Print side | Luk vindue

Indstilling af Clint DC1

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: YouSee digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af digitale TV modtagere til brug på YouSee
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119690
Udskrevet den: 26-April-2024 kl. 23:26


Emne: Indstilling af Clint DC1
Skrevet af: thomas4200
Emne: Indstilling af Clint DC1
Skrevet den: 26-Januar-2013 kl. 18:13
Jeg har for nyligt købt en Clint DC1 og er ganske tilfreds - Særligt set ift. prisen.
Det er en hw version 3.00.00 opdateret til nyeste firmware.
 
Jeg har dog lidt problemer med at den ikke gemmer min egen sortering af kanallisten. LCN er slået fra og sortering er sat til KanalID. Jeg kan fint sortere dem, men så snart boksen har været slukket (via knappen på fjernbetjening) er sorteringen tilbage til standard. Det virker dog fint, hvis funktionen 'Strømbesparende' sættes til 'Fra'. Det har så bare den effekt, at ekstern usb-harddisk står konstant tændt - også når boksen sættes i standby - og det ville jeg gerne undgå.
- Har andre med DC1 også dette "problem"? Eller har I gennemskuet, hvordan indstillingerne skal sættes?
 
Dernæst har jeg købt en Kingston GB usb-nøgle, men den er åbenbart for langsom da optagelser hakker. Hvilke erfaringer har I med usb-nøgler, hvor hurtige skal de være?



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 26-Januar-2013 kl. 18:41
 
 Ja hvor hurtig skal en USB Stick være, den skal være hurtig nok, bruger en på en BT110, som virker fint, købte først en anden (Sandisk) som ikke kunne køre på den, så blev der prøvet en Verbatim, den virkede. I følge specifikationer skulle de være ens i skrivehastighed.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: antilles
Skrevet den: 26-Januar-2013 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af thomas4200 thomas4200 skrev:

 
Jeg har dog lidt problemer med at den ikke gemmer min egen sortering af kanallisten. LCN er slået fra og sortering er sat til KanalID. Jeg kan fint sortere dem, men så snart boksen har været slukket (via knappen på fjernbetjening) er sorteringen tilbage til standard. Det virker dog fint, hvis funktionen 'Strømbesparende' sættes til 'Fra'. Det har så bare den effekt, at ekstern usb-harddisk står konstant tændt - også når boksen sættes i standby - og det ville jeg gerne undgå.
- Har andre med DC1 også dette "problem"? Eller har I gennemskuet, hvordan indstillingerne skal sættes?

Jeg har PRÆSIS samme "problem" med min. Jeg har plandlagt at sætte mig ned med manualen så snart jeg har tid, men endnu er det ikke lykkedes. Jeg synes dog det er mærkeligt at det ikke virker, eller virker intuitivt i det mindste. Jeg håber nogen kan svareEmbarrassed


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Jeg har PRÆSIS samme "problem" med min. Jeg har plandlagt at sætte mig ned med manualen så snart jeg har tid, men endnu er det ikke lykkedes. Jeg synes dog det er mærkeligt at det ikke virker, eller virker intuitivt i det mindste. Jeg håber nogen kan svare
Manualen er desværre ikke til ret meget hjælp. Den forklarer ikke, hvad de forskellige sorterings-typer betyder eller gør.
Mit gæt er, at den seneste firmware som indførte "Strømbesparende"-funktionen har gjort, at boksen i standby holder EPG i hukommelsen, men åbenbart ikke personlige indstillinger for kanalsortering.
 
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja hvor hurtig skal en USB Stick være, den skal være hurtig nok.
Og hvad er hurtig nok...? :-) Ved godt, du ikke kan svare, men da hverken manual eller deres hjemmeside giver et svar på læse-/skrivehastighed, kunne man jo måske være heldig at vi her kunne udveksle erfaringer.
Jeg har forsøgt med disse to:
http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4190613;5015824 - http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4190613;5015824
Den på 32GB (og 64) virker ikke, mens den anden gør. Dog enkelte småhak, men intet af betydning.
- Så hvis en derude har fundet en der bare virker, så skriv gerne her :-)


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 11:23
Jeg købte for nogen tid siden en Clint DC1 med samme symptomer, så den røg retur pr. omgående. Men heldigvis fik min mor nyt TV, så hun ikke længere skulle bruge sin DC1.
Den er vist aldrig blevet opdateret, og glemmer heller aldrig kanalsorteringen, så det kan sagtens være firmwaren, der spiller ind.

