Print side | Luk vindue

JVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1209
Udskrevet den: 21-November-2024 kl. 16:22

Emne: JVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg
Skrevet af: LarsP
Emne: JVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg
Skrevet den: 26-Juni-2004 kl. 17:58

Jeg har lige haft købt en Thomson DVD/harddisk recorder og leveret den tilbage i uåbnet tilstand, da jeg liiige skulle tjekke på nettet hvad andre mente om den inden jeg tog den i brug.

Faldt over en anmeldelse her på recordere.dk, der lærte mig at den ikke indeholder en DVD brænder !!?? Det gav jeg ellers tydeligt udtryk for i butikken at jeg ønskede. Hvad sjov er der ved at optage på en harddisk og ikke kunne redigere og gemme på en DVD??

I min jagt på den, for mig optimale model, faldt jeg over dette forum og har med stor interesse læst både Philips, Pioneer og JVC fora. Det ser jo ud som om at MH30'eren er den eneste under 10000, der kan tilfredsstille alle mine ønsker. Et af dem er at den skal kunne vise JPEG fra CD-R, og det er der ikke ret mange der kan.

Desværre kom jeg jo for sent til det store fællesindkøb. Jeg vil derfor gerne opfordre til at succesen gentages. Jeg står hermed nr. 1 på en evt. ny liste over købere og jeg beder de rette (Thorvald, Lars, Michael Damgaard fra GODPRIS.DK) og evt. andre, der har indflydelse på dette hjælpe med at få et sådant initiativ ført ud i livet.
Det kan ikke roses nok, og især roser til godpris.dk  for at stille op med nogle kanon priser og holde forretningen her i Danmark i stedet for at man føler sig lokket af de billige netpriser syd for grænsen.

Så hvad med at prøve igen? Der er sikkert mange, der ligesom mig er kommet for sent, eller ikke har kunnet beslutte sig.

Med håbefuld hilsen

Lars P.
Nyformatteret JVCharddiskDVDrecorderfan

Svar:
Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 26-Juni-2004 kl. 18:21

Hej LarsP!

Det er ikke usandsynligt, at der kunne åbnes for en ny bestillingsrunde - jeg kan nok sige - uden at sige mere end jeg må - at jeg ved, at der har været en del, der har henvendt sig til GodPris, dels uden om dette forum og dels uden for tidsfristen.

Jeg skal nok prøve at drøfte med GodPris om vi kan åbne "udsalget" igen.

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Skrevet den: 26-Juni-2004 kl. 18:32

Hej Thorvald,

Kanon

Det er også forståligt at der er andre. HDD/DVD recordere dukker op på hylderne i snart sagt alle halvkvædede forretninger, der sælger køleskabe og stegepander udover. Folk bliver jo interesserede og nogle (mig selv f.eks.) køber en af dem uden at sætte sig ordentligt ind i hvad man kan/bør forvente af sådan en. Heldigvis fandt jeg dette forum og blev klogere. Det er der sikkert også mange andre der gør. Derfor er et nyt fælles indkøb et sikkert hit, tror jeg.

Come on, lets buy something

LarsP

Skrevet den: 26-Juni-2004 kl. 22:49

Gode nyheder!!! - Til alle Jer, der gerne ville have været med til det store sus af et fællesindkøb af JVC DR-MH30 - hvor det var muligt at købe en fantastisk DVD-optager til en fantastisk pris!!

Der åbnes nu for tilmeldingsrunde nr. 2 - da det nok vil være begrænset hvor længe denne runde er åben, inden vi genåbner "udsalget" hos GodPris - så skynd Jer og tilmeld Jer - og spred nyheden!!

NB.: Levering – p.g.a. den utrolige og massive bestillingsrunde i første halvleg må dem, der tilmelder sig i anden halvleg påregne, at levering vil ske ultimo juli eller primo august.

Se også: Køb af JVC DR-MH30, liste - 1. & 2. runde

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 26-Juni-2004 kl. 23:45

Jamen, det er jo fænomonalt. Hvis jeg havde haft den i aften kunne jeg ha' set bold i hurtig hastighed og overstået den kedelige kamp (Holland/Sverige) på 1,5 minut .

Så, nu er det op af starthullerne og få skrevet jer på listen. Dette tilbud er så godt at du med garanti ikke bør gå glip af det!

LarsP

Skrevet af: Fynbo
Skrevet den: 27-Juni-2004 kl. 12:31

Jeg vil også gerne på listen. Sådan et tilbud kan man jo ikke sige nej til.

/Fynbo

Skrevet af: Søren Højvang
Skrevet den: 27-Juni-2004 kl. 16:38

Vil helt sikkert også på listen.  Har længe søgt efter en ordenlig DVD recorder

.Søren

Skrevet af: Ebbe
Skrevet den: 28-Juni-2004 kl. 05:48

Damn.... Hvis blot jeg havde indtryk af HD/blæserstøj så var jeg osse med på vognen, er nervøs for at ha' en jetjager stående henne under fjerneren Smile.

Er der slet ikke nogen der har set/hørt den endnu ?

