Stofa HDTV
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=12178
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 10:00
Emne: Stofa HDTV
Skrevet af: agger
Emne: Stofa HDTV
Skrevet den: 22-Maj-2006 kl. 14:11
hej
er der nogen der har oplysninger om stofas samsung HDTV dekoder.
hilsen agger
|
Svar:
Skrevet af: Larxox
Skrevet den: 22-Maj-2006 kl. 15:08
Hej!
Her kan manualen downloades:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200604/20060407181214843_DCB_H360R_draft_0604.pdf - http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/200604/20060407 181214843_DCB_H360R_draft_0604.pdf
------------- Mvh. Lars
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25730&KW=Larxox&PN=0&TPN=1 - Larxox’s Hjemmebio
|
Skrevet den: 22-Maj-2006 kl. 23:48
hej
tak
har kigget lidt det ser spændene ud. Ringede til stofa idag for at høre om jeg kunne se CanalCmoreHD filmkanal , det kunne de ikke engang sige de ville vende tilbage med svar. Så det venter jeg på med længsel ville gerne prøve at se film i HDTV. Er der nogen der har hørt om den kan vise canal digitals hd kanal, for de kommer med flere kanaler allerede i år så kunne de jo også ses ????.
hilsen agger
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 11:47
Jeg tvivler.
TDC forhandler med CanalDigital, men indtil videre kræver CanalDigital
overfor kabeltv kunderne (som de også gør overfør satellitkunderne) at man
skal abonnere på en pakke som f.eks. Canal+ før man kan få lov til at
abonnere på CMore HD, og det vil TDC ikke acceptere.
|
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 15:40
hej
via stofa ikke tdc
har lige snakket med stofa igen, de ligger stadig i forhandling, så selv om jeg vil betale for canal+ pakken og betale ekstra for CmoreHD, så kan man ikke få Cmorehd lige nu, lidt mystisk hvis man vil betale det det koster så kan man ikke få den????.
hilsen agger
|
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 16:00
agger skrev:
hej
via stofa ikke tdc |
Jo, men jeg fortalte bare TDCs situation - Telia er sikkert i samme situation.
|
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 16:40
hej
ja det har du ret i, ærgeligt nu havde jeg lige sat næsen op efter en tilbud, der kunne bruges via stofa og så er det først noget der kommer en gang i fremtiden måske.
hilsen agger
|
Skrevet af: superac
Skrevet den: 24-Maj-2006 kl. 19:15
agger skrev:
hej
tak
har kigget lidt det ser spændene ud. Ringede til stofa idag for at høre om jeg kunne se CanalCmoreHD filmkanal , det kunne de ikke engang sige de ville vende tilbage med svar. Så det venter jeg på med længsel ville gerne prøve at se film i HDTV. Er der nogen der har hørt om den kan vise canal digitals hd kanal, for de kommer med flere kanaler allerede i år så kunne de jo også ses ????.
hilsen agger
|
Fik opdateret min StofaXtra kanalliste her den anden dag.
Følgende kanaler kom frem (bland andet):
- VM 2006 - C More HD - Astra HD Demo
Nu får vi at se hvor meget vi skal give for C More HD
Har selv bestilt VM 2006.
|
Skrevet af: otsen
Skrevet den: 29-Maj-2006 kl. 10:40
Jeg har også bestilt wm 2006 samt den nye dekoder og går og venter i spænding på det hele, så må man jo se hvad de kommer til at tilbyde af hd kanaler efter wm. Det er lidt dyrt med den nye dekoder, hvis ikke der kommer andre tilbud syndes jeg, dog var det helt fint, at Stofa gav mig 1000 kr. for den gamle Force dekoder i ombytning.
|
Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 30-Maj-2006 kl. 08:39
superac skrev:
Nu får vi at se hvor meget vi skal give for C More HD
|
Fra http://www.stofa.dk - www.stofa.dk :
Kan HD-dekoderen bruges efter VM?
Du kan bruge HD-dekoderen til alle StofaXtra tv-pakkerne, selv om de vises i almindelig digital kvalitet. Tegner du et årsabonnement på tv-pakken Canal+, kan du gratis se film i HD-kvalitet på C More HD resten af 2006. Normalpris 39 kr./md.
Telia Stofa arbejder på at lancere en HD-pakke efter VM. Den endelige sammensætning og prissætning afhænger af forhandlinger, der foregår lige nu.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet af: lpnielsen
Skrevet den: 31-Maj-2006 kl. 20:56
Ja en af min kollegaer havde tilbuddet med i dag - jeg blev sgu lidt misundelig, fordi de kan tilbyde C more HD. Hvis TDC nu kun kan stille op med en fransk HD kanal og discovery HD, samt verdens p.t. grimmeste HD modtager - ja så hopper jeg nok ikke på den - selvom jeg ville elske at se VM i HD.
------------- Mvh
LPN
|
Skrevet den: 31-Maj-2006 kl. 21:32
Fransk HD kanal?
Den kanal, de viste frem under præsentationen, vil de med al sandsynlighed
ikke tilbyde deres kunder.
Der blev jo sagt, at den var rimelig dyr, og indhold er der jo ikke rigtigt
noget af.
Mht. C More HD, så får TDC nok sværere ved at overbevise Canal Digital om
at kanalen skal tilbydes selvstændigt, når Stofa nu er gået med på Canal
Digitals betingelser.
|
Skrevet af: lpnielsen
Skrevet den: 31-Maj-2006 kl. 23:19
Nej jeg ved selvf. ikke noget som helst om hvilke HD kanaler - læste bare at der havde været snak om fransk HD kanal. Det jeg bare mener, uden film, serier og sport, så er der dømt fiasko. Kan slet ikke se TDC's problem med Canal+. De kan da bare udbyde, og så må folk selvom de vil købe det.
