Print side | Luk vindue

Pebble smart watch erfaringer

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Android udstyr
Forumbeskrivelse: Udstyr baseret på Google Android som smartphones og tablets
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126381
Udskrevet den: 12-December-2024 kl. 20:59

Emne: Pebble smart watch erfaringer
Skrevet af: Steen6400
Emne: Pebble smart watch erfaringer
Skrevet den: 29-September-2013 kl. 12:11
Jeg kan se at vi er flere herinde der har et Pebble ur og synes det kunne være godt med en generel tråd om dette fantastiske produkt.

Tråden bør ikke bruges til sammenligning af andre smart ure eller Apple apps, med mindre det er generelt for begge platforme. Ikke fordi jeg har noget imod Apple produkter, men deres interface til Pebble er meget forskellig fra Android.
Edit: Der er vist ingen grund til at udelukke æble-folket Wink

Dem der ikke ved hvad Pebble er, kan læse/bestille http://getpebble.com/ - her .

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music

Svar:
Skrevet af: Steffen32
Skrevet den: 29-September-2013 kl. 18:19
Er det da ikke pebble der udvikler interfacet til Apple også.

Hvilke apps har i installeret på uret?

Lige nu har jeg det gående på højre arm, da jeg havde lidt problemer i starten, med at det i perioder tabte tid. Så nu skal det lige bevise sin stabilitet :-) før jeg tør stole 100 pct. på det.

Skrevet af: Bconrad
Skrevet den: 29-September-2013 kl. 20:01
Jeg bruger følgende

Runkeeper

Glance - så kan man sende SMS fra uret . De skrives på mobilen på forhånd og så har man en 5-6 stk at vælge imellem.

Skrevet den: 29-September-2013 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

Er det da ikke pebble der udvikler interfacet til Apple også.

Hvilke apps har i installeret på uret?

Lige nu har jeg det gående på højre arm, da jeg havde lidt problemer i starten, med at det i perioder tabte tid. Så nu skal det lige bevise sin stabilitet :-) før jeg tør stole 100 pct. på det.

Som jeg har forstået det er der langt flere begrænsninger i iOS og også problemer, så derfor synes jeg at denne tråd skulle fokusere på Android. Men det kan da godt være jeg tager fejl?

Af apps bruger jeg Canvas og RunKeeper, men er meget ny og har ikke leget ret meget med det endnu.

Jeg har det så også på højre arm, da jeg er venstrehåndet. Jeg har foreslået Pebble at de får en setting til højrehåndsbrug, så man kan vende uret rundt, da det vil gøre det lettere og betjene.

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD

Skrevet den: 30-September-2013 kl. 22:28
Jeg formoder uret er forholdsvis følsom overfor ridser, så jeg har købt denne her http://www.ebay.com/itm/231044071816?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 - screen protector og den passer bare 100%, man kan faktisk ikke se den, er monteret på billedet her:

Det viste watchface er lavet med Canvas på min Nexus 4, det tog ikke mange minutter Big smile

-------------

Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 21:41

Pimp din Pebble, iWatchz Q iPod Nano 6G ur rem passer perfekt Wink

Og nu må jeg vist også få leget lidt mere med programmerne, Pebble Glance ser meget interessant ud.

-------------

Skrevet den: 05-Oktober-2013 kl. 21:23
Jeg håber da der kommer indlæg fra andre, for det her er lidt af en envejs-kommunikation Wink

Anyway, jeg er i hvert fald glad for uret og de uendelige muligheder. Her er hvad jeg har lige nu:

1.  2.  3.

1. Dette er lavet med app'en Canvas og viser de 2 næste møder i min outlook kalender fra arbejde, som jeg også kan se på min telefon (standard Android Exchange kalender).

2. Denne watch face er lavet på http://www.watchface-generator.de - watchface-generator.de . Man vælger selv om det skal være analog eller digital og der er også mulighed for billeder og tekst. Når man er færdig med at generere watchface på telefonen trykkes på download og den ryger direkte ud på uret.

3. Denne hedder "Glow" og er hentet fra http://www.mypebblefaces.com/ - mypebblefaces.com , igen download på telefonen og den dukker op på uret. Synes den er total fed.

-------------

Print side | Luk vindue