Print side | Luk vindue

Waoo masser af reklamer men måske ringe udbygning

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125112
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 18:48

Emne: Waoo masser af reklamer men måske ringe udbygning
Skrevet af: rasmuzzen
Emne: Waoo masser af reklamer men måske ringe udbygning
Skrevet den: 11-August-2013 kl. 10:56
Oplever nogen af jer medbrugere at de overhovedet udvider waoo nettet, de reklamerer en masse men graver de nogen steder overhovedet. Jeg vil gerne over, bor i et godt postnummer, men her har de ingen planer.
MVH

-------------
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.

Svar:
Skrevet af: Clemen
Skrevet den: 11-August-2013 kl. 11:13
Nu er det ikke waoo der graver, men dit lokale energiselvskab. Her hvor jeg bor, er de ved at grave ned flere steder.

Skrevet af: PF
Skrevet den: 11-August-2013 kl. 13:07
De er igang med at ordne hele Herfølge pt. Sådan føles det ihvertfald :)

Skrevet af: Moerkbak
Skrevet den: 15-August-2013 kl. 09:09
fiber rulles typisk ud i de mindre byer og områder først, af den simple årsag at det er meget billigere. Det er afsindigt dyrt at ligge fiber ud. I store byer er det helt galt.

Skrevet af: DanielPT
Skrevet den: 15-August-2013 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

fiber rulles typisk ud i de mindre byer og områder først, af den simple årsag at det er meget billigere. Det er afsindigt dyrt at ligge fiber ud. I store byer er det helt galt.

Du har ret men det er også mange andre ting som spiller ind. Kommunen skal jo også godkende osv.

-------------
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177

Skrevet af: skyking
Skrevet den: 15-August-2013 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Du har ret men det er også mange andre ting som spiller ind. Kommunen skal jo også godkende osv.
I den gamle tid med Hybridnettet var det skam kommunerne der var med til anbringe adskillige stopklodser for videre udbygning. Så hvad er det lige kommunerne skal godkende? Lysleder- og andre kabler er vel ikke ligefrem synlige i gadebillederne!

-------------
En noget indforstået Joke, do not answer!

Skrevet af: huntiedk
Skrevet den: 16-August-2013 kl. 15:12

fiber rulles typisk ud i de mindre byer og områder først, af den simple årsag at det er meget billigere. Det er afsindigt dyrt at liægge fiber ud. I store byer er det helt galt.

Tjah - men brugerkoncentrationen er væsentligt tættere i byen... Så udregnet pr. bruger er det vel ikke så indlysende.

-------------
Øst, vest, ::1 bedst

Print side | Luk vindue