USB-stick bruger jeg ikke til mine Clint'er, men derimod eksterne HDD fra Western Digital, for DC1'erens vedkommende en Elements 1 TB (2,5" med USB 3.0), der får strøm fra USB-udgangen.
USB 3.0 er dog ikke nødvendigt, da min DC3 kører med en USB 2.0.


Skrevet af: antilles
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Jeg købte for nogen tid siden en Clint DC1 med samme symptomer, så den røg retur pr. omgående. Men heldigvis fik min mor nyt TV, så hun ikke længere skulle bruge sin DC1.
Den er vist aldrig blevet opdateret, og glemmer heller aldrig kanalsorteringen, så det kan sagtens være firmwaren, der spiller ind.

USB-stick bruger jeg ikke til mine Clint'er, men derimod eksterne HDD fra Western Digital, for DC1'erens vedkommende en Elements 1 TB (2,5" med USB 3.0), der får strøm fra USB-udgangen.
USB 3.0 er dog ikke nødvendigt, da min DC3 kører med en USB 2.0.

Jeg skal lige være med på hvad det er du siger her. Har du stadig en DC1, hvor kanal sorteringen virker? Eller hentyder du blot til at din mors TV har kanal sortering. Jeg kan også se i din auto signatur, at du har en DC1 - virker kanal sorteringen her? Hvad med din DC3?


Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 15:32
Kanalsorteringen virker fint på begge Clint-bokse, men de er så heller aldrig blevet firmwareopdaterede.
DC1'eren er dén min mor oprindeligt havde, og DC3'eren havde jeg i forvejen. Begge er fra primo 2011.

Den DC1'er, der havde problemer med kanalsorteringen, var en nyere udgave (købt og omgående leveret tilbage primo 2012) end den jeg benytter nu, hvilket er grunden til at jeg mistænker den nyere firmware for at have en andel i problematikken.

Firmwaren, der benyttes, er 1.03.05 for DC1'erens vedkommende, for DC3'erens er det 1.01.01


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 17:06
Jeg har sendt en forespørgsel til deres support-afdeling (HotlineService.dk) og skal nok skrive her, hvis jeg hører noget tilbage fra dem.


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 30-Januar-2013 kl. 19:53
Så har jeg fået svar fra og lidt forslag ifm. sortering af kanaler og tilhørende indstillinger:
 
Først og fremmest skal 'Service Opdateringer' være slået fra. Så har udbyderen ikke mulighed for at lave ændringer "online", for sandsynligvis medfører alle/de fleste ændringer at sorteringen nulstilles.
 
Man kan med fordel slå LCN til og sortere efter LCN for så at slå LCN fra. Dette vil gøre, at kanalerne får ID nr. efter kanalens placering på kanallisten.
 
Strømbesparings-funktionen burde ikke betyde noget for kanallisten. - Men det sjove er, at efter en strømafbrydelse igår var min sortering igen væk.
 
EDIT: Forsøgte lige at slå 'Strømbesparende' til, og efter en genstart var min sortering væk igen :(


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 31-Januar-2013 kl. 17:12
Har fået lidt mere info fra dem, og de er opmærksomme på at der er en fejl i firmwaren omkring standby-funktionen. - Der er en ny version på vej :-)


Skrevet af: antilles
Skrevet den: 31-Januar-2013 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af thomas4200 thomas4200 skrev:

Har fået lidt mere info fra dem, og de er opmærksomme på at der er en fejl i firmwaren omkring standby-funktionen. - Der er en ny version på vej :-)

Du er en helt Thomas Smile Tak for du har undersøgt dette. Vil det sige at de vedkender at boksen glemmer kanal rækkefølgen når den går i stnadby? Og at det bliver fikset, så vi kan få lagt kanalerne i rækkefølge...


