overtales til at sende fragtfrit ? hvis der kommer 10+ bestillinger ? eller som alternativt smide et HDMI kabel eller noget andet med i handlen
------------- Højrup Polering Vinduespolering i særklasse
|
Skrevet af: Wolff
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:08
Er lige med på en kigger indtil videre. Håber der måske vil dukke en anmeldelse op inden d.15 :)
|
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:17
kerovan skrev:
300,- i besparelse og så skal vi selv betale forsendelsen ? = 1968kr altså spare vi kun 231kr
IMO er det jo ikke særlig meget at spare, og næsten overflødigt at sætte så meget igang for den lille besparelse.
Kunne Medieafspiller.dk ikke overtales til at sende fragtfrit ? hvis der kommer 10+ bestillinger ? eller som alternativt smide et HDMI kabel eller noget andet med i handlen
|
Det er deres eget udspil. De er godt klar over forespørgsslen og har været i kontakt med recordere.dk, så tror prisen er temmelig fast. Desuden, så skal du betale for fragt selvom du ikke køber igennem fælleskøbet. Så det er 300 kr. sparet.
|
Skrevet af: Fozzi1
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:19
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:30
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:34
Du bør nok undlade at skrive navn og email i et åbent forum. Brug de private beskeder i stedet og fjern emailen fra dine indlæg herover, så den ikke nappes af en spambot på et tidspunkt.
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 21:51
9 bestillinger er sendt videre til medieafspiller.dkTak for den fine opbakning indtil videre! Keep it coming Fozzi, du er også noteret
|
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 04-December-2012 kl. 22:36
vil man gemmen fælleskøbet have samme rettigheder som ved alm nethandel, her tænker jeg på 14 dages returret ?
|
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 15:34
Jeg arbejder lige på dette spørgsmål Vi er nu oppe på 12 bokse bestilt!
|
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 16:03
Det er de helt almindelige e-handels regler som gælder. Vilkår kan ses her: http://medieafspiller.dk/shop/terms.html
|
Skrevet af: pmalm
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 19:23
Jeg er også meget interesseret i denne boks. Er der nogen steder man kan se anmeldelser af den ?
------------- Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
|
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 19:37
Prøv Google fantastisk lille sted....
|
Skrevet af: Swinn
Hejsa.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en list over anbefalinger af HDD popcorn hour 400a
Vh. Søren winneche
------------- Swinn
pmalm skrev:
Jeg er også meget interesseret i denne boks. Er der nogen steder man kan se anmeldelser af den ? |
Det er da værd lige at kaste et blik på denne tråd: http://www.avforums.com/forums/streamers-network-media-players/1675094-popcornhour-a400-10.html - av-forum
Se især sidste side der beskriver særdeles langsom ekspedition af videofiler
MVH
|
Skrevet af: Guyver
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 20:11
Swinn skrev:
Hejsa.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en list over anbefalinger af HDD popcorn hour 400a
Vh. Søren winneche | http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/A-400_Compatibility_Lists - http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/A-400_Compatibility_Lists
|
Skrevet af: DDT2
Skrevet den: 05-December-2012 kl. 23:31
hej Andersss jeg vil også gerne med på den bestilling der sender lige en besked med det samme til dig. Tænke på om det var muligt at hente dem hjemme ved dig da jeg er i slagelse hver dag så ville næsten være åndssvagt at bruge tid på at få den fragtet?! mvh. Kenneth
|
Skrevet den: 06-December-2012 kl. 06:35
Det er desværre en fejl at der står jeg bor i Slagelse :/ bor i Brønshøj nu, så der er et stykke vej :)
|
Skrevet den: 06-December-2012 kl. 13:02
20 bestillinger indtil videre.
|
Skrevet af: Meethoo
Skrevet den: 07-December-2012 kl. 10:34
Medieafspiller.dk skriver på sin hjemmeside at den er på lager, så hvorfor sender man ikke bare de afsted til dem som har bestilt først og så kører ned af listen løbene når man får flere hjem.
|
Skrevet den: 07-December-2012 kl. 17:00
Vi kommer til at få en speciel sending med en særlig god pris. Antal bestillinger inden bestillingsfristen definere ordren størrelse. Desuden skulle den første sending (den som der er på lager nu) alligevel stort set være forudbestilt helt væk alligevel.
|
Skrevet af: Coolmann
Skrevet den: 08-December-2012 kl. 20:32
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 09:02
OPDATERING! medieafspiller.dk har valgt at inkluderer en lille ekstra julegave til personer som bestiller deres A-400 igennem fælleskøbet. I stedet for det standard 1m HDMI kabel som følger med OEM, så vedlægger medieplayer.dk nu et 3m HDMI 1.4 kabel Husk at der ikke er længe tilbage at bestille den i!
|
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 09:11
2 ting inden jeg bestiller.