------------- Mvh
LPN
|
Skrevet den: 01-Juni-2006 kl. 12:05
TDC vil jo gerne tilbyde kanalen til deres Selector HD kunder uden at de
først skal betale 219,- for en anden pakke først (Canal+).
Hvis de tillader det, så kan det jo blive skruen uden ende, hvor Canal Digital
og Viasat begynder at stille krav om at de populære kanaler kun kan
abonneres på ved at abonnere på mindre populære kanaler først.
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-Juni-2006 kl. 12:26
lunddal skrev:
TDC vil jo gerne tilbyde kanalen til deres Selector HD kunder uden at de først skal betale 219,- for en anden pakke først (Canal+).
Hvis de tillader det, så kan det jo blive skruen uden ende, hvor Canal Digital og Viasat begynder at stille krav om at de populære kanaler kun kan abonneres på ved at abonnere på mindre populære kanaler først. |
Omvendt, forstår man jo godt Canal Digital.
For C More HD er næppe nogen overskudsforretning hverken nu eller i umiddelbar fremtid. Dertil er penetrationen alt alt for lille, og de må have pæne udgifter til både etablering og drift.
En kanal som C More HD betales af de andre kanaler i sortimentet. Så giver de den ene kanal fri, selv med en mindre abonnementspris fra de TDC-kunder som ønsker HD-pakken, så er det op af bakke med indtjeningen for CD.
Jeg var til den store HDTV konference i November, og der drillede Viasat kollegaen fra Canal Digital med at C More HD jo var en dyr nichekanal. Han lovede tilmed bramfrit, at hvis C More HD have nået 500 betalende abonnenter inden 1 år (dvs. indtil november i år) ville han give middag.
Det kan godt være de når 500 abonnenter. Måske når de også 800. Men jeg forstår godt hvis de er varsom med at faldbyde den til TDC, blot fordi de lige mangler noget at fylde i Selector HD.
Men mon ikke de når frem til en løsning
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: Deathrow
Skrevet den: 01-Juni-2006 kl. 20:35
Er der ikke nogen som ligger inde af nogle billede af samsungs hd dekoder?
------------- ~>Deathrow<~
|
Skrevet af: mm98
Skrevet den: 01-Juni-2006 kl. 20:37
Deathrow skrev:
Er der ikke nogen som ligger inde af nogle billede af samsungs hd dekoder?
|
Et billede kan ses her: http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=1335 - http://www.digitalt.tv/nyhed.aspx?ArticleID=1335
------------- Med venlig hilsen
Carsten Petersen
Restordre: Samsung 46C8705 / Samsung BD-C6900
|
Skrevet den: 03-Juni-2006 kl. 12:08
Jeg har lige fået et brev fra stofa om at jeg kan hente min hd dekoder fredag d. 9. juni... altså samme dag som VM starter... det bliver sku noget tight noget
|
Skrevet af: simonoscar
Skrevet den: 04-Juni-2006 kl. 13:56
Jeg overvejer at få "Det digitale spejl" fra Stofa, hvor det jo egentlig kun er nødvendigt med en almindelig digital decoder.
Men vil det ikke være bedre, at købe den nye digital HD-dekoder, som jo reelt set kun koster 500 kr,- mere end den gamle dekoder - nu når jeg i forvejen skal ha' "Det digitale spejl"?
|
Skrevet den: 04-Juni-2006 kl. 14:53
simonoscar skrev:
Men vil det ikke være bedre, at købe den nye digital HD-dekoder, som jo reelt set kun koster 500 kr,- mere end den gamle dekoder - nu når jeg i forvejen skal ha' "Det digitale spejl"? |
Jo, det lyder fornuftigt
/Lars
|
Skrevet den: 05-Juni-2006 kl. 19:11
lpnielsen skrev:
Kan slet ikke se TDC's problem med Canal+. De kan da bare udbyde, og så må folk selvom de vil købe det. |
C More HD bliver også gratis på Selector HD året ud.
Der tændes for signalet tirsdag d. 6 ved 10-tiden.
/Lars
|
Skrevet af: simonoscar
Skrevet den: 07-Juni-2006 kl. 11:12
Har Stofa lige så store problemer med at levere deres nye HD-decoder, som TDC?
|
Skrevet den: 07-Juni-2006 kl. 11:37
jep noget i den stil
|
Skrevet den: 08-Juni-2006 kl. 18:09
De har lige rettet info'en på deres hjemmeside:
"HD-udstyret er på vej til Danmark. Desværre er der risiko for, at HD-dekoderne bliver forsinket. Der arbejdes på højtryk, og der er stadig en chance for, at vi modtager dekoderne fredag den 9. juni - så de kan udleveres fra kl. 13. Følg udviklingen her på stofa.dk, hvor du finder seneste nyt. "
Da dette er rettet inden for de sidste par timer, synes jeg desværre det ser skidt ud...
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 08-Juni-2006 kl. 18:22
Det lyder virkelig skidt!!
Jeg ringede til dem her i dag og der sagde de at de var sikre på at de kom i morgen...hmm
Hvis de ikke har dem i morgen... så gider jeg sku ikke bruge penge på sådan noget pis!
|
Skrevet af: kingoz
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 09:16
Pis lort kan se på stofa at dekoderen først ventes at komme mandag, det
er sgu da total dårlig service mand... Overvejer sgu at droppe det nu,
ellers synes jeg da de må give lidt rabat på den... Gad vide om den så
også kommer mandag?? Total nedturs weekend nu....
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 9
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 10:41
kingoz skrev:
Pis lort kan se på stofa at dekoderen først ventes at komme mandag, det
er sgu da total dårlig service mand... Overvejer sgu at droppe det nu,
ellers synes jeg da de må give lidt rabat på den... Gad vide om den så
også kommer mandag?? Total nedturs weekend nu....
|
De ringede til mig fra Stofa Slagelse (eftersom jeg bestilte én for 3 uger siden)og fortalte som du ganske rigtigt skrev at de forventede at den ville ankomme til Horsens mandag morgen og derefter ville blive kørt ud til de øvrige afdelinger.
