Print side | Luk vindue

Samsung PVR usb stick

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Distribution og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Trådløs, WiFi, modulator mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=122077
Udskrevet den: 06-Februar-2025 kl. 10:21

Emne: Samsung PVR usb stick
Skrevet af: ZkiiFreak
Emne: Samsung PVR usb stick
Skrevet den: 08-April-2013 kl. 09:42
Hej alle

Er der nogen, der er kloge på, hvilken USB stick, jeg skal anskaffe til mit Samsung UE46D6505 til TimeShift?
Jeg har allerede en hjemmesamlet 2,5" HD (med strøm via USB), som reelt set virker fortrinligt, den larmer bare og klikker bare, hver gang jeg tænder og slukker apparatet. Desuden har jeg på TV KUN brug for TimeShift, ikke til at lagre optagelser længere tid (hertil bruger jeg en HDHomeRun/Netgear ReadyNAS combo).
Jeg har prøvet nogle sticks (åbenbart af for ringe kvalitet) jeg har liggende, apparatet melder, at de ikke er gode nok.
Nogen, der ved, hvad jeg skal have fat i? Ikke en HD, bare en USB stick...

På forhånd tak :)

Svar:
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 08-April-2013 kl. 10:14
Jeg har tre stk. 32 GB Medion USB sticks købt i Aldi til kr. 139,-/stk. De virker fortrinligt både til HD optagelser med mit mediecenter og min Blue Tinum boks. Har tidligere prøvet nogle fra Elgiganten, men de var alt for langsomme (kan desværre ikke huske hvad de hedder).

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100

Skrevet den: 08-April-2013 kl. 21:55
Hejsa
Skulle nok have været mere specifik:
Jeg søger erfaring fra andre Samsung ejere om specifikke mærker på USB sticks, der dur

Skrevet den: 14-April-2013 kl. 09:14
Hejsa

Til de interesserede, så har jeg anskaffet en Sandisk Extreme 16gb USB 3.0 stick. Den fungerer umiddelbart efter hensigten 😄

Print side | Luk vindue