MVH

Ebbe

Skrevet af: springmand
Skrevet den: 28-Juni-2004 kl. 06:36

Hej Ebbe og andre der tvivler med lyden

Jeg vil da foreslå dig at prøvekøre en JVC DR-M10 derhjemme! Man må jo gå ud fra, at storebroderen ikke larmer mere!

MVH Springmand

-------------
Torben Sørensen Böhlers

Skrevet af: Bent M
Skrevet den: 28-Juni-2004 kl. 07:24
[QUOTE=Ebbe]

Damn.... Hvis blot jeg havde indtryk af HD/blæserstøj så var jeg osse med på vognen, er nervøs for at ha' en jetjager stående henne under fjerneren Smile.

Er der slet ikke nogen der har set/hørt den endnu ?

/QUOTE]

Hej Ebbe.

Nu er den jo helt ny, men de test jeg har set af tidligere JVC modeller har ikke vist mere blæserstøj end andre mærker, Jeg har en Pioneer 5100 H, den høres også ganske svagt men ikke generende overhovedet, så jeg har også bestilt den nye JVC i fælleskøb her på sitet og er ikke særligt bekymret over støjen, jeg ville ikke betænke mig på at bestille hvis jeg var dig.

Maskinen er jo ny, og er en topmodel , og teknikken udvikler sig jo hele tiden.

-------------
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010

Skrevet den: 28-Juni-2004 kl. 08:05

Jeg er heller ikke særligt bekymret over støjen fra optageren. Jeg har den allerførste harddiskvideo (HDD+(S)VHS) som JVC lavede for 2 år siden, og den har jeg haft i ca. 2 år. Hvis der er helt stille i stuen kan man høre en svag hvinende lyd, måske fra harddisken, selve blæseren synes jeg ikke jeg har lagt mærke til (med mindre det er den der hviner). Men hvis fjernsynet kører, så skal man helt hen til optageren og lægge øret til for at høre det.

I den nye model er det formentligt kun blevet bedre.

- Og når så mange (!) har bestilt, så er det jo også et udtryk for, at der generelt er stor tillid til at JVC leverer en rigtig god maskine!

-------------

Thorvald.

Skrevet af: itjan
Skrevet den: 28-Juni-2004 kl. 08:23

Hvis du har lidt teknisk snilde, er det nemt at udskifte 'en blæser med en anden og mere lydløs. Hvis du får brug for garantien, sætter du den gamle blæser på igen. Har du aldrig rodet med den slags, så lad være.

Jeg er selv følsom over for unødig støj, men er ikke nervøs for JVC 'en, tror ikke den kan høres under normale forhold. Der er selvfølgelig  helt stille passager, det må man at leve med hvis man vil have en.

Skrevet den: 28-Juni-2004 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Ebbe Ebbe skrev:

er nervøs for at ha' en jetjager stående henne under fjerneren

Jeg er ikke nervøs. Et firma, som JVC bruger førsteklasses komponenter og du kan sagtens få blæsere og harddiske, der ikke larmer i dag. Konkurrencen på harddisk/DVD recordere er efterhånden så stor at et andengenerationsprodukt som MH30 må forventes at tage hånd om forbrugernes sekundære krav såsom lavt støjniveau og betjeningsvenlighed.

Hvis du, mod forventning, ikke bliver tilfreds, kan du jo bare smide den i den blå avis. Der er ingen fare for at tabe pengene, tværtimod.

Med venlig hilsen
LarsP

Skrevet af: pgnyl
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 10:20

Sæt også mig på listen til 2. runde levering  

Hvis der er afbud på liste 1, melder jeg mig som aftager!

MVH

pgnyl

-------------
Poul

Skrevet af: Giver
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 12:05
Hej Inden jeg melder mig vil jeg lige høre om prisen på de 6.799,-

kun gælder såfremt at der her i 2. runde opnåes et mindste køb på 10 stk, eller om man i 2. runde lukrere på 1. rundes opnåede pris eller hva ?

Eller kort sagt er prisen 6799,- uanset hvor mange der melder sig i anden runde ?

-------------
MVH

Giver

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 12:46
Det ved jeg faktisk ikke - men jo flere der hurtigt tilmelder sig så vi kommer op på 10 i 2. runde - des større chance er der for at supertilbuddet kommer 2. runde til gode.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: claus64
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af LarsP LarsP skrev:

...... Hvad sjov er der ved at optage på en harddisk og ikke kunne redigere og gemme på en DVD??

Med håbefuld hilsen

Lars P.Nyformatteret JVCharddiskDVDrecorderfan

Hmm lad mig nu se... Man KUNNE jo optage nyhederne og se dem og slette dem igen bagefter. Eller en serie man følger med i og slette den når man har set afsnittet. Eller se alt tv forskudt... Personligt synes jeg der er mange muligheder kun med en HDD og uden en brænder, og jeg har endnu ikke brugt dvd-brænder drevet i min til noget som helst andet end to stk testbrændinger... Til redigering af DV film etc er det jo en god feature, men der ville jeg så nok bruge min PC.

