Yousee opgraderer
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Netværk
Forumbeskrivelse: Netværk i hjemmet og på farten
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125605
Udskrevet den: 08-Juni-2025 kl. 08:49
Emne: Yousee opgraderer
Skrevet af: bubbleboy
Emne: Yousee opgraderer
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 12:13
Så indfører Yousee nye hastigheder. Men de hæver samtidig prisen. Yes! 
|
Svar:
Skrevet af: KOS.
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 12:27
Som jeg ser det på Yousee hjemmeside så er det stadig de samme hastigheder der er der,jeg har 25/3 til 249,- og det er det samme der er der nu?
Kom med et link.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 12:53
http://yousee.dk/nyhastighed
Debatten raser også på deres Facebook-side.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 30
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 13:09
Yousee skal dæleme skynde sig, hvis alle kunder skal nå at få det magiske brev med udgangen af august måned. Lad os nu se om det stadig er konkurrencedygtige priser/indhold også vedr. lokale aftaler.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 13:15
Ok så jeg vil komme op på 30/3 til en 10,- mere om måned,vil nok heller have haft de satte min 3 Mbit op også men det er jo Yousee
Og jeg har heller ikke fået noget brev fra dem,så ja de har travlt.
|
Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 13:45
Jeg fik brev i dag, så mon det er postvæsnet, der skulle opgradere hos Jer?
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 14:10
Posten har været her idag,men måske imorgen.
|
Skrevet af: Clemen
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:05
Hvad ænderer de hastighed fra/til?
|
Skrevet af: Allan m
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:08
Hvad ændrer de hastighed fra/til? vil jeg også gerne vide jeg kan ikke finde noget , på det link eller yousee.dk ??
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:11
Clemen skrev:
Hvad ænderer de hastighed fra/til? |
For mit vedkommende, ændres hastigheden fra 10/1 Mbit - 15/1 Mbit, prisen ændres fra 193 Kr. til 203 Kr.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:14
Det var bedre, hvis de gad gøre noget alvorligt ved uploadhastigheden!! Hold KÆÆÆFT, en tid det tager at uploade en mappe med billeder til Google Drev!
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:15
De hæver åbenbart alle priser med 10kr i mdr, og opgraderer kun de 2 langsomste hastigheder
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:16
Og jeg kan desværre ikke beholde min gamle hastighed, som var ganske udmærket, fsva. downloadhastigheden.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:19
Ifølge facebook, nedlægges følgende hastigheder: 10/1, 20/1, 25/3, 50/5 og 50/10.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:28
Og gratis nedgradering indtil 30/9
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:37
Clemen skrev:
Og gratis nedgradering indtil 30/9 |
Ja, det er fornemt. Man skal så nedgradere til en lavere hastighed, end den man har nu. Tak, Yousee.
|
Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 15:54
Allan m skrev:
Hvad ændrer de hastighed fra/til? vil jeg også gerne vide jeg kan ikke finde noget , på det link eller yousee.dk ?? |
http://yousee.dk/nyhastighed - http://yousee.dk/nyhastighed
Klik på dropdown pil ved "Har betalt": Vælg din nuværende hastighed og regningsperiode herunder
Så kan ny hastighed ses på regnings eksempler.
Mvh. JørgenT
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 16:04
Højere pris for et ringere produkt? For at undgå kundeflugt, så lad os se, hvad det ender med.
|
Skrevet af: Allan m
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 16:59
har nu 50/5 , der står ikke noget om det på siden ???
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 18:09
Allan m skrev:
har nu 50/5 , der står ikke noget om det på siden ??? |
Din hastighed bliver ikke ændret,men du kommer til at betale 10,- mere om måneden
|
Skrevet af: Pade2204
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 19:07
Nu hvor der er så mange YouSee nyheder herinde - hvorfor er der så ingen nyhed omkring en lidt mindre positiv ting, som prisstigninger ?
Men en nyhed om at der SNART sker noget med musik-kvaliteten... altså!
Jeg har 100/10 og skal så betale en 10 mere? Har ej heller fået brevet.

