iPhone i bootloop
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120133
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 13:54
Emne: iPhone i bootloop
Skrevet af: aerik
Emne: iPhone i bootloop
Skrevet den: 08-Februar-2013 kl. 18:02
Min iPhone 3GS er i bootloop ved æblelogoet, har gendannet i standard mode og dfu mode, men intet hjælper. Nogle ideer?
|
Svar:
Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 00:22
iOS 6.1 Jailbreak?
------------- LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 08:44
Muffeh skrev:
iOS 6.1 Jailbreak?
| Ja det har den haft. Burde vel være væk i en gendannelse i iTunes i dfu?
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 09:02
Når æble logoet har stået der lidt tid, så kommer det lille tænkehjul og kører rundt, lidt efter slukker skærmen tænder igen, og så er æblet der igen. Dettte fortsætter til den løber tør for strøm
|
Skrevet af: Giffel
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 09:30
Prøv Tinyumbrella http://thefirmwareumbrella.blogspot.dk/ - http://thefirmwareumbrella.blogspot.dk/ , har jeg før haft held med.
-------------
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 11:25
Der var en bootloop fejl i den første udgivelse af evasi0n jailbreaken, der er et par muligheder, du kan lave et hardreset, (hold home-knappen og sluk knappen nede til 2 sek efter skærmen slukker, og tænd derefter igen.) virker det ikke og får den ud af bootloop (vil teste med et genstart bagefter for at se om det virker) så er der kun en mulighed, få smidt jailbreak på den, hent evt. nyeste version af evasi0n fra deres hjemmeside (de på v1.2 nu, hvor seneste stopper OTA update imod 6.1.1 beta) hvis din telefon allerede ER jailbreaket er dette ikke nødvendigt, og du skal blot ind i cydia og opdatere..
havde selv problemer med at min sad fast i bootscreen, eller bare havde ekstremt lange boottider, men det blev fixet i ver 0.2 (cydia DL) eller 1.1 (evasi0n DL)..
------------- LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 11:27
evasi0n changelog copy-paste:
Version 1.2 ~~~~~~~~~~~ - Disable OTA updates. - Correct timezone issue in evasi0n binary if client fails to correct it.
Version 1.1 ~~~~~~~~~~~ - prevent Weather app from appearing on iPads. - mitigated the long reboot issue. - fix issue with not working after connecting multiple iOS devices - fix blinking of the jailbreak instructions on OS X. - codesigned Mac app.
Version 1.0 ~~~~~~~~~~~ - first public release
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 11:37
Muffeh skrev:
Der var en bootloop fejl i den første udgivelse af evasi0n jailbreaken, der er et par muligheder, du kan lave et hardreset, (hold home-knappen og sluk knappen nede til 2 sek efter skærmen slukker, og tænd derefter igen.) virker det ikke og får den ud af bootloop (vil teste med et genstart bagefter for at se om det virker) så er der kun en mulighed, få smidt jailbreak på den, hent evt. nyeste version af evasi0n fra deres hjemmeside (de på v1.2 nu, hvor seneste stopper OTA update imod 6.1.1 beta) hvis din telefon allerede ER jailbreaket er dette ikke nødvendigt, og du skal blot ind i cydia og opdatere..
havde selv problemer med at min sad fast i bootscreen, eller bare havde ekstremt lange boottider, men det blev fixet i ver 0.2 (cydia DL) eller 1.1 (evasi0n DL)..
|
Evasi0n siger min iphone skal være aktiveret for at kunne jb. Kan jeg ikke i loopet.
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 11:42
Giffel skrev:
Prøv Tinyumbrella http://thefirmwareumbrella.blogspot.dk/ - http://thefirmwareumbrella.blogspot.dk/ , har jeg før haft held med.
