Les Miserables konkurrencen
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127589
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 22:55
Emne: Les Miserables konkurrencen
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Emne: Les Miserables konkurrencen
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 10:52
Sluttede i går kl 12. Er vinderne fundet? Kunne godt bruge denne fine indspilning til at tø op på efter nattens minus to grader
|
Svar:
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 11:11
Kampus skrev:
Sluttede i går kl 12. Er vinderne fundet? Kunne godt bruge denne fine indspilning til at tø op på efter nattens minus to grader |
Jeg er da også lidt spændt, måske er jeg lidt heldig
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 13:12
Hvordan helvede kan Hother få lov til at være med i en konkurrence her på siden?
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 13:16
Naiera skrev:
Hvordan helvede kan Hother få lov til at være med i en konkurrence her på siden? |
Og hvorfor helvede skulle jeg ikke have lov til det?
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 13:37
Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv .
Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup.
Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother.
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: Martin Sjøstrand
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 13:47
Glæder mig også til at høre mere her... ville ELSKE denne udgivelse. Nu vandt jeg jo desværre ikke tv´et, selvom jeg kunne føle det blev mig... her er der 5 gange så stor chance for at vinde, så denne gang må den da være HELT sikker?
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:10
Martin Sjøstrand skrev:
... her er der 5 gange så stor chance for at vinde ... |
Var det ikke ca. 30 lod man kunne få med i tv-konkurrencen?
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:32
Jo, men det kunne alle andre jo også :-)
Så hvis vi forudsætter folk har gået lige så meget op i tv-konkurrencen, hvilket de vel alle har mere eller mindre.... så burde der være CIRKA 5 gange større chance her :-)
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:34
hummelmose skrev:
Hother kan ikke deltage i konkurrencen - Ingen fra recordere.dk teamet kan vinde en konkurrence vi afholder. Det siger sig selv .
Det ville nok gå ud over troværdigheden hvis jeg vandt et 60" plasma TV, eller Lars et Libratone højttaler setup.
Så selvom Hother har skrevet sig ind i konkurrencen, så vil hans navn ikke kunne trækkes. Jeg tror bare vi har glemt at fortælle det til Hother.
|
Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars.
Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dyt
|
Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:36
Og vinderne er ..... ???
------------- OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:38
spoxy skrev:
Og vinderne er ..... ??? |
Ikke trukket endnu :-)
------------- Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
Skrevet af: noxity
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:40
Hother skrev:
hummelmose skrev:
|
Forunderligt - jeg har ingen som helst indflydelse på hvem der vinder hvad, jeg sidder ikke på skødet af hverken dig eller Lars.
Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dyt |
Det er nu ganske normalt. Ligesom ansatte i Dansk Supermarked og deres husholdning ikke må deltage i deres egne konkurrencer. Dvs. at fejedrengen på gulvet i din lokale Netto ikke må deltage i konkurrencer i Bilka.
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:51
Hother skrev:
Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dyt
|
Jeg tænker det er fordi at du er en del af Recordere.... HVIS du så vandt, så er der måske nogen der ville få ondt bagi, og begynde at spekulere i, om du måske havde et liiiidt større lod end de andre, pga. du er en del af teamet? Nu er jeg personlig helt og aldeles ligeglad med om du kunne deltage eller ej, da jeg tror på at recordere har integritet nok til ikke at lave sådan et nummer.... men der er jo ALTID nogen der ville få ondt i r..... over den slags, hvis du gik hen og vandt. At jeg så ikke forstår den slags regler, er så en anden ting, for hvad forhindrer en i at stille op i den slags konkurrencer, under sin tantes navn, eller whatever?
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 14:56
Martin Sjøstrand skrev:
Hother skrev:
|
Jeg tænker det er fordi at du er en del af Recordere.... HVIS du så vandt, så er der måske nogen der ville få ondt bagi, og begynde at spekulere i, om du måske havde et liiiidt større lod end de andre, pga. du er en del af teamet? Nu er jeg personlig helt og aldeles ligeglad med om du kunne deltage eller ej, da jeg tror på at recordere har integritet nok til ikke at lave sådan et nummer.... men der er jo ALTID nogen der ville få ondt i r..... over den slags, hvis du gik hen og vandt. At jeg så ikke forstår den slags regler, er så en anden ting, for hvad forhindrer en i at stille op i den slags konkurrencer, under sin tantes navn, eller whatever?
|
Ork - jeg behøver såmænd ikke vinde noget - folk kan nemt få ondt i rø... alligevel
|
Skrevet den: 11-November-2013 kl. 15:22
Martin Sjøstrand skrev:
At jeg så ikke forstår den slags regler, er så en anden ting, for hvad forhindrer en i at stille op i den slags konkurrencer, under sin tantes navn, eller whatever?
|
Det er der vel ikke nogen der forhindrer en i, men den slags regler er, som forklaret på forrige side, helt normale. Jeg er f.eks. gæsteskribent på Geek Culture, og deltager selvfølgelig ikke i deres konkurrencer længere.
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 13:28
Hvornår får man noget at vide?
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 17:57
Hej Alle
Vinderne er trukket og annonceres inden så længe.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 18:07
Hother skrev:
hummelmose skrev:
|
Nå pyt, jeg har selv købt den omtalte BD - men alligevel, jeg fatter ikke en dyt |
Hvor har du købt den henne
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 18:18
kennethbrdk skrev:
Hother skrev:
hummelmose skrev:
|
Hvor har du købt den henne |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127665&title=bos-les-miserables - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127665&title=bos-les-miserables
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 19:57
Hej Alle
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=10063"> |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=10063 - Vindere af B&O-konkurrencen |
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=10063 - Her er vinderne af B&Os særudgivelse: Les Misérables på High Fidelity Pure Audio Blu-ray. |
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: kennethbrdk
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 20:16
Hother skrev:
kennethbrdk skrev:
Hother skrev:
hummelmose skrev:
|
Hvor har du købt den henne |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127665&title=bos-les-miserables - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127665&title=bos-les-miserables |
Hmm Ebay, men vent jeg bor i Struer, mon ikke jeg kan få nogle b&o folk til at trylle
|
Skrevet af: Infinity
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 12:08
Hvad koster den på ebay ? Evt et link?
------------- mvh Infinity
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 12:17
Infinity skrev:
Hvad koster den på ebay ? Evt et link? |
Jeg gav 18.50 pund.
Der er pt. 2-3 stykker til salg. Det viste link er til "Min" BD:
http://www.ebay.co.uk/itm/Les-Miserables-The-Musical-Phenomenon-Bluray-Pure-Audio-RARE-B-O-Promotional-/121206676180?ssPageName=ADME:B:WNA:GB:3160
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 12:33
Jeg fandt da også lige en. Betalte 25 pund med fragt. 20 uden.
|
|