Ja, de forventede.....men det gjorde de jo også for en uge siden.
Personligt har jeg det sådan, at hvis de ikke er der på mandag, så er det meget sandsynligt at jeg dropper den i denne omgang.
Et nedslag i pris havde jeg også tænkt mig, men jeg tror desværre at Stofa ikke har problemer med at afsætte den til anden side, hvis jeg siger "nej tak".
Det er desværre sælgers marked lige nu.
Men jeg må sige at Telia lever fint op til deres rygte.
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 10:47
Tror egentlig jeg hele tiden har vidst at de ikke ville komme til tiden, det er bare typsik telia/stofa, der er aldrig styr på noget som helst, så de lever rigtig godt op til deres ry! Men har det på samme måde dropper det sgu hvis de ikke kommer mandag!
Er virkelig skuffet..... - Har glædet mig som et lille barn! En skam man ikke har tdc, de kan i det mindste levere deres "smukke" bokse!
|
Skrevet af: spawn
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 10:56
Nu bygger hverken stofa eller tdc selv deres HD dekodere, men er afhængige af underleverandører og de er igen afhægige af mpeg4 chips som der er problemer med at producere nok af på verdensplan.
Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor der hakkes så meget på stofa og tdc vedr. leveringen - de kan jo altså ikke levere dem før de har dem, og de gør helt sikkert alt hvad de overhovedet kan for at få dem hjem.
Jeg har meget svært ved at se, hvordan det kan have noget at gøre med "sædvanlig dårlig service" - "nedslag i pris" - og hvad der ellers nævnes.
Og hvad er egentlig den store katastrofe ved at leveringen forsinkes nogle dage ? Er folk virkelig så store fodboldtosser, så hele deres verden falder sammen fordi de kun kan se de første par kampe i SD fremfor HD ? Bliver kampene dårligere ? Scores der færre mål ?
------------- Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
Skrevet af: Spaghetti
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:04
Hvor er det godt sagt Spawn !
Folk er sgu for underlige....
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:11
spawn skrev:
Og hvad er egentlig den store katastrofe ved at leveringen forsinkes nogle dage ? Er folk virkelig så store fodboldtosser, så hele deres verden falder sammen fordi de kun kan se de første par kampe i SD fremfor HD ? Bliver kampene dårligere ? Scores der færre mål ?
|
Mit "problem" er at jeg har glædet helt vildt til at opleve HDTV (fodboldsporten rager mig faktisk en papand, da DK ikke er med), og nu trækker man det i langdrag.
Og jeg vil gerne lige pointere at jeg bestemt ikke er utilfreds med de ansatte hos den lokale Stofa, de har været yderst hjælpsomme. De kan jo ikke gøre for at hovedfirmaet Telia er et firma drevet efter bedste svenske forretningsmetoder ("Det sku' vær' så godt, og så' det faktisk skidt..."
Der har været meget om at "HDTV bliver sparket i gang i Danmark i.f.b. med fodbold-VM" og alle de sædvanlige floskler, men jeg synes at luften er begyndt at sive ud af bolden (pond intended).
Desuden kan jeg ikke se kampene i SD men kun i analog kvalitet, og hvor fedt er det (hvis man ikke er fodboldfreak)?
Sagt på en anden måde: Om det så var damehåndbold i HD ville jeg have hoppet med på bølgen.
Men nu ser jeg frem til på mandag hvor jeg enten får min Samsung DCB-H360R eller sparer 2348 kr. + 219 kr/md. til Canal+.
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:12
Hmm hvad jeg kan se kan samsung dekoderen købes i holland det har man kunnet gøre i et godt stykke tid nu, overvejede det selv, men valgte at regne med den ville komme til tiden igennem stofa! grunden til jeg brokker mig over stofa, er at jeg efterhånden har haft en del "dårlige" oplevelser!
Et par dage betyder meget i min verden, især når man nu har ventet så langtid, på noget der virkelig rykker!! Hvem siger så den kommer på mandag?? TDC har også fået leveret deres en del af deres bokse!!
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:18
Spaghetti skrev:
Hvor er det godt sagt Spawn !
Folk er sgu for underlige....
|
Underlige, hvorfor fanden er det underligt at man bliver skuffet over ikke at få den dekoder man har bestilt til tiden og ventet på i langtid!
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:28
At HDTV sparkes igang er jo netop en floskel, da det stort set kun er fodbolden der sendes i HD - derefter er det meget uvist hvad og hvornår der sendes et større udbud af HD materiale.
At der med dette nu bliver en mulighed for at opleve HDTV er i sig selv spændende nok, det kan jeg sagtens forholde mig til, men altså helt ærlig, det er ikke første mand på månen eller lign. - det er ingen revolution - det er kun TV i lidt højere opløsning end før. Om der går et par dage eller en uge fra eller til kan da ikke vælte nogens verdensbillede.
Jeg beklager meget, men jeg kan slet ikke forholde mig til hysteriet omkring dette.
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:33
spawn skrev:
At HDTV sparkes igang er jo netop en floskel, da det stort set kun er fodbolden der sendes i HD |
C More HD er vel et reelt HDTV tilbud.
Det er jo ikke en kanal der er etableret til formålet, men en allerede etableret kanal der sender 3 film i HD hver aften ( i cirkulation) og resten af dagen trailere og demoer.
/Lars
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:41
Jo Lars, C More HD er selvfølgelig et reelt tilbud, men vi ved jo alle at det ikke er den allerede etablerede C More HD kanal, som har skabt hysteriet herhjemme den sidste tid omkring bestilling af HDTV bokse og eksplosionen i salg fladskærme, og C More HD er der også om et par dage (eller hvornår boksene nu kan leveres) - fuldstændig som C More HD var der inden.
