Ny bestillingsrunde for DR-MH30.
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1277
Udskrevet den: 31-Januar-2025 kl. 15:58
Emne: Ny bestillingsrunde for DR-MH30.
Skrevet af: Thorvald
Emne: Ny bestillingsrunde for DR-MH30.
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 14:51
Der er nu lukket op for bestilling af DR-MH30 til tilbudspris. Se: http://www.godpris.dk/shop/ - http://www.godpris.dk/shop/ under "recorder tilbud". Tilbudskoden, der skrives i et notatfelt undervejs i bestillingen er "recordere.dk". Så skriv bare: "Tilbudskode: recordere.dk" Derforuden giver Godpris alle - også dem der tidligere har bestilt følgende tilbud:
GodPris skrev:
Jeg har et ekstra tilbud til dem der bestiller (og har bestilt), hvis man er interesseret så tilbyder jeg udover det fantastisk gode tilbud 3 måneder gratis af magasinet T3, det må da lige være noget for "teknologi freaks". | Denne tilbudsrunde er åben til mandag d. 5. juli kl. 16:00!! |
|
------------- Med de venligste hilsener
Thorvald.
|
Svar:
Skrevet af: oz1mis
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 15:09
Ja og det virker jo - jeg har bestilt min
|
Skrevet af: Bent M
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 15:16
Det magasin T3 som godpris tilbyder i 3 måneders periode, hvad er det for noget? Og hvad koster det derefter ??
------------- Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
|
Skrevet af: susanne
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 15:22
Kanon
Susanne
|
Skrevet af: Giver
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 15:26
Jeps
Bestilt dd
------------- MVH
Giver
|
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 15:32
Bent M skrev:
Det magasin T3 som godpris tilbyder i 3 måneders periode, hvad er det for noget? Og hvad koster det derefter ?? |
Det er et rent "gadget" magasin. Faktisk er der meget lidt tekst i de blade, men en masse billeder af smarte ting til ham/hende som har alt
Originaludgavens hjemmeside er http://www.t3.co.uk/ - http://www.t3.co.uk/ , den danske udgave har vist ingen hjemmeside.
Butiksprisen er vist 60 kr/stk. Jeg kunne forestille mig, at i blot fik de 3 numre gratis - og et tilbud om at fortsætte abonnementet. Men på en sådan måde, at leveringen automatisk stopper hvis i ikke aktivt tilmelder jer et abonnement.
/Lars
------------- Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
Skrevet af: God Pris
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 15:41
Hej Alle
Så er der som omtalt lukket op for den sidste bestillings runde på DR-MH30 og der er udover det gode tilbud på DR-Mh30 også et GRATIS tilbud på T3. T3 er selvfølgelig tilbud til jer som bestiller nu og selvfølgelig også til dem som har bestilt i runde 1. I får 3 måneder gratis ved køb over kr. 500. Efterfølgende er det evt. bare at sige stop. 6 måneder koster derefter kr. 297 men regn med at det bliver dyrere for I falder garanteret over en eller anden gadget som I bare står mangler - jeg taler af erfaring
Hvis du var med I runde 1 og gerne vil gøre brug af dette tilbud så send en email på mailto:info@godpris.dk - info@godpris.dk hvis du også gerne vil være med på T3 gratis i 3 måneder - henvis til det modtagne ordre nummer.
------------- Mange hilsener
Michael Damgaard
www.godpris.dk
|
Skrevet af: kim07
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 16:15
Sådan så er den i kurven så er det bare at vente.
|
Skrevet af: Baseman
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 18:37
Samme her! ..... Kommer den ikke snart????
------------- Baseman in color
|
Skrevet af: NielsP
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 19:05
Så er den bestilt - nu kan det kun gå for langsomt.
Niels
|
Skrevet af: LarsP
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 19:10
Kanonus
Er bestilt, lyder spændende med bladet.
Håber den kommer snart.
/LarsP
|
Skrevet af: Fynbo
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 19:46
Kommer postmanden ikke snart?
/Fynbo
|
Skrevet af: Baseman
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 20:21
Ja, ærligt talt! Nu har jeg ventet 2 timer!!!
