Print side | Luk vindue

Konkurrence: Vind B&Os eksklusive highend musik-ud

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Recordere, afspillere og foto
Forumnavn: Medier
Forumbeskrivelse: Blu-ray, DVD og memory kort, erfaringer og anbefalinger
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127519
Udskrevet den: 24-November-2024 kl. 11:24

Emne: Konkurrence: Vind B&Os eksklusive highend musik-ud
Skrevet af: Thorvald
Emne: Konkurrence: Vind B&Os eksklusive highend musik-ud
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:11
Hej.

Ved ikke lige hvor jeg skal lægge denne her henne. Men jeg kan ikke rigtigt forstå at spørgsmålet ikke skiftes - det er det samme spørgsmål hver dag..... I http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9968 - denne konkurrence .

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.

Svar:
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.

Ved ikke lige hvor jeg skal lægge denne her henne. Men jeg kan ikke rigtigt forstå at spørgsmålet ikke skiftes - det er det samme spørgsmål hver dag..... I http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9968 - denne konkurrence .

Det står jo på siden. Der er kun et spørgsmål. Og kun én besvarelse pr. deltager.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:26
Tja - det er ikke helt sådan jeg opfattede det: "Konkurrencen løber frem til søndag d. 10. november kl. 12:00, og der skal kun besvares et enkelt spørgsmål for at deltage. Kun én besvarelse per deltager." Det forstod jeg som at man kun behøver at besvare ét spørgsmål for at deltage, men at der er et spørgsmål hver dag, som hver deltager kun må besvare én gang.

De kan bare tage den første besvarelse jeg lavede og så glemme de andre. Jeg har svaret det samme på samme spørgsmål flere dage.....

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Amalskaer
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:33
Thorvald, tænk dig lige en ekstra gang i stedet for at lave sådan en ligegyldig tråd...

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:37

Så er du udelukket fra konkurancen, da der jo kun må besvares en gang. Såm det IMHO klart fremgår.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af Amalskaer Amalskaer skrev:

Thorvald, tænk dig lige en ekstra gang i stedet for at lave sådan en ligegyldig tråd...

Jamen jeg kunne jo ikke forstå at der ikke kom et nyt spørgsmål. Jeg tænkte at recordere.dk teamet måske havde glemt konkurrencen, fordi præmien er måske lidt utraditionel....LOL  Jeg synes ikke det er skrevet så tydeligt.

Men jeg ville faktisk meget gerne vinde den, da Les Misérables er min favorit historie. Derfor var det ikke helt ligegyldigt for mig.

Jeg kan vel stadig deltage, da jeg har svaret det samme på spørgsmålet. Så de kan bare se bort fra alle mine besvarelser minus én.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: zczc
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Amalskaer Amalskaer skrev:

Jamen jeg kunne jo ikke forstå at der ikke kom et nyt spørgsmål. Jeg tænkte at recordere.dk teamet måske havde glemt konkurrencen, fordi præmien er måske lidt utraditionel....LOL  Jeg synes ikke det er skrevet så tydeligt.

Men jeg ville faktisk meget gerne vinde den, da Les Misérables er min favorit historie. Derfor var det ikke helt ligegyldigt for mig.

Jeg kan vel stadig deltage, da jeg har svaret det samme på spørgsmålet. Så de kan bare se bort fra alle mine besvarelser minus én.

Kindergarten

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 15:11
Ha ha ha ha ha, den er sq go :-)

Skrevet den: 08-November-2013 kl. 15:44
Hvorfor griner I så meget af mig? Jeg troede virkeligt at der var måske et eller andet galt med konkurrencen, hjemmesiden eller et eller andet. Det er da fair nok, synes jeg.

-------------

Thorvald.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 08-November-2013 kl. 15:49
Aj Thorvald, det er ikke for at gøre dig ked af det, det er bare så lige ud ad landevejen hvad der står.

"Konkurrencen løber frem til søndag d. 10. november kl. 12:00, og der skal kun besvares et enkelt spørgsmål for at deltage. Kun én besvarelse per deltager."

Skrevet den: 08-November-2013 kl. 15:56
Tja æv, æv....  Big smile   Jeg har jo nok misforstået det, fordi jeg har tænkt på tidligere konkurrencer hvor der er et spørgsmål hver dag.

-------------

Thorvald.

Print side | Luk vindue