Waoo TV - hvor er nyudviklingen?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120781
Udskrevet den: 30-November-2024 kl. 00:27
Emne: Waoo TV - hvor er nyudviklingen?
Skrevet af: Helmuth
Emne: Waoo TV - hvor er nyudviklingen?
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 13:02
Er der tilfældigvis nogen af jer der kender svarene på nedenstående?:
- Hvor bliver app til Android af?
- Hvornår får deres TV portal et ansigtsløft så den ikke ligner noget fra internettets barndom?
- Hvornår kommer Waoo som app til smartTV så man kan slippe for boksen?
- Hvornår kan vi tage vores TV med på farten?
- Hvorfor ikke tilbyde online backup hos Waoo, så man rent faktisk kan få glæde af sin enorme upload hastighed?
|
Svar:
Skrevet af: Splinten
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 14:34
Ad pkt. 4) Jeg spurgte Waoo d. 16/11-12 om dette, men det er ikke noget de har på tegnebrædtet. De kan selvfølgelig have ændret standpunkt siden da.
------------- Semper fidelis
https://onedrive.live.com/?invref=e8a3e0efed806092&invsrc=90" rel="nofollow - Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
|
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 15:44
OK, takker.
Hører gerne fra andre, vedr. de andre punkter.
|
Skrevet af: E. Larsen
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 15:59
Splinten skrev:
Ad pkt. 4) Jeg spurgte Waoo d. 16/11-12 om dette, men det er ikke noget de har på tegnebrædtet. De kan selvfølgelig have ændret standpunkt siden da. |
Kapitalfonden som vist ejer foretagnet afventer vel nedsættelse af selskabsskatten
------------- E.L.
|
Skrevet af: cederstrom
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 20:17
Waoo har bare ikke styr på deres TV-del åbenbart.
Jeg har den store pakke, men ved en fejl den lille pakke på waoo.tv - har ringet og bedt dem om at fixe det, de har lovet at fixe det for over en uge siden - intet er sket.
Har lige fået en TV-boks, den skal man sætte til port4 der hvor jeg bor og internet i port1 i fiberboksen - ville det så være smart at åbne op for port4 så det fungerede nu hvor jeg havde boksen? Denne fejl har de lavet ved andre i samme område som mig.
Imorgen får de et trustpilot review med 1 stjerne og et opslag på deres facebook væg med deres fejl. Kan være det kan motivere dem, at være flink og forstående kan ihvertfald ikke.
|
Skrevet af: Jubas
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 22:31
Waoo kan ikke hjælpe dig med din fiberboks. Du skal du have fat i dit elselskab
|
Skrevet den: 27-Februar-2013 kl. 22:46
E. Larsen skrev:
Splinten skrev:
Ad pkt. 4) Jeg spurgte Waoo d. 16/11-12 om dette, men det er ikke noget de har på tegnebrædtet. De kan selvfølgelig have ændret standpunkt siden da. |
Kapitalfonden som vist ejer foretagnet afventer vel nedsættelse af selskabsskatten |
Hmm, Waoo er ikke ejet af kapitalfonde. De er ejet af elselskaberne.
|
Skrevet af: cederstrom
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 08:53
Jubas skrev:
|
Du får det til at lyde somom det er meget bedre? :)
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 09:15
cederstrom skrev:
Jubas skrev:
|
Du får det til at lyde somom det er meget bedre? :) |
Ja for elselskaberne er ejet af brugerne, ikke af udenlandske penge. Hvorfor tror du ellers de graver hvor TDC ikke gider.
|
Skrevet af: larsand
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 09:59
Ja forsyningselskaberne fik x antal 100 millioner, i forbindelse med salg/opsplitning af el-værkerene.
Dem har de nu gravet ned i jorden til ingen verdens nytte
Det var bedre de havde sat el-prisen ned, eller uddelt pengene til os andelshavere
|
Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:03
larsand skrev:
Ja forsyningselskaberne fik x antal 100 millioner, i forbindelse med salg/opsplitning af el-værkerene.
Det var bedre de havde sat el-prisen ned, eller uddelt pengene til os andelshavere | høhø mage til navlepilleri skal man lede længe efter! BS
------------- http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:33
Ja det har du ret i at de bare kunne have givet pengene tilbage til forbrugeren. Jeg synes nu det er fedt, at de har valgt at investere i lokalområdet i stedet. TDC's overskud ryger til udlandet, synes du bedre om den strategi ? Jeg kender en del der ville have en meget dårlig internetforbindelse i sønderjylland, hvis det ikke var for SE. Folk med 4 - 6 kilometer til centralen har ikke en chance.
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:39
Bschmidt skrev:
høhø mage til navlepilleri skal man lede længe efter! BS |
DU MÅ GERNE KOMME MED KOMMENTATER Men du behøver ikke...hvis tråden er for slem for dig
------------- E.L.
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:41
cederstrom skrev:
Jubas skrev:
|
Du får det til at lyde somom det er meget bedre? :) |
Jeg tog fejl, mente Onfone som nu ejes af YouSee
------------- E.L.
|
Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:44
E. Larsen skrev:
Bschmidt skrev:
høhø mage til navlepilleri skal man lede længe efter! BS |
DU MÅ GERNE KOMME MED KOMMENTATER Men du behøver ikke...hvis tråden er for slem for dig | TAK. Jeg behøver nu ikke at have lov men tak alligevel.
