Tv3 sport 2
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124311
Udskrevet den: 13-Juni-2025 kl. 09:33
Emne: Tv3 sport 2
Skrevet af: andershede
Emne: Tv3 sport 2
Skrevet den: 09-Juli-2013 kl. 11:59
Så fik Yousee kunderne selvfølgelig kanalen. Det går altid langt hurtigere end Stofa.
Om en måneds tid starter Premier League og der vil Tv3 sport 2 være ret så uundværlig. Men man ved bare at man skal undgå at bo i Stofa områder, hvis man vil have kanalmulighederne tidligt.
Eller er der nogen der har info på om Stofa for en gangs skyld er aktive, så man eks. kan få lov at tilkøbe den?
|
Svar:
Skrevet af: fltk
Skrevet den: 09-Juli-2013 kl. 13:55
Stofa har meldt ud at de kommer med et nyt tiltag med frit valg kanaler efter sommerferien. Om TV3 Sport2 er med der er uvist. Jeg håber det, ikke på grund af Premier League, men boksning.
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 09-Juli-2013 kl. 14:35
TV3 Sport 2 er da i den lille pakke her hos mig. (4700)
http://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv - https://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 09-Juli-2013 kl. 16:38
Husk nu på, at det er de enkelte foreninger som udbyderen leverer til der bestemmer hvad der skal vises, og ikke som You See, hvor alle (med enkelte undtagelser) får det samme udvalg.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet af: PF
Skrevet den: 09-Juli-2013 kl. 17:08
Bliver kampene ikke også vist på 3+?
|
Skrevet af: digitalt.tv
Skrevet den: 10-Juli-2013 kl. 18:29
Premier League kampe om lørdagen bliver vist på TV3+ og 6'eren mens kampe de øvrige dage vises på TV3 Sport 2
------------- Bo http://digitalt.tv" rel="nofollow - http://digitalt.tv
|
Skrevet af: Sukkermand23
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 14:14
Brixen skrev:
TV3 Sport 2 er da i den lille pakke her hos mig. (4700)
http://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv - https://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv
|
Ditto her.
|
Skrevet af: PF
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 15:28
Fandt et link, med en oversigt over hvordan tingene bliver sendt:
Lørdage 13:45 TV3+Lørdage 16:00 TV3+Lørdage 18:30 TV3+Søndage 14:30 TV3 Sport 2Søndage 17:00 TV3 Sport 2Mandage 21:00 TV3 Sport 2Midtuge kampe tirsdage/onsdage TV3 Sport 2
Hvor 6′eren hidtil har været leveringsdygtig i at vise Premier League kampe på alle kampdage, så har man fra 2013/14 kun lov til at sende lørdagskampe, samt maks 1 kamp pr. uge fra eventuelle midtuge kampe. Spilles der f.eks. midtuge kampe både tirsdag og onsdag, så må 6′eren vælge at sende én af disse. Lørdag vil du således på 6′eren kunne se op til 3 kampe med kampstart typisk 13:45, 16:00 og 18:30 som fortsat sendes under betegnelsen http://digitalt.tv/fra-pa-lordag-far-fodbolden-et-nyt-navn-pa-6eren/ - Lørdagsbold på 6′eren . Søndag og mandag sender 6′eren ikke Premier League.
|
Skrevet af: Simba
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 16:33
Brixen & Sukkermand23. Jeg har kikket på jeres kink: http://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv - https://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv og kan ikke lige se TV2 Sport 2 kanalen. Hvilken linie er den på? Evt. frekvens?
------------- Bedste hilsner fra Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way
|
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 17:47
Simba skrev:
Brixen & Sukkermand23.Jeg har kikket på jeres kink: http://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv - https://stofa.dk/tv/produkter/pakker/kabel-tv og kan ikke lige se TV2 Sport 2 kanalen. Hvilken linie er den på? Evt. frekvens? |
TV 3 sport 2, ikke?
Hvis det er første gang du er inde på siden, skal du taste dit postnummer. Hvis kanalen ikke vises, er den ikke i din antenneforening. Her (4700) bliver den sendt digitalt på 506 MHz.
|
Skrevet af: Guests
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 18:15
Her i Aalborg (AN-TV) har vi den ikke, mens mine forældre i Løgstør har den. Så det er vist op til de enkelte antenneforeninger at få den forhandlet hjem, desværre. Må håbe den kommer som fritvalgskanal.
|
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 18:22
Næstved er direkte ejet af Stofa, og det er Stofa, der bestemmer hvad der i pakkerne. Da TV3 sport 2 er en Viasat kanal et det 99% sikkert at den ikke kommer som frit valg.
