er recorder lige glad ?
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127267
Udskrevet den: 26-November-2024 kl. 10:04
Emne: er recorder lige glad ?
Skrevet af: tobiasl
Emne: er recorder lige glad ?
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:00
Ja er Recorder ligeglad med open lyse fejl, kan ikke have den tanke af vis Morten Bay.Have skrevet en nyhed med fejl som den til Politiken så var det blevet fixet og fejl kan ske men dog så open lyse fejl Man kan tænke om man har gide bruge tid. På af læse regnskabet men som sagt fejl kan ske men af de så bliver påpege af de så bare bliver der er sku utroværdig. Er jo en stor forskel om de går op 19% Q til Q eller år til år for år til år er det lang støre på Lumia tlf http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5
så kom ind i kampen recorder
|
Svar:
Skrevet af: Prospect
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:39
Det forstod jeg ingenting af.
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:42
Jo da, det er løgn at Lumia sælger så lidt ift iPhone
|
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:44
Prospect skrev:
Det forstod jeg ingenting af. |
Det er nu ellers meget simpel nyheden på recorder som det enste sted jeg har læst den har ikke gide af bruge tid på af læse regnskabet ? og derfor skriver Morten Bay
Nokia har solgt 8.8 millioner Lumia-modeller i tredje kvartal, hvilket er en stigning på 20% i forhold til sidste år.
Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5#ixzz2jK3sYRVD - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5#ixzz2jK3sYRVD
hvilket er forkert tal så vidt jeg kan se da det er 19% men ret mig gerne der . men fakta er det ikke er fra sidste år men fra sidste kvartal så hvilket der bliver gjort opmærksom på. men ikke rette så spørgsmålet er om den mon kun går på Recorder for jeg tro ikke Politiken.
Ville have den slags når han skriver for dem men man skal måske bare læse Morten nyhed og gå ud fra der er fejl i dem så man er sikker
som sagt fajl er fer det er det når man er ligeglad og forseter keden hopper af
|
Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:52
Tobiasl: Du er meget langt fra at være i stand til at formulere dig nogenlunde forståeligt og så lade være med at skifte skrifttyper og skriftstørrelse midt i sætningerne. Det er det DU skal gøre for at blive taget seriøst og selv komme ind i kampen.
Det er ikke alle der staver lige godt, og dem skal der også være plads til, men det er ikke forbudt at læse lidt korrektur på det man selv skriver.
------------- endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:55
Rettet til:
"Nokia har solgt 8.8 millioner Lumia-modeller i tredje kvartal, hvilket er en stigning på 300% i forhold til samme kvartal sidste år."
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 18:56
slumbert skrev:
Tobiasl: Du er meget langt fra at være i stand til at formulere dig nogenlunde forståeligt og så lade være med at skifte skrifttyper og skriftstørrelse midt i sætningerne. Det er det DU skal gøre for at blive taget seriøst og selv komme ind i kampen.
Det er ikke alle der staver lige godt, og dem skal der også være plads til, men det er ikke forbudt at læse lidt korrektur på det man selv skriver. |
skriftstørrelse kommer fordi recorder forum skrifter støelse når man kopiere tekst er rettet nu. så måske du kunne forholde dig til det der står nu
|
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 19:00
Lars skrev:
Rettet til:
"Nokia har solgt 8.8 millioner Lumia-modeller i tredje kvartal, hvilket er en stigning på 300% i forhold til samme kvartal sidste år."
/Lars
|
dejligt Lars af du ratter det. Men kan du svarer på hvad grunnen er man skal skrive på forumet for så åbenlyse fajl bliver rattet, Og mener du ikke det skader recorder som Seriøst nyhed side af de ikke bliver ratte når man gøre opmærksom på det under nyheden
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 19:19
tobiasl skrev:
dejligt Lars af du ratter det. Men kan du svarer på hvad grunnen er man skal skrive på forumet for så åbenlyse fajl bliver rattet, |
Jamen, vi kan jo ikke læse ALT hvad der skrives i kommentarer og på forum.