Det er VM i fodbold der er den store drivkraft i dette show.
Det handler vel også om at kunne se lidt længere end til sin egen næsetip (læs Stofa/TDC) - leveringsproblemerne skyldes ikke at Stofa/TDC ikke gerne vil levere, eller ikke forsøger at levere, men derimod problemer med leverance fra underleverandører.
Der er jo heller ikke tale om at der aldrig leveres, men blot en forsinkelse. Jeg kan da godt forstå hvis man glæder sig til noget og man så bliver skuffet, men herregud, solen skinner, sommeren er kommet - er det virkelig så frygteligt at der går et par dage ?
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 11:55
kingoz skrev:
Hmm hvad jeg kan se kan samsung dekoderen købes i
holland det har man kunnet gøre i et godt stykke tid nu, overvejede det selv,
men valgte at regne med den ville komme til tiden igennem stofa!
|
Og du er sikker på at de rent faktisk også leverer?
Mange er også blevet brændt af af Sky i England.
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 12:00
spørgsmålet er jo også om den overhovedet ville virke på stofa hvis man købte den i Holland ?
|
Skrevet af: BrianJVC
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 12:16
spawn skrev:
spørgsmålet er jo også om den overhovedet ville virke på stofa hvis man købte den i Holland ?
| Stofa siger selv de laver en modificering af boksen når den kommer til landet, så du kan ikke bruge den hvis du køber den i udlandet.
------------- JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 12:27
hej
jeg venter også på dekoder fra stofa, synes også det er total træls den ikke kommer før måske mandag,og jeg skal slet ikke se fodbold vil bare prøve at se film fra cmorehd. Jeg vil næsten sige lige meget hvad, hvis man selv havde bestilt et eller andet, og fik at vide den først kom senere, så ville man synes det var træls også dig spawn. Men selvfølgelig har du ret i, det er en lille problem men problem er det.
hilsen agger
|
Skrevet af: pede67
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 13:20
Hej. En tekniker fra Stofa installerede Samsung HD-boksen hjemme hos
mig torsdag formiddag. Jeg kan ”se” tre HD-kanaler, nemlig CD More HD,
Astras testkanal og VM-kanalen, som kun er aktiv når der sendes fra DR
som leverer signalet.
Mit første indtryk er at boksen fungerer fint. Billederne er imponerende –
specielt på Astra-kanalen. Derimod falder jeg ikke på halen over C More
HD. Kvalitetsforskellen mellem de øvrige Canal Plus filmkanaler og C
More HD er for lille. Men måske var det bare den aktuelle film, der var
problemet? For en del af de trailere, der vises udenfor normal programtid,
ser virkelig(!) imponerende ud. Selv min samleverske blev imponeret over
kvaliteten - og hun er typen der ikke kan høre forskel på mono og
surroundlyd!
Jeg var med til TDC Kabel TV's Champions League arrangement - og
umiddelbart vil jeg sige at kvaliteten af billedet fra min Stofa-installation
er bedre end det, jeg så den aften. Det tillægger jeg dog det 50"
bagprojektions-tv som blev benyttet den aften.
Jeg glæder mig som at barn til at se åbningskampen mellem Tyskland og
Costa Rica i aften....!
Selve boksen er god. Jeg har ikke mange erfaringer med settopbokse -
udelukkende den første Selector, som den naturligvis giver baghjul på alle
fronter. Den er både kønnere og hurtigere. Eneste irritationsmoment er at
lågen som sidder foran kortlæseren, ikke kan lukkes helt, når kortet er
sat i. Det er dælme ikke smart konstrueret. Men det er til at leve med.
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 13:41
hej
hvordan har du fået boksen når den først kommer til danmark mandag, er du medlem i stofas bestyrelse og har en prøve eksemplar????.
hilsen agger
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 13:47
Det lyder jo godt, glæder mig så endnu mere nu.... Men ja hvordan har du fået boksen nu??
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 13:52
agger skrev:
hej
hvordan har du fået boksen når den først kommer til danmark mandag, er
du medlem i stofas bestyrelse og har en prøve eksemplar????.
hilsen agger |
Nej, jeg er ikke medlem af bestyrelsen. Jeg har den til låns i min egenskab af
journalist, så der må være eksemplarer af boksen tilgængelig. I hvert fald
enkelte. Teknikeren, som var hos mig, mente i øvrigt ikke at de havde
leveringsproblemer, så jeg blev overrasket over at læse om problemerne her
på forummet.
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 13:57
Hmm ja det lyder da mærkeligt, det kan være man skal prøve at give dem et ring?? Nogen der har snakket med dem??
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 14:13
hej
jo det er garanteret fordi de har fået nogen hjem til sig selv og andre indbudte gæster.
hilsen agger
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 14:26
hej
snakkede lige med stofa, de sagde at der havde været nogle til journalister, dem til os var lige kørt fra slovakiet eller slovenien, har glemt hvor de kom fra, så de burde være fremme mandag hvis den ikke bliver hijacket undervejs hihi
hilsen agger
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 14:30
agger skrev:
snakkede lige med stofa, de sagde at der havde været nogle til journalister, dem til os var lige kørt fra slovakiet eller slovenien, har glemt hvor de kom fra, så de burde være fremme mandag hvis den ikke bliver hijacket undervejs hihi |
Av, ja, du siger noget. Den skal passere igennem VM-Tyskland - gys - måske den bliver hijacket dér!
/Lars
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 14:36
Ja - det skulle da ikke forbavse, jeg har hørt en lille fugl synge om at der pt. er mange fodboldfans i Tyskland, der alle vil have HD bokse
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 14:37
hehe jamen så må vi jo håbe det bedste og de når frem på mandag!!
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 15:10
Yeah ellers også bliver den terror bombet! man ved sku aldrig!
