Print side | Luk vindue

Apple TV forskel?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119751
Udskrevet den: 01-December-2024 kl. 05:14

Emne: Apple TV forskel?
Skrevet af: ladiesman217
Emne: Apple TV forskel?
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 20:15
Hey!

Det Apple TV der sælges nu på Apple Store er det ikke godt nok det der kaldes for udgave 3?

Er det korrekt forstået at ATV3 kan stream 1080p, hvor ATV2 kun kan stream 720p?

ATV3 kan ikke jailbreakes, men det kan ATV2? Det er jo lidt af et dilemma så, hvis det altså passer.

Hvis jeg gerne vil have jailbreak muligheden, er det så dumt at købe et ATV2 nu, eller kommer man til at kunne jb ATV3?

-------------
          

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 20:17
Du har forstået forskellen mellem ATV2 og 3.

Det er ikke til at vide, hvornår, eller om, det bliver muligt at jailbreake ATV3.

Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 20:31
Hmm okay, øv!

Men nå, jeg hader at købe "bagud" når jeg ikke har noget i forvejen, så jeg hopper nok bare på et ATV3. Skal man have en sygt god router for at streame fra Stofa Webtv på min iPad/MacBook til ATV3?

-------------
          

Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 21:04
Næh.

Skrevet den: 27-Januar-2013 kl. 21:12
Tak  Heart

-------------
          

Skrevet af: Potter
Skrevet den: 28-Januar-2013 kl. 09:17
ATV 3 har også en dual antenne, hvilket kan gøre en forskel på 802/n 5GHZ ch36

-------------
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin

Skrevet den: 28-Januar-2013 kl. 09:40
Det lyder fedt nok, Potter, men det er bare sort snak for mig

Tror jeg fikser et ATV3 i dag så. De koster jo ikke alverden.

-------------
          

Skrevet af: MortenKBH
Skrevet den: 28-Januar-2013 kl. 10:24
ATV 3 virker rigtig godt. ( positiv overrasket )

Har en på ungernes værelse , den kører trådløs til mit stofanet.
En sjælden gang laver den en kort "pause" under afspilning.

-------------
Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685

Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 31-Januar-2013 kl. 08:50
Hvis man tror på rygter så er apple TV 4 på vej, så hvis ikke det haster helt vildt, skulle du måske trække den lidt Smile

Skrevet af: Berdel
Skrevet den: 31-Januar-2013 kl. 09:46
enig med clausols1, atv4 skulle være lige på trapperne

Skrevet af: Rasmus8D
Skrevet den: 31-Januar-2013 kl. 10:36
Gad vide hvad den kommer til at indeholde ;)

Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 31-Januar-2013 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Hvis man tror på rygter så er apple TV 4 på vej, så hvis ikke det haster helt vildt, skulle du måske trække den lidt Smile

Apple skød i går rygtet om Apple TV4 ned. Det bliver bare en lille modificering af Apple TV3, der bliver introduceret som "silent launch", altså uden annoncering eller nye features.

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels

Skrevet af: clausols1
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 06:48
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Apple skød i går rygtet om Apple TV4 ned. Det bliver bare en lille modificering af Apple TV3, der bliver introduceret som "silent launch", altså uden annoncering eller nye features.

Cry Øv

Skrevet af: Pastorius
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 10:25

Ja, de skifter hardware i den, men tilføjer ikke nye funktioner - endnu. Mon ikke det alligevel er en forberedelse til at der kommer ny tv-funktionalitet på et tidspunkt. Jeg ærger mig da en lille smule over lige at have købt en ATV3, på den anden side, går der vel ikke så lang tid inden jeg godt kunne bruge et par stykker eller tre.

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 11:00

Bliver den mindre, i det mindste? Og hvornår kommer den så?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: csell
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ja, den skulle blive en halv centimeret mindre:

http://9to5mac.com/2013/01/29/new-apple-tv-32-to-be-half-centimeter-smaller-can-now-fit-in-your-mouth/ - http://9to5mac.com/2013/01/29/new-apple-tv-32-to-be-half-centimeter-smaller-can-now-fit-in-your-mouth/

Hilsen Carsten.

Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

http://9to5mac.com/2013/01/29/new-apple-tv-32-to-be-half-centimeter-smaller-can-now-fit-in-your-mouth/ - http://9to5mac.com/2013/01/29/new-apple-tv-32-to-be-half-centimeter-smaller-can-now-fit-in-your-mouth/

Hilsen Carsten.

Der er ikke noget om, hvornår den kommer?

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Rasmus Larsen
Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Hilsen Carsten.

Nej den bliver heller ikke mindre. Apple skød også den del ned. Der er en fejl i godkendelsen fra amerikanske FCC (måske de har målt indre mål).

-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels

Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 14:08
Hvor lille skal den også lige være?! Er den ikke lille nok?

Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 14:13
Nogle ting skal være store, denne behøver ikke at være det. Så jo mindre jo bedre. Hvis den kom, som en usb-stick i Størrelsen, så ville det være fedt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 01-Februar-2013 kl. 14:17
Vægten taget i betragtning tror jeg ikke lige det sker foreløbigt.

Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 18:30
Kommer der en ATV4 indenfor nærmeste fremtid eller?

-------------
          

Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 18:42
Det er vist kun, en opdateret Apple TV3, som kommer. Men hvornår, ville jeg gerne vide.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 19:49
Den opdaterede ATV3 er ikke noget vi kommer til at mærke noget til. Det er kun hardwaren indeni der får et løft; sikkert så den bliver lidt billigere at lave.

Skrevet den: 11-Februar-2013 kl. 15:39
Okay, så skal jeg ikke sidde og gro små grå hår af ærgelser over at have fået et ATV3 nu?

-------------
          

Skrevet af: len61
Skrevet den: 11-Februar-2013 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Den opdaterede ATV3 er ikke noget vi kommer til at mærke noget til. Det er kun hardwaren indeni der får et løft; sikkert så den bliver lidt billigere at lave.
Det tror jeg også nærmere, det er jo ikke et nyt fænomen, men ganske normalt i en stor produkt portefølje,

-------------
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's

Print side | Luk vindue