Print side | Luk vindue

Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"]

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124603
Udskrevet den: 23-November-2024 kl. 12:57

Emne: Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"]
Skrevet af: Lasse Vinther tyron
Emne: Airties boot loop. Bredbånd Nord. ["LØST"]
Skrevet den: 23-Juli-2013 kl. 17:10

Modtog igår en STB fra Bredbånd Nord (WAOO). Den "frøs" på et tidspunkt. Jeg tog strømmen fra den. Efterfølgende er den endt i et boot loop. Den kommer til punkt to i opstarten "starter software". Står der i et stykke tid og genstarter derefter. Bredbånd Nord vil ikke bytte boksen da jeg ikke kører med deres Tilgin router og de derfor ikke kan fejl søge på min router. Jeg har argumenteret med at boksen virkede i går indtil den "frøs", at den ikke når så langt som til at hente ip adresse, alt andet tilsluttet routeren virker samt at boksen oprører sig på samme måde uanset om den er tilsluttet routeren eller ej.
Umiddelbart er den eneste løsning at opsige mit ip tv, returnere boksen og forsøge at bede om ip tv igen og leje en anden boks af dem.
Fuldstændigt åndssvagt og spild af tid.

Har i mon en anden og bedre løsning?

Svar:
Skrevet af: The_Joshua
Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 15:01
Kan du ikke sætte TV-boksen direkte i fiberboksen og så lade dem fejlsøge den vej igennem, altså udenom routere?

I SEAS området har vi en packetfront fiberboks, som har udgangene og der sættes tv-boksene direkte i.
De er ret firkantede på det område, da situationen ikke passer ind i deres "skabeloner" ;-)

Skrevet af: Moerkbak
Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 15:29
Citér Umiddelbart er den eneste løsning at opsige mit ip tv, returnere boksen og forsøge at bede om ip tv igen og leje en anden boks af dem.

det er noget vrøvl, du har også den løsning at sætte din tilgin til igen og så lade dem fejlsøge på boksen.

De er nød til at fejlsøge uden dit eget udstyr da de ikke kender det og dermed ikke kan vide hvordan det evt kan være påvirket af det.

Sådan er det bare, at forsøge argumentere giver ingen mening for du ved ikke hvordan deres systemer et skruet sammen.

Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af The_Joshua The_Joshua skrev:

Kan du ikke sætte TV-boksen direkte i fiberboksen og så lade dem fejlsøge den vej igennem, altså udenom routere?

I SEAS området har vi en packetfront fiberboks, som har udgangene og der sættes tv-boksene direkte i.
De er ret firkantede på det område, da situationen ikke passer ind i deres "skabeloner" ;-)

Jeg kunne godt sætte TV-boksen direkte i fiberboksen. Det vil dog ikke hjælpe noget da BbN ikke ønsker at fejlsøge på TV-boksen men blot undersøge  (fejlsøge) routerens opsætning. Da jeg ikke har deres router sat op knækker snoren ligesom der.

Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

Citér Umiddelbart er den eneste løsning at opsige mit ip tv, returnere boksen og forsøge at bede om ip tv igen og leje en anden boks af dem.

det er noget vrøvl, du har også den løsning at sætte din tilgin til igen og så lade dem fejlsøge på boksen.

De er nød til at fejlsøge uden dit eget udstyr da de ikke kender det og dermed ikke kan vide hvordan det evt kan være påvirket af det.

Sådan er det bare, at forsøge argumentere giver ingen mening for du ved ikke hvordan deres systemer et skruet sammen.

Nej, det er ikke noget vrøvl. Jeg har ikke mulighed for at sætte deres Tilgin til. Ydermere, som skrevet i et andet svar, ønsker de ikke at fejlsøge på TV-boksen men kun på routeren.

Uanset hvordan deres systemer er sat sammen, så virkede TV-boksen indtil det øjeblik hvor den "fryser" Jeg har intet ændret på opsætningen op til hvor problemet opstår. Jeg har iøvrigt svært ved at forstå hvorledes min router skulle kunne forårsage en fejl i TV-boksen der gør at den nu på andet døgn konstant rebooter.

