Print side | Luk vindue

Samsung smartTV: Manglende kontinuitet i features

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123979
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 20:51

Emne: Samsung smartTV: Manglende kontinuitet i features
Skrevet af: AndyK
Emne: Samsung smartTV: Manglende kontinuitet i features
Skrevet den: 24-Juni-2013 kl. 22:58
Jeg var for nylig lige ved at købe en af Samsungs 2013-blurayafspillere med smarthub (BD-F6500).
Jeg var ude efter en boks, der både kunne klare Netflix og HBO Nordic.
Eftersom 2012-modellerne samt 2013-TV håndterer begge tjenester havde jeg slet ikke overvejet, at det samme ikke ville være gældende for en spritny bluray-afspiller. At man så overhovedet ikke kan se hvilke apps en afspiller understøtter på Samsungs hjemmeside - men i stedet er henvist til en forhandlers hjemmeside gør det kun værre.

Jeg skrev til Samsung for at få en garanti for at HBO Nordic bliver tilgængeligt på afspilleren, men det kunne jeg ikke få, fordi Samsung Nordic utroligt nok ikke kunne få det bekræftet.

Det kan betyde to ting: At modellen aldrig får HBO Nordic eller at Samsung Nordic og Samsungs produktudvikling ikke kommunikerer.

Jeg har utroligt svært ved at forstå at Samsung vælger at køre butikken på den måde. Hvorfor dog ikke udvise konsekvens og langsomt fylde features på i stedet for?
Og hvis appen kommer på et tidspunkt, hvorfor så ikke bare have den klar med det samme når smartTV-platformen ifølge mine oplysinger er identisk med den, der findes på flere af mellemklasse TV-modellerne fra i år?
Hvorfor ikke bare være bare lidt konsekvent?

Hvad er jeres oplevelser af de forskellige elektronikproducenter - er Samsung bare gennemsnitlig?

Jeg synes ikke Samsungs mobiltelefonafdeling ser ikke ud til at udvise samme grad af slingrekurs (for slet ikke at tale om et vist frugtfirma).

Print side | Luk vindue