De antenneforeninger der er selvstændige, og har demokrati, er langsommere til at få sådanne kanaler.
|
Skrevet af: Simba
Skrevet den: 13-Juli-2013 kl. 22:30
Tak, Brixen! Have lige overset den med postnummeret! Men er det ikke på vej til at blive lidt gammeldags med at antenneforeningerne skal bestemme hvad jeg vil se? Jeg kan godt forstå at udvalget ikke er det samme hos alle Stofakunder under de nuværende vilkår, men det er da træls at ville bruge denne kanal og så ikke engang have mulighed for at vælge den! Tålmodighed må være overskriften her!
------------- Bedste hilsner fra Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way
|
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 10:59
Simba skrev:
Tak, Brixen! Have lige overset den med postnummeret! Men er det ikke på vej til at blive lidt gammeldags med at antenneforeningerne skal bestemme hvad jeg vil se? Jeg kan godt forstå at udvalget ikke er det samme hos alle Stofakunder under de nuværende vilkår, men det er da træls at ville bruge denne kanal og så ikke engang have mulighed for at vælge den! Tålmodighed må være overskriften her! |
Antenneforeninger er netop FORENINGER. Dvs. det er medlemmerne af foreningen, der bestemmer. Du er jo selv en del af foreningen, og dermed med til at bestemme hvilke kanaler der skal være i de forskellige pakker.
I Næstved er der en brugerforening, og den skriver selv: "Stofa ejer antenneanlægget i Næstved, så derfor bestemmer Stofa også hvilke tv kanaler der skal stilles til rådighed i de forskellige tv pakker som udbydes gennem tv anlægget. Brugerforeningen Stofa Næstved er et rådgivende organ og kan derfor kun henstille til Stofa hvilke kanaler foreningen finder vigtig, der er tilgængelig på Stofas net i Næstved."
|
Skrevet af: Mr. Claude
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 11:34
Jeg har netop skiftet til stor yousee pakke for at få sport2 og dermed MotoGp (motorcyklens F1 klasse) og så viser de SØLLE 45 MINUTTER i hele weekenden og fra dagens race!! Satme bare ringe... Men jeg kan da godt se at BEACH VOLLEY er meget vigtigere at sende! Lorte Viasat!
|
Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 12:07
Mr. Claude skrev:
Jeg har netop skiftet til stor yousee pakke for at få sport2 og dermed MotoGp (motorcyklens F1 klasse) og så viser de SØLLE 45 MINUTTER i hele weekenden og fra dagens race!! Satme bare ringe... Men jeg kan da godt se at BEACH VOLLEY er meget vigtigere at sende! Lorte Viasat! | Jeg har spænderet 15€ for at streame det tyske GP fra motogp.com. Hvis kvaliteten er i orden, så bliver det nok et full season pass næste år, for Viasat leverer ikke varen.
J
|
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 12:13
Jwin skrev:
Mr. Claude skrev:
Jeg har netop skiftet til stor yousee pakke for at få sport2 og dermed MotoGp (motorcyklens F1 klasse) og så viser de SØLLE 45 MINUTTER i hele weekenden og fra dagens race!! Satme bare ringe... Men jeg kan da godt se at BEACH VOLLEY er meget vigtigere at sende! Lorte Viasat! | Jeg har spænderet 15€ for at streame det tyske GP fra motogp.com. Hvis kvaliteten er i orden, så bliver det nok et full season pass næste år, for Viasat leverer ikke varen.
J | Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det.
|
Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 12:45
Mr. Claude skrev:
Jwin skrev:
Mr. Claude skrev:
J | Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det. |
Jeg ser det på min 46 tommer via Airplay. Meget bedre kvalitet end Viaplay.
J
|
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 17:39
Jwin skrev:
Mr. Claude skrev:
Jwin skrev:
Mr. Claude skrev:
J | Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det. |
Jeg ser det på min 46 tommer via Airplay. Meget bedre kvalitet end Viaplay.
