Advarsel om en dårlig film
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127702
Udskrevet den: 04-Maj-2025 kl. 12:25
Emne: Advarsel om en dårlig film
Skrevet af: jake51
Emne: Advarsel om en dårlig film
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 07:27
Så lad da mig starte... I aftes så jeg The Bling Ring, og føj for den Den er kedelig, meningsløs og ligegyldig: Ingen humor, intet drama Det er en filmatisering af en artikel i et blad, og det er da osse mere en beskrivelse af noget end en rigtig film med en handling Efter filmen så jeg et afsnit af Breaking Bad.... og så var jeg glad 
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Svar:
Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 09:19
.
------------- AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 09:31
Jeg synes den er rigtig go'. En af de Sofia Coppola film, som er lidt nemmere at se, end f.eks. The Virgin Suicides eller Marie Antoinette.
Jeg er godt klar over den lave karakter på IMDb, og så har den sikkert også fået lunkne anmeldelser her og der, men jeg var vældigt glad for den.
Hermione som verdens dummeste gås var dog svært at acceptere
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 09:33
Men hvis det er den seneste udgave af filmen, er det trods alt Sofia Coppola der står bag.
Ingen af de to udgaver har høje karakterer på IMDb, men titlen kan ikke lige bruges til at bedømme filmen på
|
Skrevet af: jake51
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 09:36
Det var Coppolas version, jeg så
------------- Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage Mikael Simpson
|
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 09:37
lunddal skrev:
Men hvis det er den seneste udgave af filmen, er det trods alt Sofia Coppola der står bag.
Ingen af de to udgaver har høje karakterer på IMDb, men titlen kan ikke lige bruges til at bedømme filmen på  |
Jeg anede faktisk ikke at der var to. Min første tanke var så, at den første måtte være en tv-film. Bingo
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 10:34
Jeg vil alligevel se filmen. Efter at have læst denne artikel http://www.information.dk/466255 - http://www.information.dk/466255 i sommer synes jeg det lød spændende.
Jeg kunne også godt lide Lost in translation.
Det her er da en herlig replik: »Gud har ikke givet mig det her talent og det her udseende, for at jeg bare skulle være model eller være berømt. Jeg vil lede en stor velgørenhedsorganisation. Måske vil jeg endda lede et land.«
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet af: Nille44
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 10:59
Om man kan lide en film eller ej, vil jo altid være subjektivt og spørsmål om smag og behag. Selv syntes jeg at de mest interessante film, tit rammer uden for den brede målgruppe. "lost in translation" og Cloud atlas" er gode eksempler. Så at nogle ikke kan lide en film og vil advare andre om det er vist et håbløst projekt, medmindre vi taler om deciderede tekniske fejl ved filmen.
Så jeg må da straks se og få set den Bling Ring film ;-)
------------- Luxman L509X Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3.
LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro.
Sonus Faber Olympia Novalll
|
Skrevet af: Bhund
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 12:29
Hvis man vil ødelægge weekenden:The Box http://www.imdb.com/title/tt0362478/?ref_=nv_sr_1 - http://www.imdb.com/title/tt0362478/?ref_=nv_sr_1 Ninja http://www.imdb.com/title/tt1182921/?ref_=fn_al_tt_1 - http://www.imdb.com/title/tt1182921/?ref_=fn_al_tt_1 Dungeon Girl http://www.imdb.com/title/tt1173486/?ref_=nv_sr_1 - http://www.imdb.com/title/tt1173486/?ref_=nv_sr_1
|
Skrevet af: db89
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 12:39
Valhalla Rising
------------- Hold jer fra simplyelectronics.net
|
Skrevet af: Hackerjac
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 12:48
Only God Forgive Man of steel (måske fordi jeg er kæmpe fan af de 2 første film, og så syndes jeg der er for meget transformers gøjl over den nye)
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 13:41
db89 skrev:
Valhalla Rising |
x2
En af de meget få film, jeg ikke så færdig.
|
Skrevet af: opzouten
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 14:21
Jeg så Only God Forgive forleden, og ekspedienten i Blockbuster skulle lige sikre sig at jeg var med på at det ikke var mainstream film.
Om en film er god eller dårlig handler rigtig meget om forventninger. Jeg havde læst en del om filmen inden, hvilket også var årsagen til at jeg gerne selv ville se den, og på den baggrund synes jeg den var fed nok, og vil gerne se dig igen. Har det i øvrigt på samme måde med Valhalla Rising.