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 15:13
pede67 skrev:
Hej. En tekniker fra Stofa installerede Samsung HD-boksen hjemme hos
mig torsdag formiddag. Jeg kan ”se” tre HD-kanaler, nemlig CD More HD,
Astras testkanal og VM-kanalen, som kun er aktiv når der sendes fra DR
som leverer signalet.
|
Hej pede
Først skal du lige vide at jeg kommer over til dig i aften og ser fodbold!
men har du fået den i sort eller sølv?
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 15:25
Deathrow skrev:
Hej pedeFørst skal du lige vide at jeg kommer over til
dig i aften og ser fodbold! men har du fået den i sort eller sølv? |
Haha! Du skal være velkommen! The more the merrier!
Jeg vidste ikke der fandtes to modeller; den der står hos mig er sort som på
de billeder der har været vist herinde. Den er faktisk pæn i betragtning af,
hvordan den slags kan se ud - her tænker jeg ikke mindst på TDC's retro-
rædsel Selector HD.
Tjek billedet herunder:
|
Skrevet den: 09-Juni-2006 kl. 16:30
Åååååååhhhhh, hvor er det dog trist (skide irriterende =) at læse alle de "OMFG" etc., fra de personer som har fået TDC HD ... venter på Stofa boxen
Carsten Petersen
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 01:44
Er der nogen, som har hørt nyt fra stofa? er de kommet til DK? og kan vi hente dem i morgen?
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 07:32
Deathrow skrev:
Er der nogen, som har hørt nyt fra stofa? er de kommet til DK? og kan vi hente dem i morgen?
|
Jeg har fik mail fra Stofa i fredags, at decoderen kunne hentes idag kl. 13 hos min antenneforening (stofa i kolding).
Carsten Petersen
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 08:25
mm98 skrev:
Jeg har fik mail fra Stofa i fredags, at decoderen kunne hentes idag kl. 13 hos min antenneforening (stofa i kolding).
|
Den har de fleste vist fået, men jeg tror at Deathrow mente om den nye dato kommer til at holde. Telia har jo haft lidt problemer med at overholde udleveringsdatoerne.
Så hvis der nu sad én med insiderviden...
Personligt har jeg på fornemmelsen at den bliver yderligere forsinket i et par dage. Og foreløbigt er det udskudt til efter kl. 15 i dag (d. 12) Og da mange afdelinger lukker kl. 16, så tvivler jeg ærligt talt på at det bliver i dag.
Hvor er jeg træt af at få ret. :-)
Jeg havde faktisk "mareridt" i nat om at de først kunne leveres d. 10 juli. (og det siges jo at hvis man fortæller om sine drømme, så går de ikke i opfyldelse, så det er hermed gjort)
Og lad os så få noget HDTV!
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 12:09
Ja så blev den så forsinket igen!
Jeg har lige ringet til stofa og hun sagde at det lige var ændret til at vi først kan få vores hd-dekoder i morgen kl. 12!
Det her begynder at minder om, da Kiss skulle lancere deres DP-558!
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 12:18
Deathrow skrev:
Ja så blev den så forsinket igen!
Jeg har lige ringet til stofa og hun sagde at det lige var ændret til at vi først kan få vores hd-dekoder i morgen kl. 12!
Det her begynder at minder om, da Kiss skulle lancere deres DP-558!
|
Nå, jamen så er der service på fra Stofa Slagelse, for de ringede selv og beklagede, men direkte adspurgt om de så også var sikre på at det blev i morgen, var svaret: "Vi håber at de er der."
Det var noget med at dekoderne først lander i Horsens i eftermiddag.
Det er jo til at få lange nosser af, det her. :-(
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 12:24
Ja men hvem regnede med de ville komme i dag, det er jo stofa vi har med at gøre.... Men glæder mig til i morgen til forhåbentligt at kunne se noget HD tv
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 12:39
jeg forstår ikke hvorfor de ikke holder 2 mand i hver butik i aften til at uddele HD-dekoderne... hvis de kommer til horsens i eftermiddag, så skulle det være muligt at have dem butikkerne kl. 19 måske... og så derefter uddele dem... Det er måske dyrt, men så kan de da redde lidt ansigt. og telia har råd til det!
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 13:34
Ja det ville sgu være optimalt af dem, men det sker desværre ikke....
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 17:34
Bare lige for at være sikker.... men man får et det der stofaxtra kort, som skal sidde i dekoderen, med med det samme, ik? Det er ikke noget de skal til at have sendt fra et eller andet mærkeligt sted?
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 20:58
hej
du får kort med det plejer man når det gælder dekoder,så der tror jeg ikke stofa er anderledes end andre firmaer. Er der nogen der har snakket med stofa i dag, så de ved om den kommer i morgen eller bliver udsat igen.
hilsen agger
|
Skrevet af: eudlek
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 21:24
agger skrev:
Er der nogen der har snakket med stofa i dag, så de ved om den kommer i morgen eller bliver udsat igen.
|
Jeg har ikke snakket med stofa idag, det er der dog andre der har:
http://www.digitalt.tv/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1132 - http://www.digitalt.tv/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1132
Så der er måske grund til en smule optimise.
|
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 23:19
hej
ja det var da bare dejlig så kan vi måske få dekoder i morgen når de nu endlig er nået til horsens.
hilsen agger
|
Skrevet af: eudlek
Skrevet den: 12-Juni-2006 kl. 23:28
agger skrev:
ja det var da bare dejlig så kan vi måske få dekoder i morgen når de nu endlig er nået til horsens.
|
Lad os nu vente og se, man kan jo aldrig vide hvad der sker. Det skulle ikke undre mig hvis der i morgen på Stofas hjemmeside står at de har haft indbrud på hovedafdeling i løbet af natten, og at alle HD-decoderne er blevet stjålet.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 04:16
eudlek skrev:
Lad os nu vente og se, man kan jo aldrig vide hvad der sker. Det skulle ikke undre mig hvis der i morgen på Stofas hjemmeside står at de har haft indbrud på hovedafdeling i løbet af natten, og at alle HD-decoderne er blevet stjålet.
|
Sådan noget må du ikke sige, ikke en gang for sjov.
