Print side | Luk vindue

Alt grej stjålet :(

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Hi-Fi
Forumbeskrivelse: Hi-Fi stereo, grej og tilbehør
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=124700
Udskrevet den: 15-Januar-2025 kl. 16:45

Emne: Alt grej stjålet :(
Skrevet af: mVah
Emne: Alt grej stjålet :(
Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:27
Kære Recordere.

Ville lige dele min lidt "kedelige" historie med jer. Samt et spørgsmål ang. Reciver valg.

Konen  og jeg er for en 3 uger siden endelig flyttet ind i den nye hytte Thumbs Up
Dog kun stue etagen der er færdig, kælderen hvor biffen skal være er stadig under ombygning. 
Ville opbevare mit grej til biffen i garagen i 2 dage, til den gamle fik lavet plads i et rum, så han kunne opbevare det for mig. Det skulle jeg dog aldrig have gjort! Natten til den tredje dag fik mig garage selvfølgelig ubudne gæster, og alt var væk.Disapprove
Min forsikring nægtede at erstatte noget af det, så det var jo en rigtigt træls måde at finde ud af at min forsikring ikke dækkede "speciel indbo" i udehuse og kældre.  (note til selv = Husk at læse dine policer) 

Nuvel har idag valgt, og købt mine nye højtalere, valget er faldet på Piega's c10. Jeg er dog ikke den største ørn hvad angår recievere osv, så havde håbet i havde nogle gode råd, eller noget brugt til salg som var værd at prøve. Jeg har som alle andre nogle "must haves". Skal bruge den i en biograf, hvor det eneste der skal være som udgang er min projekter, dog skal den min. have 5 indgange, gerne være 7.1 eller 7.2 eller lign. pris ide er 4000-10000, den skal dog kunne trække mine Piega fint, her lidt info på højtalere, 

Recommended Amplifier output: 20-250 Watt 
Sensitivity: 92 db/W/m 
Impedance: 4 Ohm 
Frequency range: 22 Hz-50 kHz +/-2 dB 
Crossover frequencies: 600 Hz, 3.5 kHz

Jeg håber ikke emnet er for langt, og er for uoverskueligt/ dårligt skrevet, og håber i har nogle gode råd! 

Og der vil selvfølgelig komme billeder af opbygningen af min bio :)

Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:34
Rigtig kedelig når man tror man er forsikret :-(

Skrevet den: 26-Juli-2013 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Rigtig kedelig når man tror man er forsikret :-(

Ja det er utroligt surt :(

Skrevet den: 28-Juli-2013 kl. 01:07
Ingen der har nogle gode råd ang. forstærker valg?

Print side | Luk vindue