------------- Baseman in color
|
Skrevet af: thomic
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 21:34
Lars skrev:
Originaludgavens hjemmeside er http://www.t3.co.uk/ - http://www.t3.co.uk/ , den danske udgave har vist ingen hjemmeside. |
Jo, den har da!
http://www.t3-online.dk - www.t3-online.dk
|
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 21:46
thomic skrev:
http://www.t3-online.dk - ww.t3-online.dk |
Tak
Kunne ikke lige huske hvem det var som stod bag den danske udgave, men dit link hjalp på hukommelsen. Det udgives af http://www.audio.dk/ - audio media , dem som også udgiver Alt om Data, Datatid og Privat Computer.
/Lars
|
Skrevet af: Auri
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 22:37
Hej
Lige her i 12. time inden bestillingen af JVC´en.
kan det passe at der ingen mulighed er at føre mine eksisterende filer fra PC over på HD-recorderen. hvis jeg ikke er i besiddelse af en brænder????
Auri
|
Skrevet af: Laager
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 22:48
Så er den betalt..nu er det bare at vente med længsel i denne regnfulde sommer.
Laager
|
Skrevet den: 04-Juli-2004 kl. 23:37
Auri skrev:
kan det passe at der ingen mulighed er at føre mine eksisterende filer fra PC over på HD-recorderen. hvis jeg ikke er i besiddelse af en brænder???? |
Sikke mange steder du kan spørge om det samme
Men svaret er stadig negativt. Det kan du ikke.
/Lars
|
Skrevet af: torhammer
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 05:19
Så har jeg også bestilt.
Torben
|
Skrevet af: pgnyl
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 07:04
Bestilt i går den 4-7
------------- Poul
|
Skrevet af: JohnGO
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 12:20
Jeg har bestilt 1 stk. d. 5. juli, kl. 12.15.
M.v.h.
John G. Olsen
|
Skrevet af: Stiani
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 13:12
Skrevet af: Trisse
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 13:36
Jeg vil som mange andre også gerne ligge billet ind på en styk JVC DR-MH30, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg gør.
Skal jeg melde mig til her i forummet eller direkte hos Godpris ?
Hvis jeg går ind og bestiller hos Godpris, skal jeg så svare OK til at betale 7.999, som den står til ? (Jeg har skrevet "recordere.dk" i notat feltet).
Hvornår er i øvrigt levereingstidspunktet ?
|
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 13:42
Hej Trisse!
Du kan bestille hos GodPris, men du skal ind under recorder tilbud:
Produkter
Thorvald.
|
Skrevet af: bnielsen
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 13:42
Trisse skrev:
Jeg vil som mange andre også gerne ligge billet ind på en styk JVC DR-MH30, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg gør.
Skal jeg melde mig til her i forummet eller direkte hos Godpris ?
Hvis jeg går ind og bestiller hos Godpris, skal jeg så svare OK til at betale 7.999, som den står til ? (Jeg har skrevet "recordere.dk" i notat feltet).
Hvornår er i øvrigt levereingstidspunktet ?
|
Du skal bestille hos Godpris.dk, men vælg menupunktet DVD/Harddisk - derefter recorder tilbud - der er samme vare til tilbudsprisen - her skriver du så koden ved bestilling. Derefter skriver du enten her at du har bestilt, eller sender en personlig besked til Thorvald som så opdaterer listen, så vi kan se hvor mange vi når op på.
Leveringstidspunktet for "anden omgangskøbere" er vist estimeret til ultimo juli eller primo august.
mvh
Brian
|
Skrevet af: Trisse
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 13:51
Ja, så har jeg også bestilt min JVC, og kan næsten ikke vente.
Jeg har ferie uge 32 og 33, så hvis den er kommet hjem der, så håber jeg det fortsat p..... ned.
mvh. Trisse
|
Skrevet af: pth1
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 14:07
Så nåede jeg det lige.
Bestilt 1 stk. DR-MH30 d. 5. juli, kl. 14.00
Tak til alle initiativtagere for en kanon idé!
mvh
Peter/pth1
|
Skrevet af: cwitt
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 14:39
Jeg bestilte igår søn. d. 4-7-04 og har modtaget bekræftelse fra godpris.dk
------------- Carsten Witt
LG OLED65B7 TV NAD T758 Surround Receiver Samsung BD-C6900 Blue Ray Sony RDR-HDX995 HDD-Recorder YouSee HD-box Samsung3126
|
Skrevet af: Jodder
Skrevet den: 05-Juli-2004 kl. 20:23
Oss mig, er også hoppet på toget...