Kan man flytte sin 2TB disk fra A-200 lige over i den ?
Kan man tilslutte den direkte til sin NAS som en disk, altså hele A-400 med disk i, således at det ikke tager en evighed at kopiere film over fra NAS. ?
------------- SVP03
|
Skrevet af: bighair
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 12:10
hvordan er det med betaling ? jeg har ikke dankort kun MasterCard og kan se på medieafspiller.dk at de kun modtager dankort.
|
Skrevet af: akneboy
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 12:26
Kæft det tarveligt at skrive det her..... Men min ligger i døgnboksen klar til afhentning. Bare lidt røv at jeg har lovet fruen at vente med at pakke den ud til d.24 dec Da den er en julegave PIS....
|
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 13:59
akneboy skrev:
Kæft det tarveligt at skrive det her..... Men min ligger i døgnboksen klar til afhentning. Bare lidt røv at jeg har lovet fruen at vente med at pakke den ud til d.24 dec Da den er en julegave PIS.... |
Jeg får da bare din og så får du min når den kommer, så kan du jo ikke ærge dig imens. :-)
------------- SVP03
|
Skrevet af: Boost
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 14:34
Glæder mig til at høre en masse vurderinger af boksen når I har fået den leveret.
------------- Panasonic TX-P50ST50Y openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473
|
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 15:09
Den er nu pakket ind i julegavepapir uden og at have været åbnet, ja jeg er standhaftig. men det bliver spændene at få gang i den, dem der har modtaget den rundt omkring i verden er ikke begejstret, den er fyldt med fejl og der er allerede kommet 3 updates på 3 uger. den næste er på vej. sku utroligt at man ikke lige har styr på softwaren, den er jo ikke ligefrem billig. Men jeg håber det bedste.
|
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 15:10
Jeg synes du skal betale via en bankoverførsel.
|
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 15:11
Der bliver arbejdet på et svar.
|
Skrevet af: Boost
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 15:24
akneboy skrev:
sku utroligt at man ikke lige har styr på softwaren, den er jo ikke ligefrem billig. Men jeg håber det bedste.
| Jeg vil sige at Popcorn Hour er kendt for at der i starten er mange bugs.Sådan var det også med C200, som er den jeg har.
Dog er de ret hurtige til at få rettet de bugs der er, så den ros skal de have.
Overvejer at skifte min C200 ud med en A400, men venter lige og læser mig til hvordan den spiller.
------------- Panasonic TX-P50ST50Y openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473
|
Skrevet af: jeps
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 15:45
Jeg har lige bestilt en til afløsning for min C200.
Hele farcen omkring software til C200 modellen har afholdt mig fra at købe en A300. Jeg håber, at der går noget tid inden der kommer en X500, for når det sker, så taber firmaet al interesse for yderligere feature og fejlretninger på X400 serien
|
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 15:52
De har faktisk lige udgivet en ny firmware til A-300
|
Skrevet af: 2ben
Skrevet den: 10-December-2012 kl. 16:59
Glæder mig til at modtage vores A400 - den skal erstatte C200'eren.
