Print side | Luk vindue

Forudbestillinger

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125809
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 03:19

Emne: Forudbestillinger
Skrevet af: Bruger udmeldt 30
Emne: Forudbestillinger
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 16:43
Forudbestillinger, er det noget I benytter?

Leverancesvigt eller planlagte filmudgivelser, der bliver trukket tilbage, kan være årsag til, at forudbestillinger ikke er sagen.

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 16:59
Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:09

Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:15
Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille.

Det sker, at der er en enkel netbutik, som ikke har fået en melding om ændring vedr. forudbestillinger, og så tænker jeg, pyt jeg tager chancen.

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles.

I nogen tilfælde, er det nok det klogeste.

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:21

Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg.

God observation.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:03
Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

God observation.
Jeg har dæleme, også betalt for den observation.Wink Det er ikke småpenge som jeg lægger, især ved Amazon. Men i forhold til, hvis jeg ville købe de samme udgivelser i DK, så sparer jeg mange penge. Der skal så lægges lidt arbejde i, at finde ud af, om der er DK tekst på dem. Det er noget jeg foretrækker.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid
Det er aldrig noget som har gået ud over mit Visa/dankort. Så jeg lægger ikke mærke til det. Jeg mener, at jeg har en bestilling, som først kommer i december.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:39
Jeg har desværre en ophørt forudbestilling med en 30 dages reservationsophør via netbank - af danske netbutikker, er det vist kun DVDOO/Gucca og Moviezoo, som har den forretningsgang?

Skrevet den: 06-September-2013 kl. 13:36
DVDOO har en besynderlig måde at fastholde forudbestilling, selvom man fortæller dem, at filmen er trukket tilbage af producenten.

Men det er så nok også et særtilfælde vedr. forudbestillinger   

Skrevet den: 09-September-2013 kl. 11:00
DVDOO har ikke styr på korrekte oplysninger om forudbestillinger - de ændrer det ofte ret sent!

Moviezoo kan indimellem godt følge op på forudbestillinger via mail.

CDON kan man indimellem komme i kontakt med, så forudbestillinger kan ændres. - De er også rimelig til at sende mails, hvis de ikke kan indfri en forudbestilling.

- Men fælles for forudbestilling er, at det nok er en chance man tager med en forudbestilling?

Print side | Luk vindue