Disqus er håbløst at skrive til.....
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125612
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 22:54
Emne: Disqus er håbløst at skrive til.....
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: Disqus er håbløst at skrive til.....
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 17:03
Hver gang jeg skriver noget der lige skal rettes, går det i ged, og jeg kan ikke få lov at skrive mere. Pænt irriterende! :-(
Er det kun fra iPad det sker?
|
Svar:
Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 29-August-2013 kl. 22:34
Jeg kan ikke genkende ovenstående fra en Windows PC, men har selv oplevet så mange problemer at jeg nærmest aldrig bruger kommentarsystemet mere - det gjorde jeg ellers ofte med det gamle system.
|
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 09:12
Ja, det er kun fra iPad. Det er i øvrigt en fejl her på siden, da det ikke er et issue på andre sites.
Personligt synes jeg Disqus fungerer rigtig fint, men der er et eller andet der er gået galt i integrationen her på siden.
For at få lov at skrive i feltet igen, skal du lukke for keyboardet på iPad og så trykke på tekstfeltet igen. Hvis du vil redigere noget du har skrevet, så skal du trykke direkte på det sted du vil redigere efter at du har lukket for keyboardet, for du kan ikke flytte cursoren uden at samme problem opstår igen.
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 10:24
Ok tak, det forklarer jo problemet. Jeg vil afholde mig fra at kommentere til Disqus er integreret rigtig på siden :-(
|
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 10:34
Det har været sådan et godt stykke tid, så det er ikke sikkert det kan ændres. Disqus skal co-eksistere med en del anden kode på siden, som måske er noget sværere at rette i. Vi havde selv lidt udfordringer på flatpanels.dk fordi vi brugte noget kode til eks. vores banner, som ikke var helt kompatibelt med Disqus, så det måtte vi lave om. Afhængigt af hvor inkompatibel de forskellige scripts på siden er, så kan det jo være en ret stor opgave at få lige præcis iOS/Safari til at spille ordentlig med Disqus.
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 10:42
Jeg har også været frustreret længe. Synes nu også at det fungerer dårligt på windows PC. Og med overgang til iPad er det helt forrykt. Har skrevet mange indlæg der aldrig er uploadet. Med så mange iPads i de små hjem, skal det da bare virke fra dem også.
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 12:05
Jeg kan ikke helt genkende problemet. Jeg har skrevet flere kommentarer via iPad. Det er lidt mere bøvlet, men jeg har aldrig været ude for at indlægget ikke blev registreret.
|
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 12:54
kaizer skrev:
Jeg kan ikke helt genkende problemet. Jeg har skrevet flere kommentarer via iPad. Det er lidt mere bøvlet, men jeg har aldrig været ude for at indlægget ikke blev registreret. | Nej det blir registreret, men jeg trykker ikke "send" til et indlæg der ikke kan skrives færdigt.
|
Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 30-August-2013 kl. 16:25
Samme problem her . Pænt frustrerende !
------------- Samsung PS63C7705 Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm
|
|