Om ikke andet er det for dårligt du har fået smidt en maskine i nakken uden brænder hvis du har bedt om det.. Det kan vi hurtigt blive enige om.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 13:29

Måske kan GODPRIS.DK svare på dette? Især er det jo også interessant hvem, der melder sig som køber udenfor dette forum, men med reference hertil.

/LarsP

Skrevet af: Haargaard
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 17:42
Kanon at der er åbnet en rundte 2. Melder mig hermed i flokken af købere.

Skrevet af: Baseman
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 18:10
Alletiders initiativ! Jeg var desværre selv for sent ude ved 1. runde ... så: Skriv mig på listen til et eksemplar!

Skrevet af: kim07
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 18:55

jeg vil gerne skrives på til et eksemplar.

Kim

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 21:25

Ih, hvor vi kan - nu er vi igen tæt på at runde de 10 glade købere!!!  Det er da helt vildt som vi kan blive ved!!  Men bare kom igen - og lad os få nogle flere glade købere på listen.

Med glade hilsener fra Thorvald.

P.s.: Jeg blev så opslugt af det her, at jeg - næsten - glemte jeg var ved fylde vand i badekarret... Jeg nåede lige at lukke for vandet inden det flød over - en centimeter mere, py ha...

-------------

Thorvald.

Skrevet af: cwitt
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Der åbnes nu for tilmeldingsrunde nr. 2 - da det nok vil være begrænset hvor længe denne runde er åben, inden vi genåbner "udsalget" hos GodPris - så skynd Jer og tilmeld Jer - og spred nyheden!!

Se også: Køb af JVC DR-MH30, liste - 1. & 2. runde

Er meget interesseret men er i syv sind mht. om jeg skal have en JVC, Panasonic DMR-E85 eller Sharp DV-HR300.

1. Hvad er i store træk fordele/ulermper hvis disse 3 modeller ?
  2. Er JVC'en fra godpris.dk kodefri ?
  3. Er der returret fra godpris.dk og hvor længe efter modtagelse ?

-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV
NAD T758 Surround Receiver
Samsung BD-C6900 Blue Ray
Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder
YouSee HD-box Samsung3126

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 21:51
Hvad er deadline for tilmelding ?

-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV

Skrevet af: J.F.L
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af cwitt cwitt skrev:

Er meget interesseret men er i syv sind mht. om jeg skal have en JVC, Panasonic DMR-E85 eller Sharp DV-HR300.
  1. Hvad er i store træk fordele/ulermper hvis disse 3 modeller ?
  2. Er JVC'en fra godpris.dk kodefri ?
  3. Er der returret fra godpris.dk og hvor længe efter modtagelse ?

1: Panasonics timer sux - den optager kun hvis du husker at slå timeren TIL.

2: Nej - brug din gamle dvd-afspiller til det, eller køb en til 500 kr der er kodefri.

3: Ja, der er sikkert returret, det skal man jo give ved postordre/netsalg. Men dette tilbud er lige så meget en tjeneste fra Godpris's side, at du skylder dem kun at bestille hvis du er HELT sikker på du vil have JVC'en.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:03

Oprindeligt skrevet af J.F.L J.F.L skrev:

1: Panasonics timer sux - den optager kun hvis du husker at slå timeren TIL.

2: Nej - brug din gamle dvd-afspiller til det, eller køb en til 500 kr der er kodefri.

3: Ja, der er sikkert returret, det skal man jo give ved postordre/netsalg. Men dette tilbud er lige så meget en tjeneste fra Godpris's side, at du skylder dem kun at bestille hvis du er HELT sikker på du vil have JVC'en.

1. Har aldrig helt forstået den megen brok over denne timerfunktion. Det er da ikke værre end på alle videomaskiner hidtil, hvor maskinen også skulle "afleveres i timer-mode"

2. Er der noget specielt i vejen med at ønske den kodefri ?

3. Jovist er det da en tjeneste/tilbud, men ingen forhandler sælger vel noget for sine blå øjnes skyld ? Jeg kunne forestille mig at træffe mit valg ud fra netop det gode tilbud, og så håbe den tilfredsstiller mine ønsker...men man ved jo aldrig !

-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV

Skrevet af: Auri
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:08

Jeg er klar på et eksemplar af JVC DR-MH30. Er det for sent at melde sig til 2. runde og hvornår er den endelige pris klar!!!

AURI

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:10

1. Har aldrig helt forstået den megen brok over denne timerfunktion. Det er da ikke værre end på alle videomaskiner hidtil, hvor maskinen også skulle "afleveres i timer-mode"

2. Er der noget specielt i vejen med at ønske den kodefri ?

3. Jovist er det da en tjeneste/tilbud, men ingen forhandler sælger vel noget for sine blå øjnes skyld ? Jeg kunne forestille mig at træffe mit valg ud fra netop det gode tilbud, og så håbe den tilfredsstiller mine ønsker...men man ved jo aldrig !

1 - Ideen med at skulle huske at slå timeren TIL stammer tilbage fra gamle dage!! ;) hvor man kunne risikere at overskrive et videobånd, og derfor skulle bekræfte man ville timer-optage. Med en HDD giver det ingen mening, at recorderen ikke bare optager, for den sletter ikke noget, den ikke må. Det er et kæmpe irritationsmoment.