J | Så skal jeg bare ud og købe ny pc eller en Ipad/Iphone og det bliver jo lidt dyrt...
|
Skrevet af: RaskDk
Skrevet den: 14-Juli-2013 kl. 22:18
fltk skrev:
Stofa har meldt ud at de kommer med et nyt tiltag med frit valg kanaler efter sommerferien. Om TV3 Sport2 er med der er uvist. Jeg håber det, ikke på grund af Premier League, men boksning.
Flemming |
Hvor har Stofa meldt ud at der kommer et nyt frit valg tiltag efter sommerferien? Link?
|
Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 15-Juli-2013 kl. 09:43
Mr. Claude skrev:
Jeg gider simpelthen ikke glo tv på en pc! Så mister sporten bare en fan.. Trist Viasat skal ødelægge det. |
Sæt pc'en til tv'et.
|
Skrevet den: 16-August-2013 kl. 17:24
Tiden går, klokken slår. Stofa sover.
Nu er jeg nødt til at bruge 220 kr om måneden for at se tv3 sport 2 og de premier league kampe. Det er bare altid lang tid efter Yousee med at forhandle.
|
Skrevet den: 16-August-2013 kl. 17:28
andershede skrev:
Tiden går, klokken slår. Stofa sover.
Nu er jeg nødt til at bruge 220 kr om måneden for at se tv3 sport 2 og de premier league kampe. Det er bare altid lang tid efter Yousee med at forhandle. |
Det må være din lokale antenneforening, du skal have fat i.
|
Skrevet den: 16-August-2013 kl. 21:45
Nej. Eller jo, der foregår en langsom afstemningsproces, men Stofa skal have den som tilkøbsmulighed, ligesomYousee har fået med viasatkanalerne. Det er der intet til hinder for. Og de forhandler vist også på 5-6. måned eller lignende...
|
Skrevet af: Oakie
Skrevet den: 17-August-2013 kl. 12:31
Hej
Nogen der ved hvor man kan streame kampene, evt via noget vpn ?
Oakie
|
Skrevet af: Thomas K
Skrevet den: 17-August-2013 kl. 12:46
Stofa afholder en programdag for bestyrelserne midt September, hvor der forhåbentligt er nyt omkring forhandlingerne med Viasat, samt deres fritvalgskoncept
------------- ---------------------
Thomas K
|
Skrevet den: 17-August-2013 kl. 13:59
Oakie skrev:
Hej
Nogen der ved hvor man kan streame kampene, evt via noget vpn ?
Oakie |
Måske her: http://www.en.aljazeerasport.tv/Blocked - http://www.en.aljazeerasport.tv/Blocked
Please http://www.en.aljazeerasport.tv/Help/issue/Contact-Us - contact us if you are located in one of the following territories and our team will investigate your settings: Algeria, Bahrain, Chad, Djibouti, Egypt, Iran, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Libya, Mauritania, Morocco, Oman, Palestine (including the Gaza Strip and the West Bank), Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, Syria, Tunisia, United Arab Emirates or Yemen.
Please note that you will not be granted access to the service if your IP address is determined to be in a territory outside of those listed above.
|
Skrevet af: Oakie
Skrevet den: 23-August-2013 kl. 07:38
Hej
Hvad med viaplay..... sender de ikke kampene ?
Oakie
|
Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 07-September-2013 kl. 16:04
Så har Stofa endelig fået rettighederne til TV3 Sport 2, men er der nogen der ved hvornår og hvordan den bliver tilgængelig?
Min antenne forening er ejet af Stofa, så jeg håber at de smider den i den store pakke snart, der er alle de andre sportskanaler også.
------------- LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
|
Skrevet den: 07-September-2013 kl. 16:49
Steen6400 skrev:
Så har Stofa endelig fået rettighederne til TV3 Sport 2, men er der nogen der ved hvornår og hvordan den bliver tilgængelig?
Min antenne forening er ejet af Stofa, så jeg håber at de smider den i den store pakke snart, der er alle de andre sportskanaler også. |
I Næstved har Stofa smidt den i den lille pakke.
|
Skrevet den: 07-September-2013 kl. 20:05
Brixen skrev:
Steen6400 skrev:
Min antenne forening er ejet af Stofa, så jeg håber at de smider den i den store pakke snart, der er alle de andre sportskanaler også. |
I Næstved har Stofa smidt den i den lille pakke.
| Det er vel kun midlertidig? Her i byen har den også været i den lille pakke fra Stofa, men desværre ikke i min antenne forening.
