Print side | Luk vindue

Assassin's Creed III - tråd

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Spillekonsoller
Forumbeskrivelse: PlayStation, Xbox, Wii m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118562
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 16:58

Emne: Assassin's Creed III - tråd
Skrevet af: Jimmbo
Emne: Assassin's Creed III - tråd
Skrevet den: 30-December-2012 kl. 13:43
Hej!
Er jeg virkelig den eneste som spiller dette spil? Wink

Så jer andre, kom hid og lade udveksle viden.

Svar:
Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 30-December-2012 kl. 22:16
Har fakkertalt lige gennemført AC1, AC2, AC Brotherhood og er nu i gang med AC3. Er indtil videre godt tilfreds. Har befriet Boston og lavet diverse homestead missioner :)

jeg valgte at udelade AC revalation fordi det var for udmattende efter alle de andre. AC3 er derimod dejligt forfriskende, selvom det stadigvæk i princippet er det samme.

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Skrevet af: Jimmbo
Skrevet den: 31-December-2012 kl. 01:28
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Har fakkertalt lige gennemført AC1, AC2, AC Brotherhood og er nu i gang med AC3. Er indtil videre godt tilfreds. Har befriet Boston og lavet diverse homestead missioner :)

jeg valgte at udelade AC revalation fordi det var for udmattende efter alle de andre. AC3 er derimod dejligt forfriskende, selvom det stadigvæk i princippet er det samme.

Jeg må indrømme at jeg har bandet nogle gange over, at styringen stadig fucker lidt op. Men historien virker god.

Skrevet af: Stromgren
Skrevet den: 31-December-2012 kl. 02:23
Det blir spillet på fuld skrald her, er næsten hele vejen igennem lidt trist

-------------
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag

Skrevet af: SteffenD89
Skrevet den: 01-Januar-2013 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg må indrømme at jeg har bandet nogle gange over, at styringen stadig fucker lidt op. Men historien virker god.

Styringen i AC3 er jo også .. ret fucked up. Altså udover der er blevet ændret på diverse knapfunktioner, som var fuldstændigt udnødvendigt (f.eks. i kamp), så er ens spillerfigur også IMO lidt for hurtig til at gribe fat i  ting. Det føles som om at udviklerne i et forsøg på at gøre spillet mere flydende i samme omgang har gjort det en smule irriterende. Tongue

Dog er naval combat egentlig fedtSmile

-------------
http://bf3stats.com/stats_pc/SteffenD89">

Print side | Luk vindue