Skrevet af: Nicolai-S
Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af Lasse Vinther tyron Lasse Vinther tyron skrev:

Nej, det er ikke noget vrøvl. Jeg har ikke mulighed for at sætte deres Tilgin til. Ydermere, som skrevet i et andet svar, ønsker de ikke at fejlsøge på TV-boksen men kun på routeren.

Uanset hvordan deres systemer er sat sammen, så virkede TV-boksen indtil det øjeblik hvor den "fryser" Jeg har intet ændret på opsætningen op til hvor problemet opstår. Jeg har iøvrigt svært ved at forstå hvorledes min router skulle kunne forårsage en fejl i TV-boksen der gør at den nu på andet døgn konstant rebooter.

Ved og sætte din tilgin router til og lade dem fejlsøge den, og når så din tv boks stadig ikke virker, hvis det virkelig er tv boksen der er et problem. Vil routeren være udelukket som problemet, og så vil de nok fokusere på noget andet, evt. din tv-boks. For har da min tvivl på de bare siger "Det er dit eget problem makker" derfra. 

-------------
Panasonic TX-42G20 - Onkyo TX-SR308(Beovox CX100/CX50) - Raspberry Pi(Openelec)

Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af Nicolai-S Nicolai-S skrev:

Ved og sætte din tilgin router til og lade dem fejlsøge den, og når så din tv boks stadig ikke virker, hvis det virkelig er tv boksen der er et problem. Vil routeren være udelukket som problemet, og så vil de nok fokusere på noget andet, evt. din tv-boks. For har da min tvivl på de bare siger "Det er dit eget problem makker" derfra. 

Som skrevet tidligere har jeg ikke mulighed for at sætte deres Tilgin router til. Ellers havde det selvfølgelig været løsningen.
Kundeservicemedarbejderen jeg talte med kunne umiddelbart sagten forstå min frustration med uden at kunne fejlfinde på deres router kunne han ikke tilbyde at bytte den.

Visse andre "steder" kan man indsende en muligvis defekt vare til reparation/ombytning mod at man, såfremt varen ikke er defekt, betaler dem for ulejligheden. Den fremgangsmåde kunne have reddet mig i denne situation.

Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 20:14
En anden mulighed er også at give Bredbånd Nord fjernadgang til min router. Det er ikke noget problem. Så kan de fejlsøge lige så tosset de vil. Men man kan vel ikke forlange at de kender "alle" mere eller mindre eksotiske routere, deres kunder kunne finde på at tilslutte.

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 20:39
Har du smidt Tilgin routeren ud?

Skrevet den: 24-Juli-2013 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Droid Droid skrev:

Har du smidt Tilgin routeren ud?

Jeg må indrømme at jeg kan ikke huske hvor den er blevet af Embarrassed  . Den er ikke længere at finde på matriklen.
Hvad end der er sket med den burde jeg nok have ladt den ligge og samle støv indtil sådanne situationer opstår. Det er også muligt at de ønsker den retur hvis vi opsiger vores fiberforbindelse hos Bredbånd Nord. Men den tid, den sorg.

Grunden til at Tilgin routeren ikke har været i brug, andet end en meget kort periode skyldes flere ting.
Jeg havde på det tidspunkt en lille server stående i huset. Det var en anelse vanskeligt at få sat Tilgin'en til at fungere optimalt med serveren. Kundeservice kunne ikke hjælpe.
Vi havde IP-telefoni hos Bredbånd Nord på det tidspunkt. Vores telefon var tysk indkøbt og skulle derfor have Caller ID på en anden måde end som normalt i Danmark (ETSI-FSK i stedet for DTMF, vist nok), Dette burde ikke være et problem. Jeg kontaktede kundeservice og de tilpassede routeren. Deværre virkede hvad end de gjorde ikke. Jeg ændrede så selv indstillingerne i routeren og fik det til at virke. Desværre virkede det som om at routeren dagligt hentede en profil hos Bredbånd Nord og dermed satte routeren tilbage til "standard".
Så jeg fandt en anden router jeg havde nemmere ved selv at bestemme over og konfigurere til mine behov.

Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 08:48
Nu ved jeg ikke hvordan det er ved bredbånd nord, men i trefors område kan man kun boote tv boksen med tilgins egen router tilkoblet. Det er noget med at Tilgin routerens dhcp server er sat specielt op til at levere nogle dhcp options, som ikke virker på andre routere. Måske er det det du er rendt ind i.

-------------
/Peter

Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 08:56
Men du kunne jo prøve at sætte din Tv boks til direkte og se om den starter op. Hvis den gør det så skal du igang med at finde fejlen på din router.

-------------
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Nu ved jeg ikke hvordan det er ved bredbånd nord, men i trefors område kan man kun boote tv boksen med tilgins egen router tilkoblet. Det er noget med at Tilgin routerens dhcp server er sat specielt op til at levere nogle dhcp options, som ikke virker på andre routere. Måske er det det du er rendt ind i.

Det skulle ikke være tilfældet her.
Desuden har TV-boksen virket på samme router med samme firmware med samme indstillinger indtil det øjeblik hvor TV-boksen frøs. Jeg er 100% sikker på at routeren ikke er problemet.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Men du kunne jo prøve at sætte din Tv boks til direkte og se om den starter op. Hvis den gør det så skal du igang med at finde fejlen på din router.

TV-boksen har været sat til direkte. Det lader ikke til at virke.
Desuden har TV-boksen virket på samme router med samme firmware med samme indstillinger indtil det øjeblik hvor TV-boksen frøs. Jeg er 100% sikker på at routeren ikke er problemet.

Hvis man kan stole på visningen af opstartsproceduren når routeren slet ikke til det punkt hvor den anmoder om en IP-adresse. Den kommer til anden firkant "starter software". Den når dog tilsyneladende ikke at starte softwaren inden den genstarter.
Det er uanset om den er tilsluttet routeren, fiberboksen eller ikke er tilsluttet nogen af delene.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:02

Jamen hvis du er så sikker. Så kobel da din tv-boks direkte på og se om den virker? Så hvis den ikke gør. Kan du bede om den nu.

-------------

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:05
Ved i om TV-boksen kan startes i en slags "failsafe" (som jeg kan med eks. routeren) og så evt. tilsluttes en PC gennem Telnet, SSH eller andet?
Måske det det er muligt at flashe nyt software på TV-boksen gennem USB porten?

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:09

Jamen hvis du er så sikker. Så kobel da din tv-boks direkte på og se om den virker? Så hvis den ikke gør. Kan du bede om den nu.

Direkte på hvad?
TV-boksen har været direkte tilsluttet fiberboksen, det virker ikke bedre, og at prøve TV-boksen på Bredbånd Nords router er desværre ikke muligt.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:10
Okay jamen hvis den ikke virker direkte på fiberboksen så er det jo et problem. Så skal den vel byttes til ny.

-------------

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:21

Okay jamen hvis den ikke virker direkte på fiberboksen så er det jo et problem. Så skal den vel byttes til ny.

Tja, men Bredbånd Nord vil IKKE bytte TV-boksen medmindre jeg kan tilslutte den deres Tilgin router.
Så kan de nemlig fejlsøge på Tilgin routeren og sikre sig at det ikke er et router problem.

Som det er nu kan (vil) de ikke fejlsøge min Linksys WRT54GL v. 1 (firmware OpenWrt Backfire 10.03.1) router og/eller godtage mine forklaringer.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:37
Kan du ikke bare tage din tv boks over til en der har en tilgin boks så? Mon ikke du har en ven eller bekendt eller familie med en tilgin?