De skal i hvert fald vente til jeg har fået min om forhåbentlig 7 timer og 45 minutter.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 10:05
nej nej endnu engang er det udsat og datoen vil de ikke frem med nu før de er 100 % sikre, hold da kæft en gang crap, er virkelig skuffet, tror sgu jeg dropper det.
Stofa reklamere jo med vi kan se alle 64 kampe i HD kvalitet, men det er vist ikke lige det de skulle have reklameret med, det er vel en form for falsk markedsføring......
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 10:35
kingoz skrev:
nej nej endnu engang er det udsat og datoen vil de ikke frem med nu før de er 100 % sikre, hold da kæft en gang crap, er virkelig skuffet, tror sgu jeg dropper det.
Stofa reklamere jo med vi kan se alle 64 kampe i HD kvalitet, men det er vist ikke lige det de skulle have reklameret med, det er vel en form for falsk markedsføring......
|
Gad vide om Stofa overhovedet har bestilt dekoderne hos fabrikken?
Og at det hele i virkeligheden bare er et stort fupnummer, fordi at det ikke skulle hedde sig at Stofa står tilbage for TDC?
Én ting er sikkert: Hvis de ikke kan levere i dag inden kl. 16, så er der en dekoder mere til rådighed i Slagelse, når (hvis!) de får dem.
Der er grænser for hvor længe jeg vil finde mig i at blive trukket rundt i manegen.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 10:43
I følge http://www.digitalt.tv/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1132 - http://www.digitalt.tv/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1132 skulle de jo være kommet til Horsens, men sikkert også en and for at holde os hen de har sagt det!
Der er også snart en ekstra dekoder i Aalborg, hvis der ikke sker noget idag!
Nogen der har snakket med dem??
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 11:01
lol... jeg tror sku heller ikke at jeg gider det her mere....
Hvad sker der. hvor lang tid kan det tage at køre fra tjekkiet og til DK med en spand dekodere? Jeg tror sku de er blevet kørt hen til en østeuropæisk mafia et eller andet.... hmm
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 11:47
hej
har lige ankket med stofa, de siger de ikke kan komme i kontakt med chaufføren,så måske havde vi ret der er noget mafiaaktig igang.Men tror bare det er som med alt, hvad stofa er indblandet i er en gang prut.
hilsen agger
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 11:56
agger skrev:
hej
har lige ankket med stofa, de siger de ikke kan komme i kontakt med chaufføren,så måske havde vi ret der er noget mafiaaktig igang.Men tror bare det er som med alt, hvad stofa er indblandet i er en gang prut.
hilsen agger
|
"Chaufføren"?
Ja, så tror fa'n at det tager så lang tid. Med køre- og hviletidsbestemmelserne kan det hurtigt tage sin tid.
De ringede også lige til mig og fortalte at de ikke var kommet til Horsens endnu, og at de ville ringe så snart de havde dem, og så kunne jeg bare sige "nej tak" til den tid.
Men de virkede ikke som om at de skulle komme i dag.
Men de håbede....
Ja, man kan håbe i den ene hånd og skide i den anden.
Gæt hvilken hånd der bliver fyldt først.
Hvis TDC ellers kunne levere kabel-tv her hvor jeg bor, så kunne jeg endda nøjes med den ultragrimme Sagem HD81, men så heldig er jeg ikke engang.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 11:59
Non-Desperado skrev:
Og at det hele i virkeligheden bare er et stort fupnummer, fordi at det ikke skulle hedde sig at Stofa står tilbage for TDC? |
Konspirationsteorierne vil ingen ende tage... Slap nu af, fair nok at man vil afbestille fordi de er forsinkede, det kan jeg sagtens forstå - men man behøver vel ikke ligefrem udråbe dem til svindlere fordi et iøvrigt ret ambitiøst projekt misser med et par dage? Jeg er sgu også træt af at jeg sikkert ikke får set Brasilien i HD i aften, men jeg synes rent faktisk at Stofa fortjener ros for hele situationen, ikke al den bitchen. De har informeret fint ud fra de forventninger de havde, jeg er indtil videre blevet ringet op to gange, og informationen på hjemmesiden har været fair. Samtidig skal de ikke mindst have ros for at de tog chancen - det nemmeste i verden ville være bare at lade være med at sende HD boxene på gaden i det hele taget. Det samme gælder fra TDC's side - der er store pluspoint fra mig fordi de tager springet, med de knubs det kan give når man lander. Det er faktisk en særdeles modig beslutning af de to firmaer. Jo hurtigere vi kan få HD udbredt i befolkningen, jo bedre. Jeg havde helt klart forventet at danmark ville springe VM i HD helt over, fordi Danmark ikke er med.
Såvidt jeg ved er der ingen der har penge i klemme, og eftersom det eneste alternativ havde været slet ikke at få muligheden, så synes jeg det er noget klynkeri at skabe sig sådan. Hvis der havde været et alternativ som man blev snydt for fordi man ventede (f.eks. som hvis éns fælleskøbs-bestilling på fladskærm blev forsinket 5 gange...), så kunne jeg forstå at man brokkede sig, men det her grænser jo til det latterlige. Fint nok at man ikke vil vente, men lad dog være med at udråbe folk til svindlere. Jeg er også skuffet, men hvis jeg ser så meget som én kamp i HD, så vil det være mere end jeg havde forventet for 3 måneder siden.
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 12:30
Otto, TC skrev:
Non-Desperado skrev:
Og at det hele i virkeligheden bare er et stort fupnummer, fordi at det ikke skulle hedde sig at Stofa står tilbage for TDC? |
Konspirationsteorierne vil ingen ende tage... Slap nu af, fair nok at man vil afbestille fordi de er forsinkede, det kan jeg sagtens forstå - men man behøver vel ikke ligefrem udråbe dem til svindlere fordi et iøvrigt ret ambitiøst projekt misser med et par dage?
