Print side | Luk vindue

hjælp til køb af ny projekter

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120227
Udskrevet den: 26-December-2024 kl. 04:16

Emne: hjælp til køb af ny projekter
Skrevet af: natmadsen
Emne: hjælp til køb af ny projekter
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 21:54
hej.

pæren i min sayon plv-z5 sprang desværre i går aftens, så nu er jeg på udkig efter en ny, og så har jeg fundet den her på nettet.

http://www.cinema-shop.dk/luxcine-c5-p-1708.html

er der nogen der har prøvet sådan en eller noget lign????

den lyder jo til at være helt fin efter hvad der står (og prisen er jo også til at føle på)

men jeg vil bare ik ha en der er dårligere end den jeg har nu..

håber der er nogen der kan hjælpe mig

hilsen

natmadsen

ps. jeg håber ik at der er lign tråde ang dette projekter mærke, jeg har kigget men jeg synes ik at jeg kunne finde noget...

Svar:
Skrevet af: palle2612
Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 22:20
Tror ikke du vil kunne leve med den efter din Sanyo..Embarrassed

-------------
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp

Skrevet den: 10-Februar-2013 kl. 22:36
ok Wink

jeg vil bare gerne ha en led projekter så jeg er fri for at tænke på levetid på pæren.

er der nogen der kan anbefale en model???

Skrevet den: 12-Februar-2013 kl. 21:40
er der slet ik nogen, der har set en led projektor i gang og kan anbefale en model..?? Clap

Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 12-Februar-2013 kl. 21:45
.

Skrevet den: 12-Februar-2013 kl. 21:49
min første pære holdt omkring 4000 timer i min sayon plv-z5 men den sidste holdt kun omkring 400 timerCry

hvad hedder den du har set???

jeg har kigget lidt på en acer k750 hybrid lazer led, men jeg kan ik rigtigt finde nogen anmeldelse på denErmm og jeg synes at det er mange penge hvis den ik virker ordenligt..

Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 12-Februar-2013 kl. 22:00
.

Skrevet den: 12-Februar-2013 kl. 22:05
nej jeg synes også det lyder lidt vildt, men 3500 lumen svarer ca til 2200 ansi lumen, men det er stadifvæk rigtigt meget..

har du hørt noget om den acer k750 (den er godt nok noget dyrer) men man får jo nok hvad man betaler for...

Skrevet af: Precious
Skrevet den: 13-Februar-2013 kl. 08:09
Heh jeg kunne ikke umiddelbart finde: sayon plv-z5 nogen steder, så svært at sammenligne.

Jeg ville også undgå en LED projektor på nuværende tidspunkt, men jeg har heller ikke 100k til at smide efter sådan noget. 

Kan du ikke blot købe endnu en pære til din nuværende? Hvis de springer efter 400 timer er det som regel dækket af garanti ?

Skrevet den: 13-Februar-2013 kl. 08:31
jo det har jeg også tænkt på, men jeg har kigget der hvor pæren sidder og der ser lidt brændt ud, jeg ved ik om det er normalt efter pæren er sprunget???

jeg har et billed af det, men jeg kan ik lige se hvordan jeg kan lægge det ind her???

Skrevet den: 13-Februar-2013 kl. 08:39

Skrevet den: 13-Februar-2013 kl. 08:39
så fandt jeg ud af det, ved du om det har noget at sige????

Skrevet af: stridsvognen
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af natmadsen natmadsen skrev:

så fandt jeg ud af det, ved du om det har noget at sige????

Det ligner støv, prøv om du ikke bare kan rense den uden at fedte for meget rundt. Tag pæren ud og se om den er hel, eller om den er sprunget i 1000 stykker..

-------------
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300

Skrevet af: Benu
Skrevet den: 15-Februar-2013 kl. 14:20
Du har fået en støvfjerner med da du købte projektor, den kan du prøve at blæse lidt med, hold evt. en støvsuger på meget lav sugeniveau i rimelig nærhed til at tage det støv som måtte komme.

-------------
Den Ben

Skrevet den: 16-Februar-2013 kl. 10:05
jeg har prøvet og skifte pæren ud en den gamle, og den virkerWink der er ik noget at se på billedetBig smile

i går modtog jeg en pakke med en acer k750 laser led projektor i LOL

jeg har fået set en film med den, og den virker til at gøre jobbet rigtigt godtThumbs Up

nu skal jeg bare ha flyttet mit beslag i loftet, så den kommer til at fylde hele læredetWink

Print side | Luk vindue