| Kan ikke lige finde ud af, hvordan den skal redde mig ud af det :(
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 12:02
aerik skrev:
Muffeh skrev:
|
Evasi0n siger min iphone skal være aktiveret for at kunne jb. Kan jeg ikke i loopet. |
Nej klart, det skyldes at man skal trykke på et evasi0n ikon på sit dashboard under jailbreak processen (youtube tilbyder evt. videoer til hvordan man gør) -> men kan du ikke komme ud af boot delen via et hard reset? virkede nemlig for mig.. ellers må du smide den i DFU mode igen, og så gendanne telefonen (i itunes under din telefon, hold shift nede, tryk på "gendan" og vælg iOS 6.1 til din telefon, og så sku den gerne gendanne den til fabriksny.) -> mangler du iOS, så kig evt. her: http://www.idownloadblog.com/iphone-downloads/ - http://www.idownloadblog.com/iphone-downloads/
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 12:10
Muffeh skrev:
aerik skrev:
Muffeh skrev:
|
Evasi0n siger min iphone skal være aktiveret for at kunne jb. Kan jeg ikke i loopet. |
Nej klart, det skyldes at man skal trykke på et evasi0n ikon på sit dashboard under jailbreak processen (youtube tilbyder evt. videoer til hvordan man gør) -> men kan du ikke komme ud af boot delen via et hard reset? virkede nemlig for mig.. ellers må du smide den i DFU mode igen, og så gendanne telefonen (i itunes under din telefon, hold shift nede, tryk på "gendan" og vælg iOS 6.1 til din telefon, og så sku den gerne gendanne den til fabriksny.) -> mangler du iOS, så kig evt. her: http://www.idownloadblog.com/iphone-downloads/ - http://www.idownloadblog.com/iphone-downloads/
|
Er lige igang med at se om snowbreeze kan fixe den. Ellrs må jeg prøve shift i iTunes.
Hardreset virker desværre heller ikke. Kommer bare ind i bootloopet igen
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 13:09
Så der kun shift i itunes tilbage vil jeg skyde på.. for så vidt jeg ved, har der ikke været en fungerende snowbreeze siden 4.x...
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 13:11
Shift i iTunes giver fejl 3194 også selvom jeg retter adressen i host filen
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 13:48
Kom forbi iTunes fejlen, men Tlf starter stadig ikke. Andre ideer er velkomne
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 16:24
til evasi0n burde det slet ikke være nødvendigt at redigere i host filen, det skal man desuden også passe på med da jeg fik læst det kan, hvis man ikke passer på, forårsage at den bliver bricked.
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 16:25
Var ved shift indkøring ad ipsw fil jeg blev nødt til det pga fejl 3194 i itunes
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 16:27
wired. begynder sku at være dig svar skyldig.. havde jeg enheden i hånden ville jeg måske kunne finde en løsning, men ikke herfra :s
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 17:08
Muffeh skrev:
wired. begynder sku at være dig svar skyldig.. havde jeg enheden i hånden ville jeg måske kunne finde en løsning, men ikke herfra :s
|
Måske Logic boardet er brændt af. Skilte den lige ad, og så at antenne kablet var faldet af. Tændt elektronik og løseledninger er jo ikke den bedste cocktail
Må overveje at købe en billig android Tlf og spare op til en ny iphone :)
|
Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 20:09
prøv at downloade ireb og se om den kan få den ud af boot loop
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 20:26
Er også prøvet uden held, men tak for ideen
|
Skrevet af: Jever
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 20:40
Byder 50 kr. til reservedele...
Forstår ikke at man gider JB mere, da flere og flere "gode" tinge er kommet i de orginale versioner, og min erfaring er at de bliver piv ustabile efter JB. Og der er ikke nok kød på fordelene, til at jeg gider "tage chancen".
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 20:43
prøv at gendanne den fra dfu mode på en anden computer evt hvis du har mulighed for det, den skal kunne tændes
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 21:20
Jever skrev:
Byder 50 kr. til reservedele...
Forstår ikke at man gider JB mere, da flere og flere "gode" tinge er kommet i de orginale versioner, og min erfaring er at de bliver piv ustabile efter JB. Og der er ikke nok kød på fordelene, til at jeg gider "tage chancen".