2 - Nej det er da fint at ønske den kodefri. Jeg gider bare ikke have at der skal rodes med firmwaren i MIN recorder til 7000 kr. Jeg har en DVD-afspiller til 800 kr som er kodefri, den bruger jeg til Region 1 film (og alle andre forøvrigt).

3 - Selvfølgelig gør de det ikke for deres blå øjnes skyld. Omvendt gør de et stort arbejde for at du kan spare de 3000 kr den koster mere i Fona når/hvis de får den.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:17

1. Det er faktisk meget dejligt at teknologien er udviklet siden videobåndmaskinen. Det er dejlig at maskinen blot begynder at optage på det fastlagte tidspunkt, selvom man bruger maskinen til noget andet i mens - og det er jo netop, det der er den store forskel på HDD-DVD optagere og videomaskiner - man bruger den til andet end blot at optage og afspille på. Man bruger den til at pause live-tv, man bruger den til at se en anden optagelse, mens den af sig selv begynder at optage et tidsindstillet program osv.

2. Jeg tror nok GodPris eller JVC - jeg kan ikke huske hvem - ville undersøge om den kunne gøres kodefri. Nej, der er vel ikke noget i vejen med at ønske den kodefri - men det er vel ikke strengt nødvendigt. Det kan også under alle omstændigheder være en god idé at have en seperat (evt. kodefri) DVD-afspiller. Dels for at se en DVD, selvom man bruger DR-MH30 til noget andet, f.eks. overspilning fra HDD til DVD. Dels - hvis man går meget op i det - for at have en afspiller, der leverer DVD-afspilning af ekstra høj kvalitet på både billed- og lydsiden. Undersøgelsen af om den kunne blive kodefri, druknede nok i den massive interesse, der var omkring fælleskøbet.

3. Der er de rettigheder, der skal være - 14 dages returret. Det er helt som en normal handel - bare lidt unormal, ha, ha...   

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:22

Hvad er deadline for tilmelding ?
Der er ikke endnu sat en deadline for tilmelding.

Oprindeligt skrevet af auri auri skrev:

Er det for sent at melde sig til 2. runde og hvornår er den endelige pris klar!!!
Du er hermed med! Den endelige pris bliver 6.799,- inkl. 2 medier, se også: Køb af JVC DR-MH30, liste - 1. & 2. runde

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:30

Ok, så kommer jeg ind fra sidelinien. Skriv mig på til et eksemplar, og den er 100%. Kunne godt tænke mig en flok DVD-ram med samtidigt, men jeg går ud fra, at indkøb sker via godpris.dk som sidst.

MVH

Ebbe

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:34

Ok, så kommer jeg ind fra sidelinien. Skriv mig på til et eksemplar, og den er 100%. Kunne godt tænke mig en flok DVD-ram med samtidigt, men jeg går ud fra, at indkøb sker via godpris.dk som sidst.

MVH

Ebbe

Nu går det godt nok hurtigt da

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:37

[/QUOTE]

Nu går det godt nok hurtigt da

[/QUOTE]

Absolut ikke, jeg har ærgret mig gul og blå siden der blev lukket for første runde, så hurtigt ??? Ikke mig, hehe.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:40

Absolut ikke, jeg har ærgret mig gul og blå siden der blev lukket for første runde, så hurtigt ??? Ikke mig, hehe.

OK - jeg hentydede mere til at der er kommet 5-6 stykker til i aften

Men hvorfor kom du ikke med i 1. runde?

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:41

[QUOTE=Ebbe]

OK - jeg hentydede mere til at der er kommet 5-6 stykker til i aften

Men hvorfor kom du ikke med i 1. runde?

Har kun en undskyldning, tænkte for længe...Embarrassed

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:43

Hej Carsten

Har aldrig helt forstået den megen brok over denne timerfunktion. Det er da ikke værre end på alle videomaskiner hidtil, hvor maskinen også skulle "afleveres i timer-mode"

Jep, men disse Panasonic modeller er multi-funktions maskiner, som kan meget andet end at optage fra timer og afspille det igen, hvis blot de fik lov af softwaren.

En af de ting man hurtigt bliver glad for, når man har en harddisk-optager, er at sætte den til at optage ynglingsudsendelserne ugen igennem. Dertil måske en nyhedsudsendelse eller to dagligt, blot så man altid lige kan trykke play og få en update på hvad der er sket ude i verden.

For at kunne optage alle disse faste ting skal den stå i timer-mode.

Men står den i timer mode kan man ingenting, udover at afspille. Man kan ikke bruge timeslip, pause tv-programmer, eller blot starte en improviseret optagelse af et program man lige ser starte. Man kan heller ikke umiddelbart overspille en optagelse fra harddisk til DVD, ihvertfald ikke realtime.

Så det at man skal huske at tage den ud af timer-mode, og huske at sætte den tilbage i timer-mode hele tiden, hører ikke hjemme i et ellers fint multifunktions apparat som en Panasonic harddisk-optager.