Syntes også softwaren til C200'eren har været en force. Overvejede at skifte til DUNE, men giver lige Popcorn Hour en ny chance. Heldigvis er den ok hurtige til at komme med ny FW. :-)
Mvh. Torben
|
Skrevet den: 12-December-2012 kl. 21:16
Så er det på fredag at det er sidste dag at bestille i. Så se at komme ud af buskene hvis i skal have en lækker ny medieafspiller med.HUSK at medieafspiller.dk ligger et 3m HDMI 1.4 kabel i boksen frem for det på 1m. Bare fordi de er så godt i julehumør
|
Skrevet den: 12-December-2012 kl. 21:47
Andersss skrev:
Så er det på fredag at det er sidste dag at bestille i. Så se at komme ud af buskene hvis i skal have en lækker ny medieafspiller med.HUSK at medieafspiller.dk ligger et 3m HDMI 1.4 kabel i boksen frem for det på 1m. Bare fordi de er så godt i julehumør |
Nu skriver du en "lækker ny medieafspiller", det ved du jo i bund og grund ikke da du ikke selv har en, og jeg må da sige jeg er noget betænkelig ved den med de ting man kan læse om den på div fora, så er det jo ikke ligefrem det mest positive, også derfor at jeg sikrede mig at jeg gemmen denne fælleslevering stadigvæk ville have 14 dages fortrydelseret
|
Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 12-December-2012 kl. 21:51
Hackerjac skrev:
Nu skriver du en "lækker ny medieafspiller", det ved du jo i bund og grund ikke da du ikke selv har en, og jeg må da sige jeg er noget betænkelig ved den med de ting man kan læse om den på div fora, så er det jo ikke ligefrem det mest positive, også derfor at jeg sikrede mig at jeg gemmen denne fælleslevering stadigvæk ville have 14 dages fortrydelseret
|
Ja jeg venter i hvert fald et par mdr med at bestille den. Har læst meget inde på networkedmediatank på det seneste
|
Skrevet den: 12-December-2012 kl. 22:01
True. Blev nok grebet en anelse af stemningen. Jeg glæder mig til at få mit eksemplar. Efter hvad beg har hørt fra medieafspiller.dk og det eksemplar de har testet, så er det ganske positivt. Desuden lader firmwaren fra i dag til at have løst et par essentielle problemer til.
|
Skrevet den: 12-December-2012 kl. 22:07
det er også helt ok at blive grebet af stemningen, det blir vi alle fra tid til anden, det er bare at min erfaring med 3D streamer siger mig at jeg ikke skal være for positiv, har selv prøvet et par stykker uden skal vi sige held, så nok derfor jeg er lidt pesimistisk hvad angår denne
|
Skrevet den: 13-December-2012 kl. 07:56
Andersss skrev:
Det er desværre en fejl at der står jeg bor i Slagelse :/ bor i Brønshøj nu, så der er et stykke vej :) |
Så er der svar på dine spørgsmål: "A400 kan forbindes direkte til PC via det blå USB kabel der medfølger, om den kan forbinde med NAS, er jeg ikke helt sikker på. Så vidt jeg ved har det vist lidt at gøre med hvilket format din disk er formateret til. HDD fra A200 skulle kunne flyttes direkte over i A400." Det er Thomas fra medieafspiller.dk som har scaret på spørgsmålet
|
Skrevet af: hct
Skrevet den: 13-December-2012 kl. 16:36
Hejsa kan jeg bestille den her igennem og selv afhente den hos mediaafspiller.dk da jeg bor i Esbjerg ??
|
Skrevet den: 14-December-2012 kl. 12:49
hvornår regnes der med at vi vil modtage opkrævningen på afspilleren ?
|
Skrevet den: 14-December-2012 kl. 13:47
Spørgsmålet er sendt videre i systemet. Husk at det er sidste dag i dag til at få en med til den billigere pris end normalt.
|
Skrevet den: 14-December-2012 kl. 14:43
Og så er der svar: "Pengene bliver først trukket når vi sender afspillerne. Når de sidste bestillinger er kommet ind fra dig og vi er sikre på at alle er der, begynder vi at oprette ordrerne i vores system. Folk vil derefter modtage en opkrævning pr. mail. De bliver først trukket fra deres bank når vi har modtaget og afsendt afspillerne."
|
Skrevet af: STP36
Skrevet den: 14-December-2012 kl. 16:23
Jeg vil også godt vide om man selv kan afhente den mår man bor i Esbjerg?
------------- LG OLED65B7V Denon AVR-X2400H
|
Skrevet af: klausbf
Skrevet den: 15-December-2012 kl. 08:29
Jeg var lige inde på popcorn's hjemmeside, og checke support. Der er ny firmware til A-400 den 12 december.
Firmware skal downloades, og udpakkes på en USB stick til installation.
http://www.popcornhour.com/download/A400/firmware-A400.html
|
Skrevet den: 15-December-2012 kl. 10:19
og med den fart der kommer updates til den er der sikkert kommet 3 mere inden vi modtager streameren
|
Skrevet den: 15-December-2012 kl. 17:04
Satme seriøst med alle de fixes, glæder mig til juleaften så jeg kan få gang i min har haft den i en uge men den skal først pakkes op juleaften.
|
Skrevet den: 15-December-2012 kl. 19:23
jeg ved sq da ik hvor seriøst det er når der vælter så mange opdateringer ud, det minder da mest om at de har sendt et halv færdigt produkt på marked
|
Skrevet af: justrace
Skrevet den: 15-December-2012 kl. 23:27
Syntes da det ligenetop er seriøst at sende dem ud løbende, når de har fået rettet noget....