Den bedste måde at kontakte redaktionen på er via http://www.recordere.dk/kontakt/ - http://www.recordere.dk/kontakt/
Så får vi alle en email med din henvendelse.
tobiasl skrev:
Og mener du ikke det skader recorder som Seriøst nyhed side af de ikke bliver ratte når man gøre opmærksom på det under nyheden |
Næh, ikke når vi retter fejlen i samme øjeblik vi bliver opmærksom på den
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 19:21
Super Lars vil jeg huske kunne bare ikke forstile mig Morten have overset der når han flere gange have skrevet komentare i nyheden efter det var postet men vil jeg huske :-)
|
Skrevet af: Roland
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 19:31
Nu skriver du selv, at der burde være tjekket efter for fejl, inden den omtalte artikel blev lanceret. Hvad med at du selv tjekkede for åbenlyse grammatiske fejl og ditto stavefejl, inden du postede dine indlæg ! Så ville dine input, nok have noget mere fylde ! Bare et lille hint.
------------- Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
Skrevet den: 31-Oktober-2013 kl. 20:11
Roland skrev:
Nu skriver du selv, at der burde være tjekket efter for fejl, inden den omtalte artikel blev lanceret.Hvad med at du selv tjekkede for åbenlyse grammatiske fejl og ditto stavefejl, inden du postede dine indlæg ! Så ville dine input, nok have noget mere fylde ! Bare et lille hint.
|
Der er nok en grund til jeg ikke arb. som dansk lære bare et lille hint så nej de er ikke åbenlyse staver ikke godt for af sige det mildt når google viser en norske søninger når man vil finde noget på dansk er der vis et problem men det må man tage med når man har de handicap jeg har
|
Skrevet af: Chaospling
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 10:11
@tobiasl:
Så dine grammatiske fejl er ikke med vilje!?
Der er så mange grammatiske fejl i dine beskeder, at man skulle tro, at du gør det med vilje. Har din browser ikke automatisk stavekontrol? Ved "handicap" går jeg ud fra, at du mener ordblindhed, men når man skriver i et forum, må man meget gerne bruge lidt tid på sin besked, ordblindhed eller ej, for at gøre beskeden læselig og forståelig; at højreklikke på de ord, som får en rød streg under sig af den automatiske stavekontrol, er nok det mindste, man kan gøre.
Dette er ikke ment som et argument for eller i mod dit oprindelige emne.
|
Skrevet af: Nick_S
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 11:02
Ærlig talt gør stavefejlene mig ikke alverden - de gør det i hvert fald ikke ulæseligt. Mit største problem ligger i manglende tegnsætning. Et komma og et punktum nu og da kan gøre underværker, og gøre et dårligt stavet indlæg langt mere forståeligt.
|
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 11:29
Nick_S skrev:
Ærlig talt gør stavefejlene mig ikke alverden - de gør det i hvert fald ikke ulæseligt. Mit største problem ligger i manglende tegnsætning. Et komma og et punktum nu og da kan gøre underværker, og gøre et dårligt stavet indlæg langt mere forståeligt.
|
Helt enig men hvis herren heller ikke er god til det, så bliver det lidt svært, da browseren ikke kan hjælpe på det område.
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 11:36
Nu bevæger vi os hen i mod indlæg som intet har med emnet at gøre, men i stedet relatere sig til trådsstarter - og den går altså ikke venner - stop det.
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: Roland
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 12:33
Det er taget til efterretning, Hother. Problemet er bare, at jeg bl.a. ikke kan finde hoved og hale i, hvad det hele går ud på.
Bl.a. pga. manglende tegnsætning og ord som jeg aldrig har set før.
Det jeg har fået ud af det - er at trådstarter himler op pga. en forskel fra 19% til 20% - men jeg er ikke sikker på, om det vitterligen er det trådstarter skriver.
