Byd på min Oppo 95
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Blu-ray afspillere
Forumbeskrivelse: Afspillere med blu-ray
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121241
Udskrevet den: 05-December-2024 kl. 02:52
Emne: Byd på min Oppo 95
Skrevet af: Jonas Bojer
Emne: Byd på min Oppo 95
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 14:51
Hej For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag? Den er HELT fejlfri. Hilsen
|
Svar:
Skrevet af: KennyIver
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 14:54
Er den kodefri?
------------- Setup: Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 14:58
Jonas Bojer skrev:
Hej For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag? Den er HELT fejlfri. Hilsen |
nu skriver du jo ikke hvor gammel den er, og i hvilken stand, Men mon ikke - sådan rent generelt at du kan regne med omkring 4.5K
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 15:08
Jeg har for nyligt haft fødselsdag, og den her Oppo ville da være en meget passende gave
|
Skrevet af: Bravo
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 15:57
Du kunne jo høre hvad ham her vil give: http://hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=243302 - http://hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=243302
|
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 22:03
KennyIver skrev:
Er den kodefri? |
Det er de alle da man trykker på fjernbetjæningen og så skifter man kode mener jeg men har ikke haft problemer ?? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 12-Marts-2013 kl. 22:06
Hother skrev:
Jonas Bojer skrev:
Hej For at kunne køre extern HDMI kilde til min BLU-ray afspiller skal den gamle OPPO 95 sælges. Den er købt i TC hos Otto hvad kan jeg forvente at få for den i dag? Den er HELT fejlfri. Hilsen |
nu skriver du jo ikke hvor gammel den er, og i hvilken stand, Men mon ikke - sådan rent generelt at du kan regne med omkring 4.5K |
7-6-2011 siger kviteringen så om 3 måneder fylder den 2 år den er i helt perfekt stand ;O) Så kan jeg jo håbe en køber kommer på banen ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 08:45
Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O)
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 09:59
Jonas Bojer skrev:
Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O) |
Den fremgangsmåde med en hemmelig budrunde bør du nok overveje igen, for dem der er interesserede i at købe din Oppo ved ikke hvad budene ligger i, og kan i givet fald ikke byde over.
Bare et forslag
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 10:42
Hother skrev:
Jonas Bojer skrev:
Så er første bud løbet ind på PM bare kom med flere bud jeg skriver PM retur om i føre eller ej ;O) Så hemmelig PM budrunde er i gang ;O) |
Den fremgangsmåde med en hemmelig budrunde bør du nok overveje igen, for dem der er interesserede i at købe din Oppo ved ikke hvad budene ligger i, og kan i givet fald ikke byde over.
Bare et forslag |
Hemmeligt er da sjovere ;O) en har allerede budt er der flere ???? Hilsen Jonas
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:09
hmmm mangler PM bud kan da ikke passe kun 2 har budt ? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:19
Mon ikke det hænger sammen med den måde du har valgt at køre salget på? Jeg ville aldrig gide bruge tid på en sælger som kørte det på den måde.
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:24
Jonas_h skrev:
Mon ikke det hænger sammen med den måde du har valgt at køre salget på? Jeg ville aldrig gide bruge tid på en sælger som kørte det på den måde. |
Hvorfor? Hilsen Jonas Bojer?
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:25
Min bud metode er enkelt I skriver en PM med bud på min Oppo og i får oplyst om i har bud nummer 1, 2, 3 osv. Det er da simpelt. Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:27
MEN vil i ikke skrive PM kan i da bare byde her i tråden det er jo ikke ulovligt ;O) så får i bare tallet her ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:27
Jonas Bojer skrev:
Min bud metode er enkelt I skriver en PM med bud på min Oppo og i får oplyst om i har bud nummer 1, 2, 3 osv. Det er da simpelt. Hilsen Jonas Bojer |
Joh - men det er nok ikke så interessant for en eventuel køber
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:38
Jonas Bojer skrev:
Jonas_h skrev:
Mon ikke det hænger sammen med den måde du har valgt at køre salget på? Jeg ville aldrig gide bruge tid på en sælger som kørte det på den måde. |
Hvorfor? Hilsen Jonas Bojer? |
Det er useriøst og spild af købers tid. Vil du sælge, så sælg. Vil du lege en eller anden ligegyldig gættelej som du synes er sjov, så opret en tråd hvor folk kan gætte hvor mange DVD'er du har i din reol, og så kan du svare "over" eller "under".