Såvidt jeg ved er der ingen der har penge i klemme, og eftersom det eneste alternativ havde været slet ikke at få muligheden, så synes jeg det er noget klynkeri at skabe sig sådan. Hvis der havde været et alternativ som man blev snydt for fordi man ventede (f.eks. som hvis éns fælleskøbs-bestilling på fladskærm blev forsinket 5 gange...), så kunne jeg forstå at man brokkede sig, men det her grænser jo til det latterlige.
|
Et par dage?
De første udmeldinger sagde "ca. en uge før VM" - altså for 11 dage siden. Dengang fik jeg at vide at de var på vej til Danmark og det har de tilsyneladende været lige siden. Gad vide om de bliver fragtet pr. trillebør.
Det havde næsten været hurtigere at lave et fælleskøb på Samsung'en og så få en nørd til at tilpasse softwaren efterfølgende.
Desuden har de faktisk "ødelagt" et alternativ: Jeg bestilte nemlig også Canal+ pakken, men hvis jeg havde taget imod deres tilbud om den gratis digitaldekoder (normalpris 1495 kr.), så skulle jeg selvfølgelig betale fuld pris for HD-dekoderen. Så jeg undlod i god tro at bestille den "gratis" dekoder, da HD-dekoderen jo "lige var på trapperne".
Nu er det for sent at få digital-dekoderen gratis, og det har jo åbenbart lange udsigter med Samsung'en.
Men Otto, hvad tror du at TC's kunder ville sige til en lignende behandling?
Det er rigtigt at Stofa har ringet og fortalt om status for leveringen, det er fint, og det er heller ikke den enkelte Stofa-medarbejder jeg er skuffet over, det er firmaet (Telia-)Stofa som helhed.
Desuden synes jeg at "tilbuddet" på 2999 kr. er begyndt at krakelere. For jeg vil bestemt ikke være tilfreds med at betale 3000 kr. for bare at se så meget som én kamp.
Derfor har jeg besluttet mig for at vente til efteråret (men hvilket år?) hvor Stofa skulle have en HD-pakke (og forhåbentlig en HD-dekoder) parat.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 12:33
hej
Måske ikke så meget med den aktuelle sag at gøre, men kan Otto så kan jeg vel også skrive en gang bras.
Hvis jeg kunne ville jeg skifte til tdc allerede i går, men det kan jeg desværre ikke.
Ja det er godt med dig Otto,De begyndte i fredags med at sige chaufføren var på vej,havde de så sagt de ikke vidste, så havde det passet bedre, istedet for at love.Stofas hele organisation er bare dårlig, tit problem med internet, tit og ofte dårlig lyd på sveriges tv, ringer man så er det en selv der er skyld i det.Og inden jeg ringer og klager til stofa har jeg sat kabel direkte fra stik i fjernsyn, men aligevel siger de det er din forbindelse,først hvis man begynder at skælde ud og kalde dem navne, så hjælper det er det ikke en mærklig måde at drive forretning på, ville synes de skulle blive glade hvis man fortæller der er noget galt så det kan blive rettet.De fleste i min omgangskreds har skiftet fra stofa til alle muglige andre og ingen problem pludslig.Men jeg kan desværre kun få stofa hvor jeg bor tdc er ikke ret udbredt i ålborg desværre.Stofa er og bliver en prut biks.
hilsen Agger
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 13:53
En meget lille update fra dame.stofa.dk
Har lige snakket med en af de søde stofa damer, og hun sagde at manden som alle regner med sidder hos mafiaen i polen ligenu, egentlig sidder fast på den tyske autobahn. Han er vidst kørt ind i den ene terrorkontrol efter den anden.. og hende jeg snakkede med, sagde at der var mulighed for at han kom, så vi kan få dem i morgen... Hun sagde at der havde aldrig stået noget i nogen mail til dem, om at de ikke kunne komme i kontakt med driveren, så kan muligvis havde været en and...
Men lad os nu se...
|
Skrevet af: Mike S.
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:03
Alle problemerne kunne også skyldes at leverandøren har store problemer med at få nok chips/hardware hjem og der har været massive problemer med transporten op igennem et tyskland præget af utrolig meget grænsekontrol og terror check - og jeg har endda hørt rygter om lastbiler der er brudt sammen i sommervarmen. Så vidt jeg ved er de ting der meldt ud hele tiden været deadlines som leverandøren har givet men som de ikke har kunnet overholde - og derfor har Stofa fremstået som en "klovn".
Om det er Stofas skyld eller ej kan jo så vælge at diskuterer - de har jo fundet og valgt samarbejdsparteren - men problemet er jo ofte (som jeg kender fra mit eget arbejde) at man nemt kommer til at fremstå som en klovn selvom det ikke er ens egen skyld at den leverandør man har valgt ikke kan overholde deadlines.
Generelt tror jeg nok at man kan renge med at Telia Stofa har gjort alt hvad der står i deres magt for at få boksen frem og det virker jo hos dem fordi de har haft en boks kørende i butikkerne i snart 3 uger - så det er udelukkende boks leverancer der er problemet - bokse som ingen har betalt for endnu - ja det er rigtigt man har misset nogle kampe men jeg tror nok at når jeg får min boks koblet til så glemmer jeg alt det og nyder det. Jeg har leget en del med den der står i butikken.
|
Skrevet af: pnyg
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:23
Min Stofa dame fortalte at de overhovedet intet fik at vide, så hun ikke kunne sige noget. På spørgsmålet om hun troede de var produceret, grinede hun og sagde "jeg ved det ikke", men mon ikke de er det?
Hun lovede så at ringe når hun havde min boks i hænderne, og ikke før, Nu ville hun ikke love mere end hun kunne holde.