|
Skrevet af: Hustler
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 19:50
Har 100/10mbit får 100/20 for 10 kr mere
|
Skrevet af: fiskerendk
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 19:56
Det er fandme i orden for en 10er. så i stedet for folks pibekoncerter måske de skulle vente med at brokke sig til de ved noget konkret i stedet for rygter. Hvis man ikke er blevet varslet en stigning så har man ikke fået den endnu og måske som i ovenstående en rigtig fin opgradering for 10 kroner hvis folk ikke vil give det ja så find en anden udbyder.
|
Skrevet af: Tanaburs
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 20:11
Igår fik jeg et brev fra waoo, de opgraderer mig fra 30/30 til 50/50 for ekstra 10 kr/måned :) Fiber til folket
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 20:29
fiskerendk skrev:
Det er fandme i orden for en 10er. så i stedet for folks pibekoncerter måske de skulle vente med at brokke sig til de ved noget konkret i stedet for rygter. Hvis man ikke er blevet varslet en stigning så har man ikke fået den endnu og måske som i ovenstående en rigtig fin opgradering for 10 kroner hvis folk ikke vil give det ja så find en anden udbyder. |
De har allerede meldt ud, at min 20/1 bliver nedlagt. Jeg har ikke brug for højere hastighed, så havde jeg allerede bestilt det.
Ny udbyder? Det kræver nærmest, at jeg finder et andet sted at bo.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 20:57
100/10 stiger ikke i pris eller hastighed, ifølge deres fb post.
|
Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 21:06
Det var da dejlige nyheder
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 21:08
bubbleboy skrev:
fiskerendk skrev:
Det er fandme i orden for en 10er. så i stedet for folks pibekoncerter måske de skulle vente med at brokke sig til de ved noget konkret i stedet for rygter. Hvis man ikke er blevet varslet en stigning så har man ikke fået den endnu og måske som i ovenstående en rigtig fin opgradering for 10 kroner hvis folk ikke vil give det ja så find en anden udbyder. |
De har allerede meldt ud, at min 20/1 bliver nedlagt. Jeg har ikke brug for højere hastighed, så havde jeg allerede bestilt det.
Ny udbyder? Det kræver nærmest, at jeg finder et andet sted at bo.
|
Du er tvunget til at have kabel-TV - du er ikke tvunget til at have internet via kabel-TV! 
|
Skrevet af: Hustler
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 21:38
Clemen skrev:
100/10 stiger ikke i pris eller hastighed, ifølge deres fb post. |
som de også skiver på FB.. det kommer an på hvilken aftale og udstyr der er på ens antenneselskab.
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 22:36
turbo2 skrev:
Du er tvunget til at have kabel-TV - du er ikke tvunget til at have internet via kabel-TV!  |
Tror der hentydes til, at der er steder hvor der ikke er nogen reelle alternativer (dårlige telefonkabler / ingen fiber).
|
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 22:48
Min 100/10 bliver også udskiftet med en waoo 200/200
|
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 06:40
Kasper_J skrev:
turbo2 skrev:
Du er tvunget til at have kabel-TV - du er ikke tvunget til at have internet via kabel-TV!  |
Tror der hentydes til, at der er steder hvor der ikke er nogen reelle alternativer (dårlige telefonkabler / ingen fiber). |
Nåh... På den "lede" måde!  Så ER han jo "tvunget" til kabel-TV!! 
|
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 10:56
turbo2 skrev:
Nåh... På den "lede" måde!  Så ER han jo "tvunget" til kabel-TV!!  |
Nemlig, her på adressen stoppede de f.eks. fibernedgravningen ca. 150 meter fra mit hus  Det er ligefør man skulle skifte eludbyder i protest 
|
Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 14:43
tja, en 30/3 til 239 om måneden, er sku ikke til at klage over når eneste alternativ er TDC bredbånd, med en max hastighed på 10/1 til 264!
------------- LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
Skrevet af: Krusty the Clow
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 20:42
Jeg fik et brev fra yousee sidst år om at min 50 mbit blev lavet om til 100mbit for 50 mbit ophøret, og 100 mbit fik jeg til samme pris.
|
Skrevet af: Jessemand
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 22:38
Ingen der har bemærket begrænsningen på 200gb. Lyder af meget, men i disse streamingtider kan det vel gå hurtigt med unge i huset? Og det tæller vel også godt at skulle hvis man ofte kører online backup? Nogen der kan oplyse hvor/hvordan man kan følge hele husstandens forbrug (pc, ipad, smartphone osv.)?
|
Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 00:30
Jessemand skrev:
Ingen der har bemærket begrænsningen på 200gb. Lyder af meget, men i disse streamingtider kan det vel gå hurtigt med unge i huset? Og det tæller vel også godt at skulle hvis man ofte kører online backup? Nogen der kan oplyse hvor/hvordan man kan følge hele husstandens forbrug (pc, ipad, smartphone osv.)?
|
Kommer an på din forbindelse. 
