Print side | Luk vindue

Undertekster på C-More Play

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127346
Udskrevet den: 26-April-2024 kl. 12:43


Emne: Undertekster på C-More Play
Skrevet af: detlef
Emne: Undertekster på C-More Play
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 09:06

Jeg oplever et sært problem med underteksterne på C-More Play.

De forsvinder først når der kommer en ny tekstblok, som så bliver på skærmen indtil den næste kommer. 

Indtil videre er det bla konstateret på Dexter S8 samt The Avengers...

...er der andre der oplever det samme, og kan det evt reporteres til rette sted ( zulfo )? 





Svar:
Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 10:29
Forsøgte lige med Hans og Grethe, og havde samme problem her... 

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 11:05
App til ipad og CanalDigital som udbyder, giver ikke problemer med underteksterne som beskrevet. Jeg har afprøvet titlerne som nævnt ovenfor.

-------------
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 03-November-2013 kl. 13:59
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Jeg oplever et sært problem med underteksterne på C-More Play.

De forsvinder først når der kommer en ny tekstblok, som så bliver på skærmen indtil den næste kommer. 

Indtil videre er det bla konstateret på Dexter S8 samt The Avengers...

...er der andre der oplever det samme, og kan det evt reporteres til rette sted ( zulfo )? 



Quickfix = Slå undertekster fra Sleepy

"Deeeet gas...." - vi kigger på det, vi ser det samme herfra....


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Viby Sjælland
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 08:22
Nogen tidshorisont for afhjælpning fejlen er der stadig.
Det er ikke nogen fornøjelse af se GI Joe gengældelsen med hængende tekster


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 09:25
C-more pakken er i det hele taget ikke nogen fornøjelse :-(
Direkte tåbeligt, at man bliver nød til at have C More Hits i HD og i SD udgaven i sin favoritliste, da HD udgaven ikke sendes i weekenden. Hvorfor samler I det ikke på een kanal, og så enten skifter opløsning eller bruger opskalering i weekenden?


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 09:55
Bestemt enig omkring Hits, send dog sd version på HDs plads i weekenden når den nu skal være sort fra C Mores side....

C More hævder på deres fb side at de arbejder på problemet sammen med Stofa, men en tidshorisont ville være rart at få.......


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 12:39
Har været i kontakt med C-More på fb, og de mener en løsning på undertekst problemet er tæt på...

De siger også at det er op til Stofa om de vil sende Hits sd på he's plads i weekenden... Sååååå, Zulfo, ku den ikke lige afprøves højre oppe i systemet?


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 21-November-2013 kl. 18:07
bum bum bum, mon der er nyt?


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 25-November-2013 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

bum bum bum, mon der er nyt?

Ikke meget desværre. Problemet ligger stadig og ulmer hos leverandøren, som er ved at undersøge hvor i processen det går galt.

Så snart vi har noget mere konkret, skal jeg nok fortælle det Smile


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 05-December-2013 kl. 19:39

Nu har problemet stået på i over en måned, og der er intet sket.

Det mest sørgelige er at hverken C-More ( underleverandør, med fejl ) eller Stofa ( leverandør der udsender produkt med underleverandør fejl ) vil vedgå sig sit ansvar og kompensere ramte kunder.



Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 06-December-2013 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Nu har problemet stået på i over en måned, og der er intet sket.

Det mest sørgelige er at hverken C-More ( underleverandør, med fejl ) eller Stofa ( leverandør der udsender produkt med underleverandør fejl ) vil vedgå sig sit ansvar og kompensere ramte kunder.


Stofa har vel ikke noget problem ved at vedkende sig ansvaret, det er jo "os" der sender signalerne ud, også selv om fejlen ligger hos leverandøren.

Nu du skriver at der skal kompenseres, hvordan skal man så kompensere for at en enkelt kanal har nogle undertekster der "hænger"?!

Altså, kanalen virker, men undertekster er fubar. Det er en pakke hvor du betaler 99,- pr. måned, der er 7 kanaler. Det er en måned der har været problemer. 99/7 = ca. 15 kroner, men det er jo "kun" underteksterne der er problemer med, så kanalen kan stadig ses, men det er til irritation - hvor meget skal der så kompenseres med?

Misforstå mig rigtigt, jeg synes også det er træls, rigtig tæls, og jeg forstår udemærket reaktionen - men jeg synes til gengæld også at det er svært at udmåle en kompensation.

Vi rykker dog leverandøren endnu engang!


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 06-December-2013 kl. 10:59
Og når jeg skriver kanal, mener jeg arkivet Smile

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 06-December-2013 kl. 11:13
Det er jo ikke så meget et spørgsmål om kr/øre, men om goodwill.... At liste play som en 7 del af pakken er, synes jeg, en tillempelse, da den jo fungerer som arkiv for alle de andre kanaler.... Hvis der ikke var Play, så ville jeg ikke have pakken da jeg ikke ville få nok ud af den.

Men tak for du rykker igen...


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 06-December-2013 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Hvis der ikke var Play, så ville jeg ikke have pakken da jeg ikke ville få nok ud af den. 
Enig - de 7 kanaler bruger jeg udelukkende som reklamekanaler for det der ligger i arkivet. (med enkelte undtagelser)
Det er da frygteligt at se en film i tv, som man ikke engang kan spole tilbage og få starten med, eller som man ikke lige kan sætte på pause når "der skal hældes vand fra" Smile


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: filthat
Skrevet den: 08-December-2013 kl. 19:17
Jeg har oplevet et lignende problem på BBC Entertainment og BBC Knowledge. Underteksterne fryser simpelthen fast. Hvis jeg skifter til et andet sprog og tilbage til dansk begynder de så at virke igen.
Nogen gange går der kun et øjeblik før de fryser igen, andre gange kan de virke op til en times tid.


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 05-Januar-2014 kl. 09:50
Nu er denne tråd 2 måneder gammel, og situationen er den samme!

Nu må der altså snart gøres noget!


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 05-Januar-2014 kl. 11:16
Enig men det virker for enkelte film.
Jeg så Prometheus igår og teksterne virkede.

Måske det kan hjælpe mht fejlsøgningen?

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 11-Januar-2014 kl. 09:53
Zulfo, er der en update?


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 13-Januar-2014 kl. 18:43
Iflg C-More venter de på feedback fra Stofa.....


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 14-Januar-2014 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Iflg C-More venter de på feedback fra Stofa.....

Der skal ikke gå mudderkast i det, men det er ikke os nogen venter på.

Vi har fat på CMore igen for at høre hvor langt de er kommet med at undersøge problemet.


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 14-Januar-2014 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Iflg C-More venter de på feedback fra Stofa.....

Der skal ikke gå mudderkast i det, men det er ikke os nogen venter på.

Vi har fat på CMore igen for at høre hvor langt de er kommet med at undersøge problemet.

Og jeg æder mine ord - ret skal være ret!

Vi er i gang med at teste internt - men der går altså lige nogle dage endnu førend vi ved om det er løst.


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: Viby Sjælland
Skrevet den: 26-Januar-2014 kl. 16:47
Er der noget nyt, film fra arkivet har stadig hængende tekster!


Skrevet af: detlef
Skrevet den: 21-Februar-2014 kl. 19:17
Og en måned senere er der ikke sket en pind, skidtet hænger stadig! Nu må I altså få gjort noget ved det, om I så skal tænde bål under C-More eller hvad I skal er jeg fløjtende ligeglad med, men det er da pinligt det her!!!



Print side | Luk vindue