Print side | Luk vindue

??? - Spøjst indlæg 

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124699
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 21:40

Emne: ??? - Spøjst indlæg 
Skrevet af: Bassekat
Emne: ??? - Spøjst indlæg 
Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:14
Hvorfor ser nogle af mine indlæg sådan her ud:

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:19
Moderator har været inde at moderere...

Jeg undrer mig også af og til ;-)

Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:21
Ja det er sgi underligt - Der var da ikke noget farligt i de indlæg Stern Smile

Skrevet af: Hother
Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:50
Jeg må indrømme at jeg heller ikke umiddelbart ser noget galt ud, og omvendt der hvor folk virkelig bliver svinet til, der sker ikke en pindLOL

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 22:11
Ja nogle af mine indlæg bliver skjult uden grund og man får intet ad vide.

I en anden tråd forsvarede en moderator et indlæg han slet ikke havde læst (og det var helt tydeligt at det indlæg ikke var læst af moderatoren) 

Så bad jeg om at blive slettet her på siden, men nej nej det kan man åbenbart ikke be om.

Men ærligt talt så har man ikke meget lyst til at deltage her på Recordere, p.g.a ovennævnte ting

Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Bassekat Bassekat skrev:

Ja nogle af mine indlæg bliver skjult uden grund og man får intet ad vide.

I en anden tråd forsvarede en moderator et indlæg han slet ikke havde læst (og det var helt tydeligt at det indlæg ikke var læst af moderatoren) 

Så bad jeg om at blive slettet her på siden, men nej nej det kan man åbenbart ikke be om.

Men ærligt talt så har man ikke meget lyst til at deltage her på Recordere, p.g.a ovennævnte ting

Hvordan bad du om at blive slettet? Via et indlæg, eller via postmeddelelsesfunktionen?

Man kan sikkert ikke bede om at få sin brugerkonto slettet, ved at skrive det i et indlæg, hvis det var sådan, du gjorde det.

Jeg ville mene, at man skulle anvende post-funktionen til dette formål. Man kan vel også blot sende en mail til recordere om, at man ikke ønsker at være med mere. Bliver kontoen ikke også slettet, hvis man ikke logger på forummet, fx et halvt års tid?

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 23:02

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Bliver kontoen ikke også slettet, hvis man ikke logger på forummet, fx et halvt års tid?

Nej det tror jeg ikke, jeg var væk fra forummet i mere end 6 måneder indtil tidligere på året, og kunne fint logge på igen efter den tid.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 23:04

Ja nogle af mine indlæg bliver skjult uden grund og man får intet ad vide

Det hænger måske sammen med, at man ikke holder sig til emnet, at der klages af andre brugere over man ikke holder sig til emnet, bliver personlig, eller lign. Eller en kombination af ovennævnte.   

M.v.h.

Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Bliver kontoen ikke også slettet, hvis man ikke logger på forummet, fx et halvt års tid?

Nej det tror jeg ikke, jeg var væk fra forummet i mere end 6 måneder indtil tidligere på året, og kunne fint logge på igen efter den tid.

Det står også meget løst formuleret i Faq'en, at hvis man ikke har skrevet her i meget lang tid, så kan administrator have slettet kontoen. Så over et halvt år er vist ikke så længe for recordere... Troede egentligt, du havde bedt dem om at blive sat på pause den gang, Radiomanden.

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 27-Juli-2013 kl. 23:30

I den tid jeg havde "Pause", stod min konto status som Aktiv.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 14:50
Nu er begge mine indlæg også blevet skjult i nævnte tråd. Tilbage står en tråd uden mening og med - ejendommeligt!

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nu er begge mine indlæg også blevet skjult i nævnte tråd. Tilbage står en tråd uden mening og med - ejendommeligt!

Ja, her er virkelig værd at være, skrive, hente hjælp og hjælpe andre LOLLOLLOL
Tror jeg vil bruge en del mere tid her Tongue

Og det var så ironisk Big smile

Edit: Har Mikkel Gige købt Recordere ?  

Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:24

Jeg har aldrig helt forstået behovet for at få slettet eller lukket kontoen - hvis man ikke gider mere, kan man så ikke bare lade være med at bruge den?

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg har aldrig helt forstået behovet for at få slettet eller lukket kontoen - hvis man ikke gider mere, kan man så ikke bare lade være med at bruge den?

Ikke helt.

Er man utilfreds kan man selvfølgelig bare stoppe med at skrive, men vil man slet ikke være en del af siden, så bør man vel kunne slettes ?

Kan du se grunden til at der står en bruger her, som slet ikke bruger siden ?

Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:31

<span style="line-height: 1.4;">
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Så bad jeg om at blive slettet her på siden, men nej nej det kan man åbenbart ikke be om.</span>

Ikke helt.

Er man utilfreds kan man selvfølgelig bare stoppe med at skrive, men vil man slet ikke være en del af siden, så bør man vel kunne slettes ?

Hvis man sletter en bruger, så forsvinder alle indlæg vel samtidigt. Og så er der en del tråde, som kan komme til at se underlige ud.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:38

Ikke helt.

Jeg synes det ville være meget skadeligt hvis gamle indlæg blev slettet. Ældre indlæg i diverse fora bruges ofte som "videns-bank", flere år efter indlæggene er skrevet, og skulle man slette folks indlæg så man var helt væk fra siden, ville meningen forsvinde. Dernæst kan man alligevel ikke gøre noget ved alle citaterne fra andres indlæg (såsom den jeg lige har lavet i dette indlæg). Jeg er mere tilhænger af at brugerne accepterer følgerne af deres valg, herunder at når man har skrevet noget i et offentligt rum, så kan det være tilgængeligt for evigt. Hvis man ikke vil have dét, så skulle man ikke have skrevet i offentligt rum fra starten.

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:40
Man kan sagtens få sin bruger slettet på forum. Men det kræver en minimal indsats, nemlig at man benytter kontaktformularen. Det er ikke nok at man spiller fornærmet i forrummet. 

M.v.h.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:41
Føtex har tilbud på leverpostej.

M.v.h.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:42
De røde et skyld i, at LED-TV er dyrere end plasma-TV!

M.v.h.

Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:47

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja, her er virkelig værd at være, skrive, hente hjælp og hjælpe andre LOLLOLLOL
Tror jeg vil bruge en del mere tid her Tongue

Og det var så ironisk Big smile

Edit: Har Mikkel Gige købt Recordere ?  
Jeg forstår ikke du bliver ved med at være her, du hader åbenlyst recordere.dk Confused

når du nu gerne vil slettes, så kan du gøre følgende:

sende en PM til et medlem af recordere.dk's team og bede om at få din bruger "slettet", og du vil herefter ikke kunne logge ind, og dit brugernavn vil ændre sig til "slettet_bruger20130729"
Hvis du ikke vil have dine indlæg skal være synlige, skal du selv sørger for at redigere dem(slette teksten så de er tomme)

derefter vil der være lidt mere fred og ro, og ikke så mange negative indlæg Wink

Jeg vil dog anbefale dig at tage en lille-bitte pause, og så vende tilbage med godt humør, og dele ud af din store viden, da jeg mener du kan bidrage med gode svar til os amatører. Du virker som om du har en erfaring som vi kan drage nytte af. (og det er IKKE ironisk, jeg mener det)  

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

M.v.h.
Rabler det nu også for dig.

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.

Skrevet af: dpny
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:56

Man kan sagtens få sin bruger slettet på forum. Men det kræver en minimal indsats, nemlig at man benytter kontaktformularen. Det er ikke nok at man spiller fornærmet i forrummet. 

M.v.h.