// Kim
|
Skrevet af: piloten
Skrevet den: 07-Juli-2004 kl. 00:57
Jeg fik også bestilt
------------- Med venlig hilsen
Piloten
Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175
|
Skrevet af: hansie
Skrevet den: 07-Juli-2004 kl. 09:20
Så er den også bestildt, godt man er ude at rejse i ventetiden.
Glæder mig til at bruge den på min projektor, både som TV tuner og afspiller fra HD + DVD
God sommer
Mvh Hans
|
Skrevet af: Søren Højvang
Skrevet den: 07-Juli-2004 kl. 19:28
Så fik også bestilt
Mvh.
Søren Højvang
|
Skrevet af: Ferrari
Skrevet den: 14-Juli-2004 kl. 11:06
Hej
Er der nogen der ved om medio juli stadig holder ifm. 1. runde af fællesindkøbet af JVC DR-MH30?
Ferrari...
|
Skrevet den: 14-Juli-2004 kl. 11:10
Det vides ikke helt endnu.
Thorvald.
|
Skrevet den: 14-Juli-2004 kl. 13:34
Hej Alle
Jeg ved at der er mange der er lige så utålmodige som jeg selv er med hensyn til leveringen på DR-MH30. Jeg har dags dato tjekket op med JVC og der er desværre ikke noget nyt på leveringen af DR-MH30.
Skulle der senere idag dukke mere nyt op så kommer jeg selvfølgelig retur.
Michael Damgaard
www.godpris.dk
|
Skrevet af: Earl
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 11:50
Hej Michael
Kan JVC ikke bare starte med at levere dem som de har til dig? Eller går der helt kuk i logistikken hvis ikke de har fået samlet de 40-41 bestilte?
Earl
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 12:36
Hej Earl
Bare så der ikke er nogen misforståelser. JVC DR-MH30 er ikke produceret uanset om andre skriver 2-3 eller 3-4 dages levering, de ved ikke mere end jeg eller jer gør. De får alle fra samme fabrik.
Mange hilsenere!
Michael Damgaard
www.godpris.dk
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 13:39
Er det stadigvæk produktionen vi venter på??
Thorvald.
|
Skrevet af: J.F.L
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 14:12
God Pris skrev:
JVC DR-MH30 er ikke produceret |
Jøsses - er de ikke engang produceret endnu?
|
Skrevet af: Jever
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 15:46
Er det nu man skal begynde at frygte at der går "KISS" i den??
Måske afbestille for så at købe den nye panasonic 95´er, er vi derude??
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 15:51
Nej, der går ikke Kiss i den - Vi skal bare være lidt tålmodige, så kommer den snart - det er jeg ret sikker på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thorvald.
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 15:55
Hej jever
Jever skrev:
Er det nu man skal begynde at frygte at der går "KISS" i den?? |
Hm, der er jo kun gået et par uger.
Jever skrev:
Måske afbestille for så at købe den nye panasonic 95´er, er vi derude?? |
Dvs. du har slet ikke købt den, fordi du mener det er en god model !?
Bortset fra det, så kan E95 heller ikke leveres endnu herhjemme, og rygterne siger at den er den som JVC venter på. Altså, at fordi Panasonic ejer JVC, har de bedt JVC vente med at udsende produktet til E95 er ude i hele Europa. Foreløbig er det vist kun i Tyskland at modellen er på markedet. Men det er kun rygter, omend rygter jo altid er gode at sprede
/Lars
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 16:05
Jeg mener stadigvæk at det er en god model, men hvis det går lige som med famøse KISS, hvis maskine var helt utrolig første gang man hørte om den, men et år efter når den endelig kommer, er den måske ikke helt så utrolig, fordi markedet har udviklet sig på den tid.
Og hvis jeg skulle købe Panasonic ville det være på Technikdirekt.de, og jeg har da hørt at en anden her på siten har fået leveret fra dem.
Vil helst have JVC´en men hvis det ender med måndeders forsinkelse, så springer jeg fra, har købt en DVD-optager fordi jeg gerne vil have en i nærmeste fremtid.
Og Panasonics model ser sq heller ikke så ringe ud.
|
Skrevet af: Kjeld
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 16:09
Nu MÅ vi altså have noget reel information om leveringstidspuntet.
Det burde være muligt for JVC at forklare hvad der sker og give os
en holdbar deadline. Det er vel ikke rimeligt de bare
klapper i som østers over for en kundegruppe som har bestilt for en
lille halv million kroner.
Den slags giver kun dårligt rennome og badwill og virker arrogant på kunderne.
Jeg håber ikke vi har en ny "KISS" situation her.