Denne forældede måde at håndtere timeren på, er kun noget som Panasonic stædigt holder fast ved i den europæriske model. Køber du en DMR-E85 i USA, så får du den lækreste timer-funktion med EPG (elektronisk program guide) og en timer som altid er i live uanset hvad apparatet ellers laver.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:45

Har kun en undskyldning, tænkte for længe...Embarrassed

OK

Godt der kom en ny runde så

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:52

[Godt der kom en ny runde så

Det er jeg osse glad for, har lige været i kælderen og hente en hammer, så lige om lidt ryger sparegrisen LOL

Nu ka' det kun gå for langsomt, når jeg først har taget en beslutning, så er der altid for længe til " jul "Tongue

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 22:55

Nu ka' det kun gå for langsomt, når jeg først har taget en beslutning, så er der altid for længe til " jul "Tongue

Det er sjovt nok lige det samme her

Jeg kan gå og overveje i flere uger men når beslutningen er truffet, så skal der ske noget da - ærgerligt der er længe til medio juli

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 23:14

Sååeh, hvad er det lige vi skal skrive ved bestillingen, så vi får den til den gode pris?

/LarsP

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 23:20

Sååeh, hvad er det lige vi skal skrive ved bestillingen, så vi får den til den gode pris?

Du skal bare tilkendegive her, at du vil gøre brug af tilbudet. Når tiden er inde kommer der et tilbud på godpris.dk hvor du skal skrive at du er henvist herfra - Voila.

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 23:28

Du skal bare tilkendegive her, at du vil gøre brug af tilbudet.

Jo, det mener jeg jo at have gjort (#1 på liste 2). Men man vil jo gerne bestille hos godpris.dk, så han ved det er seriøst, ikk'?  

Nåh, der er jo alligevel længe til at den kan komme  så det kan vente lidt.

12 på listen lige nu!!! How about that? + de 41 fra runde 1 er det altså ok! Det er ligesom jul .

/LarsP

Skrevet den: 29-Juni-2004 kl. 23:30

Jo, det mener jeg jo at have gjort (#1 på liste 2). Men man vil jo gerne bestille hos godpris.dk, så han ved det er seriøst, ikk'?  

Når tiden er inde til bestilling meddeles det her i forummet - ellers hold øje med godpris.dk's hjemmeside under DVD/HDD-recordere.

Sådan foregik det sidst.

Skrevet af: oz1mis
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 09:06

Det nærmer sig jo masse-hysteri

Så nu vil jeg også være med på listen - 100 % sikker.

Hvis den endelige bestilling kommer til at foregå i løbet af "en eller andens sommerferie" hvordan håndterer jeg så det ?

mvh Michael

Skrevet af: Fjaco
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 09:15

Kan man nå at komme med på vognen?

Jeg melder mig for 1 stk JVC DR-MH30 og regner med at få den til 6.799,-

Efter som jeg er på ferie i hele juli, har jeg ikke noget imod først at få leveret i starten af august.

Skrevet af: Stiani
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 09:19
Det lyder til at være et godt tilbud, så skriv også mig op.

Skrevet af: piloten
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 10:09
Det er helt vildt: jeg er også med på JVC'en bare bestillingen skal foregå inden d. 10. juli da der står Italien på min kalender derefter.

-------------
Med venlig hilsen

Piloten

Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 10:16

Oprindeligt skrevet af piloten piloten skrev:

Det er helt vildt: jeg er også med på JVC'en bare bestillingen skal foregå inden d. 10. juli da der står Italien på min kalender derefter.

Jøsses, hvis det fortsætter i det her tempo, så overstiger runde 2 jo 1'eren i antal.

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 11:23

Hej Alle

Her kan i iøvrigt se hvor meget i sparer.

http://www.itbutikken.dk - www.itbutikken.dk  som ellers også er en netbutik, har lige fået JVC DR-MH20 + 30 i sortimentet. Her er de blevet prissat til:

JVC DR-MH20   kr. 9025,-

JVC DR-MH30   kr. 10374,-

Så prisen på 6799,- for MH30 incl. et par medier er altså et rigtigt godt tilbud Smile

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

http://www.itbutikken.dk - www.itbutikken.dk  som ellers også er en netbutik, har lige fået JVC DR-MH20 + 30 i sortimentet. Her er de blevet prissat til:

JVC DR-MH20   kr. 9025,-

JVC DR-MH30   kr. 10374,-

Så prisen på 6799,- for MH30 incl. et par medier er altså et rigtigt godt tilbud Smile

Hvad mere interessant er:

De skriver på deres side: Leveres 06-07-2004 - mon den holder?

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 12:59
Har jeg ret i, at den eneste forskel på DR-MH20 og 30 er harddisk størrelsen eller er der noget jeg har overset ?

-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 13:25

Har jeg ret i, at den eneste forskel på DR-MH20 og 30 er harddisk størrelsen eller er der noget jeg har overset ?

Nej, det er korrekt.

/LarsP

Skrevet af: Demoncore
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 16:32

Hejsa!

Ville lige høre helt præsis hvordan det kommer til at foregå hvis man melder sig på listen til køb af dr-mh30.