Men jeg har ingen interesse i dit produkt, så skal nok blande mig udenom nu :) Kan også være andre finder din metode god og effektiv, og at det er mig den er gal med.
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:48
Hother skrev:
Jonas Bojer skrev:
Min bud metode er enkelt I skriver en PM med bud på min Oppo og i får oplyst om i har bud nummer 1, 2, 3 osv. Det er da simpelt. Hilsen Jonas Bojer |
Joh - men det er nok ikke så interessant for en eventuel køber |
Hvorfor? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 13:50
PM er da en fordel så ærger du dig jo ikke over hvis du har budt 3590 og den der vinder har budt 3591kr ;O) Men i må jo gerne byde her i tråden ;O) den må da være 100kr værd? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 14:18
Så byder jeg da 1000.- så er vi i gang
|
Skrevet den: 13-Marts-2013 kl. 15:02
hansie skrev:
Så byder jeg da 1000.- så er vi i gang |
Du er nummer 2 ;O)
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 08:36
Se NOGLE har fattet det dem med PM bud byder nu nedaf fordi ingen andre byder ;O) Så nu bliver den billigere og billigere ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: Steve Jones
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 10:17
Skrevet af: thxtex
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 10:31
Hører denne tråd ikke under Salg?
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 11:59
Steve Jones skrev:
Jeg byder 1 krone |
Du er nummer 5
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 12:00
thxtex skrev:
Hører denne tråd ikke under Salg? |
Jooo men hvordan flytter man en tråd ? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 12:12
Jonas Bojer skrev:
Steve Jones skrev:
Jeg byder 1 krone |
Du er nummer 5 |
2kr så!
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 12:30
Jonas_h skrev:
Jonas Bojer skrev:
Steve Jones skrev:
Jeg byder 1 krone |
Du er nummer 5 |
2kr så! |
still nummer 5
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 12:33
Jonas Bojer skrev:
Jonas_h skrev:
Jonas Bojer skrev:
Steve Jones skrev:
Jeg byder 1 krone |
Du er nummer 5 |
2kr så! |
still nummer 5 |
3kr
|
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 12:42
Jonas_h skrev:
Jonas Bojer skrev:
Jonas_h skrev:
Jonas Bojer skrev:
Steve Jones skrev:
Jeg byder 1 krone |
Du er nummer 5 |
2kr så! |
still nummer 5 |
3kr |
Du skal hen helt del op i pris for at blive nummer 4 ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: tommyaxen
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 19:04
Skrevet af: Sterler
Skrevet den: 14-Marts-2013 kl. 19:36
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 07:21
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 08:58
Sterler skrev:
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy |
nummer 2
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 08:58
tommyaxen skrev:
byder 650kr |
nummer 3
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 09:37
hvis du sagde hvad højeste bud var kunne folk forholde sig til om de ville byde mere end det beløb istedet for at spilde tiden
|
Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 09:42
tommyaxen skrev:
hvis du sagde hvad højeste bud var kunne folk forholde sig til om de ville byde mere end det beløb istedet for at spilde tiden | Han tager da tykt pis på jer :-D
Det er sgu den sjoveste tråd jeg har set i lang tid *GG*
BS
------------- http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 09:48
Bschmidt skrev:
tommyaxen skrev:
hvis du sagde hvad højeste bud var kunne folk forholde sig til om de ville byde mere end det beløb istedet for at spilde tiden | Han tager da tykt pis på jer :-D
BS |
Jammen således bydes der i den proffe brance når vi giver tilbud på beregninger eller konstruktioner. Der kender vi heller ikke de andres bud ;O) Folk kan da bare byde langsomt op så for at se hvad nummer de er ;O) Hilsen Jonas
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 09:50
tommyaxen skrev:
hvis du sagde hvad højeste bud var kunne folk forholde sig til om de ville byde mere end det beløb istedet for at spilde tiden |
NÆ du jeg regner jo med at folk Byder det de maximalt vil betale så hvis man er seriøs en seriøs BYDER i mine øjne så byder man da kun en gang ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: R Svendsen
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:00
Ham der har budt mere end 1500 kr. Burde skrive i denher tråd.