------------- Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 12:46
Roland skrev:
Det jeg har fået ud af er, at trådstarter himler op pga. en forskel fra 19% til 20% - men jeg er ikke sikker på, om det vitterligen er det trådstarter skriver.
|
Din manglende forståelse for, hvad manden mener, den kan jeg godt følge. Omend jeg måske er lidt mere tålmodig og måtte læse det flere gange for at forstå, hvad det er der menes. Men så findes der jo også den mulighed, at man kunne spørge, såfremt man fortsat er i tvivl. Har DU overvejet det?
Helt generelt til alle: Se på hvad du gør/kan gøre, i stedet for at have så fandens travlt med, hvad andre gør/ikke gør!
Det vil oftest resultere i et meget mere behageligt miljø.
------------- Mvh
Kim Andersen. https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12
|
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 12:52
Chaospling skrev:
@tobiasl:
Så dine grammatiske fejl er ikke med vilje!?
Der er så mange grammatiske fejl i dine beskeder, at man skulle tro, at du gør det med vilje. Har din browser ikke automatisk stavekontrol? Ved "handicap" går jeg ud fra, at du mener ordblindhed, men når man skriver i et forum, må man meget gerne bruge lidt tid på sin besked, ordblindhed eller ej, for at gøre beskeden læselig og forståelig; at højreklikke på de ord, som får en rød streg under sig af den automatiske stavekontrol, er nok det mindste, man kan gøre.
Dette er ikke ment som et argument for eller i mod dit oprindelige emne.
|
jo den kommer med rød bruger også stavekontrol opdaget dog lige af den var slået over på engelsk så kan jeg godt forstå det ser frygtelig ud så har det jo været ren the julekalender og nej er ikke ordlin, men har andre handikap som jeg har nævnt, du kan sende en pm. Vis det interesseredig har skrevet det før så vi tager den bare over pm. vis nogle vil vide nærmere da det er privat
|
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 12:55
Chaospling skrev:
Nick_S skrev:
|
Helt enig men hvis herren heller ikke er god til det, så bliver det lidt svært, da browseren ikke kan hjælpe på det område.
|
nemlig har aldrig været lært det. Jeg kan prøve af sætte nogle men er 100% det ikke er koret
|
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 13:03
så er det kørt igenmen med DANSK stave kontrol, som jeg plejere selv om det ikke fanger 100% men inttet under det er svært når det blev kørt genmen med engelsk igår sorry for det
|
Skrevet den: 01-November-2013 kl. 16:08
Skrevet af: capperdude
Skrevet den: 07-November-2013 kl. 22:47
tobiasl skrev:
Prospect skrev:
Det forstod jeg ingenting af. |
Det er nu ellers meget simpel nyheden på recorder som det enste sted jeg har læst den har ikke gide af bruge tid på af læse regnskabet ? og derfor skriver Morten Bay
Nokia har solgt 8.8 millioner Lumia-modeller i tredje kvartal, hvilket er en stigning på 20% i forhold til sidste år.
Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5#ixzz2jK3sYRVD - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9945&zoneid=5#ixzz2jK3sYRVD
hvilket er forkert tal så vidt jeg kan se da det er 19% men ret mig gerne der . men fakta er det ikke er fra sidste år men fra sidste kvartal så hvilket der bliver gjort opmærksom på. men ikke rette så spørgsmålet er om den mon kun går på Recorder for jeg tro ikke Politiken.
Ville have den slags når han skriver for dem men man skal måske bare læse Morten nyhed og gå ud fra der er fejl i dem så man er sikker
som sagt fajl er fer det er det når man er ligeglad og forseter keden hopper af
|
Når du tydeligvis ikke selv har gidet at gøre noget så simpelt, som at læse teksten igennem for stavefejl og så videre, så er du vist ikke den rette til at fremhæve andres fejl
|
|