Da jeg er helt ny her i forumet

SÅ SKÆR DET UD I PAP!

Bo

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af Demoncore Demoncore skrev:

Hejsa!

Ville lige høre helt præsis hvordan det kommer til at foregå hvis man melder sig på listen til køb af dr-mh30.

Da jeg er helt ny her i forumet

SÅ SKÆR DET UD I PAP!

Bo

Du behøver bare kigge i første besked i denne liste, der står det !

-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV

Skrevet af: susanne
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 16:47

hej vi er helt grønne i dette her, men hvordan melder man sig fællesindkøb og hvordan foregår det så lige???

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 16:51

vi vil gerne købe en dvd optager med harddisk og kan ikke finde ud af hvad vi skal købe. pt. står valget imellem jvc - panasonic eller sharp.

hvad skal vi vælge og hvordan foregår fælles indkøb??????? HJÆÆÆLLLP

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 16:52

Oprindeligt skrevet af susanne susanne skrev:

hej vi er helt grønne i dette her, men hvordan melder man sig fællesindkøb og hvordan foregår det så lige???

1 - Man skriver her i forummet når man er HELT sikker på man vil bestille. Derefter optages man på listen i http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1105&PN=1 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1105&P N=1  

2 - Når der er nok tilmeldte vil der højt og tydeligt her på recordere.dk blive gjort opmærksom på at nu kan der bestilles via godpris.dk's netbutik, ved at angive en speciel kode på ordren.

3 - Afvent modtagelsen af et vidunderligt stykke legetøj

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 17:05
ok hvad med garanti og div. andre ting som hvis jeg havde været nede hos en alm. forhandler???

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 17:07

ok hvad med garanti og div. andre ting som hvis jeg havde været nede hos en alm. forhandler???

Du køber optageren hos godpris.dk, ganske som alle andre køb. Forskellen er blot at du får en rabat.

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 17:15
ok så langt så godt. Hvornår lukker denne liste, så vi kan nå at tilmelde os????

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 17:17

ok så langt så godt. Hvornår lukker denne liste, så vi kan nå at tilmelde os????

Tjah det er uvist - sidst gik der ca. 10 dage fra man sagde 'ja' til der var åbent for bestilling hos godpris.dk.

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 17:18

Du køber optageren hos godpris.dk, ganske som alle andre køb. Forskellen er blot at du får en rabat.

Og så tør jeg sætte en hel spegesild på højkant på, at supporten her kommer til at slå landets samlede forhandlere, jeg har ihvertfald ikke flere forbehold, og tro mig.....Jeg har dælme overvejet længe Big smile

MVH

Ebbe

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 17:20

Og så tør jeg sætte en hel spegesild på højkant på, at supporten her kommer til at slå landets samlede forhandlere, jeg har ihvertfald ikke flere forbehold, og tro mig.....Jeg har dælme overvejet længe Big smile

Jow, der skal nok blive skrevet en del herinde når folk begynder at bruge dem

Mon ikke der oprettes et MH30-FAQ forum?

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af oz1mis oz1mis skrev:

Hvis den endelige bestilling kommer til at foregå i løbet af "en eller andens sommerferie" hvordan håndterer jeg så det ?
Så kan du skrive en mail til GodPris før du tager på ferie og meddele, at du gerne vil være med i bestillingsrunden.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 18:51

Oprindeligt skrevet af Susanne Susanne skrev:

Hvornår lukker denne liste, så vi kan nå at tilmelde os????
Umiddelbart er der ingen grund til at lukke festen før d. 9. juli, f.eks. Så kan I bestille i weekenden 9-12 juli. P.g.a. de mange bestillinger kan 2. runde alligevel (måske) ikke leveres før i slutningen af juli - derfor er der vel ikke grund til at lukke festen så tidligt som "nu". Desuden kan GodPris jo forhåndsreservere et antal svarende til lidt flere end det antal der er på liste 2.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 22:57

Altså lige for at forstå det. Hvis man melder sig på listen, er man så sikker på, at få en JVC DR-MH30?? Kan man fortryde??

Susanne

Skrevet af: springmand
Skrevet den: 30-Juni-2004 kl. 23:29

Nej, Hvis du tilmelder dig her, melder du dig til, at du gerne vil bestille en maskine! For at bestille og modtage en maskine skal du afvendte i dette forum, at der bliver åbnet for bestilling hos godpris.dk.

For at være sikker på du ved, hvornår der bliver åbnet, for bestilling, bliver du således nødt til, at overvåge dette forum!

Når først du så har bestilt en JVC DR-MH30 hos godpris.dk, ja så er du sikker på at modtage et eksemplar af denne, efterhånden meget efterspurgte model!

Hvis du melder dig til på listen her, skal du være rimelig seriøs, men du kan altid forstryde dit køb indtil 14 dage efter du har modtaget varen!

Det der før er blevet nævnt, er at godpris gør et godt stykke arbejde, og vi nærmest skylder dem, at være meget seriøse når man bestiller ved dem!

Der vil jo f.eks ikke ske det helt store ved, at du ikke bestiller ved godpris selvom du har sagt ja her, men hvis alle gjorde det, kunne man ricikere, at mængde-rabatten pludseligt forsvandt! og så ville der jo ikke være den store ide i at lave denne forhåndstilmelding!

