Print side | Luk vindue

QNAP NAS TS119+

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119107
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 21:44

Emne: QNAP NAS TS119+
Skrevet af: Kennethi88
Emne: QNAP NAS TS119+
Skrevet den: 11-Januar-2013 kl. 17:41
Hej Peeps. Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe mig med. 

Min storebror har denne QNAP NAS TS119+ - og som følge af at han kom til at afbryde strømmen under en opdatering er den gået død. Jeg har så fået den hjem til mig med lovning på at hvis den kommer til at virke er det min Thumbs Up 

Jeg har været inde på Qnap's hjemmeside og fundet deres troubleshooting guide, og fundet et emne der beskriver problemet præcist. 

2.    Burn the ISO file to a CD. 
3.    Insert the CD to a PC and boot up from the CD. 
4.    When the login prompt is shown, go to next step.            No login is required. 
5.    Power off the NAS and remove all the hard drives. 
6.    Connect the NAS to the PC directly by an Ethernet cable.             If your NAS provides two 
       LAN ports, connect LAN 2 of the NAS to the PC. 
7.    Use a pen or any pointed object to press and hold the reset button of the NAS 
8.    Press the power button of the NAS and hold the button.           Keep holding the button                    you hear two short beeps in about 5-8 seconds.          The Status LED of the NAS should be 
       flashing red and green and then glows red. 
9.    The LAN LED of the NAS should be flashing for the first few seconds and then glows red

Har brændt iso filen, og bootet den op på min pc, men når jeg kommer til hvor den kræver login oplysninger kan jeg ingenting gøre, jeg har prøvet derfra at hoppe videre til næste step (pk. 7 og 8)

men det resulterer blot i at NAS'en går helt ud istedet for at gøre som der står beskrevet i pk. 9 

- er der noget af jer hovedet der ved hvad der kan være galt, eller hvad jeg gør forkert? 

På forhånd tak! 

Print side | Luk vindue