Har jeg ikke fået en ordentlig forklaring inden 21-7 , er min bestilling annuleret.
/Kjeld
|
Skrevet af: BrianJVC
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 16:24
Hej alle,
Jeg håber i har læst mit indlæg. Derudover vil jeg tilføje at Panasonic ejer ikke JVC. Vi er begge ejet af samme selskab i Japan Matushita Company, samme firma ejer også Toyota. Så vi er lige.
Vi venter ikke på at Panasonic skal lancere deres, så snart vores er klar i denne måned, sendes de fra fabrikken.
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 17:47
Hej Brian
BrianJVC skrev:
Derudover vil jeg tilføje at Panasonic ejer ikke JVC. Vi er begge ejet af samme selskab i Japan Matushita Company, samme firma ejer også Toyota. Så vi er lige. |
Så er der blot endnu større grobund for konspirationsteorier, måske MH30 istedet afventer den seneste Corolla
Nå, spøg til side. Det bliver spændende at se når den kommer.
/Lars
|
Skrevet den: 15-Juli-2004 kl. 18:06
Hej Alle
Jeg er glad for at for at Brian fra JVC kom på banen med den sidste update på DR-MH30. Både vi og nok mest JVC gør hvad de kan for at få Japanerne op i det helt høje gear.
Med hensyn til Panasonic DMR-E95 så er den lanceret i DK. Det var også her meget begrænset antal, der var til rådighed men vi fik da sendt en lille håndfuld afsted idag. Den er iøvrigt på lager igen i uge 30 hvis der skulle være nogen Panasonic fans tilbage
Michael Damgaard
www.godpris.dk
|
Skrevet af: itjan
Skrevet den: 16-Juli-2004 kl. 06:53
Lars skrev:
Hej Brian
BrianJVC skrev:
Derudover vil jeg tilføje at Panasonic ejer ikke JVC. Vi er begge ejet af samme selskab i Japan Matushita Company, samme firma ejer også Toyota. Så vi er lige. |
Så er der blot endnu større grobund for konspirationsteorier, måske MH30 istedet afventer den seneste Corolla
Nå, spøg til side. Det bliver spændende at se når den kommer.
/Lars
|
Hvornår kommer den f...... Corolla!!!
|
Skrevet den: 16-Juli-2004 kl. 07:31
Jeg er ikke rigtig med på, hvad det er for et indlæg BrianJVC hentyder til, at han håber vi har læst.
Ja, den er jo også kun et par uger forsinket i forhold til den oprindelige tidsplan, så det kan godt betale sig bare at være tålmodige lidt endnu - i stedet for at begynde at skælde ud. Lidt af forsinkelsen skyldes vel også vores overvældende forhåndsinteresse, så det er også lidt vores egen skyld... Jeg vil bare sige: "tålmodighed er en dyd".
Man kunne jo også overveje om man skulle købe en Corolla i stedet for...
Thorvald.
|
Skrevet den: 16-Juli-2004 kl. 08:03
Skrevet den: 16-Juli-2004 kl. 09:24
Jeg er faktisk forkert informeret, Matsushita ejer ikke Toyota. Jeg beklager fejlinformationen.
|
Skrevet af: LarsP
Skrevet den: 16-Juli-2004 kl. 11:55
Kjeld skrev:
Har jeg ikke fået en ordentlig forklaring inden 21-7 , er min bestilling annuleret.
|
Nu skal vi altså lige slå koldt vand i hovedet. Jeg synes det er fint med den forsinkelse når jeg kigger ud af vinduet i dag. Solen skinner, Toyota'ens kaleche er slået ned og hvem gider så sidde inde ved husalteret og læse manualer?
Vi er under alle omstændigheder blandt de første i verden, der får vores MH30'er.
/LarsP
|
Skrevet den: 19-Juli-2004 kl. 07:51
[Quote=Jever]...er den måske ikke helt så utrolig, fordi markedet har udviklet sig på den tid...(/Quote] Markedet for DVD-optagere udvikler sig godt nok forholdsvist hurtigt, men jeg tror næppe at JVC DR-MH30 bliver forældet på 2-3 uger...
Thorvald.
|
Skrevet den: 19-Juli-2004 kl. 16:54
Nu tror jeg nu heller ikke at udviklingen går så stærkt, at JVC´en bliver forældet på 2-3 uger.