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 07:49
Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Du er en helt Thomas Smile Tak for du har undersøgt dette. Vil det sige at de vedkender at boksen glemmer kanal rækkefølgen når den går i stnadby? Og at det bliver fikset, så vi kan få lagt kanalerne i rækkefølge...
Ja, de er klar over at der "er noget" med firmwaren når boksen har været slukket. Så forhåbentligt bliver det fikset så også sorteringen bliver gemt. Hold øje med deres hjemmeside for den nye version: http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/99/47/media/clint-dc1---kabel-tv-dvb-c - http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/99/47/media/clint-dc1---kabel-tv-dvb-c  :-)


Skrevet af: antilles
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af thomas4200 thomas4200 skrev:

Oprindeligt skrevet af antilles antilles skrev:

Du er en helt Thomas Smile Tak for du har undersøgt dette. Vil det sige at de vedkender at boksen glemmer kanal rækkefølgen når den går i stnadby? Og at det bliver fikset, så vi kan få lagt kanalerne i rækkefølge...
Ja, de er klar over at der "er noget" med firmwaren når boksen har været slukket. Så forhåbentligt bliver det fikset så også sorteringen bliver gemt. Hold øje med deres hjemmeside for den nye version: http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/99/47/media/clint-dc1---kabel-tv-dvb-c - http://www.clintdigital.com/da/produkter/details/99/47/media/clint-dc1---kabel-tv-dvb-c  :-)

Hmm, det er underligt for jeg har installeret den nyeste SW, da jeg købte DC1'eren i starten af januar. Det er version 3.05.00:


Den er altså fra 14/11/2012, mens man finder følgende info fra hjemmesiden:


Altså samme SW version, men med to forskellige tidsstemplinger...



Skrevet af: fltk
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 10:24
Jeg tror det er samme firmware. Datoen den 14.11.12 er produktionsdatoen og 25.01.13 er release datoen.
 
Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: antilles
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg tror det er samme firmware. Datoen den 14.11.12 er produktionsdatoen og 25.01.13 er release datoen.
 
Flemming

Jeg har blot installeret min før den 25, hvilket jo er lidt underligt, for der burde den ikke være released... 


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 18:28
Når jeg kigger på hjemmesiden, står der nu 31/1/2013 og sidste rettelse der vedrører kanalredigering...
Tror lige jeg prøver at opdatere :)
 
EDIT: Har opdateret, og software har nu dato 31/1/2013. Men åbenbart så minor en rettelse, at versionen ikke er talt op.
 
- Og det virker! :-)
 
Opdatering -> Gendan fabriksindstillinger -> Kanalsøgning (sker automatisk) -> LCN fra -> Strømbesparende til (er sat som default) -> Rediger kanaler og gem.
Efter sluk og tænd er kanalerne stadig sorteret på samme måde, som jeg selv valgte!
 
Og fremover skal man så være lige så meget opmærksom på software-dato, som på software-version på deres hjemmeside.
 
EDIT2:
Jeg lod min stå til sortering efter LCN, og det tyder på at det ingen indflydelse har. - Det bliver 'overskrevet' af den manuelle sortering. Serviceopdatering ved jeg ikke helt med. På den ene side risikerer man at sorteringen ryger, men på den anden side bliver man så også opmærksom på at der evt. er kommet nye kanaler til...


Skrevet af: steen5
Skrevet den: 14-Februar-2013 kl. 10:13
Hej jeg kører med en udb 32 gb fra verbatim som jeg købte på tilbud til 99 kr i elgiganten. De første gange jeg optog på hakkede den meget. Men nu hakker den overhovedet ikke mere. måske skulle den bare køres til? før havde jeg en extern, men jeg synes den larmede for meget når den optog.


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 14-Februar-2013 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

Hej jeg kører med en udb 32 gb fra verbatim som jeg købte på tilbud til 99 kr i elgiganten. De første gange jeg optog på hakkede den meget. Men nu hakker den overhovedet ikke mere. måske skulle den bare køres til? før havde jeg en extern, men jeg synes den larmede for meget når den optog.
 
Mystisk. Jeg købte to stk. af samme slags. Optagelserne var totalt ubrugelige, specielt fra HD kanaler, så Elgiganten fik dem retur. Jeg bruger nu en Medion stick fra Aldi. Den er hurtig nok til det hele.
 
Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 14-Februar-2013 kl. 19:25
Jeg fik aldrig kigget mere på usb stick. Efter opdatering til seneste firmware, hvor den personlige sortering af kanallisten nu gemmes med Strømbesparende slået 'Til', har jeg sat en WD Passport på - Og det kører helt uden problemer.
 