Fair use pr. måned: 10/1 Mbit: 200 GB, 25/3 Mbit: 600 GB, 50/5 Mbit: 1000 GB, 100/10 Mbit: 2.000 GB
http://yousee.dk/Bredbaand/Priser.aspx - http://yousee.dk/Bredbaand/Priser.aspx <- Aller nederst.
------------- LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
Skrevet af: Jessemand
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 01:08
Tja, hvis du vil betale for det. Har nu 10/1 og har ikke behovet for større hastighed.
|
Skrevet af: DonTlaloc
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 07:14
Jessemand skrev:
Nogen der kan oplyse hvor/hvordan man kan følge hele husstandens forbrug (pc, ipad, smartphone osv.)?
|
http://yousee.dk/MitYouSee/Mit_bredbaand/Bredbaandsforbrug.aspx - http://yousee.dk/MitYouSee/Mit_bredbaand/Bredbaandsforbrug.aspx
|
Skrevet af: niepe
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 07:52
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 11:29
Login virker fint her, tilgengæld er der ikke registret noget forbrug hos mig siden Juni. Fik iøvrigt en gang at vide af supporten, at jeg ikke var omfattet af deres fairuse grænse da jeg var kunde før de indførte det. Jeg har været over grænsen mange gange uden at høre noget, så det går jeg da ud fra at jeg stadig er.
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 16:23
25/3 udgår, skriver Yousee, så kunder med denne forbindelse bliver tvunget op på 30/3 for en merpris på 10 kr.
Nu viser det sig, at kunder med 20/1 bliver opgraderet til 25/3 for en merpris på 20 kr. (dvs den udgår så ikke helt alligevel). Så hvorfor kan kunder med 25/3 ikke selv bestemme, om de vil opgraderes til 30/3?
Det må da være i strid med dansk lovgivning.
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 16:44
bubbleboy skrev:
25/3 udgår, skriver Yousee, så kunder med denne forbindelse bliver tvunget op på 30/3 for en merpris på 10 kr.
Nu viser det sig, at kunder med 20/1 bliver opgraderet til 25/3 for en merpris på 20 kr. (dvs den udgår så ikke helt alligevel). Så hvorfor kan kunder med 25/3 ikke selv bestemme, om de vil opgraderes til 30/3?
|
God opmærksomhed - det kræver vel en juridisk forklaring af Yousee!
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 16:46
bubbleboy skrev:
|
Sikkert ikke. De der bliver tvunget op i hastighed, fra den gamle hastighed, som fortsat eksisterer, vil vel kunne nedgradere igen, gratis, eller sende en mail til Kundeservice om, at de ikke ønsker den nye hastighed? Det sidste gjorde jeg forrige gang og fik lov til at blive på min nuværende 10/1-hastighed, som nu desværre lukkes.
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 16:50
turbo2 skrev:
Sikkert ikke. De der bliver tvunget op i hastighed, fra den gamle hastighed, som fortsat eksisterer, vil vel kunne nedgradere igen, gratis, eller sende en mail til Kundeservice om, at de ikke ønsker den nye hastighed? Det sidste gjorde jeg forrige gang og fik lov til at blive på min nuværende 10/1-hastighed, som nu desværre lukkes. |
Men de kan jo ikke nedgradere til 25/3, da den jo "udgår". Dvs de kan vælge at sluge den nye pris eller hoppe helt ned på 15/1.
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 16:54
bubbleboy skrev:
turbo2 skrev:
Sikkert ikke. De der bliver tvunget op i hastighed, fra den gamle hastighed, som fortsat eksisterer, vil vel kunne nedgradere igen, gratis, eller sende en mail til Kundeservice om, at de ikke ønsker den nye hastighed? Det sidste gjorde jeg forrige gang og fik lov til at blive på min nuværende 10/1-hastighed, som nu desværre lukkes. |
Men de kan jo ikke nedgradere til 25/3, da den jo "udgår".
|
Tror også, der forrige gang i mit brev stod, at min nuværende hastighed udgik - jeg prøvede så alligevel. Og den gik! Så min besked til jer med "udgående" hastigheder: Op på tasterne og prøv!!
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 16:57
Det gælder nok kun deres laveste 10 Mbit. Det skrev de også til en kunde med 10 Mbit på facebook i går. Vedkommende skulle kontakte dem, så kunne de tale om det
Jeg var i kontakt med dem, da de tvagsopgraderede mig fra 12/1 til 20/1 samt påduttede mig deres dataloft. Ingenting hjalp.
|
Skrevet af: bomndk
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 20:35
Et hurtigt spørgsmål til jer med YouSee bredbånd nu da I taler om hastigheder.