| Der er nogle ting i jb jeg havde svært ved at undvære, og der kan vi jo så være forskellige. Er budt mere end 50kr hvis jeg ville sælge, hvilet jeg nok ikke vil
|
Skrevet den: 09-Februar-2013 kl. 21:20
tommyaxen skrev:
prøv at gendanne den fra dfu mode på en anden computer evt hvis du har mulighed for det, den skal kunne tændes |
Får jeg mulighed for i løbet af ugen, og vil prøve det :)
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 00:20
aerik skrev:
Muffeh skrev:
|
Måske Logic boardet er brændt af. Skilte den lige ad, og så at antenne kablet var faldet af. Tændt elektronik og løseledninger er jo ikke den bedste cocktail
Må overveje at købe en billig android Tlf og spare op til en ny iphone :) |
ah, det tvivler jeg nu stærkt på er årsagen.. er sikker på den nok skal ku komme ud af det, spørgsmålet er bare lige hvordan
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 08:30
Muffeh skrev:
aerik skrev:
Muffeh skrev:
|
Må overveje at købe en billig android Tlf og spare op til en ny iphone :) |
ah, det tvivler jeg nu stærkt på er årsagen.. er sikker på den nok skal ku komme ud af det, spørgsmålet er bare lige hvordan
|
Den har nu egentligt ellers godt det godt, og er måske aftjent. Den har fået skiftet skærmen tre gange, ved ikke om det kan have en betydning?
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 12:48
umiddelbart vil jeg sige nej, hardwaren burde ikke have nogen betydning for hvordan softwaren kører... <- og hvor gammel er den da lige, 2-3 år? (har haft min 4S i godt 1 år nu, og den står NÆSTEN stadig som den dag den blev taget ud af æsken.. den har en LILLE bule nederst i højre side af front skærmen, som alligevel ikke kan ses hvis der er cover på, og ellers har den 3-7 mikroskopiske overflader ridser på bagsiden, ud over det, (og så vil der altid være snavs omkring knapperne og ladestikket) så står den som ny! skærmen har aldrig været skiftet eller noget! - og det til trods for den har fået sin andel tæsk.. tabt på jorden, gulvet 100 vis af gange..
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 12:57
Muffeh, det er da dejligt at din 4S er i flot stand, det hjælper dog nok ik rigtigt på hans boot problem men tak for Info....
jeg laver / reparere iphones og en 3GS er helt anderledes lavet end 4 og 4S , en 3GS bliver meget lettere "slidt" , knapper falder af og rammen går istykker osv. den er generelt ikke særligt holdbar. jeg ved ik rigtigt hvad det har med din 4S at gøre
|
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 14:10
tommyaxen skrev:
Muffeh, det er da dejligt at din 4S er i flot stand, det hjælper dog nok ik rigtigt på hans boot problem men tak for Info....
jeg laver / reparere iphones og en 3GS er helt anderledes lavet end 4 og 4S , en 3GS bliver meget lettere "slidt" , knapper falder af og rammen går istykker osv. den er generelt ikke særligt holdbar. jeg ved ik rigtigt hvad det har med din 4S at gøre |
Jesus christ, muffeh har sgu da gjort hans bedste for at hjælpe ham, så må der da være plads til lidt small talk!
Du må virkelig være sjov til fester.
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 15:57
TobiasKM skrev:
tommyaxen skrev:
jeg laver / reparere iphones og en 3GS er helt anderledes lavet end 4 og 4S , en 3GS bliver meget lettere "slidt" , knapper falder af og rammen går istykker osv. den er generelt ikke særligt holdbar. jeg ved ik rigtigt hvad det har med din 4S at gøre |
Jesus christ, muffeh har sgu da gjort hans bedste for at hjælpe ham, så må der da være plads til lidt small talk!
Du må virkelig være sjov til fester. |
Tak, andet kan jeg ikke sige!
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 16:04
tommyaxen skrev:
Kan godt være at du laver iphones, men derfor giver det dig ingen ret til at hakke ned på mig på den måde, det var ikke særlig pænt gjort, og har du ikke andet konstruktivt at tilføje, syntes jeg du pænt burde, for at sige det lige ud, holde din kæft!
Ja, en 3GS er mindre holdbar, det plastik... men til sammenligning har jeg altså os en 3GS liggende, som er 3 år gammel, hvor det eneste der er galt med den, er at mute knappen er slidt op, og bagsiden er revnet nede fra ladestikket af.. <- pointen i begge mine telefoner er, at hvis man passer på dem, så kan de holde utrolig længe! selvom jeg syntes jeg har været pænt uforsigtig med begge mine, så står de stadig utrolig flotte (held har vidst en flot rolle her) og jeg spurgte kun til hvor gammel hans telefon var, ud fra at han sagde den havde fået skiftet skærm 3 gange, og for den "typiske" iphone bruger.. i hvert fald af alle dem jeg har hørt om, så koster det en skærm om året ca. (enten fordi den bliver smidt rundt, eller de får den smadret på en eller anden måde)
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 16:16
så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 16:48
aerik skrev:
så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af |
gætter på du en af de mange mennesker der vælger ikke at smide din telefon i et cover?
