Print side | Luk vindue

Iphone 4s til 2999?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126865
Udskrevet den: 28-November-2024 kl. 07:35

Emne: Iphone 4s til 2999?
Skrevet af: Strange
Emne: Iphone 4s til 2999?
Skrevet den: 16-Oktober-2013 kl. 23:02
Jeg har set en brochure for en fysisk butik hvor man kan få den til denne pris, men kan ikke huske hvor. Det er ikke på Apples side jeg mener. Kan I?
PS. Jeg har en 16 gb nu men vil gerne have en helt ny. Er det meget forskel på 8 og 16? Jeg har lidt billeder og apps men ellers ikke det store... Vil jeg ku mærke forskel?

Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-Oktober-2013 kl. 23:21
Min svigermor har en 8GB, der er reelt kun ca. 6 1/2GB på. Det er altså ikke meget. Jeg skulle hjælpe hende, i mandags med at opdatere. Det var ikke nemt, da der skulle bruges næster 3GB plads til det, så vi måtte slette alle apps. Så jeg vil ikke anbefale det.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Giffel
Skrevet den: 16-Oktober-2013 kl. 23:22
Fona har 4S 8GB til 2999,-

Du vil ikke kunne mærke forskel på hastigheden, det er udelukkende lagerpladsen der er til forskel.

-------------

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen

Skrevet den: 16-Oktober-2013 kl. 23:47
Tak for henvisning. Altså når du skriver alle apps hvad mener du så? Jeg er ikke sådan en der har 100 billeder liggende. Sletter løbende og af apps har jeg imdb facebook instagram og piccollage. Det er der vel plads til?

Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 00:02
Jeg kender ikke, så meget til de Apps. Jeg synes bare, at det var irriterende, at vi var nødt til, at slette. Ja, de er lige til at hente igen. Bare husk at det kun, er omkring 6 1/2GB. Det er altså meget lidt.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: Stougaard
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 00:33
Gå ind i indstillinger > generelt > brug

Her kan du se hvor meget hukommelse du bruger på din nuværende telefon, så kan du jo vurdere om du kan leve med 8 gb

Skrevet af: hbjensen
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 00:40
Jeg købte en til ca 2840,- i 3 butikken. Incl 6 mdr fri internet/tale/sms

Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 07:31
Der står 12 Tilgængelig og 1,2 GB brugt. Hvordan kan det lade sig gøre når det er en 16 GB?

Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 07:34
Undskyld 1,4 gb brugt... Men alligevel? Der står 12 gb tilgængelig...?

Skrevet af: aerik
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 08:14
Det er der flere grunde til, men den største grund er, at du skal trække det fra, som styresystemet fylder

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 10:34
Altså hvis ikke man skal ha en masse skrammel på sin tlf, så er 8 gb tilstrækkeligt. På min 16 gb har jeg masser af billeder og musik og 14 nyttige apps. Alligevel er der stadig 13,6 gb fri

Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 11:30
Altså hvordan kan der være 13,6 fri, når iOS fylder knapt 2Gb + du har masser af billeder og musik? Det lyder sgu underligt.

Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Altså hvordan kan der være 13,6 fri, når iOS fylder knapt 2Gb + du har masser af billeder og musik? Det lyder sgu underligt.

Det er osse forkert, det er kapacitet. Tilgængelig 7gb, så er en 8gb tlf altså for lille kan jeg regne ud..

Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Det er osse forkert, det er kapacitet. Tilgængelig 7gb, så er en 8gb tlf altså for lille kan jeg regne ud..

Nemlig. Og du har ikke ret meget på. Så prøv med en 8GB.

-------------
Mvh
Flemming Larsen

Skrevet af: aerik
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 12:29
Altså, ved godt det var med iOS 6, men, da vi havde iphones herhjemme, var det 8 gb versionen. Hverken hun eller jeg manglede gb, og hun havde altså også købt musik ned på iphonen, der blev af og ti knipset billeder, så kommer jo meget an på, hvordan ens brug af apps er. På mintelefon var der det mest basale for mig, netbank, facebook, radioplay og et par spil. Det var alt. Og havde i snit 2 gb ledig

Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 12:52

Altså hvis ikke man skal ha en masse skrammel på sin tlf, så er 8 gb tilstrækkeligt.

KUNNE det tænkes, at andre definere skrammel væsentligt anderledes end dig? 8gb er efter min mening alt alt for lidt i dag - 16gb er et absolut minimum efter min smag.

Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Altså hvis ikke man skal ha en masse skrammel på sin tlf, så er 8 gb tilstrækkeligt.

KUNNE det tænkes, at andre definere skrammel væsentligt anderledes end dig? 8gb er efter min mening alt alt for lidt i dag - 16gb er et absolut minimum efter min smag.

Skrammel er et pænt ord for alle de apps vi hele tiden lokkes til at lægge på af forretninger og andre..

Men hvis du læser videre i tråden, indrømmer jeg også at 8gb er for lidt

Skrevet af: Sbht
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 14:38
Jeg er glad for at jeg har 64GB til rådighed. Men kærestes har blot 16GB og ved opgradering til iOS7 fik hun besked om at der ikke var plads nok, ej hun var træt af at hun ikke havde valgt 32 eller 64GB udgaven.

Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 17-Oktober-2013 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

J.....ved opgradering til iOS7 fik hun besked om at der ikke var plads nok, ej hun var træt af at hun ikke havde valgt 32 eller 64GB udgaven.
Nu kan man jo vælge at opgradere via iTunes - så er man ud over det problem.....

-------------

Skrevet af: jgni
Skrevet den: 18-Oktober-2013 kl. 01:11
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

....af apps har jeg imdb facebook instagram og piccollage. Det er der vel plads til?

...og så vil du have en iPhone til 3K?

For helvede Apple har gjort deres hjemmearbejde godt!!
Og dermed ikke sagt at jeg ikke kan lide Apple. Jeg syntes også de er flotte, funktionelle og alt det der. Men jeg ville da bruge telefonen til MEGET mere!! Nu er min godt nok også min arbejdstelefon, så min kalender og kontakter er det jeg bruger absolut mest.

Men kamera, video, nyheder af alle slags. You name it...
Når man har fået en rockergod telefon skal den da bruges!

Min telefon er HTC One. Det er også en dyr sej rigtig god telefon...

-------------
Mvh. Jan

Print side | Luk vindue