Hvis I har f.eks. 50/5 vil hastigheds testen på YouSee's hjemmeside så også vise 50/5 ?
Jeg spørger fordi jeg er lidt træt af at min udbyder fortæller mig at de kan se at jeg modtager 35/5 men jeg kan kun måle det - med testen på deres hjemmeside - til 28/ ca. 5. Jeg ved at de kan levere op til 38 megabit (et forsøg på at give mig 50/5) på min adresse og derfor irriterer det mig at jeg ikke får de 35 jeg betaler for.
------------- Mvh Bo
|
Skrevet af: Giffel
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 20:48
bomndk skrev:
Et hurtigt spørgsmål til jer med YouSee bredbånd nu da I taler om hastigheder.
Hvis I har f.eks. 50/5 vil hastigheds testen på YouSee's hjemmeside så også vise 50/5 ?
Jeg spørger fordi jeg er lidt træt af at min udbyder fortæller mig at de kan se at jeg modtager 35/5 men jeg kan kun måle det - med testen på deres hjemmeside - til 28/ ca. 5. Jeg ved at de kan levere op til 38 megabit (et forsøg på at give mig 50/5) på min adresse og derfor irriterer det mig at jeg ikke får de 35 jeg betaler for.
|
Min 100/10 viser 130/11 stort set hver gang jeg tester den.
-------------
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 21:12
bubbleboy skrev:
|
Hvorfor det? Hvis det af forretningsbetingelserne/vilkårene fremgår at man (yousee) med et givet varsel kan ændre dit, dat og dyt, så kan de gøre som de har lyst til (ja ja - indenfor rimelighedens grænser men mon dog ikke en relativ beskeden hastigheds- og prisændring falder indenfor det). Og det kan du også - du kan finde en anden udbyder.
|
Skrevet af: HeartWare
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 21:35
bubbleboy skrev:
Det må da være i strid med dansk lovgivning. |
Stampe skrev:
Hvorfor det? Hvis det af forretningsbetingelserne/vilkårene fremgår at man (yousee) med et givet varsel kan ændre dit, dat og dyt, så kan de gøre som de har lyst til |
Langt fra...
Lovene i Danmark er forbrugerbeskyttelseslove, og det betyder, at hvis et firma skriver noget i en aftale, som er i modstrid med loven, så kan du som forbruger roligt skrive under - det har ingen retslig gyldighed.
Og ovenstående vil jeg mene er i hvert fald på kanten af god markedsføringsskik/overtrædelse af aftaleloven.
Jeg er dog på ingen måde advokat eller jurist, men taler ud fra et generelt rimelighedsprincip .
------------- Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
Skrevet af: DiscomanDK
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 23:02
Giffel skrev:
Min 100/10 viser 130/11 stort set hver gang jeg tester den.
|
Samme her.
Det har den ikke altid gjort, den har vist 100/10, men der skete noget i vinter/foråret. Den begyndte at vise 130/10, og jeg kunne nu hente med 15Mb/S i mod 12 Mb/s tidligere.
De MÅ have opgraderet hastigheden men, hvorfor mon de ikke fortæller at man nu blot har 130Mbit i stedet for 100 Mbit, når det reelt er det der sker? Det er da en "glædelig" nyhed :)
|
Skrevet af: bomndk
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 23:15
Tak for jeres svar - det lyder til at jeg skal skifte udbyder.
------------- Mvh Bo
|
Skrevet den: 31-August-2013 kl. 23:27
Stampe skrev:
Hvorfor det? Hvis det af forretningsbetingelserne/vilkårene fremgår at man (yousee) med et givet varsel kan ændre dit, dat og dyt, så kan de gøre som de har lyst til (ja ja - indenfor rimelighedens grænser men mon dog ikke en relativ beskeden hastigheds- og prisændring falder indenfor det). Og det kan du også - du kan finde en anden udbyder. |
Mit problem er, at de under dække af "hastigheden nedlægges" tvangsopgraderer deres kunder. De gør det kun for at få flere penge i kassen.