------------- TV: Panasonic TX-P50VT50 | Front: ELAC FS-257 | Center: ELAC 241CC | Bag: ELAC WS-1235 | SUB: Velodyne SPL-1200 Ultra | Yamaha RX-A1010 | Dyrholm audio kabler.
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:04
Bschmidt skrev:
Han tager da tykt pis på jer :-D
BS |
Sørgeligt nok, tror jeg at trådstarter i fuld alvor mener, at det er en god metode til salg. Uanset hvor meget jeg gerne ville have et produkt, kunne jeg aldrig finde på at købe af sådan en sælger.
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:07
nej jeg springer over gider heller ikke være med i en runde gætteleg, sælger har vidst aldrig været på en rigtig auktion før. Dette er ikke et tilbud som hvis du skal ha bygget hus eller lignende hvor man indhenter tilbud, det er en bluray afspiller
|
Skrevet af: Tarkin
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:08
Jonas Bojer skrev:
tommyaxen skrev:
hvis du sagde hvad højeste bud var kunne folk forholde sig til om de ville byde mere end det beløb istedet for at spilde tiden |
NÆ du jeg regner jo med at folk Byder det de maximalt vil betale så hvis man er seriøs en seriøs BYDER i mine øjne så byder man da kun en gang ;O) Hilsen Jonas Bojer | Så må der godt nok være mange useriøs auktionshuse derude...
|
Skrevet af: Strand
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:12
Hvornår stopper aktionen, der må sættes en deadline?
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:24
Det er vel også en overraskelse
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:32
Strand skrev:
Hvornår stopper aktionen, der må sættes en deadline? |
vi kan da sige en uge ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:34
Jonas_h skrev:
Bschmidt skrev:
BS |
Sørgeligt nok, tror jeg at trådstarter i fuld alvor mener, at det er en god metode til salg. |
Nej det kan du da ikke mene alvorligt. Vel? Det håber jeg sandeligt ikke er tilfældet BS
------------- http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:34
tommyaxen skrev:
nej jeg springer over gider heller ikke være med i en runde gætteleg, sælger har vidst aldrig været på en rigtig auktion før. Dette er ikke et tilbud som hvis du skal ha bygget hus eller lignende hvor man indhenter tilbud, det er en bluray afspiller |
Det er da ikke en Gætte leg du skal da kun byde det du vil give for en OPPO 95 stadig med garenti der fungere helt perfekt. Du ved da vel hvad du vil give? eller er du en fedtspiller der prøver at få den billigt for 1 kr? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:38
Jonas_h skrev:
Bschmidt skrev:
BS |
Sørgeligt nok, tror jeg at trådstarter i fuld alvor mener, at det er en god metode til salg. Uanset hvor meget jeg gerne ville have et produkt, kunne jeg aldrig finde på at købe af sådan en sælger. |
Nej overhovdet ikke jeg syntes det er skide sjovt. Samme som da jeg på facebook solgte min Mazda 626 for 3500kr ham der hentede den troede ikke på han kunne få den så billigt lige til han hentede den. samme galdt ham der fik min gamle projekter og 200 laserdisc film til 500kr ;O) Jeg er sku bund ærlig syntes bare de andre budformer er KEDELIGE Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:39
Jonas Bojer skrev:
tommyaxen skrev:
nej jeg springer over gider heller ikke være med i en runde gætteleg, sælger har vidst aldrig været på en rigtig auktion før. Dette er ikke et tilbud som hvis du skal ha bygget hus eller lignende hvor man indhenter tilbud, det er en bluray afspiller |
Det er da ikke en Gætte leg du skal da kun byde det du vil give for en OPPO 95 stadig med garenti der fungere helt perfekt. Du ved da vel hvad du vil give? eller er du en fedtspiller der prøver at få den billigt for 1 kr? Hilsen Jonas Bojer |
Hvad med at vende den om? Er du en fedtspiller der spilder folks tid blot for at få sølle 100kr mere for den? Sig dog hvad du har af mindstepris! Så har du automatisk indskrænket den potentielle købergruppe og så går det hele meget lettere.