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 17:38
Muffeh, jeg har da ikke hakket ned på dig, hvornår har jeg det? du derimod taler ikke særligt pænt når du siger at jeg burde holde min kæft. Du snakker om at bidrage konstruktivt, og at din 4S holder godt er da ikke konstruktivt for hans problem, du siger selv du har en 3GS som er flækket ved ladestik og en knap ikke virker, det er typisk for en 3GS da de ikke holder særligt godt og ikke kan sammenlignes med en iphone 4/4S rent holdbarhedsmæssigt....
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 19:40
Muffeh skrev:
aerik skrev:
så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af<div id="LCS_336D0C35_8A85_403a_B9D2_65C292C39087_communicationDiv"> |
gætter på du en af de mange mennesker der vælger ikke at smide din telefon i et cover?
| Man køber vel ikke design for at pakke det ind?
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 21:07
aerik skrev:
Muffeh skrev:
aerik skrev:
så længe det er smalltalk om emnet er jeg egentligt ligeglad. telefonener 18 mdr gammel, og jag har bare haft et uheldigt halvt år, hvor tingene ikke er gået som de burde med den :) bl.a. tabte jeg den fra 30 cm på et blødt trægulv, og det knækkede skærmen bl.a. af<div id="LCS_336D0C35_8A85_403a_B9D2_65C292C39087_communicationDiv"> |
| Man køber vel ikke design for at pakke det ind? |
haha! Ting kan stadig pakkes pænt ind, hvor man stadig kan nyde godt af det længere, og uden at gå på kompromis med designet har personligt lige købt denne her: http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html - http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html så har jeg stadig glæde af front og bagside, samtidig med det bliver beskyttet :D
- men for at vende tilbage til DIN, så vil jeg nok os give dig ret i at den måske nok trænger til et udskift, 5'eren er her (3 generationer længere fremme) og de snakker om allerede i marts at fremvise 5S.. sååå, jeg vil nok give dig ret i det på tide at opgradere
|
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 21:10
tommyaxen skrev:
Muffeh, jeg har da ikke hakket ned på dig, hvornår har jeg det? du derimod taler ikke særligt pænt når du siger at jeg burde holde min kæft. Du snakker om at bidrage konstruktivt, og at din 4S holder godt er da ikke konstruktivt for hans problem, du siger selv du har en 3GS som er flækket ved ladestik og en knap ikke virker, det er typisk for en 3GS da de ikke holder særligt godt og ikke kan sammenlignes med en iphone 4/4S rent holdbarhedsmæssigt.... |
Din "tone" var ekstremt nedladende og følte mig hakket ned af det du skrev, så derfor fik du pænt besked på at tie stille, og da jeg er typen der kalder en spade for en spade, og en skovl for en skovl fik du den direkte, selvom det godt kunne have været leveret pænere.. men tror bare vi skal lade det ligge her, ingen skade er jo sket i henhold til trådstarter, og så vil det heller ik være passende at tage sådanne diskussion i forum.
