Dette indlæg er vel nærmest bare mig der skal af med nogle frustrationer, for nu brænder det snart på.
M71B modellen er jo desværre blevet udsat og nu havde jeg ellers langt om længe truffet en beslutning og var hoppet på fælleskøber. Og glædet mig til at se VM i HD på en stor skærm.
Jeg ved at jeg ved at besøge en TDC-butik i dag og købe en hd-selectorbox, vil give mig selv et spark i r*ven og få taget mig sammen. Det vil naturligvis løse alle mine bekymringer, hvis boxen er udsolgt.
Men hvis den ikke er og jeg køber den - så mangler skærmen stadig. Udvalget er jo stort - og godt, men se om jeg kan bestemme mig. Jeg ser tv, film og gamer (eller rettere skal til at game igen på en 360'er). I løbet af ugen får jeg mig en centerhøjtaler og to baghøjtalere og så er der snurrerundt lyd. Udstyret er Denon DVD1920, DENON AVR-2106, Dali 7A (mine gode gamle højtalere der har tjent mig trofast), Dali Concept 2 og Cali Concept Center. Kablerne er QED Silver Anniversary og Dali banan- stik. Læg dertil et Supra-hdmikabel og et koaxialt lydkabel som jeg ikke lige kan huske navnet på. Så alt i alt manger jeg kun en skærm.
Listen består af og jeg har tilføjet lidt kommentarer for egen regning:
Philips 42 Pf 9830 dyrt, ny model på vej (9831), ægte hd-opløsning
Samsung LE 40 M 61 B ny model på vej, ok pris
Samsung LE 40 R 71 god pris
Pioneer PDP 436 RXE alle elsker det, husk fod
Panasonic TH 42 PV 60 E god pris, 2xhdmi, husk fod
SAMSUNG PS-42Q7H er det kommet?
Kommentaren om foden skyldes at jeg skal have en fod med og det skal jeg lige huske når jeg kikker på prisen.
Som det fremgår er jeg neutral i krigen mellem plasma og lcd. Bortset fra de to sidste har jeg set dem alle men det er jo svært at vurdere noget som helst i diverse butikker når man ikke kan se hvordan indstillingen er og signaler er vidt forskellige.
Jeg er typen som har det skidt med at købe noget - når jeg ved der er noget nyt lige på trappen, men på den anden siden er VM kun 12 dage væk. Suk ............
Suk ................... det skal ikke være for nemt. Men i det mindste har jeg ikke større problemer end dette ![](smileys/smiley1.gif)
Kommentarer velkomne - jeg er nok ikke den eneste med dette problem ![](smileys/smiley2.gif)
|