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:42
Jonas_h skrev:
Jonas Bojer skrev:
tommyaxen skrev:
Det er da ikke en Gætte leg du skal da kun byde det du vil give for en OPPO 95 stadig med garenti der fungere helt perfekt. Du ved da vel hvad du vil give? eller er du en fedtspiller der prøver at få den billigt for 1 kr? Hilsen Jonas Bojer |
Hvad med at vende den om? Er du en fedtspiller der spilder folks tid blot for at få sølle 100kr mere for den? Sig dog hvad du har af mindstepris! Så har du automatisk indskrænket den potentielle købergruppe og så går det hele meget lettere. |
Der er da ingen mindste pris ;O) så den der byder højest vinder ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:43
Jonas Bojer skrev:
Jonas_h skrev:
Bschmidt skrev:
BS |
Sørgeligt nok, tror jeg at trådstarter i fuld alvor mener, at det er en god metode til salg. Uanset hvor meget jeg gerne ville have et produkt, kunne jeg aldrig finde på at købe af sådan en sælger. |
Nej overhovdet ikke jeg syntes det er skide sjovt. Samme som da jeg på facebook solgte min Mazda 626 for 3500kr ham der hentede den troede ikke på han kunne få den så billigt lige til han hentede den. samme galdt ham der fik min gamle projekter og 200 laserdisc film til 500kr ;O) Jeg er sku bund ærlig syntes bare de andre budformer er KEDELIGE Hilsen Jonas Bojer |
OK. Så ER det jo en gætte-LEG. BS
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:52
Jeg opsumere lige reglerne for ikke i skal blive alt for forvirret.1) Der er ingen mindste pris 2) Et bud er bindende 3) Både åbne og lukkede bud er tilladt jeg fortæller hvad nummer man er. 4) Ligger man nummer 1 har man højeste bud og vinderaktionen. 5) Byder man f.eks. 6000kr og næsthøjeste bud er 4000kr kommer man som vinder kun til at betale 4000+100kr. 6) Bydes der på sidste dagen forlænges aktionen i 1 dag.Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 10:53
Bschmidt skrev:
Jonas Bojer skrev:
Jonas_h skrev:
Bschmidt skrev:
BS |
Nej overhovdet ikke jeg syntes det er skide sjovt. Samme som da jeg på facebook solgte min Mazda 626 for 3500kr ham der hentede den troede ikke på han kunne få den så billigt lige til han hentede den. samme galdt ham der fik min gamle projekter og 200 laserdisc film til 500kr ;O) Jeg er sku bund ærlig syntes bare de andre budformer er KEDELIGE Hilsen Jonas Bojer |
OK. Så ER det jo en gætte-LEG. BS |
HVORDAN kan det være en gætteleg ved du ikke hvad du selv max vil BYDE ? du lyder noget forvirret???? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:01
Jonas Bojer skrev:
5) Byder man f.eks. 6000kr og næsthøjeste bud er 4000kr kommer man som vinder kun til at betale 4000+100kr. |
Yeah right! Du er sku en sjov mand EDIT: Du skrev også "2) Et bud er bindende"
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:07
ang. regel nr2 , "et bud er bindende" hvad er konsekvensen hvis man fortryder?