Nu mangler jeg bare at få den til at vise undertekster på VOB-filer fra harddisken, som ikke er kodede ind i filerne... :-)


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 09:28
Jeg har netop også det problem med kanalerne ikke gemmes i den rækkefølge som man beder den om, jeg kan se at den nyeste version retter på det problem, lækkert.
Mit spørgsmål er så: der er 5 bokse i familien der skal opdateres, kan jeg gøre det på den måde at jeg tager et af mine usb stik og går rundt til alle 5 bokse og opdatere den hver for sig ELLER SKAL det være vedkommendes usb stik som skal bruges ?


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 13:15
Håber der er nogen som læser med her, jeg har hentet den nyeste firmware update til boksen, overfører filen som de siger i guiden til et usb stik, men der kommer INTET frem under Disk - Musik afspilning som der står i guiden. Hvad kan problemet være ?


Skrevet af: Sam*
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 15:33

Er din USB stik i FAT32 format?



Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 15:45
NTFS


Skrevet af: Sam*
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 16:16
Formatere til FAT32 og se hvis det hjælper.


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 16:30
Ok, det vil jeg prøve, vi er enige om at det kun er den ene fil som skal hen på USB og derefter ind i boksen. Jeg behøver ikke smide hele mappen hen på USB stikket vel?


Skrevet af: Sam*
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 17:01
1. Sørg for at gemme alle vigtige filer som ligger på din USB, på din PC/Mac.

2. Formatere din USB stik til FAT32. Husk at alle filer bliver slettet i forbindelse med formatering!!!

3. Download den seneste firmware som passer sammen med din boks (HW).
    Filen som du downloader fra Clints site, skal pakkes ud på din pc.

4. Kopiere firmware filen, som heder noget i stil med VM_DVBC_FTA, over på din USB stik.
    Filen skal placeres i rod mappen.

5. Følg Clints opdaterings guide fra step 2.

God arbejdslyst Wink


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 17:16
Dumt spørgsmål, hvad menes med rod mappen ? Der er jo ingen mapper når jeg har formateret mit USB stik inden


Skrevet af: Sam*
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 17:24

Rod mappen er lige nøjagtig, ingen mappe.



Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 17:29
Fint, også det jeg har gjort de Andre gange, kun haft opdateringen henne på mit USB. Jeg skal hen til de gamle senere, der prøver jeg igen med fat32. Tak for hjælpen indtil videre


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af BlaZZo BlaZZo skrev:

Håber der er nogen som læser med her, jeg har hentet den nyeste firmware update til boksen, overfører filen som de siger i guiden til et usb stik, men der kommer INTET frem under Disk - Musik afspilning som der står i guiden. Hvad kan problemet være ?

Du skal altså heller ikke køre opdateringen fra "Musik Afspilning". Hvis du læser i vejledningen for firmware-opdateringen, kan du se dette:

1) Tryk menu på fjernbetjening.
2) Vælg menupunktet ”System”
3) Vælg ”Software Opdatering”.
4) Tryk OK

Husk at hente den fil, som passer til din boks' HW-version!


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af BlaZZo BlaZZo skrev:

Håber der er nogen som læser med her, jeg har hentet den nyeste firmware update til boksen, overfører filen som de siger i guiden til et usb stik, men der kommer INTET frem under Disk - Musik afspilning som der står i guiden. Hvad kan problemet være ?
 
Firmware opdatering skal ikke ske under det punkt der hedder musik afspilning, så det er nok der problemet ligger. Find det rigtige punkt og opdater firmwaren. Herefter kan boksen anvende de fleste USB harddiske eller sticks, hvadenten de er formateret som FAT eller NTFS.
 
Flemming
 


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 24-Marts-2013 kl. 20:47
Problemet var at jeg havde hentet en opdatering til HW1 og ikke 3, da jeg kun troede der var 1 :)
Så nu er alle bokse opdateret, MEN! Vi er så havnet i andre problemer. Vi prøver så at optage et program og følgene problemer opstår:
1) Vi sætter en start og sluttid, men den stopper ikke optagelsen ved sluttid, den fortsætter bare.
2) Vi vælger at optage et program på Kanal 5 i X antal minutter, men kan ikke se et andet program imens den optager.. hvad fanden er ideen så i at optage ??
3) Billedet står hakkende mens man optager, og den harddisk jeg prøvede var der altså 100 gb fri på.