Det er faktisk ikke helt rigtigt. Man kan i hvert fald ikke få slettet gamle PB beskeder. Jeg har en tidligere profil hvor jeg specifikt har anmodet om at få slettet alle sendte PBer. Dette er jeg blevet oplyst om ikke kan lade sig gøre. PBer slettes kun hvis modtageren vælger at gøre det selv, så man bør tænke sig om to gange inden man poster indhold i en PB der evt kan misbruges af hackere eller evt uærlige moderatorer.

Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 15:59

M.v.h.

Ja, det har de. Stryhn's til 16,95.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

M.v.h.

Bøg, det var dels en provokation, dels et eksempel på indlæg som er total irrelevante for trådens emne - og som Bassekat og Kampus kritiserer bliver fjernet i en anden tråd. 

M.v.h.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 16:15

M.v.h.

Bøg, det var dels en provokation, dels et eksempel på indlæg som er total irrelevante for trådens emne - og som Bassekat og Kampus kritiserer bliver fjernet i en anden tråd. 

M.v.h.

Ej hvor er du sjov Ouch

Der blev snakket om Tour det france - jeg kaldte det så tour de epo - var det udslaget Shocked

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Jeg vil dog anbefale dig at tage en lille-bitte pause, og så vende tilbage med godt humør, og dele ud af din store viden, da jeg mener du kan bidrage med gode svar til os amatører. Du virker som om du har en erfaring som vi kan drage nytte af. (og det er IKKE ironisk, jeg mener det)  

Det kunne også være fedt hvis ikke der var personer der bruger 45 indlæg på at rette på én og så 1 indlæg på at undskylde at de alligevel tog fejl.
Eller blande indhold fra andre tråde ind i en fremmed tråd og så en moderator forsvarer et indlæg han overhovedet ikke har læst.

Det er jo totalt til grin.

Men fint, jeg hopper bare på et andet forum så vil der jo her være mere fred og ikke så mange negative indlæg Wink

Hyg jer Smile

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 16:23

M.v.h.

M.v.h.
Så må du jo hellere slette indlæggeneWink

-------------

Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 16:40
Recordere.dk fjerner aldrig indlæg uden en grund. Vi modtager hver dag henvendelser fra brugere (oftest trådstarter), der beder om at få fjernet indlæg der intet har med den tråd der er igang.

Vi kunne bare slette dem, men det gør vi ikke. Vi markerer dem som "hidden", så den der har skrevet det kan se at de er blevet modereret. De fleste indlæg er enten støj, dårlig opførsel, og det er sjælden vi skjuler indlæg som almindelige brugere har skrevet.

Til det har vi et moderator team, som er uafhængige af det redaktionelle team. Det er et bevidst valg at det er sådan.

Og i forhold til mange andre fora, har vi en meget åben tilgang til dialog på forumet.

Bedste hilsener

-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 16:47

M.v.h.

M.v.h.

Den er sgu for tyk! Der var relevans i det jeg skrev.

Skrevet af: Cybersp@ce
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:04
Nu ved jeg ikke hvilke tråde der er tale om,
men kunne det være fordi tråden(e) er blevet for lang og dermed finder på mærkelige ting?
Ligesom Hother har været ude for i sin laaange tråd?

Hvis beskederne bare bliver sat som "hidden" og det er sket ved en fejl.
Så kan de vel bare synliggøres igen...eller?
~  mailto:Cybersp@ce - ~

-------------
Se min - "Køber og sælgertråd - Tjek her før du handler!"
Link = http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=119384&PID=1205732#1205732
~ Cybersp@ce ~

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Cybersp@ce Cybersp@ce skrev:

Hvis beskederne bare bliver sat som "hidden" og det er sket ved en fejl.
Så kan de vel bare synliggøres igen...eller?

Ja. Det er netop derfor, så kan forfatter brokke sig, hvis de er uenige.

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:08
Og forfatter ser den jo i context, så de kan se den er der.

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Og forfatter ser den jo i context, så de kan se den er der.

Dermed mener du at forfatteren ser beskeden med "Indlæg skjult"-baggrunden.