Du kan ikke forvente en udbyder skal gå ind og fejlsøge på udstyr de ikke har kendskab eller ejerskab over. Sådan er det bare, alle dine argumenter er ligegyldige uanset hvor teknisk korrekte de så end er. Der er procedurere der skal overholdes den slags steder, ellers er det ikke skalerbart at drive en support organisation.

Skrevet af: The_Joshua
Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:48

Kan du ikke bare tage din tv boks over til en der har en tilgin boks så? Mon ikke du har en ven eller bekendt eller familie med en tilgin?

Du kan ikke forvente en udbyder skal gå ind og fejlsøge på udstyr de ikke har kendskab eller ejerskab over. Sådan er det bare, alle dine argumenter er ligegyldige uanset hvor teknisk korrekte de så end er. Der er procedurere der skal overholdes den slags steder, ellers er det ikke skalerbart at drive en support organisation.

Off Topic:
Der er jeg bestemt ikke enig. Alt kan ikke bare kommes i kasser og rammer og der VIL opstå situationer der ikke passer I deres skabeloner. I SEAS området havde jeg en længere diskussion om en "stjålen IP-adresse til internettet de heller ikke ville fejlsøge på, idet der sad et trådløst AP på forbindelsen til TV-boksen!! Dermed var der for mange MAC-adresser. Fejlen blev alligevel fundet, men kun ved hjælp af en af de medarbejdere der ikke fulgte en dertil indrettet manual. Fejlen lå i deres eget VOIP system i fiberboksen. Kunderne er jo som i det her tilfælde helt trængt op i en krog. Jeg ville låne en Tilgin og lave den opsætning de forlanger (medmindre den ikke kan sættes til hos andre kunder).

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 11:53
optimalt set har du ret, men realiteten er at udbyderne er utroligt presset på prisen. Og danskerne er ualmindeligt "prisbevidste" (læs nærrige og ikke særlig loyale) og der skal derfor prisoptimeres alle steder.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 12:31

Som tidligere skrevet: En anden mulighed er også at give Bredbånd Nord fjernadgang til min router. Det er ikke noget problem. Så kan de fejlsøge lige så tosset de vil. Men man kan vel ikke forlange at de kender "alle" mere eller mindre eksotiske routere, deres kunder kunne finde på at tilslutte.

Jeg kender ikke nogen med en Tilgin. Desuden er det en løsning der kræver at Bredbånd Nord skal åbne for at at min TV-boks skal have adgang fra en andens Tilgin router og dermed en anden adresse (postadresse). Jeg kan sagtens forestille mig at det ikke passer i deres supportskema.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 12:34

optimalt set har du ret, men realiteten er at udbyderne er utroligt presset på prisen. Og danskerne er ualmindeligt "prisbevidste" (læs nærrige og ikke særlig loyale) og der skal derfor prisoptimeres alle steder.

Så nu får de den "billige" løsning at jeg opsiger mit IP-TV. Returnerer boksen. De skal kontrollere boksen inden de evt. sender den ud til en anden kunde. Jeg venter et stykke tid. Bestiller IP-TV igen. De sender mig en ny boks. Det virker (med samme router).

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 12:41
det må du jo om, men sagens kerne her er at du har smidt tilgin boksen væk istedet for at gemme den til situationer som denne :)

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 13:20

det må du jo om, men sagens kerne her er at du har smidt tilgin boksen væk istedet for at gemme den til situationer som denne :)

Det mener du er sagens kerne, og det må du jo om. Jeg er ikke af samme mening (og det må jeg jo om).

Vil jeg have IP-TV ser jeg ikke umiddelbart andre muligheder. Gør du?

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 13:46
Det noget fis du lukker ud! De skal ikke hjælpe dig med dit udstyr thats it!

Jeg tror ikke på de ikke vil gøre noget hvis din tv boks er sat direkte på fiberboksen så er routeren jo ude af billedet.