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:10
tommyaxen skrev:
ang. regel nr2 , "et bud er bindende" hvad er konsekvensen hvis man fortryder? |
Så skylder man Cola og skal sige undskyld 14 gange og er det vinder buddet man fortrydder så skal en ny aktion starte ;O) har allerede en ny ide til hvad det skal være ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:11
Tarkin skrev:
Jonas Bojer skrev:
5) Byder man f.eks. 6000kr og næsthøjeste bud er 4000kr kommer man som vinder kun til at betale 4000+100kr. |
|
Giver jo ingen mening nogle skal give 6000kr for noget andre kun vil give 4000kr for det er da snyd. Så du kan roligt byde 30.000kr nu du vil ikke komme af med mange 1000kr ;O) alligevel ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:17
Jonas Bojer skrev:
Tarkin skrev:
Jonas Bojer skrev:
|
Giver jo ingen mening nogle skal give 6000kr for noget andre kun vil give 4000kr for det er da snyd. Så du kan roligt byde 30.000kr nu du vil ikke komme af med mange 1000kr ;O) alligevel ;O) Hilsen Jonas Bojer | Jammen du har jo ret. Det er bare "måden" at gøre det her på. Så må vi se om der er nogen der har balls nok til at byde fx 2 mio. Bare surt for ham, hvis der så også er en der byder 1 mio.
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:20
"FOR" kan vi blive enige om. FOR-nøjet over sjovhedsniveauet. Og FOR-undret hvis jonas h har ret. BS
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:23
ahh nu forstår jeg sælger, han går efter at få 1.000.000 , buddet er jo bindende
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:25
Tarkin skrev:
Jonas Bojer skrev:
Tarkin skrev:
Jonas Bojer skrev:
|
Giver jo ingen mening nogle skal give 6000kr for noget andre kun vil give 4000kr for det er da snyd. Så du kan roligt byde 30.000kr nu du vil ikke komme af med mange 1000kr ;O) alligevel ;O) Hilsen Jonas Bojer | Jammen du har jo ret. Det er bare "måden" at gøre det her på. Så må vi se om der er nogen der har balls nok til at byde fx 2 mio. Bare surt for ham, hvis der så også er en der byder 1 mio. |
LOL ja det vil dæleme blive en god handel for mig Jeg er allerede i kontakt med på nuværendetidspunkt vinderbuddet han er SUPER glad ;O) har ser forløbig ud til at få en pisse billig OPPO 95 Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:26
tommyaxen skrev:
ahh nu forstår jeg sælger, han går efter at få 1.000.000 , buddet er jo bindende |
INGEN ved sin fulde 5 vil da mene at en næsten 2 år gammel OPPO 95 er 1million værd ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: db89
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:28
66kr
------------- Hold jer fra simplyelectronics.net
|
Skrevet af: veyron
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:28
Hm, er stadig i tvivl om den er kodefri på BD-delen, det er IKKE korrekt når trådstarter mener at det er de alle da! Mangler info om den er hardware modificeret? Tør heller ikke byde prisen i millionklassen ;-)
------------- Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.)
