Print side | Luk vindue

Samme iPhone ny computer.

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123440
Udskrevet den: 24-Februar-2025 kl. 07:13

Emne: Samme iPhone ny computer.
Skrevet af: ladiesman217
Emne: Samme iPhone ny computer.
Skrevet den: 30-Maj-2013 kl. 20:36
Hej,

Jeg er blevet bedt om at hjælpe en med et lille problem, og jeg kan ikke rigtig huske hvordan det er jeg gør, så nu bliver jeg lige nødt til at spørge om lidt assistance.

Det drejer sig om en iPhone 4 der ikke er blevet opdateret til iOS 5, så den kan altså ikke opdateres via telefonen, og skal igennem iTunes. Problemer er bare at den computer som telefonen blev oprettet med er gået til, og der er i mellemtiden kommet en ny computer ind.

Hvad så? Er det ikke noget med at den gendanner hele telefonen når det er en ny computer?

Telefonen indeholder en del vigtige kontakter osv. og da den gamle computer gik til, og der (selvfølgelig) ikke er nogen backup af telefonen, hvordan får jeg så lige gemt alle kontakter, billeder osv. og undgår at den ikke sletter hele telefonen når jeg sætter den til den nye computer, for at opdatere den til iOS 5 igennem iTunes? Jeg kan jo ikke gemme kontakterne i iCloud når der ikke er iOS 5.

Det er en Windows PC vi snakker om der skal bruges.

Er der en venlig sjæl der lige kan fortælle lidt om hvad jeg skal gøre her, så takker og bukker jeg mange gange for hjælpen.

Smile

-------------
          

Svar:
Skrevet af: Stougaard
Skrevet den: 30-Maj-2013 kl. 20:46
Hmm prøv at sæt den til computeren og se hvad der sker, den sletter intet uden at du giver den lov til det.
Evt. skal du ind og godkende computeren til det rigtige apple-id ;)

Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 30-Maj-2013 kl. 21:24
Nej det er korrekt nok, men der skal bare nødig ske noget
Men kan det gøre tricket bare at gå ind og godkende den nye computer?

Jeg mener bare der er nogt med når det er en ny computer, så har man kun den ene mulighed i iTunes at gendanne, men der er måde på man kan undgå det.

-------------
          

Print side | Luk vindue