Print side | Luk vindue

JVC x3 - pære problemer?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126231
Udskrevet den: 25-December-2024 kl. 05:21

Emne: JVC x3 - pære problemer?
Skrevet af: Therien
Emne: JVC x3 - pære problemer?
Skrevet den: 22-September-2013 kl. 16:48
Ohoy hoy!

Så min pære valgte at eksplodere den anden aften! I forbindelse med det søgte jeg lidt på nettet, da den ifølge timerne kun havde 600 timer på sig.. Jeg kan ikke garantere dette da jeg har købt den brugt, who knows.. Anyway, jeg falder så over en hel del Google Info der vil fortælle mig at lige præcis JVC x3 er nar på dette område, og der var en del der havde oplevet det samme som jeg - elendigt billede ud af det blå, hvor pæren går i luften kort her efter.. Kan forstå JVC endda har opdateret pæren sidenhen for at rette op på det. Er her nogen der kan be eller afkræfte det? Kan jeg jamre til JVC eller av connection hvor den er købt over det? Alle garantier er udløbet.. Det er kun den mildest talt ringe performance fra pæren der oppe og vende.. Ligger der nogen garanti på en ny pære?

Mine spørgsmål er nok retoriske. Men hver gang jeg "bare" handler, slkulle jeg ha spurgt nogen først.. Nu prøver jeg det her.

-------------
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 22-September-2013 kl. 18:19
Fra X30 og frem indførte de garanti der sikrede en ny pære, hvis den ikke holdte i 2000 timer eller tre år.

Mon ikke du kan snakke med AV Connection, og se om de ikke kan få JVC til at være flinke? En pære der dør helt efter 600 timer er snyd.

Skrevet den: 22-September-2013 kl. 18:34
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Fra X30 og frem indførte de garanti der sikrede en ny pære, hvis den ikke holdte i 2000 timer eller tre år.

Mon ikke du kan snakke med AV Connection, og se om de ikke kan få JVC til at være flinke? En pære der dør helt efter 600 timer er snyd.

Jeg er i den grad enig og det du forslår er også det jeg agter at gøre.. Jeg har dog ikke de store forhåbninger. Jeg vender tilbage med resultatet.

-------------

Skrevet den: 25-September-2013 kl. 11:39
Nåh det endte med en ny pære. Men kan i hvert fald se frem til 2 års garanti eller 1000 timer på den nye pære. Var den gamle stået af bare to måneder tidligere ville jeg kunne ha kørt den på garantien, øv øv..,

Nu må de gerne lave nogle lækre LED projektører til overkommelige penge..

-------------

Skrevet af: stridsvognen
Skrevet den: 26-September-2013 kl. 17:52
Hvordan dokumentere man at pæren har kørt under 1000 timer ved evt. garenti sag på en maskine der har fået flere pære.?.?

Er der beskrevet noget om hvor meget lysstyrken skal aftage inden man kan få en ny pære på garenti.?

-------------
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300

Print side | Luk vindue