Men det var nu mere for at sammen holde det faktum at KISS også udskød levering lidt af gangen, de sagde jo ikke på noget tidspunkt "Om 1 år er den klar", det var hele tiden næste måned, og næste måned, og sådan blev de ved.
Jeg siger bare, jeg gider ikke vente månedsvis på at få den,om så den stadigvæk er toppen af toppen af DVD/HD-optager, så er det ikke meget værd så længe du kun kan kigge på et billede af den i manualen, så vil jeg hellere købe en anden, som jeg kan lege med hjemme i min stue.
Men lad os nu ikke male fanden på væggen, håber da af JVC er i en anden klasse end KISS, og snart får sendt en masse af vores dejlige maskiner afsted.
|
Skrevet den: 19-Juli-2004 kl. 20:17
Åååååhhhh, hvor spændende - nu må den da snart være lige på trapperne.... Jeg har bestilt DR-MH30, XV-NA77SL, magasinet T3 og følgende kabler:
Tilkøb 3 - den store pakke - "luksus over hele linien": |
|
S-VHS kabel Profigold plus |
PGV6000 |
1 |
299,00 |
299,00 |
|
Koaksial digital ProfiGold |
PGD481 |
1 |
149,00 |
149,00 |
|
Optisk digital ProfiGold |
PGD561 |
1 |
249,00 |
249,00 |
|
Scart-kabel ProfiGold plus |
PGV7000 |
3 |
499,00 |
1497,00 |
|
2x phono ProfiGold plus |
PGA3000 |
1 |
499,00 |
499,00 |
|
Premier antennekabel 0,75 m |
PGV8921 |
1 |
149,00 |
149,00 |
|
Premier antennekabel 2,0 m |
PGV8922 |
3 |
149,00 |
447,00 |
Vejledende pris fra www.selek.dk: 3289 |
Så skulle jeg være velforsynet...
Thorvald.
|
Skrevet af: springmand
Skrevet den: 19-Juli-2004 kl. 23:16
Jeg har også været ude og investere i et ordentligt scartkabel!! Det er ikke der den skal halte, når man nu får en ordentlig maskine!! Med hensyn til magasinet T3! Hvordan var det vi skulle bestille det?
MVH
Springmand
------------- Torben Sørensen Böhlers
|
Skrevet af: larsen
Skrevet den: 20-Juli-2004 kl. 01:09
Jeg kan se thorvald har bestilt et rundt provigold startstik pvg 7000 til 499, man kan få et fladt profigold PGV782 til 299 kr mon det ikke er lige så godt. minder en del om HIGHTECH fladkabel http://av- connection.com/?campid=20 - http://av- connection.com/?campid=20 Det er selvføgelig svært at sige hvilke som er bedst, men er der nogen mærkbar forskel på disse kvalitets kabler.
MVH larsen
|
Skrevet af: itjan
Skrevet den: 20-Juli-2004 kl. 06:44
Du kan prøve at se på denne test:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid=600&zoneid=3 - http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid= 600&zoneid=3
Jeg har købt tech+link.
|
Skrevet den: 20-Juli-2004 kl. 06:53
Der er nok ikke så stor forskel på Profigolds flade og runde kabel, men jeg tænkte bare: "Åerh, så skidt pyt da, jeg kan lige så godt købe de tilsyneladende bedste kabler fra Profigold..."
Magasinet T3 kan bestilles ved at skrive en mail til Godpris, med reference til fællesindkøbs ordren (dit ordrenummer), så får du gratis 3 måneder abonnement. Derefter kan du selv bestemme om du vil fortsætte med at få bladet.
Thorvald.
|
Skrevet den: 20-Juli-2004 kl. 09:13
Det eneste jeg vil tilføje omkring kabelvalg, er at de runde kabler er jo langt mere fleksible end de flade. Og jeg er lidt betænkelig ved at lave for mange bukninger på et fladkabel.
|
Skrevet af: grunts
Skrevet den: 20-Juli-2004 kl. 09:17
Hej BrianJVC
Hvordan ser det efterhånden ud med levering af DR-MH30 ?
Skrevet den: 20-Juli-2004 kl. 11:24
grunts skrev:
Hvordan ser det efterhånden ud med levering af DR-MH30 ? |
Brian har rent faktisk lavet en tråd under "JVC DVD og HDD recordere", kaldet "Levering af JVC DR-MH30". Her vil vi få et svar, når det bliver relevant.
Indtil da er vi mange, som hænger i med spænding.
------------- Daniel Rasmussen
|
|