Forudbestillinger
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125809
Udskrevet den: 23-Februar-2025 kl. 03:19
Emne: Forudbestillinger
Skrevet af: Bruger udmeldt 30
Emne: Forudbestillinger
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 16:43
Forudbestillinger, er det noget I benytter?
Leverancesvigt eller planlagte filmudgivelser, der bliver trukket tilbage, kan være årsag til, at forudbestillinger ikke er sagen.
|
Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 16:59
Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:09
Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles.
------------- Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:15
Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg.
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:18
Flemming Larsen skrev:
Jeg har altid mellem 5 & 10 forudbestillinger liggende ved Amazon.UK. Og tit også nogen liggende ved cdon. Sker der noget forudset, så kan jeg altid afbestille. |
Det sker, at der er en enkel netbutik, som ikke har fået en melding om ændring vedr. forudbestillinger, og så tænker jeg, pyt jeg tager chancen.
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:19
Radiomanden skrev:
Hvorfor bestille før varen er ude, eller måske ude, det er da bedre at vente til man ved at varen kan bestilles. |
I nogen tilfælde, er det nok det klogeste.
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 17:21
Flemming Larsen skrev:
Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg. |
God observation.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:03
Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:04
tonice25 skrev:
Flemming Larsen skrev:
Forudbestille ved Amazon, fordi deres pris går op og ned hele tiden, men når de er forudbestilt er du garanteret den biligste pris, som har været i mellemtiden. Og lige efter de er udkommet, kan de godt stige et par pund, så derfor gør jeg. |
God observation. |
Jeg har dæleme, også betalt for den observation. Det er ikke småpenge som jeg lægger, især ved Amazon. Men i forhold til, hvis jeg ville købe de samme udgivelser i DK, så sparer jeg mange penge. Der skal så lægges lidt arbejde i, at finde ud af, om der er DK tekst på dem. Det er noget jeg foretrækker.
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:06
Kampus skrev:
Ved bestilling hos amazon reserveres beløbet på din konto ind til det afsendes. Derfor jeg ikke bryder mig om lang bestillingstid |
Det er aldrig noget som har gået ud over mit Visa/dankort. Så jeg lægger ikke mærke til det. Jeg mener, at jeg har en bestilling, som først kommer i december.
|
Skrevet den: 05-September-2013 kl. 18:39
Jeg har desværre en ophørt forudbestilling med en 30 dages reservationsophør via netbank - af danske netbutikker, er det vist kun DVDOO/Gucca og Moviezoo, som har den forretningsgang?
|
Skrevet den: 06-September-2013 kl. 13:36
DVDOO har en besynderlig måde at fastholde forudbestilling, selvom man fortæller dem, at filmen er trukket tilbage af producenten.
Men det er så nok også et særtilfælde vedr. forudbestillinger
|
Skrevet den: 09-September-2013 kl. 11:00
DVDOO har ikke styr på korrekte oplysninger om forudbestillinger - de ændrer det ofte ret sent!
Moviezoo kan indimellem godt følge op på forudbestillinger via mail.
CDON kan man indimellem komme i kontakt med, så forudbestillinger kan ændres. - De er også rimelig til at sende mails, hvis de ikke kan indfri en forudbestilling.
- Men fælles for forudbestilling er, at det nok er en chance man tager med en forudbestilling?
|
|