Print side | Luk vindue

Panasonic tv + dvd samt Zaptor

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: DVD afspillere
Forumbeskrivelse: DVD afspillere (men ikke optagere)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=122848
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 15:12


Emne: Panasonic tv + dvd samt Zaptor
Skrevet af: megabody
Emne: Panasonic tv + dvd samt Zaptor
Skrevet den: 05-Maj-2013 kl. 10:58
Hej derude,
Jeg undrer mig over et par ting omkring vores Panasonic tv (TX-P42X10Y) der er bundet sammen med Panasonic dvd recorder (DMR-EH67). Dertil kommer vi har en Stofa Zaptor/Smart TV boks bundet i også.
Jeg håber nogen derude har et bud eller på på hvorfor:
a) Jeg ikke længere kan downloade kanalerne fra tv ned på dvden - har jeg kunnet før, og så slipper man for de evindelige rettelser 2 steder, når antenneforeningen flytter/ændrer kanaler, men ved ikke hvorfor det ikke er muligt længere ?
b) Nogle kanaler kan jeg slet ikke finde ved manuel indstilling af kanaler på dvd. F.eks. Discovery ligger lige så fint på såvel tv som zaptor, men den er der slet ikke på dvd kanalerne ?
c) Jeg har tidligere kunnet optage direkte fra zaptor ned på dvd recorderen, dog udelukkende den kanal zaptoren stod på. Efter vi opsagde de kanaler vi kunne tage ekstra via zaptor, kan vi ikke længere optage fra zaptor - er det et tilfælde eller har jeg fået ændret nogle forbindelser uforvarende ?

På forhånd mange tak for venlige svar

Mvh/Allan



Svar:
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-Maj-2013 kl. 11:11

Du har jo Digitalt TV, og Analog Recorder, der er aldrig godt at blande Analog og Digitalt sammen.
Der vil kunne optages fra en STB på en Recorder med en Scartforbindelse.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E



Print side | Luk vindue