F.eks. 25/3 bliver jo reelt ikke nedlagt, når andre kunder opgraderes til den - man kan bare ikke længere vælge den selv. Det er en svinestreg.
|
Skrevet den: 01-September-2013 kl. 01:28
Min hastighedstest viser 12,23/1,13, så der er lige et stykke op til de 15, xom jeg skal have, når min nuværende 10/1-hastighed ophører.
|
Skrevet den: 01-September-2013 kl. 13:19
turbo2 skrev:
Min hastighedstest viser 12,23/1,13, så der er lige et stykke op til de 15, xom jeg skal have, når min nuværende 10/1-hastighed ophører. |
Du kan godt regne med, at din nye 15mbit også vil vise mere end 15 når du får den. Min 25 mbit viser altid mellem 27 og 28.
|
Skrevet den: 01-September-2013 kl. 14:36
Kasper_J skrev:
turbo2 skrev:
Min hastighedstest viser 12,23/1,13, så der er lige et stykke op til de 15, xom jeg skal have, når min nuværende 10/1-hastighed ophører. |
Du kan godt regne med, at din nye 15mbit også vil vise mere end 15 når du får den. Min 25 mbit viser altid mellem 27 og 28. |
Det tror jeg også, at den gør - den har altid vist lidt højere end det, jeg bliver lovet.
Og beklager: Det kunne godt se ud som om, jeg TROEDE, at jeg allerede skulle have fået min nye højere og dyrere hastighed i mit indlæg ovenover - men sådan forholder det sig ikke. Min skrivefejl...
|
Skrevet af: HJ
Skrevet den: 01-September-2013 kl. 17:01
Undre mig over Yousee bredbånd. Jeg har modtaget et brev ang de ændringer og at min nuværende hastighed nedlægges. Når det undre mig, er det fordi jeg kender en som har en lavere hastighed, den nedlægges også, men vedkommende opgraderes til den hastighed jeg har nu, men som de skriver til mig, nedlægges. Virker noget besynderligt--
------------- Henrik J
|
Skrevet den: 01-September-2013 kl. 17:44
Sådan er det med påskud. De er ikke altid logiske. Men hvis bare det virker og giver flere penge i kassen...
|
Skrevet af: dieseldk
Skrevet den: 02-September-2013 kl. 17:36
nogen med 50/3 som har fået brev om hvad der sker med deres forbindelse?
|
Skrevet den: 02-September-2013 kl. 18:34
Jeg har set flere skrive, at 50/3 bliver til 60/12. Det står også på facebook.
|
Skrevet den: 02-September-2013 kl. 19:06
Jeg modtog ikke indenfor tidsfristen, det magiske brev fra Yousee. Om der kan være lokale aftaler der ikke ændrer sig, ved jeg ikke?
|
Skrevet den: 06-September-2013 kl. 21:57
http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/ECE2069781/yousee-indfoerer-valgfri-download-og-upload-paa-bredbaand/
Lige nu tvangsopgraderer de folk. Om lidt vil de indføre valgfri hastigheder. Jamen det virker da logisk.
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 06-September-2013 kl. 22:41
HeartWare skrev:
bubbleboy skrev:
Det må da være i strid med dansk lovgivning. |
Stampe skrev:
Hvorfor det? Hvis det af forretningsbetingelserne/vilkårene fremgår at man (yousee) med et givet varsel kan ændre dit, dat og dyt, så kan de gøre som de har lyst til |
Langt fra...
Lovene i Danmark er forbrugerbeskyttelseslove, og det betyder, at hvis et firma skriver noget i en aftale, som er i modstrid med loven, så kan du som forbruger roligt skrive under - det har ingen retslig gyldighed. |
Ulejligede du dig med at læse dette:
Stampe skrev:
(ja ja - indenfor rimelighedens grænser men mon dog ikke en relativ beskeden hastigheds- og prisændring falder indenfor det).
|
Hvis denne sølle ændring er ulovlig, kan samtlige landets forsikrings-, tele-, mobil- og elselskaber, tvudbydere og banker godt opgive nogensiden at ændre deres produker, vilkår, betingelser og priser uden først at opsige samtlige kunder og bede dem tegne abb igen. Men lad det komme an på en prøve.
|
Skrevet den: 06-September-2013 kl. 22:50
Yousee lukker 25/3 for dem, der har denne hastighed nu. For dem, som har 20/1, bliver 25/3 åbnet.
Dét er mit problem. De må gerne regulere, men når de gør det sådan her, så kan jeg ikke acceptere det. Så lad eksisterende kunder beholde deres eksisterende hastighed. Vil de opgradere, så lad det være op til dem selv.
|
Skrevet af: Kallespears
Skrevet den: 06-September-2013 kl. 23:48
Det må være vand på fiber udbydernes mølle
|
Skrevet den: 11-September-2013 kl. 12:26
Yousee trækker i land nu. Dem med 20/1 bliver alligevel ikke opgraderet til den nedlagte hastighed på 25/3.
|
|