Supra HDMI
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:31
nej men hvis man får den til lige over næstbedste bud kan det jo være at en byder 1.000.000 i håb at buddet under kun er et par tusind og på den måde sikre sig at få den, men hvis en så byder 2.000.000 får han den jo for 1.000.100kr og sælger siger jo ar budet er bindende
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:36
db89 skrev:
66kr |
dæleme langt nede ;O) nummer 6
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:37
veyron skrev:
Hm, er stadig i tvivl om den er kodefri på BD-delen, det er IKKE korrekt når trådstarter mener at det er de alle da! Mangler info om den er hardware modificeret? Tør heller ikke byde prisen i millionklassen ;-) |
Ringer lige til TC Otto det var ham jeg købte den af, men har ikke haft problemer med hværken DVD'd eller BLU-rays ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:40
tommyaxen skrev:
nej men hvis man får den til lige over næstbedste bud kan det jo være at en byder 1.000.000 i håb at buddet under kun er et par tusind og på den måde sikre sig at få den, men hvis en så byder 2.000.000 får han den jo for 1.000.100kr og sælger siger jo ar budet er bindende |
BINGO så byd da det i mener den er værd ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:45
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 11:53
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 12:23
har budt 1000 og ligger som nr 2 i kø
|
Skrevet af: wigant
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 12:41
hansie skrev:
har budt 1000 og ligger som nr 2 i kø |
Spøjst.....i en tidligere post er kr. 1500 også nr. 2
Jonas Bojer skrev:
Sterler skrev:
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy |
nummer 2 |
Det er fandme den mærkeligste salgsannonce jeg har set.
Det indbyder da ikke ligefrem til at byde. Hvis jeg vidste højeste bud var 2000 og jeg selv havde budt 1900, kunne jeg da godt fristes til at byde 2100 (selvom 1900 måske fra starten havde været min maxpris).
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 12:45
wigant skrev:
hansie skrev:
Jonas Bojer skrev:
Sterler skrev:
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy |
nummer 2 |
Det indbyder da ikke ligefrem til at byde. Hvis jeg vidste højeste bud var 2000 og jeg selv havde budt 1900, kunne jeg da godt fristes til at byde 2100 (selvom 1900 måske fra starten havde været min maxpris). |
Kommer jo an på tidspunktet hvis højeste bud er 10000kr kan 1000kr og 1500kr jo godt være bud nummer 2 hvis de kom efter hinanden Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:09
Jonas Bojer skrev:
Bschmidt skrev:
tommyaxen skrev:
BS |
Jammen således bydes der i den proffe brance når vi giver tilbud på beregninger eller konstruktioner. Der kender vi heller ikke de andres bud ;O)
Folk kan da bare byde langsomt op så for at se hvad nummer de er ;O)
Hilsen Jonas |
NIX! Der afleveres ét tilbud i en lukket kuvert fra hvert interesseret firma inden en bestemt dato. Herefter er det op til dem der skal ha' udført opgaven, at udvælge det billigste og bedste tilbud.
Det du laver er jo omvendt tilbudsgivning, eller reelt er det en hemmelig auktion, hvilket er meget lidt smart IMO ;-(
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:20
Jonas Bojer skrev:
Jeg opsumere lige reglerne for ikke i skal blive alt for forvirret.1) Der er ingen mindste pris2) Et bud er bindende 3) Både åbne og lukkede bud er tilladt jeg fortæller hvad nummer man er. 4) Ligger man nummer 1 har man højeste bud og vinderaktionen. 5) Byder man f.eks. 6000kr og næsthøjeste bud er 4000kr kommer man som vinder kun til at betale 4000+100kr. 6) Bydes der på sidste dagen forlænges aktionen i 1 dag.Hilsen Jonas Bojer |
Når du nu både får bud pr. pb og i tråden hvor alle kan se det, er der jo intet i vejen for at du selv kan drive prisen op. Hvis en byder 2500, og det ligger 500 kr. over bud nummer to, kan du blot sige at 2500 ligger på en andenplads (eller lign.).
