Når jeg vinder Panasonic ZT60...
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127139
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 21:15
Emne: Når jeg vinder Panasonic ZT60...
Skrevet af: jake51
Emne: Når jeg vinder Panasonic ZT60...
Skrevet den: 27-Oktober-2013 kl. 12:39
... så har jeg et problem 60" er alt for stort til tv-udsendelser og alt for småt til film (i forhold til min JVC X35 + 120") Det holder mig vågen om natten, for hvad skal jeg dog stille op...
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Svar:
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 27-Oktober-2013 kl. 12:44
Det er bare, at give det videre til mig.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 27-Oktober-2013 kl. 12:53
Skrevet af: Bravo
Skrevet den: 27-Oktober-2013 kl. 13:15
jeg bor tættere, så jeg afhenter bare ;)
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 27-Oktober-2013 kl. 13:33
Samme problemstilling jeg havde iaftes. Når jeg vinder en af bilerne i Knæk Cancer, hvor skal jeg så stille den, har en ny bil i forvejen.
|
Skrevet af: jacobthor91
Skrevet den: 30-Oktober-2013 kl. 14:17
jeg afhenter da også gerne:) jeg har kun små 80 km, det tager jo kun 10 minutter i min corvette stingray
|
Skrevet af: Gooferen
Skrevet den: 30-Oktober-2013 kl. 14:40
Hvis du nu skulle være så heldig at vinde, men synes at skærmen er for stor, vil jeg meget gerne bytte med mit Panasonic 55" VT50, da jeg godt kunne bruge en lidt større skærm :)
Derudover bytter jeg da også gerne min 55", hvis der er en der har en 65" VT50 eller VT60, der er for stor til stuen :)
|
Skrevet af: Gunraf
Skrevet den: 30-Oktober-2013 kl. 17:19
Du læsser det bare af her, sådan et kan vel lige være på toilettet
|
Skrevet af: xalodogan
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 13:23
Den passer perfekt til min store stue.
|
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 14:15
nogen der ved hvornår der findes en vinder? eller er han/hun fundet?
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 14:19
jacobthor91 skrev:
nogen der ved hvornår der findes en vinder? eller er han/hun fundet? |
Det er ikke annonceret endnu
Vi melder ikke tidspunktet for trækningen ud, hvis det måtte trække ud med at undersøge for evt. snyd osv.
Så tålmodighed lidt endnu, det kommer snart
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 14:22
det er lettere sagt end gjort, :) spøg til side, hvordan kan der være tale om snyd i det? er det ved brug af flere forskellige e-mails af samme person eller?
|
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 14:32
jacobthor91 skrev:
det er lettere sagt end gjort, :) spøg til side, hvordan kan der være tale om snyd i det? er det ved brug af flere forskellige e-mails af samme person eller? |
Ja, det typiske snyd i konkurrencer handler om at skaffe sig flere lodder, end det ene per dag man er berettiget til.
/Lars
|
Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 14:52
jake51 skrev:
... så har jeg et problem 60" er alt for stort til tv-udsendelser og alt for småt til film (i forhold til min JVC X35 + 120") Det holder mig vågen om natten, for hvad skal jeg dog stille op... | Jeg kender godt følelsen. Det er samme følelse af fortvivlelse jeg får når jeg sidder i min luksuriøse bil og kan se, at mine nye sko på ingen måde matcher det lækre bløde interiør Vil lidelserne da ingen ende tage?
------------- FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
Skrevet af: Guests
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 15:04
Lars skrev:
jacobthor91 skrev:
det er lettere sagt end gjort, :) spøg til side, hvordan kan der være tale om snyd i det? er det ved brug af flere forskellige e-mails af samme person eller? |
Ja, det typiske snyd i konkurrencer handler om at skaffe sig flere lodder, end det ene per dag man er berettiget til.
/Lars
|
Hvordan kontrollerer man dette? Bare IP. For at da vist deltaget en dag eller to fra mine forældre og tror da også min far har deltaget i konkurrencen.
|
Skrevet af: Denraretiger
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 20:05
Nej IP adresse kan de ikke bruge, men håber da ikke det skal kontrolleres manuelt.. hvilket nok er nødvendigt når man tænker på de forskellige muligheder der har været for snyd.
|
Skrevet af: Pittens
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 20:51
Synes det er super der bliver taget højde for snyd, så venter jeg gerne med udtrækningen. Det ville sku da være røv ærgeligt at en svindler der har oprettet 60 mail adresser render med det fine møbel.
|
Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 22:39
Ja det ville sgu være ærgerligt. Men jeg har lige et spørgsmål...
Hvis man er to på samme adresse, som hver for sig deltager med hver sin mail adresse, men svarer fra samme computer, bliver det så betegnet som snyd?
Bare en tanke.
-------------
|
Skrevet af: AnyFellow
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 10:43
Hvorfor ikke bare lave trækningen og så efterfølgende kontrollere om den udtrukne har snydt inden i offentliggører navnet? Så slipper i for at bruge tid på at kontrollere alle dem der ikke er udtrukket.
|
Skrevet af: Grymok
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 11:02
Definerer snyd; at man har udfyldt og sendt lod ind på email, men glemt at krydse svar af, for derefter at sende ny ind med et svar?. Har jeg gjort en gang eller to :S.(Dumme google chrome, der fjerne flueben ved autoudfyld).
#0 Jeg henter gerne tvet, har 30 km. Vil også gerne byt mit pana s3042" for zt60? ;)
|
Skrevet af: Martin Sjøstrand
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 11:30
ladiesman217 skrev:
Ja det ville sgu være ærgerligt. Men jeg har lige et spørgsmål...
Hvis man er to på samme adresse, som hver for sig deltager med hver sin mail adresse, men svarer fra samme computer, bliver det så betegnet som snyd?
Bare en tanke. |
Det vil jeg også gerne vide. Både min kæreste og jeg har deltaget dagligt, men vi er ikke så luksuriøse, så vi har hver vores bærbare.... derfor er der dagligt sendt 2 svar afsted fra den samme pc.... og sjovt nok med samme adresse skrevet på
|
Skrevet af: Martin Sjøstrand
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 11:30
Grymok skrev:
Definerer snyd; at man har udfyldt og sendt lod ind på email, men glemt at krydse svar af, for derefter at sende ny ind med et svar?. Har jeg gjort en gang eller to :S.(Dumme google chrome, der fjerne flueben ved autoudfyld).
#0 Jeg henter gerne tvet, har 30 km. Vil også gerne byt mit pana s3042" for zt60? ;)
|
Den har jeg også lavet en enkelt gang tror jeg... er det snyd?
|
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 11:57
Hej Alle
Vi kan godt gennemskue at et tomt svar, efterfulgt af en besvarelse, blot var en fejl.
Der er heller ingen regler mod at flere i en husstand kan deltage i konkurrencen, så ville det have stået i betingelserne.
Men derudover ønsker jeg ikke at komme ind på hvordan vi tjekker for eventuel snyd
/Lars
|
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 11:59
Hej Alle
Vi regner med at annoncere vinderen på søndag.
Med mindre han/hun ikke svarer på mail eller telefon, så vil vi være nødt til at afvente svar først.
/Lars
|
Skrevet af: bjorno
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 13:04
Jamen, min mobil er åben. Så I ringer bare ;-)
|
|