Print side | Luk vindue

Viaplay på et Samsung UExxES5505, ingen HD

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=122204
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 12:59


Emne: Viaplay på et Samsung UExxES5505, ingen HD
Skrevet af: AndersPier
Emne: Viaplay på et Samsung UExxES5505, ingen HD
Skrevet den: 12-April-2013 kl. 16:03
Hej.

Har prøvet Viaplay, på mit nye Samsung UE46ES5505 TV - dog kan jeg kun se film i SD kvalitet. Kan slet ikke finde de samme film på Smart TV App'en, som når jeg går med browser ind på deres hjemmeside - e.g. Modig, Avengers, etc.

Andre som har problemer med Viaplay over Samsung Smart TV App'en og HD ?


-------------
Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-April-2013 kl. 16:36

Du er ikke den eneste som her forskelligt indhold fra en Streaming udbyder, med hensyn til hvad der kan ses via Appen i TVet, og hvad der kan ses via tjenestens hjemmeside på PCen.
Det samme gør sig f.eks gældende på Headweb, der er der mange flere film som kan ses på PC end der kan ses via deres App. De undskylder det med rettigheder. Har man hørt magen til pladder.
Kan der ikke ses det samme via TVet, som på deres netside, så er det IKKE en udbyder der er værd at bruge. Vil så absolut ikke bruge PCen til det, når man har et TV der har udbyderens App. Man skal kunne se det samme uanset platform, andet er totalt ubrugeligt.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: AndersPier
Skrevet den: 12-April-2013 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Du er ikke den eneste som her forskelligt indhold fra en Streaming udbyder, med hensyn til hvad der kan ses via Appen i TVet, og hvad der kan ses via tjenestens hjemmeside på PCen.
Det samme gør sig f.eks gældende på Headweb, der er der mange flere film som kan ses på PC end der kan ses via deres App. De undskylder det med rettigheder. Har man hørt magen til pladder.
Kan der ikke ses det samme via TVet, som på deres netside, så er det IKKE en udbyder der er værd at bruge. Vil så absolut ikke bruge PCen til det, når man har et TV der har udbyderens App. Man skal kunne se det samme uanset platform, andet er totalt ubrugeligt.

Fuldstændig enig !


-------------
Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600


Skrevet af: AndersPier
Skrevet den: 12-April-2013 kl. 18:17
Så fik jeg svar fra Viaplay's hjemmeside på facebook -> http://www.facebook.com/viaplay.se/posts/505748372818345?comment_id=4961666&offset=0&total_comments=1&notif_t=feed_comment

"I dagsläget har vi tyvärr inte HD-material till Samsung-appen, men det är något som vi jobbar på ska komma till en framtida uppdatering.

Så håll utkik framöver.

Mvh Joakim
Viaplay Support"

Det holder jo ikke, hvis det er forskelligt indhold de skal publicere, afhængig af hvilken enhedstype der skal præsentere indholdet.....

Så bliver abb. herfra blot opsagt, efter prøveperioden (med mindre de får det rettet inden). Men rart nok at få et klart svar.


-------------
Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-April-2013 kl. 18:37

Ja, ens indhold uanset platform, ellers er det ud.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E



Print side | Luk vindue