Print side | Luk vindue

LE-40M71B - til hvilken pris i Tyskland

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=12207
Udskrevet den: 13-Februar-2025 kl. 20:15

Emne: LE-40M71B - til hvilken pris i Tyskland
Skrevet af: Klyde
Emne: LE-40M71B - til hvilken pris i Tyskland
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 08:52
Da der åbenbart er flere som er i tvivl om den pris på 1.999,00 euro som jeg har modtaget fra Media Markt i Flensburg er korrekt har jeg netop sendt en mail til Media Markt for at få opklaret denne forvirring.

Jeg håber egentlig ikke at prisen holder, for så har dem som har købt en LE-40M71B på det netop afsluttede fælleskøb betalt kr. 5.000,- for meget.

M.v.h.
Claus

Jeg vender tilbage når der er nyt fra Media Markt.

Svar:
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 09:22

Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

Jeg håber egentlig ikke at prisen holder, for så har dem som har købt en LE-40M71B på det netop afsluttede fælleskøb betalt kr. 5.000,- for meget.

Hvordan kommer du frem til den konklusion  Med den logik skulle en cd i Fona koste 89 kr for det er det den koster hos Play.com

Skrevet af: lahan
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 09:25
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Oprindeligt skrevet af Klyde Klyde skrev:

Hvordan kommer du frem til den konklusion  Med den logik skulle en cd i Fona koste 89 kr for det er det den koster hos Play.com

Ja, desuden er der jo stor forskel på en tysk og dansk samsung.
Dansk support koster jo ekstra, når vi snakker samsung.

Skrevet af: jesperph
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 12:09
håber på mere info omkring tyske priser,det ser ud som om vi skal på en lille rejse

Skrevet af: HisLogin
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 12:54

Oprindeligt skrevet af jesperph jesperph skrev:

håber på mere info omkring tyske priser,det ser ud som om vi skal på en lille rejse

Vi kommer nok til at vente lidt - nedenstående er tilføjet M71 fællesløbet. I I tyskland venter de også utålmodigt!:

http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-116-11.html - http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-116-11.html

Fra M71 fælleskøbet:

"Jeg har desværre netop fået dårligt nyt omkring leveringen af M71. Introduktionen af denne model er udskudt, og den lander derfor først sidst i juni. Der er såvidt jeg har forstået det tale om en generel udskydelse af introduktionen, ikke om en forsinkelse fra vores leverandør, så denne forsinkelse vil gælde alle leverandører (også udenlandske). Ikke mindst med tanke på VM der står for døren har jeg fuld forståelse for at nogle formentligt vil afbestille på grund af dette."

Skrevet af: Klyde
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 19:05
Prisen fra Media Markt var fejlagtigt oplyst

Hallo, Herr Nielsen

Bei der Preisangabe des LE 40 M 71 B ist mir leider ein Fehler unterlaufen, das Gerät ist momentan noch nicht von der Fa. Samsung lieferbar, der Media Markt Tiefpreis liegt bei

3199 Euro. Das Gerät wird erst in KW 27 nach Deutschland kommen.

Mit freundlichen Grüssen

Peter Baumann

Bereichsleiter Braune Ware

Media Markt Flensburg

<>Langberger Weg 4

24941 Flensburg

Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 20:17

Media Markt er ikke kendt for,at være billig sammenlignet m de Tyske netbutikker.Og sådan er det desværre for langt de fleste "fysiske" butikker i Tyskland.Skal der spares så det batter er der ingen vej udenom netbutikkerne m alle de frustrationer og risici det indebærer !

Nåh jo ! - Fælleskøb

Skrevet af: Bimsen
Skrevet den: 23-Maj-2006 kl. 20:43

Media Markt havde engang en netbutik som faktisk var ret billig, men jeg blev ved et besøg Flensborg gjort opmærksom på at netpriserne ikke gjaldt i de fysiske butikker. Og der var ikke levering til udlandet. Tilsyneladende har de ikke længere en netbutik.

Det kunne være interessant at vide om der ligger en af de billige netbutikker ved Hamborg. Der er jo ikke så langt for os fra Sydjylland

Print side | Luk vindue