-------------

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 13:51
Det er mit indtryk at du ikke har fortalt bredbånd nord at du ikke længree er i besidelse af tilgin boksen? Det kan være du kan låne en af dem, siden du ikke kender nogen der har en.

Mit umiddelbare gæt på den tekniske årsag er at boksen forsøger at hive en dhcp option til en firmware opdatering og da denne fejler genstarter den. prøv at sæt en computer direkte til din boks og installer wireshark. Så kan du da i det mindste få udelukket denne mulighed.

Skrevet af: pfugl
Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 15:11
Hvis du opsiger dit abonnement skal du returnere Tilgin routeren, som jeg går ud fra at du har fået som en del af abonnementet. Hvis ikke, vil du blive faktureret for den. Så du kan ligesågodt først som sidst fortælle Bredbånd Nord at routeren er væk, og købe en ny.

-------------
/Peter

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 20:50

Hvis du opsiger dit abonnement skal du returnere Tilgin routeren, som jeg går ud fra at du har fået som en del af abonnementet. Hvis ikke, vil du blive faktureret for den. Så du kan ligesågodt først som sidst fortælle Bredbånd Nord at routeren er væk, og købe en ny.

De ved godt Tilgin routeren er væk. Jeg opsiger kun IP-TV. Ikke de øvrige produkter jeg har hos Bredbånd Nord.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 21:25
Jeg er enig: spørg om du ikke må købe en ny Tilgin router da du højst sandsynligt alligevel skal betale for den på et eller andet tidspunkt.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 22:09

Det noget fis du lukker ud! De skal ikke hjælpe dig med dit udstyr thats it!

Jeg tror ikke på de ikke vil gøre noget hvis din tv boks er sat direkte på fiberboksen så er routeren jo ude af billedet.

Jeg ønsker ikke Bredbånd Nords hjælp med mit udstyr.  Har noget jeg har skrevet givet dig anledning til at tro noget andet, beklager jeg. De skal dog være velkomne til at fejlsøge på mit udstyr såfremt de ønsker det og det kan løse mit problem. Ikke at de vil finde noget der burde forhindre TV-boksen i at etablere internetadgang (jeg kan se i routerens log-filer at der er "hul" igennem og routeren kan stadig modtage og videresende multicast).

Sagen er den at Bredbånd Nord ønsker IKKE at fejlsøge på TV-boksen. De ønsker at fejlsøge på den router der sidder foran TV-boksen for at udelukke router problemer som værende årsag til TV-boksens opførsel. Så længe de ikke kan fejlsøge på en router vil de ikke bytte TV-boksen.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 22:22

Jeg er enig: spørg om du ikke må købe en ny Tilgin router da du højst sandsynligt alligevel skal betale for den på et eller andet tidspunkt.

Ifølge kundeservice skal jeg MÅSKE aflevere en Tilgin router til dem HVIS jeg opsiger mit abonnement på bredbånd.

Det kunne selvfølgeligt løse mit problem ved at købe en. Syntes dog ikke det burde være nødvendigt. Deres tekniske medarbejdere burde hurtigt kunne fortælle hvad der kræves for at deres IP-TVvirker og det vil ikke tage mig lang tid at fortælle dem at kravene er opfyldt. Da IP-TV virkede forholdsvis få timer forinden TV-boksen gik i "selvsving" må min bevisførelse være nem.

Ved i hvilken router de kører med. Stadig Tilgin HG1311?

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 22:31
Ved nærmere undersøgelse er det nok en Tilgin 2301 de kører med.

Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 22:41
Gætter stærkt på din fiberboks på væggen er en Allied Telesis boks?

Har du trukket netkablet fra den rigtige port på boksen, ellers fejler den. Hvis din multicast på din egen router ikke er sat 100% korrekt op, så fejler den også. 

Problemet med Waoo er at, det er et fælles navn. Har kun oplevet super service i Randers hos Verdo. Da vi havde boks, hvor den på et tidspunkt drillede, spurgte de om jeg ikke lige kunne kigge forbi med den. 2 min efter jeg havde været forbi dem. Virkede boksen som den skulle.