|
Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 11-Februar-2013 kl. 00:11
Muffeh skrev:
aerik skrev:
Muffeh skrev:
aerik skrev:
haha! Ting kan stadig pakkes pænt ind, hvor man stadig kan nyde godt af det længere, og uden at gå på kompromis med designet har personligt lige købt denne her: http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html - http://www.iphonegadget.dk/dk/puro-cover-clear-black-iphone-4-4s-sort-6568.html så har jeg stadig glæde af front og bagside, samtidig med det bliver beskyttet :D
- men for at vende tilbage til DIN, så vil jeg nok os give dig ret i at den måske nok trænger til et udskift, 5'eren er her (3 generationer længere fremme) og de snakker om allerede i marts at fremvise 5S.. sååå, jeg vil nok give dig ret i det på tide at opgradere
|
Den slags skidt bliver jeg godt nok aldrig overtalt til at smide på min telefon.. :D Det er jo en forbrugsvare, så vil jeg hellere tage den smule ekstra risiko og så have større fornøjelse af min telefon i mellemtiden.. :D Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :)
Jeg kan så nævne, en lille smule i tråd med emnet, at jeg ikke har haft så god held med iOS6 jailbreaket, jeg har eller gjort alt hvad de har bedt om - restored helt fra scratch i forbindelse med updaten til iOS6, ventede til de opdaterede jailbreaket (for at undgå bootloop) og hele pivetøjet.. Og nu har jeg så haft flere crashes af app og telefon inden for de sidste par døgn end jeg har haft i hele resten af den tid jeg har ejet iPhone, hvilket trods alt er et par år efterhånden :P Og kom endda ind i et bootloop tidligere, som dog heldigvis var rimeligt let at komme ud af med en reset :)
Jeg ved ikke om trådstarters problem er relateret her til, men man ved jo aldrig :) Svært underligt at den skulle være helt stuck hvis det var i hvert fald. Det er selvfølgelig en god undskyldning til at lave en opgradering af hardwaren, hvis man skal finde et sådan halv-positivt aspekt.. :b Det må i hvert fald siges at være en worthwhile opgradering efterhånden :)
|
Skrevet den: 11-Februar-2013 kl. 07:28
TobiasKM skrev:
Muffeh skrev:
aerik skrev:
Muffeh skrev:
aerik skrev:
|
Den slags skidt bliver jeg godt nok aldrig overtalt til at smide på min telefon.. :D Det er jo en forbrugsvare, så vil jeg hellere tage den smule ekstra risiko og så have større fornøjelse af min telefon i mellemtiden.. :D Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :)
Jeg kan så nævne, en lille smule i tråd med emnet, at jeg ikke har haft så god held med iOS6 jailbreaket, jeg har eller gjort alt hvad de har bedt om - restored helt fra scratch i forbindelse med updaten til iOS6, ventede til de opdaterede jailbreaket (for at undgå bootloop) og hele pivetøjet.. Og nu har jeg så haft flere crashes af app og telefon inden for de sidste par døgn end jeg har haft i hele resten af den tid jeg har ejet iPhone, hvilket trods alt er et par år efterhånden :P Og kom endda ind i et bootloop tidligere, som dog heldigvis var rimeligt let at komme ud af med en reset :)
Jeg ved ikke om trådstarters problem er relateret her til, men man ved jo aldrig :) Svært underligt at den skulle være helt stuck hvis det var i hvert fald. Det er selvfølgelig en god undskyldning til at lave en opgradering af hardwaren, hvis man skal finde et sådan halv-positivt aspekt.. :b Det må i hvert fald siges at være en worthwhile opgradering efterhånden :) |
Den havde kørt helt stabilt siden release af jailbreak. Ogn havde både været genstartet og slukket flere gange uden problemer. Det er helt ud af den blå det her er sket. Det ville være dejligt hvis jeg økonomisk ikke skulle tænke over det med en opgradering, men min bærbar og min printer er også stået af her for nyligt, så de 5600 kr i su rækker ikke vildt pt :)
|
Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 11-Februar-2013 kl. 09:53
Vedr reboot: Har du prøvet tricket med at trykke på volume up medens den booter, se: http://www.iphonehacks.com/2013/02/fix-endless-reboot-loop-problem-jailbroken-iphone-ipad-ipod-touch.html
------------- /Peter
|
Skrevet den: 11-Februar-2013 kl. 13:16
TobiasKM skrev:
Den slags skidt bliver jeg godt nok aldrig overtalt til at smide på min telefon.. :D Det er jo en forbrugsvare, så vil jeg hellere tage den smule ekstra risiko og så have større fornøjelse af min telefon i mellemtiden.. :D Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :) |
- Eneste grund til jeg prøver at overtale folk når de snakker om deres iphones, er når jeg samtidig hører hvor uforsigtige de er, og så ved jeg fra mig selv af hvor meget sådan et cover kan beskytte, kan godt være den så bliver pakket ind, og man ikke helt får samme glæde af designet, so what! du har en dyr telefon der kan holde mindst dobbelt så lang tid som de fleste gennemsnits iphone brugere, og set på den anden side, så ændre et cover ikke en skid på det der virkelig tæller for telefonen, nemlig det indre, det man integrere med, skærmen! -> alt hvad man køber telefonen for, får du jo leveret igennem skærmen, (og kameraet på bagsiden) men ved samtlige covers er begge jo frie.. og vil man stadig gerne nyde den flotte bagside og designet kan man jo prøve og finde covers der tilbyder dette, som min
aerik skrev:
Det ville være dejligt hvis jeg økonomisk ikke skulle tænke
over det med en opgradering, men min bærbar og min printer er også
stået af her for nyligt, så de 5600 kr i su rækker ikke vildt pt
:) |
Åha! Længe leve SU'en - fandeme glad for jeg er sluppet af med det skidt, og har fået en bedre støtte via kommunen
|
Skrevet den: 14-Februar-2013 kl. 21:54
pfugl skrev:
Vedr reboot: Har du prøvet tricket med at trykke på volume up medens den booter, se: http://www.iphonehacks.com/2013/02/fix-endless-reboot-loop-problem-jailbroken-iphone-ipad-ipod-touch.html
|
Netop testet uden held desværre
|
Skrevet den: 14-Februar-2013 kl. 22:42
bare lige for sjov, hvor i landet bor du?