Det ville være rart at vide hvor jeg skal henvende mig i tilfælde at at det samme skulle ske for mig
en dag?
 - Hvor skal der sendes en forespørgsel hen til om at få en "skjut besked" frem igen?
 - Eller evt. få en urelevant besked skjult for den sags skyld?
Regner med at det er samme sted/Moderator.

-------------
~ Cybersp@ce ~

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:21
Der er en kontakt formular på recordere.dk - Der kan du skrive til os :-)

Hvis der er et indlæg som er upassende, så check i "Valgmuligheder", der er en indrapporter indlæg.

-------------

Skrevet af: Guests
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:21

Jeg synes det ville være meget skadeligt hvis gamle indlæg blev slettet. Ældre indlæg i diverse fora bruges ofte som "videns-bank", flere år efter indlæggene er skrevet, og skulle man slette folks indlæg så man var helt væk fra siden, ville meningen forsvinde. Dernæst kan man alligevel ikke gøre noget ved alle citaterne fra andres indlæg (såsom den jeg lige har lavet i dette indlæg). Jeg er mere tilhænger af at brugerne accepterer følgerne af deres valg, herunder at når man har skrevet noget i et offentligt rum, så kan det være tilgængeligt for evigt. Hvis man ikke vil have dét, så skulle man ikke have skrevet i offentligt rum fra starten.
Tror aldrig jeg har set et forum, hvor indlæg fra gamle brugere blev slettet når brugeren blev det. Der plejer bare at stå det er fra en slettet bruger.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Tror aldrig jeg har set et forum, hvor indlæg fra gamle brugere blev slettet når brugeren blev det. Der plejer bare at stå det er fra en slettet bruger.

Ja, har set at der stod "SLETTET_..." ved et  brugernavn,
men at selve forum-indlæggene stadigt stod der.
Så det er kun selve brugeren der bliver slettet ikke indlæggene.
Ville også være ærgeligt evt. at tabe en masse god viden.

-------------
~ Cybersp@ce ~

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Jeg forstod det sådan at det var dét spørgeren bad om - det kan være jeg tager fejl. Under alle omstændigheder kan jeg stadig ikke se hvorfor det er så vigtigt at éns bruger står som "slettet". Det skal ikke forhindre andre i at have behovet, jeg forsøgte bare at forstå det.

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 20:15

Ikke helt.

3 muligheder følger her:

For at få slettet din konto, gør følgende:

1) Send en PB til én i Recordere-teamet.
2) ELLER brug kontaktformularen.
3) ELLER du kan sende en e-amil til teamet.

Så vil din konto blive slettet.

Men "klap nu lige hesten, træk vejret", osv. Hold en pause - og vend så tilbage senere med friskt humør!Smile Man kan, som du har set undlade at skrive i meget lang tid og stadig være medlem.

Har selv prøvet at blive meldt ud af et andet forum, fordi jeg dummede mig gevaldigt - da blev mine indlæg heller ikke slettet. Meldte mig dog langt senere ind igen....

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 20:22
Otto J. skrev:

"Jeg har aldrig helt forstået behovet for at få slettet eller lukket kontoen - hvis man ikke gider mere, kan man så ikke bare lade være med at bruge den?"

Måske vil man bare gerne "rydde op efter sig" på nettet? Et par spilsites har jeg også været tilmeldt, men disse konti er forlængst slettet.

Og dette var også et spøjst indlæg: Vandret rullepanel??Confused

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Der er en kontakt formular på recordere.dk - Der kan du skrive til os :-)

Hvis der er et indlæg som er upassende, så check i "Valgmuligheder", der er en indrapporter indlæg.