Desuden har jeg altid undret mig over alt det bøvl med at forlænge auktionen. Sådan foregik det også på qxl da jeg brugte den side, og der var det også træls.
|
Skrevet af: wigant
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:32
Jonas Bojer skrev:
wigant skrev:
hansie skrev:
Jonas Bojer skrev:
Sterler skrev:
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy |
nummer 2 |
Det indbyder da ikke ligefrem til at byde. Hvis jeg vidste højeste bud var 2000 og jeg selv havde budt 1900, kunne jeg da godt fristes til at byde 2100 (selvom 1900 måske fra starten havde været min maxpris). |
Kommer jo an på tidspunktet hvis højeste bud er 10000kr kan 1000kr og 1500kr jo godt være bud nummer 2 hvis de kom efter hinanden Hilsen Jonas Bojer |
Men så skal du da opdatere hver enkelt byder med hvad nummer de ligger. Hvis du én gang fortæller mig at jeg er nummer 1, forventer jeg er jeg er det til jeg får andet at vide. Lad os antage, at jeg har budt 3000 åbent i tråden. På budtidspunktet er det højeste bud og du skriver i tråden at jeg ligger nummer 1.
5 min. senere får du et bud per pb på 3200. Byder informeres per pb om at buddet ligger nummer 1.
Såvidt jeg ved, er jeg stadig nummer 1 da jeg ikke har fået andet at vide.
Måske er det bare mig der har fået det helt galt i halsen, men eftersom jeg overhovedet ikke gider lege med på denne type "salg", kan jeg jo være bedøvende ligeglad
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:44
Kampus skrev:
Jonas Bojer skrev:
Bschmidt skrev:
tommyaxen skrev:
BS |
Jammen således bydes der i den proffe brance når vi giver tilbud på beregninger eller konstruktioner. Der kender vi heller ikke de andres bud ;O)
Folk kan da bare byde langsomt op så for at se hvad nummer de er ;O)
Hilsen Jonas |
NIX! Der afleveres ét tilbud i en lukket kuvert fra hvert interesseret firma inden en bestemt dato. Herefter er det op til dem der skal ha' udført opgaven, at udvælge det billigste og bedste tilbud.
Det du laver er jo omvendt tilbudsgivning, eller reelt er det en hemmelig auktion, hvilket er meget lidt smart IMO ;-( |
Så må jeg ringe til mine kunder og sige at de online biddingsystem de benytter hvor man kun får placering ikke findes ??? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:45
wigant skrev:
Jonas Bojer skrev:
wigant skrev:
hansie skrev:
Jonas Bojer skrev:
Sterler skrev:
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy |
nummer 2 |
Kommer jo an på tidspunktet hvis højeste bud er 10000kr kan 1000kr og 1500kr jo godt være bud nummer 2 hvis de kom efter hinanden Hilsen Jonas Bojer |
Men så skal du da opdatere hver enkelt byder med hvad nummer de ligger. Hvis du én gang fortæller mig at jeg er nummer 1, forventer jeg er jeg er det til jeg får andet at vide. Lad os antage, at jeg har budt 3000 åbent i tråden. På budtidspunktet er det højeste bud og du skriver i tråden at jeg ligger nummer 1.
5 min. senere får du et bud per pb på 3200. Byder informeres per pb om at buddet ligger nummer 1.
Måske er det bare mig der har fået det helt galt i halsen, men eftersom jeg overhovedet ikke gider lege med på denne type "salg", kan jeg jo være bedøvende ligeglad |
WOW den have jeg ikke lige set komme jeg går så buddene igennem sent i aften ser om der er en smutter ;O) Men jeg kan jo bevise alle bud med PM's eller åbne bud ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:47
Jonas Bojer skrev:
veyron skrev:
Hm, er stadig i tvivl om den er kodefri på BD-delen, det er IKKE korrekt når trådstarter mener at det er de alle da! Mangler info om den er hardware modificeret? Tør heller ikke byde prisen i millionklassen ;-) |
Ringer lige til TC Otto det var ham jeg købte den af, men har ikke haft problemer med hværken DVD'd eller BLU-rays ;O) Hilsen Jonas Bojer |
Ikke lige fået svar men er den mod forventning ikke kodefri betaler jeg gerne de 800kr det koster at få den kodefri så byd helst over 800kr nu Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 13:52
Konge fredagssjov
BS
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 14:05
Bschmidt skrev:
Konge fredagssjov
BS |
JA og folk siger aktioner ikke kan være sjove? Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 14:25
Jonas Bojer skrev:
wigant skrev:
Jonas Bojer skrev:
wigant skrev:
hansie skrev:
Jonas Bojer skrev:
Sterler skrev:
Hej.. Byder 1500 kr
Mvh Tommy |
nummer 2 |
Måske er det bare mig der har fået det helt galt i halsen, men eftersom jeg overhovedet ikke gider lege med på denne type "salg", kan jeg jo være bedøvende ligeglad |
WOW den have jeg ikke lige set komme jeg går så buddene igennem sent i aften ser om der er en smutter ;O) Men jeg kan jo bevise alle bud med PM's eller åbne bud ;O) Hilsen Jonas Bojer |
Kan du ikke bare gøre som i dit professionelle on-line biddingsystem? BS
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 16:29
2,5 k, hvad nummer ligger man så?