Vel også det eneste rigtige i denne sitaution. det med at nu er de i Horsens, nej nu er de indblandet i terrorkontrol, nej nu kan de ikke få fat i chauføren holder jo bare ikke
------------- Hilsen Pnyg
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:36
pnyg skrev:
Vel også det eneste rigtige i denne sitaution. det med at nu er de i Horsens, nej nu er de indblandet i terrorkontrol, nej nu kan de ikke få fat i chauføren holder jo bare ikke
|
Det kan du have ret i... men jeg synes nu alligevel at det er med til at holde liv i min samsung maskine. Så vidt jeg ved, så får de inde hos stofa support en mail et par gange om dagen. så lidt info må de få..
|
Skrevet af: xtjx
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:40
Hej,
Dekoderne er nu landet i Horsens. Og denne gang skulle den være god nok :-)
De er på vej i butikkerne.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:51
xtjx skrev:
Hej,
Dekoderne er nu landet i Horsens. Og denne gang skulle den være god nok :-)
De er på vej i butikkerne.
|
Og den oplysning har du fra?
Ja, det er ikke for at antyde at du lyver, men jeg tror at de fleste efterhånden har den indstilling at man skal ikke tro på det før man står med et eksemplar i hænderne og har betalt
|
Skrevet af: xtjx
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:54
Non-Desperado skrev:
Og den oplysning har du fra?
Ja, det er ikke for at antyde at du lyver, men jeg tror at de fleste efterhånden har den indstilling at man skal ikke tro på det før man står med et eksemplar i hænderne og har betalt |
Jeg har den fra en ansat i Stofa, som jeg nok har udvekslet tæt på 100 emails med i løbet af den sidste uges tid, omkring samme emne :)
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 14:58
Fair nok, så blev teksten ændret. Men jeg vil stadig holde dekoderen i hænderne, før at jeg er sikker.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:03
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:07
Mike S. skrev:
Sådan! www.stofa.dk |
Der står at de arbejder på at få fragtet dekoderne ud til afdelingerne...så tøv en kende. *he he he*
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:13
Lyder godt gad da godt lige at få den til aften så man kunne se brasilien i aften.... det kan være man lige skal høre stofa i Aalborg om de evt. skulle dukke op til aften, det kunne være klasse af stofa!!
|
Skrevet af: pnyg
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:15
slettet
------------- Hilsen Pnyg
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:32
Sådan er lige blevet ringet op fra stofa i aalborg, kan hente den i dag kl .1730.... jubiii
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:47
Non-Desperado skrev:
Men Otto, hvad tror du at TC's kunder ville sige til en lignende behandling? |
Dem henviser jeg faktisk netop til i min parantes, for en del af vores kunder her fra fælleskøbet HAR faktisk uheldigvis fået netop en lignende behandling. Og selv om nogle naturligvis er blevet sure over dette, er vi da såvidt jeg husker ikke blevet kaldt svindlere endnu. Jeg synes det er HELT i orden at være utilfreds, men jeg synes altså at antydninger om svindel er at træde over stregen. For mig personligt er der i hvert fald en meget stor grænse imellem at beskylde mig for at være uduelig, og at beskylde mig for at svindle - derfor bliver jeg stødt på Stofa's vegne over sådan en udtalelse. Men det er muligt jeg tager for meget på vej, og tager det for bogstaveligt.
Og nu vil jeg iøvrigt gå ned og hente min HD-modtager...
------------- Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 15:49
hej
ja de har oppet sig holder åben til klokken 19.00, så det er ok så man kan få dekoderen idag . Så for første gang, synes jeg faktisk stofa er ok håber så bare det holder når vi får dekoderen, at den bare virker smertefrit.
hilsen agger
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 16:00
Otto, TC skrev:
Og nu vil jeg iøvrigt gå ned og hente min HD-modtager... |
Har os i århus mulighed for at hente den i dag? eller mener du at du vil hente den i morgen?
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 16:19
Kørte lige forbi Stofa i Kolding, der holdte en ladvogn (?!?!) med 2 paller Samsung HD decodere =)
Så de er kommet til landet (kolding) =)
Carsten Petersen
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 16:27
agger skrev:
hej
ja de har oppet sig holder åben til klokken 19.00, så det er ok så man kan få dekoderen idag . Så for første gang, synes jeg faktisk stofa er ok håber så bare det holder når vi får dekoderen, at den bare virker smertefrit.
hilsen agger
|
Svineri!
Herude på bøhlandet (Slagelse) lukker de allerede kl. 16.00.
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 16:48
Non-Desperado skrev:
agger skrev:
hej
hilsen agger
|
Svineri!
Herude på bøhlandet (Slagelse) lukker de allerede kl. 16.00. |
Samme problem her ... jeg bor nu i kolding, men de lukkede kl. 16 =(
Carsten Petersen
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 18:35
De holder hvis åbent til kl. 20 i Aalborg
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 20:03
Til alle der har fået fat i Samsung'en:
Er den noget værd?
Opdateret:
Hva'.....er der ikke nogen der har fået en Samsung endnu?
Der var da et par stykker fra Århus og Aalborg, der skulle ned og hente her til aften.
Er den så god at I er faldet helt i koma over billedkvaliteten?
|
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 20:51
hej
jeg er lige begyndt så vender tilbage om lidt skulle lige flytte lidt rundt man har jo koblet en masse skidt til . Men så det i butikken der så det godt ud.
hilsen agger
|
Skrevet af: GAL1950
Skrevet den: 13-Juni-2006 kl. 20:53
Har afhentet en i eftermiddag her i Horsens. Den er sort ganske pæn, nem at installerer, kører via hdmi og ikke med det component kabel som følger med. Vm i fodbold står bar super flot, har overhovedet ikke fortrudt. Nå men Brasilien venter i HD.....
/Gunnar
|
|