Der burde måske stå i FAQ hvordan man melder sig ud.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 20:37

3 muligheder følger her:

Nr 1 er gjort Wink

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 20:48

3 muligheder følger her:

Nr 1 er gjort Wink
Det er jeg sq oprigtigt ked af, der er så få venlige og kompetente medlemmer tilbage - tænk dig lige om en gang til min ven, du behøves også herTongue

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 22:05

Det er jeg sq oprigtigt ked af, der er så få venlige og kompetente medlemmer tilbage - tænk dig lige om en gang til min ven, du behøves også herTongue

Pjat - I har jo KlausDM LOLLOLLOL

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 22:24

Ja det er godt med dig. Omvendt, så forstår jeg det godt, jeg har selv haft de samme tanker mange gange når man er blevet urineret (pænt ikke LOLLOL) på tilstrækkeligt.

Jeg har bare sagt til mig selv, at fjolserne ikke skal få mig ned med nakken - jeg bestemmer selvSmile

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:04

Ja det er godt med dig. Omvendt, så forstår jeg det godt, jeg har selv haft de samme tanker mange gange når man er blevet urineret (pænt ikke LOLLOL) på tilstrækkeligt.

Jeg har bare sagt til mig selv, at fjolserne ikke skal få mig ned med nakken - jeg bestemmer selvSmile

Opfatter du virkelig at folk er ude på at "få dig ned med nakken"?
Så synes jeg godt nok du misforstår hvad der bliver skrevet.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Opfatter du virkelig at folk er ude på at "få dig ned med nakken"?
Så synes jeg godt nok du misforstår hvad der bliver skrevet.

'

Ja, der er virkelig en 5-6 stykker der virkelig prøver, måske ikke ned med nakken, men så noget andet tilsvarende, du kan så sige at jeg misforstår - men nej, det gør jeg ikke. Man skal vist være mer end meget blåøjet, hvis man tror at alle her på siden har de bedste intensionerWink

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:22
Tyv tror hver mand stjæler.

Du taler om personangreb, mens du selv kalder 5-6 andre for "fjolser" og beskylder dem for at "urinere" på dig. Men du undlader behændigt at navngive dem, så man ikke kan komme efter dig for personangreb. Det lader til at når du beskylder andre for at manipulere, så ved du hvad du taler om.

-------------
Mvh Otto

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:31
Jeg synes at denne tråd er ved at tage en kedelig drejning.

M.v.h.

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:32

Tyv tror hver mand stjæler.

Du taler om personangreb, mens du selv kalder 5-6 andre for "fjolser" og beskylder dem for at "urinere" på dig. Men du undlader behændigt at navngive dem, så man ikke kan komme efter dig for personangreb. Det lader til at når du beskylder andre for at manipulere, så ved du hvad du taler om.

Og så rykker det de fleste er bedst til på danske fora Dead

Av for søren da, det kunne jo være mig og så må jeg hellere fare i blækhuset 

Selv folk der stort set ikke deltager i tråden, hopper ind med deres "fremragende" bidrag.

Se den ting forstår jeg mindst ligeså lidt, som nogle ikke forstår at jeg vil slettes Confused

Er der noget at sige til at man er sindsygt træt af danske fora 

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:32

M.v.h.

Enig.

Og vi ender jo desværre nok med at skulle moderere, og det gider vi ikke :-)

Så hold jer lige til emnet

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:34

M.v.h.
Det er muligt Henrik, måske var det på tide at vågne op, men hvad pokker - det afhænger jo af hvem der skriver hvad, ikke sandt HenrikLOL

Smid mig gerne ud under et eller andet påskud 

-------------

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:52

Se den ting forstår jeg mindst ligeså lidt, som nogle ikke forstår at jeg vil slettes Confused

Der er vel ingen grund til at poste de ulækre billeder.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 29-Juli-2013 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Der er vel ingen grund til at poste de ulækre billeder.

Et ligegyldigt indlæg mere, er der vel altid plads til LOL

EDIT: Nu er billedet ændret så sarte sjæle ikke får det dårligt.

Brixen . Du må så lige redigere dit indlæg til det nye flotte billed Big smile

Skrevet den: 30-Juli-2013 kl. 07:12
Kære venner.

Syntes denne tråd er nået til sin ende, og jeg lukker den. Trådstarter har fået svar på sit spg. 

-------------

Print side | Luk vindue