Det var en kommentar til larsand's indlæg. Jeg burde måske have citeret ham men var på mobilos :-)
BS
EDIT:Sådan så er det med citat.
------------- http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:47
larsand skrev:
Det var bedre de havde sat el-prisen ned, eller uddelt pengene til os andelshavere |
Ganaveben er kodeordet: Se hvem der sidder i de forskellige bestyrelser ? Der er dæleme mange gengangere fra det politiske system.
El-selskoberne er sat til at levere billig energi til forbrugerne og ikke til at sælge fladskærme, støvsugere etc. læs (NRGI- Wupti) Tåbelig...ned med el-prisen, væk med unødig adm.og gnaveben
------------- E.L.
|
Skrevet af: Ozzy
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 10:52
E. Larsen skrev:
larsand skrev:
Det var bedre de havde sat el-prisen ned, eller uddelt pengene til os andelshavere |
Ganaveben er kodeordet: Se hvem der sidder i de forskellige bestyrelser ? Der er dæleme mange gengangere fra det politiske system.
El-selskoberne er sat til at levere billig energi til forbrugerne og ikke til at sælge fladskærme, støvsugere etc. læs (NRGI- Wupti) Tåbelig...ned med el-prisen, væk med unødig adm.og gnaveben |
Jamen så burde du jo melde dig ind i bestyrtelsen hos dig lokale el-selskab hvis du mener det.
Desuden er el-selskaberne ikke nødvendigvis ejet af forbrugerne, Tre-For er fx et selvstændig selskab, som ikke er ejet af forbrugerne som mange ellers tror, som i også kan læse her : http://www.trefor.dk/default.aspx?m=2&i=811
------------- | Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 11:19
Ozzy skrev:
E. Larsen skrev:
[QUOTE=larsand] Ja forsyningselskaberne fik x antal 100 millioner, i forbindelse med salg/opsplitning af el-værkerene.
El-selskoberne er sat til at levere billig energi til forbrugerne og ikke til at sælge fladskærme, støvsugere etc. læs (NRGI- Wupti) Tåbelig...ned med el-prisen, væk med unødig adm.og gnaveben |
Jamen så burde du jo melde dig ind i bestyrtelsen hos dig lokale el-selskab hvis du mener det. Det har jeg så sandelig også tænkt på Så desværre ikke opstilling-annoncen i mit lokale NRGI. Her skal man stille med 10 anbefalere fra ens område, og da man ikke er medlem af nogen forening etc.er det modsat andre (gengangere) ikke så let at blive opstillingsberettiget. Men jeg prøver næste gang.(son energikonsulent må man vel kunne komme på tale)? selv om jeg ikke ved så meget om saftpressere, gryder, støvsugere etc. ------------- E.L.
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 11:43
Jubas skrev:
Ja det har du ret i at de bare kunne have givet pengene tilbage til forbrugeren. Jeg synes nu det er fedt, at de har valgt at investere i lokalområdet i stedet. TDC's overskud ryger til udlandet, synes du bedre om den strategi ? Jeg kender en del der ville have en meget dårlig internetforbindelse i sønderjylland, hvis det ikke var for SE. Folk med 4 - 6 kilometer til centralen har ikke en chance.
|
Ja men hvorfor skal jeg betalefor det
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 13:05
larsand skrev:
Ja men hvorfor skal jeg betalefor det |
Fordi du er en del af fællesskabet i det elselskab du er medlem af. Hvem skulle ellers forbedre infrastrukturen ? Vores fælles TDC har givet alle pengene væk til deres investore. Mangler du penge ?
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 13:12
Jubas skrev:
larsand skrev:
Ja men hvorfor skal jeg betalefor det |
Fordi du er en del af fællesskabet i det elselskab du er medlem af. Hvem skulle ellers forbedre infrastrukturen ? Vores fælles TDC har givet alle pengene væk til deres investore. Mangler du penge ? |
Ja men det svarer jo til, at det lokale vandværk begyndte at grave elledninger ned, eller el-selskabet begyndte at grave vandledninger ned.
Forøvrigt mener jeg at staten, eller hvem det nu var, fik en stak penge for TDC, mener ikke at det blev foræret væk
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 13:21
larsand skrev:
Ja men det svarer jo til, at det lokale vandværk begyndte at grave elledninger ned, eller el-selskabet begyndte at grave vandledninger ned.
Forøvrigt mener jeg at staten, eller hvem det nu var, fik en stak penge for TDC, mener ikke at det blev foræret væk
|
Ja netop, det ville jeg også kun være glad for. Hvis elselskaberne kun gad at levere én fase til alle på landet. Og alle vandværker pludselig fik foræret en masse penge (DONG).
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 13:31
Er i flinke at holde Jer til trådens emne/overskrift? Er der tilfældigvis nogen af jer der kender svarene på nedenstående?: - Hvor bliver app til Android af?
- Hvornår får deres TV portal et ansigtsløft så den ikke ligner noget fra internettets barndom?
- Hvornår kommer Waoo som app til smartTV så man kan slippe for boksen?
- Hvornår kan vi tage vores TV med på farten?
- Hvorfor ikke tilbyde online backup hos Waoo, så man rent faktisk kan få glæde af sin enorme upload hastighed?
|
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 13:46
Du får et par af dine ønsker opfyldt til efteråret, det er hvad jeg ved.
|
Skrevet af: petrucci
Skrevet den: 28-Februar-2013 kl. 15:18
Håber det bliver #2 og #4 :)
|
|