Print side | Luk vindue

Kommentarer?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127649
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 21:11

Emne: Kommentarer?
Skrevet af: Chaospling
Emne: Kommentarer?
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 00:07
Hejsa

Er det mig, som har overhørt noget?

For et par uger siden kunne jeg ikke længere se kommentarer under artiklerne, og jeg tænkte så, at den mulighed var fjernet, fordi at recordere.dk har haft problemer bots, der afleverer reklamer eller tonen i nogle af kommentarerne.
Men nu læser jeg i PS4 artiklen, at folk inviteres til at lægge en kommentar.

Så er muligheden for at lægge en kommentar forsvundet eller ej? Det må den næsten være, for jeg kan heller ikke logge på, før jeg kommer ind i debatforummet.

Hvis kommentarerne er fjernet, hvad bruges denne side så til:

http://recordere.dk/kommentarer/ - http://recordere.dk/kommentarer/

?

Edit: Sjovt... Har lige fundet ud af at under artiklerne på forsiden er der et usynligt (skrevet med hvid på hvid baggrund) link til en disqus_thread!? Dog kommer jeg ikke frem til nogle kommentarer, når jeg trykker på linket; kommer kun til bunden af artiklen.

Svar:
Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 06:50
Måske bruger du en version af Internet Explorer, som sitet eller "kommentarsoftwaren"  ikke længere understøtter. Har selv oplevet dette, da IE8 ikke kunne bruges til kommentar mere. Kunne også den gang kun bruge Forum. Skiftede så til Google Chrome. Så funkede det hele igen.

Bruger du allerede Google Chrome? Og er den opdateret? Tjek dette ved at klikke på de tre streger lige under luk-krydset, klik på "Om Google Chrome"...

Skrevet den: 13-November-2013 kl. 07:31
Jeg bruger Firefox 25.0 efter jeg er skiftet over til Windows 8.1. Vil meget nødigt væk fra Firefox. 25.0 skulle vist være ret ny.

Skrevet den: 13-November-2013 kl. 14:53
Det er godt nok mærkeligt. Jeg har lige fået en, der også har Firefox 25., til at tjekke forsiden, og han kan godt se den. Alle mine plugins er opdateret, så ved ikke hvor fejlen ligger.

Skrevet af: Helmuth
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 15:34
Jeg har selv oplevet samme problem i Internet Explorer.

Har endvidere hyppigt problemer med at loade kommentarerne på min tablet Nexus7 der kører med nyeste Android version.

Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 15:48
Så prøv den "forchromede" løsning.Wink

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 16:10

Jeg bruger IE10, og for at kunne læse/skrive kommentarer er det nødvendigt at fjerne fluebenet i kompatibilitetsvisning. Hvorfor ikke lade det være fjernet.? Nej for så kan der ikke laves klikbare link.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: hm43
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 18:49
I den sidste uges tid har ikke kunnet se dem i Chrome, bortset lige fra en enkelt aften, hvoir de pludselig dukkede op. Min Chrome er fuldt opdateret.
Men jeg kan se dem i IE11.

Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 18:53

Virker som det skal i Chrome.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E

Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af Chaospling Chaospling skrev:

Det er godt nok mærkeligt. Jeg har lige fået en, der også har Firefox 25., til at tjekke forsiden, og han kan godt se den. Alle mine plugins er opdateret, så ved ikke hvor fejlen ligger.

Su prøv at slå alle dine udvidelser fra. Måske er der alligevel én, der konflikter.

-------------
Venlig hilsen
KB

Skrevet af: hm43
Skrevet den: 13-November-2013 kl. 19:53
Jeg har løst problemet i min Chrome. Det er udvidelsen Avast (antivirus), der blokerer. Når den indstilles til Sociale Netværk Tilladt, forsvinder problemerne. Indstillingen kan ændres ved at trykke på Avast-symbolet til højre for adressefeltet i Chrome.

Skrevet den: 13-November-2013 kl. 20:14
Ja jeg har ingen problemer i Explorer.

Tusind tak for hjælpen og tak fordi I gad at tage jer tid; specielt dig hm43 -  det var nemlig Avast der lavede problemer for min Firefox! Problemet er løst Smile

Print side | Luk vindue