------------- LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
|
Skrevet den: 12-September-2013 kl. 21:51
Ok, så kom den også i den lille pakke i "min" forening (Antennen Sønderborg)   
Hvis man vælger sin antenne forening på Stofas hjemmeside kan man se hvilke programmer man har.
|
Skrevet af: Guests
Skrevet den: 13-September-2013 kl. 14:19
Nogen der ved om den kommer hos an-tv?
|
Skrevet den: 13-September-2013 kl. 22:01
donfrankie skrev:
Nogen der ved om den kommer hos an-tv? |
Jeg håber på den kommer som fritvalg hos an-tv. Jeg vil spørge dem selv når jeg i næste uge kommer hjem fra udlandet.
Flemming
------------- Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
Skrevet den: 23-September-2013 kl. 11:10
fltk skrev:
donfrankie skrev:
Jeg håber på den kommer som fritvalg hos an-tv. Jeg vil spørge dem selv når jeg i næste uge kommer hjem fra udlandet.
Flemming |
Det fik jeg desværre ikke noget ud af. Pigen/damen, der svarede mig , vidste ikke noget om det, så nu vil jeg skrive til bestyrelsen og bede dem om at redegøre for planerne for an-tv. Det er jo ikke nok at de på deres hjemmeside henviser til Stofa, da det ikke er alt hvad der sker hos Stofa der direkte kan overføres til de tilsluttede antenneforeninger.
Flemming
|
Skrevet den: 29-September-2013 kl. 10:10
fltk skrev:
donfrankie skrev:
Flemming |
Jeg har nu haft kontakt til bestyrelsen og fået denne uofficielle besked:
Kanalen kommer formentlig som gratis prøvekanal året ud, muligvis allerede fra den 2. oktober. Dette afgøres på et møde den 1. oktober.
Kanalen kommer som fritvalg sammen med alle an-tv´s kanaler, formentlig omkring 1. februar 2014. Dette afgøres på repræsentantskabsmødet i november måned.
Alt i alt meget positivt. Jeg glæder mig.
Flemming
|
Skrevet af: Gun
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 00:10
Spændende. Vil blive modtaget med kyshånd herfra!
Du skriver
"fritvalg sammen med alle an-tv's kanaler" - ved du også det også gælder
SBS-kanalerne? Har kun hørt at Viasats kommer.
|
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 09:29
Gun skrev:
Spændende. Vil blive modtaget med kyshånd herfra!
Du skriver "fritvalg sammen med alle an-tv's kanaler" - ved du også det også gælder SBS-kanalerne? Har kun hørt at Viasats kommer. |
Den melding jeg fik, lød på, at samtlige an-tv´s kanaler vil være med i fritvalgs ordningen.
Flemming
|
Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 13:59
Så blev det officielt : http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/tv3_sport_2_paa_proeve_hos_an-tv.htm - http://www.an-tv.dk/dk/information/meddelelser/tv3_sport_2_paa_proeve_hos_an-tv.htm
Flemming
|
Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 20:07
Jeg har nu foretaget kanalsøgning på to af mine TV samt mediecenter, men kan ikke finde kanalen. Døgnet er dog ikke slut endnu, som hvem ved??
Flemming
|
Skrevet af: Gun
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 02:42
fltk skrev:
Jeg har nu foretaget kanalsøgning på to af mine TV samt mediecenter, men kan ikke finde kanalen. Døgnet er dog ikke slut endnu, som hvem ved??
Flemming | Driftsstatus mail: "Der vil i morgen den 3/10 mellem 04.00 og 06.00 forekomme en kortvarigt afbrydelse af digital tv grundet tilføjelse af en digital tv kanal. Det kan være nødvendigt efterfølgende at foretage en kanalsøgning eller genstart af SmartTV boksen for at kunne se kanalen."
Så ser ud til at AN-TV faktisk for en gangs skyld har været hurtigt ude ;)
|
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 08:51
Kanalen er nu fundet. Til orientering for dem der ikke ønsker at lave en fuld kanalsøgning, ligger den på frekvens 378000.
Flemming
|
Skrevet af: bleed_blue
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 14:29
Kanal 211 hos antv/stofa. Jeg behøvede ikke lave en ny søgning.
Det er dog sd, ved ikke om der er en hd version.
|
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 20:48
bleed_blue skrev:
Det er dog sd, ved ikke om der er en hd version. |
Også SD her i Sønderborg men som gratis kanal er det vel ok?
|
|