Har du prøvet med et coaxkabel fra boksen direkte til tv? Og har du prøvet med netkabel uden om routeren direkte fra fiberboksen til Airties boksen? 

Hvis du ikke prøver disse ting, så der ingen kan hjælpe dig. 

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Gætter stærkt på din fiberboks på væggen er en Allied Telesis boks?

Det er det ikke. Det er en COMEGA FTTH-TVMC. Der er kun en port.

Har du trukket netkablet fra den rigtige port på boksen, ellers fejler den. Hvis din multicast på din egen router ikke er sat 100% korrekt op, så fejler den også. 

Der er kun en port på boksen. Multicast virkede før TV-boksen gik i "selvsving". Routeren ændrer normalt ikke sine indstillinger af sig selv og jeg har kontrolleret at de står stadig som jeg satte indstillingerne.

Problemet med Waoo er at, det er et fælles navn. Har kun oplevet super service i Randers hos Verdo. Da vi havde boks, hvor den på et tidspunkt drillede, spurgte de om jeg ikke lige kunne kigge forbi med den. 2 min efter jeg havde været forbi dem. Virkede boksen som den skulle.

Jeg har tilbudt at køre til Brønderslev for personligt at aflevere boksen. Så kunne de kigge på den og melde tilbage til mig. Men kundeservice siger at selv om boksen så viser sig at være defekt kan de ikke se hvem der har haft boksen. Hvilket jeg iøvrigt ikke forstår da boksens MAC pt. er registreret "til mig"

Har du prøvet med et coaxkabel fra boksen direkte til tv? Og har du prøvet med netkabel uden om routeren direkte fra fiberboksen til Airties boksen? 

Coaxkabel fra Fiberboksen til fjernsyn, eller rettere TV-boks med DVB-C modtager, fungerer fint.
Coaxkabel fra IP-TV-boks til fjernsyn. Nej. Den eneste COAX udgang fra IP-TV-boksen e en digital lydudgang.

Hvis du ikke prøver disse ting, så der ingen kan hjælpe dig. 

Noget af det du foreslår har været prøvet, noget af det kan ikke lade sig gøre.

Skrevet den: 25-Juli-2013 kl. 23:43
Opsig abonnementet, timeld igen og få en ny boks, der er vel ikke andet du kan gøre?

Det eneste andet er at bide i det sure æble og indrømme at du har dummet dig ved at smide boksen væk - køb en ny Tilgin.

Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 01:47

Opsig abonnementet, timeld igen og få en ny boks, der er vel ikke andet du kan gøre?

Det eneste andet er at bide i det sure æble og indrømme at du har dummet dig ved at smide boksen væk - køb en ny Tilgin.

Jeg tror faktisk jeg køber en Tilgin. Når Bredbånd Nord så finder ud af at TV-boksen ER defekt kan jeg sige: hva' sagde jeg. ;-)

Og så kan Tilgin'en derefter ryge på hylden.

Tak til alle for svar og input!
-også til dem der siger jeg vrøvler, skriver at det er noget fis og dem der råber. Smile

Skrevet af: Rouladen
Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 00:33
Jeg har netop fået byttet en boks, på samme fejlmelding hos Bredbånd Nord.  Fik at vide, at der var flere som havde haft problemer med den boks. Efterfølgende har jeg oplevet at en anden boks i huset frøs. Men her hjalp det at lave en simpel genstart af boks.

Som ny kunde, er jeg ikke helt sikker på, at den valgte boks er tæt på 100 % stabil :-( Ej heller helt tilfreds med boksens interface.

Skrevet af: Rouladen
Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 00:37
ps. De bad ikke om at få lov til at fejlsøge på min boks. Jeg fik bare tilsendt en ny. Og har stadig den gamle, som de åbenbart ikke vil ha tilbage.

Print side | Luk vindue