Lige nu er jeg slet ikke tilfreds med købet af 5 styks..


Skrevet af: thomas4200
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af BlaZZo BlaZZo skrev:

Problemet var at jeg havde hentet en opdatering til HW1 og ikke 3, da jeg kun troede der var 1 :)
Så nu er alle bokse opdateret, MEN! Vi er så havnet i andre problemer. Vi prøver så at optage et program og følgene problemer opstår:
1) Vi sætter en start og sluttid, men den stopper ikke optagelsen ved sluttid, den fortsætter bare.
2) Vi vælger at optage et program på Kanal 5 i X antal minutter, men kan ikke se et andet program imens den optager.. hvad fanden er ideen så i at optage ??
3) Billedet står hakkende mens man optager, og den harddisk jeg prøvede var der altså 100 gb fri på.

Lige nu er jeg slet ikke tilfreds med købet af 5 styks..

1) Har jeg aldrig været ude for. Men jeg har været ude for, at hvis jeg vælger en udsendelse til optagelse via EPG og ændrer i tidspunktet (for fx at få næste udsendelse med), så optager den kun en del af første udsendelse...

2) Det er helt normalt. Den fungerer jo ligesom en gammeldags VHS-optager :) Der er ikke to tunere i, så du kan kun se/optage én kanal. Nogle kanaler sendes på samme frekvens, så dem kan man vist nok se mens den optager - men det skal du undersøge ved din udbyder.

3) Hvis optagelser hakker, så er disken sandsynligvis ikke hurtig nok. Hvad der er hurtigt nok, kan der ikke gives et klart svar på. Prøv evt. at lade Clint'en formatere disken, hvis du kan undvære det der er på den. Jeg bruger en WD Passport, som fungerer fint.


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 10:25
Har snakket med deres kundeservice, og det er ikke muligt at optage et program på f.eks tv3 og se et andet program på kanal 5. Det er mega ærgerligt, for havde aldrig købt den hvis jeg havde læst den ikke kunne det. Den info har jeg ikke kunne se nogen steder.


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af BlaZZo BlaZZo skrev:

Den info har jeg ikke kunne se nogen steder.
 
Jo det har du. Hvis du har fulgt lidt med i de tråde der har været omkring Clint DC1 og Blue Tinum, har du kunnet læse, at det du ønsker kun er muligt hvis begge programmer ligger på samme mux. Ellers kræver det en boks med to tunere. Hvis du har et TV med DVB-C  tuner er det dog ikke noget problem.
 
Flemming 


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 10:43
Jeg har nok ikke se samtlige indlæg igennem, men har ikke rigtig kunne se den info inde på client hjemmeside, ellers har jeg bare ikke se godt nok efter der. Men heldigvis kan 4 ud af 5 bruge boksen, min moster kan bare ikke, så der må jeg finde en anden løsning desværre.


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af BlaZZo BlaZZo skrev:

men har ikke rigtig kunne se den info inde på client hjemmeside
 
Nej, det har de ikke oplyst, for det er jo helt normalt at en boks ikke kan det. Jeg ved ikke hvorfor du havde forventet det.
 
Flemming


-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 11:09
Tja, nu har jeg selv en fra yousee, så tænkte ikke konkret over det, jeg læste bare at den kunne optage, så gik jeg bare udfra man kunne se og optage samtidig.
fejlen er også at jeg aldrig har haft den type optager, så det må jeg jo tage på mig.
men jeg takker for alt jeres hjælp.


Skrevet af: TommyF
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 17:16
Det er sådan noget tech info, Her og Fru Dk ikke så tit ved, men i disse dage må man/er nødt til undersøge ens produkt før køb, det er en jungle i vore dage...


Skrevet af: BlaZZo
Skrevet den: 25-Marts-2013 kl. 20:38
Ja, det er det sgu. Nu er vi blevet enige om at købe den store boks fra Yousee, den har indbygget harddisk og let at finde rundt i. Koster godt nok en del mere, men det fungere altså.


Skrevet af: sokken
Skrevet den: 02-April-2013 kl. 22:14
har nogen af jer langsom EPG.. på min dc5 kan den tage 2-3 min om at loade alle programmer og så når jeg skifter til en ny kanal skal den loade igen.. jeg har god signal så det burde ikke være det der er galt



Print side | Luk vindue