------------- MVH justrace http://nikonforum.dk/ - "I AM Nikon"
|
Skrevet den: 16-December-2012 kl. 00:25
Er da betryggende at man køber et produkt hvor producenten virkelig gør alt for at produktet virker som det skal.
|
Skrevet den: 16-December-2012 kl. 08:40
4 updateringer på en måned viser da bare at de sender noget på marked som er behæftet med en masse fejl og det er jo ikke første gang de gør det, men det er jo nok den billigeste måde for firmaet at Alpha/Beta teste på
|
Skrevet den: 16-December-2012 kl. 15:11
Det har de altid gjort og det har alle andre producenter vist også gjort i større eller mindre grad. Jeg er bare glad for at de sætter hårdt ind på at få løst problemerne.
|
Skrevet den: 16-December-2012 kl. 16:19
lige for at snakke om noget andet. hvor mange kom det op på ?
|
Skrevet den: 16-December-2012 kl. 16:49
Ja, hvor mange nåede det op på og er der en forventet leveringsdato?
|
Skrevet af: parmo
Skrevet den: 16-December-2012 kl. 18:01
Lidt øv at læse denne tråd idag! ville gerne have været med her :-(
|
Skrevet af: Styx
Skrevet den: 17-December-2012 kl. 13:47
Jeg er måske lidt utålmodig, men er der nogen der har hørt noget fra medieafspiller.dk?
|
Skrevet den: 17-December-2012 kl. 14:00
Du er skam ikke den eneste der er utoldmodig
og nej jeg har heller ikke hørt noget
|
Skrevet den: 17-December-2012 kl. 22:03
Skrevet af: sehested
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 00:11
Jeg har fået en mail fra medieafspiller.dk nu som siger at min betaling er fejlet på ordre nummer xxxx, også er der et link til deres hjemmeside hvor betalingen kan gennemføres. Så nu er dette blevet gennemført, har dog ikke fået bekræftigelse tilbage med det samme fra medieafspiller.dk, men håber da at betalingen nu kan gå igennem :) Så er det bare med at vente med længsel på den kommer ind af døren :) glæder mig til at se hvordan 3d blu-ray iso afspilning fungere!
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 00:16
Jeg har fået præcis samme mail og gennemføre betalingen imorgen. 😊
|
Skrevet af: aouer
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 01:08
jeg har også fået en mail, men hvor meget var det vi skulle betale for den her via det fælleskøb??
------------- [URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30 Mit link
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 07:13
Det står i mailen, 1899 + 69 i porto = 1968 kr.
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 07:28
JAAAAA
mulighed for en fed julegave
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 07:31
Da jeg så e-mailen, var jeg faktisk lidt i tvivl om det var et forsøg på phishing, det så sgu lidt mistænkeligt ud.
Kære Medieafspiller.dk Det må i altså gøre bedre næste gang!
Det bliver dog delvist udlignet, hvis jeg modtager den inden Jul
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 07:35
Er jeg den eneste, der får blankt indhold på siden når man trykker OK til betaling?
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 07:56
Min del er færdig, men alle spørgsmål bedes stadig gå igennem mig. Er der nogle som ikke har fået en mail med betalingsinfo?
|
Skrevet af: Sejrsen
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 08:30
Styx skrev:
Er jeg den eneste, der får blankt indhold på siden når man trykker OK til betaling? |
Nej det gjorde jeg også. Derfor var jeg i tvivl om betalingen var gennemført. Jeg har skrivet til medieafspiller for at høre om betalingen var gennemført? Sejrsen
|
Skrevet af: Johnni05
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 08:33
Hej, Der står også et betalingsgebyr på 3,72. Har i også fået det? Johnni
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 09:12
Sejrsen skrev:
Styx skrev:
Er jeg den eneste, der får blankt indhold på siden når man trykker OK til betaling? |
Nej det gjorde jeg også. Derfor var jeg i tvivl om betalingen var gennemført. Jeg har skrivet til medieafspiller for at høre om betalingen var gennemført? Sejrsen |
Måske det bare er standard behavior. Jeg har i hvert fald også skrevet til dem.
|
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 09:53
Johnni05 skrev:
Hej, Der står også et betalingsgebyr på 3,72. Har i også fået det? Johnni | Der er altid et betalingsgebyr ved køb med kreditkort.
