Print side | Luk vindue

Fælleskøb af Panasonic VT50

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118761
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 14:33


Emne: Fælleskøb af Panasonic VT50
Skrevet af: Gooferen
Emne: Fælleskøb af Panasonic VT50
Skrevet den: 04-Januar-2013 kl. 14:44
Hej

Da jeg igennem længere tid har været på jagt efter et godt tilbud på denne topmodel, vil jeg høre om der kunne være interesse i at der foretages et fælleskøb via recordere på denne model?

Jeg vil ikke selv stå for fælleskøbet, men håber at der er nogle forhandlere derude, der læser med og kunne have interesse i at stå for det, efter denne interesse tilkendegivelse.

Med venlig hilsen
Jonas B



Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 04-Januar-2013 kl. 15:02
Jeg tror at du går meget galt i byen ved at tro, at der ikke skal være en styrende part i den type af indkøb. Dels er det ret uset mellem forhandlerne at deltage i den type af indkøb, og af samme årsag vil forhandleren i givet fald nødigt have sit navn frem.
 
Så hvis du eller en anden ikke vil stå for koordineringen, så tror jeg at du skal glemme sagen. Tag det fra én, som selv har prøvet det nogle gangeWink


-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 04-Januar-2013 kl. 15:25
Tror også du bare skal checke udsalget hvis du vil have en billig skærm. Du opnår næppe en besparelse på fælleskøb fremfor en god udsalgspris / lidt egenforhandling.

Tror heller ikke nogen leverandør tør lave fælleskøb på pana skærme, risikoen er jo ret stor med 2012 modellerne.



Print side | Luk vindue