Print side | Luk vindue

Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126010
Udskrevet den: 06-Maj-2024 kl. 20:18


Emne: Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation
Skrevet af: Pokersut
Emne: Tilgin-problemer (Waoo) - kompensation
Skrevet den: 13-September-2013 kl. 15:28
Det sidste lange stykke tid (½ år) har vi haft problemer med vores IP-TV fra Waoo: Alle de ting, der kræver direkte streaming (primært filmleje og start forfra) har ikke fungeret.

Jeg fandt ud af, at når man kørte signalet uden om Waoos Tilgin-router (HG2301), så virkede det - og da jeg kontaktede deres teknisk support kunne de oplyse, at det var et kendt problem med routeren, men at de ikke havde nogen løsning!

På den baggrund skrev jeg til deres kundeservice og bad om kompensation for perioden med den manglende funktionalitet, og det fik jeg uden videre vrøvl. Jeg får refunderet 2 måneders lille tv-pakke + tv servicegebyr på den næste regning, i alt 296,8 ekskl. moms, så hermed en opfordring til andre, der måtte have lignende problemer til at kontakte dem!

I øvrigt stod der nu på deres driftsstatus-side i sidste uge, at de havde fundet en løsning, og at den var ved at blive udrullet, så forhåbentlig er problemet løst permanent.

Mikkel



Print side | Luk vindue