Print side | Luk vindue

Lg lcd LB1R

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=12091
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 18:53

Emne: Lg lcd LB1R
Skrevet af: lrev
Emne: Lg lcd LB1R
Skrevet den: 19-Maj-2006 kl. 16:27

Hej!

Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med at finde et sted(butik) hvor de har en LG 37" ELLER 42" LCD hængende?Vi har simpelthen kørt solen sort...og set en masse flade,men det er endnu ikke lykkedes os at finde en LG LB1R.

Den er da ellers ikke helt ny...vel?

Hvis der er nogle som har erfaringer med den selv(helst 42"modellen)-så hører vi meget gerne om det.

På forhånd tak for hjælpen. 

Leo.

Svar:
Skrevet af: Pokerface
Skrevet den: 19-Maj-2006 kl. 16:43

Hej.

Justbuyit.dk og GodPris, i henholdsvis Vamdrup og Ringsted, har dem så vidt jeg kan se, begge steder på lager, men om man også kan se dem der, det ved jeg ikke, men det kunne jo undersøges.

Mener forøvrigt at det èr den nyeste model fra LG, og er så vidt jeg har forstået, nyere end LP1 modellen, der jo ellers var deres topmodel..

-------------
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80

Skrevet den: 19-Maj-2006 kl. 17:17

Ok...men jeg vil gerne finde en butik hvor det er udstillet.

El.giganten har det i deres seneste avis......som en NYHED.......dette undrer mig bare,eftersom der har været fælleskøb på den her så langt tilbage som i Marts måned?

Der må da være en butik på Sjælland som har en af dem stående??

Leo.

Skrevet den: 19-Maj-2006 kl. 20:19

Hej!

Jeg fandt lige tråden frem,vedr. fælleskøb af 37 LB1R....og har læst alle 8 sider igennem.Jeg har dog stadig et par spørgsmål til evt. ejere af modellen:hvordan klarer den et analogt tv signal?Har den nogen form for "GHOST effekt.ved hurtige bevægelser/panoreringer?Hvor dybt er tv apparatet ved ophæng på væg(d.v.s uden fod)?

Print side | Luk vindue