|
Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 16:41
Det er godt nok useriøst. Sæt dog en pris 2000,- HBO.
------------- Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
Skrevet af: kerovan
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 20:05
Denne auktion er da noget mere underholdende end de traditionelle auktioner hvor der står en tør gammel mand og slår med en hammer..
Det er sku god griner det her :)
Har desværre ikke brug for en Oppo afspiller, ellers bød jeg sku gerne på den :) Men tak for god underholdning :)
------------- Højrup Polering Vinduespolering i særklasse
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 20:39
Gad vide hvad den ender med at blive solgt for? Hvis den overhovedet bliver solgt - jeg er ude af stand til at gennemskue hvad max budet pt er. Underholdningsværdien i denne tråd er (ufrivilligt takket være sælger) tårnhøjt
|
Skrevet af: Rasmus8D
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 20:56
Jeg synes det fedt ;s BYD nu folk!!! Jeg mangler den ikk ;/ hehe
------------- Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
Skrevet af: sani
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 21:23
hvis sælger har haft hengsigt at få max ud af sin salg så er der lykkes Hotteste emner inden for de sidste 24 timer 01 http://forum.recordere.dk/get_last_post.asp?TID=121241 - Byd på min Oppo 95
------------- Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 21:36
Ja max exponering. Og som den gode simon sagde "al reklame er god reklame" BS
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 21:41
ja den bliver jo helt kult nu denne afspiller, tænk at eje denne maskine.... kult
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:12
Strand skrev:
2,5 k, hvad nummer ligger man så? |
så har du 4. højeste bud du er altså nummer 4. Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:14
Det aller bedste ved denne her aktion er jo det byderen ikke ved hvor langt han er fra. F.eks. ham strand der lige har budt seriøse 2500kr ved ikke om de 3 byd der er højere kun er på 2550, 2600 eller 2800 kr Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:17
Ups har lige fået PM bud der er ens. Ny regl indføres. Extraregl 1) Hvis der er 2 med vinderbud så er det den med det længeste brugernavn der vinder og mellemrum tæller ikke med. Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:40
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:45
Strand skrev:
Jamen så byder jeg 2,9k |
3. Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet af: db89
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:52
Jeg synes nu det ville være mere fair at den med den største sko størrelse vinder ved 2 ens bud.
------------- Hold jer fra simplyelectronics.net
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 22:54
Jonas Bojer skrev:
Ups har lige fået PM bud der er ens. Ny regl indføres. Extraregl 1) Hvis der er 2 med vinderbud så er det den med det længeste brugernavn der vinder og mellemrum tæller ikke med. Hilsen Jonas Bojer |
Jeg SAGDE jo. Han tager pis på jer BS
|
Skrevet den: 15-Marts-2013 kl. 23:01
Har lige set både region 1 og 2 film på OPPO 95 den er Regions fri ;O) Hilsen Jonas Bojer
|
Skrevet den: 16-Marts-2013 kl. 05:45
hvad nu hvis der er to ens vinderbud , men den enes cykel er punkteret , stiller det ham så bedre??
|
|