Jeg håber dette var dybdeborende nok og med tilpas nok oplysninger, for at alle kan forstå hvordan det hænger sammen med fællesindkøbet!

MVH springmand

-------------
Torben Sørensen Böhlers

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 11:50

ja klart nok det kan jeg jo godt forstå.

Susanne

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 11:54

JEG VIL OGSÅ GERNE PÅ LISTEN OG REGNER MED AT DET ER JEG NU. HVIS JEG TAGER FEJL, KAN EN ELLER ANDEN SÅ IKKE LIGE SKRIVE DET.

MED VENLIG HILSEN

SUSANNE

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 12:02

Så er du på Susanne...  

Køb af JVC DR-MH30, liste - 1. & 2. runde

-------------

Thorvald.

Skrevet af: torhammer
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 12:27

Jeg vil også meget gerne sættes på listen til 2. runde.

Torben

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 12:40

Mvh Hans

Bare nu konen kan finde ud af bruge den

Skrevet af: JohnGO
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 12:43

Jeg har korresponderet direkte med Michael fra God Pris. Han bekræfter, at jeg er med i puljen til anden omgang, men bad mig lige bekræfte det i dette forum. Det være hermed gjort.

M.v.h.

John

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 13:08

Jeg har korresponderet direkte med Michael fra God Pris. Han bekræfter, at jeg er med i puljen til anden omgang, men bad mig lige bekræfte det i dette forum. Det være hermed gjort

SKAL MAN DET OG HVIS SÅ HVORDAN!!!!

SUSANNE

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 13:22
Nej du behøver ikke korrespondere med GodPris for at være med. Kun når du skal bestille maskinen, skal du selvfølgelig ind omkring http://www.godpris.dk/ - www.godpris.dk  Men som sagt er der ikke åbent for bestilling til særtilbud endnu.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Mvh Hans

Bare nu konen kan finde ud af bruge den

HOV; HOV; HOV

Susanne

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 13:28

Nej du behøver ikke korrespondere med GodPris for at være med. Kun når du skal bestille maskinen, skal du selvfølgelig ind omkring http://www.godpris.dk/ - www.godpris.dk  Men som sagt er der ikke åbent for bestilling til særtilbud endnu.
Ok. Tak igen

Skrevet af: hansie
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 16:52

Hmmmm man kan da godt bestille de på deres side til den billige pris via det link fra første runde !!

Mvh Hans

Skrevet af: Websurfer11
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 17:01

Jeg synes det er sejt at folk bestiller uden at have set en eneste test eller anmeldelse af JVC DR-MH30, men man kan selvfølgelig drage paralleler til produkter i JVC familien. Håber at produktet er godt - men jeg vælger at være lidt afventende, indtil apparatet er blevet gennemtestet.

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 18:42

Hej Alle

http://www.recordere.dk/sponsor/elcity.dk - ElCity har iøvrigt lige sænket prisen på DR-MH30, så den kan bestilles hos dem til kr. 6799,- (som enkeltstyks pris).

/Lars 

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: Gaffa
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 20:15

Tja, der røg vel fidusen ved at bestille det hele samlet, eller reducerer Godpris nu deres tilbud tilsvarende ???

Hilsen

Skrevet af: Baseman
Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 20:45

Oprindeligt skrevet af Gaffa Gaffa skrev:

Tja, der røg vel fidusen ved at bestille det hele samlet, eller reducerer Godpris nu deres tilbud tilsvarende ???

Jeg kan se, at GodPris selv har sat "den almindelige" pris ned til 7.999 ... så jeg formoder da at "vores" pris bliver ændret tilsvarende?!  

-------------
Baseman in color

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 20:50

hold da op, det er da til at blive helt forvirret over.

Susanne

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Hmmmm man kan da godt bestille de på deres side til den billige pris via det link fra første runde !!
Det kan godt være linket virker, det gør gamle links jo sommetider. Men hvis du går ind normalt på godpris.dk, så findes tilbudslinket ikke...

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 01-Juli-2004 kl. 21:20

Nedsatte priser - at Elcity har sat den så meget ned (billigere end MH20), så kan det godt bare være fordi han jagter nogen af os mange kunder.

Jeg har skrevet til GodPris for at høre hvad der er der sker - jeg håber han kan komme med et "guldkorn" i aften. Hold øje med: Guldkorn fra GodPris og JVC - DR-MH30 Overskriften var iøvrigt min idé, eller egentlig J.F.L's, det vil Michael ikke være ansvarlig for...  (Det var mig, der oprettede emnet). Jeg er meget spændt på om der er tale om et generelt prisfald, der også får indflydelse på vores særtilbud ved fællesindkøb. Uha, da hvor spændende! Og lidt forvirrende, har du ret i Susanne.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 03-Juli-2004 kl. 09:38

Hejsa! alle jeg jeg må indrømme jeg har været tæt ved at skrive mig på bestillingslisten, men efter den seneste debat venter jeg. Hvorfor? jo fordi nu kan jeg få denne maskine til samme pris hos elcity og jeg er ikke bleg for at vente lidt på den. Jeg vil nemlig gerne ha både en anmeldese og og feedback fra alle jer :)

Dette drama med "priskrig" synes jeg dog er helt fabeltagtigt og kan kun komme os til gode.... Der sidder sikkert nogle derude der er lidt sure eller skuffede over Elcity, men efter min opfattelse kunne godpris bare have afsluttet 2. runde for en 4-5 dage siden og have "cashed in!" så stop alle dette surmuleri og værd glad for at i alle fik startet dette prisskred og nu kan få en formodelig god dvd-afspiller til en lækker pris. Jeg skal da nok være en af de første der kynisk udnytter det her. Så længe leve fri markedskonkurrence!