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 10:47
Styx skrev:
Sejrsen skrev:
Styx skrev:
Nej det gjorde jeg også. Derfor var jeg i tvivl om betalingen var gennemført. Jeg har skrivet til medieafspiller for at høre om betalingen var gennemført? Sejrsen |
Måske det bare er standard behavior. Jeg har i hvert fald også skrevet til dem.
|
Også her, mærkeligt med blank side, man kan jo ikke se om den er kørt igennem, håber de har styr på det ellers får de nok at høre om det her fra alle os der har fortaget købet.
------------- [URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30 Mit link
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 12:45
Har lige hørt fra medieafspiller.dk. Blankt indhold efter betaling er OK :-)
|
Skrevet den: 18-December-2012 kl. 13:00
og hvis de får den afsendt i løbet af de 2-3 dage som er nævnt i mailen risikerer vi ski at have den inden jul
|
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 08:31
Hejsa Er der nogle som har fået en ca. lev. tid ? Swinn
------------- Swinn
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 10:21
Jeg kan konstatere at det ikke er i dag den kommer. Men der jo også 2 dage endnu. (håbe - håbe)
/klaus
|
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 11:27
Har heller ikke fået en leveringsdato. Håber på den kommer inden jul. /Johnni
|
Skrevet af: KansasM
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 13:43
Så længe pengene ikke er trukket på dankortet, hvilket ikke er sket for mig endnu, er maskinen nok heller ikke sendt.
Vi må bare håbe at Medieafspiller.dk har lagt en ordre ind for lidt tid siden, for lige nu har popcorn hour næste shipping date sat til den 28. december.
|
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 15:29
Ja det ville da være rart hvis vi kunne få en update på hvad tidshorisont der snakkes om mht leveringen da der i den første mail jeg modtog den med fejlbetaling stod leveringstiden var 2-3 dage
|
Skrevet den: 20-December-2012 kl. 18:42
jeg har fået denne mail i dag fra sælger
Afspillerne er bestilt ved Syabas, men i sidste uge var de i rest ordre.
I kan nok desværre ikke forvente at få dem før starten af det nye år.
Vi forventer at modtage måske mellem jul og nytår, i værste fald i starten af det nye. Med det samme vi har modtaget afspillerne bliver de selvfølgelig sendt ud.
Det er også lidt ærgerligt vi ikke kunne nå at få dem ud, så folk havde dem til at ”lege” med her i julen :/.
Jeg kan garantere, at vi gør alt hvad vi kan for at få dem hjem hurtigst muligt
så desvære ingen legetøj i julen
|
Skrevet den: 22-December-2012 kl. 11:00
Selv om vi ikke fik vores legetøj til jul, vil jeg alligevel ønske jer alle en god jul, og et godt nytår.
/klausf
|
Skrevet den: 01-Januar-2013 kl. 19:05
nu blir det spændende at se hvor længe vi skal vente her i det nye år inden vores legetøj kommer frem
|
Skrevet den: 02-Januar-2013 kl. 15:18
Har lige fået en mail om at de måske bliver sendt i morgen, så vi kan have dem inden weekenden
|
Skrevet den: 02-Januar-2013 kl. 16:28
yep, har også selv lige læst den mail, må håbe de når det inden weekenden, ellers vil jeg lige snakke med dem om det er muligt at jeg selv kommer forbi butikken og henter den da jeg kun bor ca 1 times kørelse derfra
|
Skrevet den: 03-Januar-2013 kl. 16:12
Har lige fået besked om at min afspiller er afsendt i dag, så må vi håbe at posten husker at komme forbi med den i morgen
|
Skrevet den: 03-Januar-2013 kl. 16:18
Lyder godt
Jeg har ikke fået nogen e-mail endnu, men jeg håber da der kommer en!
|
Skrevet den: 03-Januar-2013 kl. 17:32
Så fik jeg også et T&T nr til min pakke, yi-ha så må posten godt komme med den
|
Skrevet den: 03-Januar-2013 kl. 17:39
Har også fået T&T nr så nu må vi vente på posten
|
Skrevet den: 03-Januar-2013 kl. 21:06
Også her:))))
------------- Swinn
Skrevet den: 04-Januar-2013 kl. 09:53
Så kom posten lige forbi med en dejlig pakke kan også oplyse at der er frigivet en ny update i går til afspilleren
|
|