|
Skrevet den: 14-Februar-2013 kl. 23:20
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 01:03
ah, så står du sku ik bare lige sådan til at hjælpe! :D
|
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 08:20
Muffeh skrev:
|
Nej, men tak for tanken
|
Skrevet af: BubbiBubbi
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 09:07
Prøv at kør en recovery fix i Redsn0w.
------------- 55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED | Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One
|
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 10:15
aerik skrev:
Muffeh skrev:
|
Nej, men tak for tanken |
- Så lidt, du selvfølgelig velkommen til at sende den, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre, men ingen garantier for det vil virke selvfølgelig!
|
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 11:41
Muffeh skrev:
aerik skrev:
Muffeh skrev:
|
Nej, men tak for tanken |
- Så lidt, du selvfølgelig velkommen til at sende den, så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre, men ingen garantier for det vil virke selvfølgelig!
|
Kan være jeg holder dig op på det senere
|
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 14:56
i så fald sender du bare en PM ;)
|
Skrevet den: 22-Februar-2013 kl. 17:08
Opdatering: Googles igen lidt på nettet, og fandt en tråd som beskrev mit problem 100% en skriver tl trådstarter, at det skyldes kabel 3 der ikke er monteret ordenligt. Jeg skiller min ad, og kan se, at enten jeg eller en reparatør tidligere har knækket lidt af holderen.(nok mig) Har prøvet lidt frem og tilbage og kan ikke få det til at virke, så måske om jeg ikke render ind en god lodder, der kan fixe det for mig :)
|
Skrevet den: 22-Februar-2013 kl. 21:05
Det var da godt du har fundet dit problem :) - det ville så desværre ikke være noget jeg ku fixe :(
|
Skrevet den: 22-Februar-2013 kl. 21:46
Formoder det er problemet. Nu må vi se
|
Skrevet af: Benu
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 18:48
Lidt gammel tråd, men har samme problem med en Iphone 5, men fik du fixet din Iphone?
------------- Den Ben
|
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 19:15
Nej det gjorde jeg ikke. Overvejede at begive mig ud i den lodning men kom aldrig videre.
Øv med din, er det kommet efter skærmskifte eller?
|
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 21:45
Det er en i familiens, men ja det var i forbindelse med et skærmskift, hvilket stik eller kabel er det du mener som er beskadiget?
Den får lige logoet op og genstarter.
------------- Den Ben
|
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 21:56
Præcis det samme her, ved ikke om kablerne i iPhone 5 er de samme, men det er den der hedder 3. Hvis du Googler iPhone 3GS cabel three kan du se det
|
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 23:38
Det er desværre ikke det samme stik, har checket at de sidder ordenligt.
------------- Den Ben
|
Skrevet den: 04-November-2013 kl. 01:43
Det hele KAN evt. være et defekt batteri.. havde en telefon der havde været en tur i lokummet, som genstartede konstant, og ikke ku holde strøm, efter nyt batteri var problemet løst.
|
Skrevet den: 04-November-2013 kl. 07:17
Prøv at sætte den gamle skærm på igen.
Skulle skifte på en lg for et par uger siden, til den modtog jeg en defekt skærm. Med den nye skærm levede telefonen sit eget liv, når jeg satte den gamle på, virkede alt som det skulle. Måske den nye skærm er defekt
|
|