Bo

Skrevet af: Bergy
Skrevet den: 03-Juli-2004 kl. 10:03

Hej!

Jeg har en eller anden fornemmelse af at når godpris stopper anden runde, sætter elcity også prisen op igen, det er jo samme leveran.....

Så hvis i skal være sikker på en maskine til den pris er det nu der skal slås til....Wink

Bergy

Skrevet den: 03-Juli-2004 kl. 11:25

slår desværre ikke til nogen ting. Venter og ser hvad der sker.

Skrevet den: 03-Juli-2004 kl. 17:02
Jeg melder mig hermed på listen til "MH30 indkøb - 2. halvleg" inden tidsfristen løber ud.

-------------
Carsten Witt

LG OLED65B7 TV

Skrevet af: Auri
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 14:55

Så er der åbnet for tilbuddet på godpris.dk

men hvad er kode??

Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 17:59

Jeg må tilstå, at jeg har brugt koden fra 1. runde: RECORDER.DK.

Hvormed jeg så samtidigt har antydet, at jeg har bestilt Big smile og glæder mig allerede.

MVH

Ebbe

Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 18:47
Se: Ny bestillingsrunde for DR-MH30. for detaljer om bestilling.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af Bergy Bergy skrev:

<>
Jeg har en eller anden fornemmelse af at når godpris stopper anden runde, sætter elcity også prisen op igen, det er jo samme leveran.....

Det kom til at holde stik

Mvh
KB

Skrevet af: mkauto
Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 15:32

Gaffa skrev:

Altså helt ærligt tror nogen virkelig at God Pris, Elcity, eller for den sags skyld nogen anden forhandler, havde tilbudt denne pris, hvis det ikke havde været for udspillet fra et par medlemmer i dette forum.

Jeg har også bemærket at der en personer der tilsyneladende føler sig "stødt", "snydt"  eller ???, over at "andre pludselig kan komme med på vognen". Hvad gør det?, vores pris bliver da ikke højere af den grund, og hvorfor ikke unde andre et godt tilbud.

Hvis jeg vandt en mille i lotto, (det gør jeg ikke - jeg spilder aldrig)  ville jeg da ikke være mindre tilfreds hvis en anden også vandt.

Nå -- det var så lidt jeg ikke kunne holde inde.

hej og god sommer.

jeg venter spændt.

mogens

Skrevet af: Per D
Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 16:06

Hvor blev GodPris' Guldkorn af ?

Hvad er stillingen i dag 6/7 kl. ca. 16.00 ? (ferien nærmer sig!)

hilsen

Per D

-------------
Per D

Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 16:31

Skal der ikke osse lige være tid til at klappe hesten ? Der blev jo lovet en forventet levering ultimo Juli, og vi er altså stadig primo. Jeg er helt overbevist om at Godpris ikke holder os på pinebænken længere end højst nødvendigt.

Så lad os ikke jage med dem, blot glæde os til dagen

MVH

Ebbe

Skrevet af: Per D
Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 16:57

Svar til Ebbe

Det er svært "bare" at klappe hesten, når man som jeg er på FØRSTE HOLD! - Her startede vi med levering ultimo juni.

Hvor blev tråden "Goldkorn fra Godpris" af ?

Mvh Per D

-------------
Per D

Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 17:41

Oprindeligt skrevet af Per D Per D skrev:

Hvor blev tråden "Goldkorn fra Godpris" af ?

Den skiftede navn på et tidspunkt, hvor der gik debat i den. Tråden hedder:

Status på fællesindkøbet af DR-MH30

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 06-Juli-2004 kl. 17:53
Status for pioneerne (holdet fra 1. halvleg) er så vidt jeg ved levering ca. d. 15. juli. Og for holdet fra 2. halvleg er det noget med ultimo juli, evt. primo august, så vidt jeg har forstået. Jeg ved at GodPris rykker JVC så meget som muligt og at JVC gør hvad de kan for at skaffe de mange eksemplarer af DR-MH30. Øvrige kommentarer vil jeg overlade til GodPris og JVC.

-------------

Thorvald.

Skrevet den: 08-Juli-2004 kl. 15:10
Neij hvor smart, Kiss fans'ene laver afstemning om fælleskøb...  Jeg tænkte faktisk også på det på et tidspunkt, men af en eller anden grund så glemte jeg det igen...

-------------

Thorvald.

Print side | Luk vindue