Hvis jeg for begge films vedkommende havde forventet mainstream action med fart over feltet, uden mystiske sekvenser der kræver at man selv bruger fantasien, ville jeg nok have været slemt skuffet.
Kan anbefale at læse filmanmeldelser i Weekend Avisen. Der får de hverken stjerner eller karakterer, og niveauet af ubrugelige subjektive kommentarer er ret lavt. Til gengæld får man en deskriptiv analyse, og nogle gange også et par brugbare hint. Et godt eksempel er den seneste Riddick, der fik ret dårlige anmeldelser i andre blade. I WA påpegede anmelderen at fans ville ku li filmen, i stedet for bare at skrive at den ikke faldt i hans smag.
|
Skrevet af: ridderdk
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 15:25
Burde overskriften ikke være : " Advarsel om film JEG synes er dårlig " ?
|
Skrevet af: Therien
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 16:06
White House Down, Taken 2 , Lone Ranger og R. I. P. D.
Alle 4 er på hver deres måde så hamrende elendige, de burde have en lille klokke om halsen så man kan høre dem komme..
------------- Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
Skrevet af: SandSand
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 16:07
Identity thief... virkelig dårlig.
|
Skrevet af: Rolf Lemmike
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 17:54
Alt er et spørgsmål om smag. Der er flere film nævnt her, som jeg synes er fremragende... Hvad er egentlig formålet med denne tråd? Mon ikke de fleste kan finde ud af, at bruge imdb? Og så ellers drage deres egne konklusioner?
|
Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 18:27
Therien skrev:
Alle 4 er på hver deres måde så hamrende elendige, de burde have en lille klokke om halsen så man kan høre dem komme.. |
Men forskellen til fx Only Gods Forgive er at disse film ikke vises på diverse højtprofilerede filmfestivaler og deltager i konkurrence om De Gyldne Palmer. De giver sig ikke ud for mere end de er: hjernedød drengerøvsunderholdning. WHD, LR og T2 er ok underholdning. Både Taken og Taken2 er dybest set Death Wish opdateret og jeg håber Lian Neeson har taget sig godt betalt for sin skuespillersjæl for at medvirke i disse selvtægts-voldsforherligende USA fucking rules the world drama. Og LR er Disneys desperate forsøg på at finde en afløser for Pirates, når nu John Carter og Prince Of Persia floppede. Jeg syntes begge film var fin underholdning - men ok, når de koster en bondegård, en herregård og et slot og spidsen af en jetjager at lave er det selvfølgelig svært at tjene investeringen hjem.
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 19:12
Stampe skrev:
Therien skrev:
Alle 4 er på hver deres måde så hamrende elendige, de burde have en lille klokke om halsen så man kan høre dem komme.. |
Men forskellen til fx Only Gods Forgive er at disse film ikke vises på diverse højtprofilerede filmfestivaler og deltager i konkurrence om De Gyldne Palmer. De giver sig ikke ud for mere end de er: hjernedød drengerøvsunderholdning. WHD, LR og T2 er ok underholdning. Både Taken og Taken2 er dybest set Death Wish opdateret og jeg håber Lian Neeson har taget sig godt betalt for sin skuespillersjæl for at medvirke i disse selvtægts-voldsforherligende USA fucking rules the world drama. Og LR er Disneys desperate forsøg på at finde en afløser for Pirates, når nu John Carter og Prince Of Persia floppede. Jeg syntes begge film var fin underholdning - men ok, når de koster en bondegård, en herregård og et slot og spidsen af en jetjager at lave er det selvfølgelig svært at tjene investeringen hjem.
|
Jeg nævnte de 4 for at give mit indspark til hvad en dårlig film ER - i år. Det var ikke for at lave en sammenligning med Only God Forgives, som er et helt andet dyr end dem jeg nævnte.. Tråden taget i betragtning kan jeg dog godt se det var lidt misvisende. D et var da muligt du var underholdt - og fred være med det, men det ændre bare ikke de er piv ringe Og de bliver ikke mindre ringe af at de er åbenlyse i deres idioti og målgruppe, det fritager dem heller ikke fra at blive kritiseret på lige fod med alt andet - dvs. de er i båd med alt fra Rosemary's Baby til Spice Girls: The Movie.
|
Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 19:13
"Only God Forgives" please!
-------------
|
Skrevet af: ridderdk
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 19:20
Therien skrev:
Det passer ikke, de er alle rigtig gode film, så der tager du fejl
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 19:35
ridderdk skrev:
Therien skrev:
Det passer ikke, de er alle rigtig gode film, så der tager du fejl |
Og igen... Hvad er formålet med denne tråd?
|
Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 20:39
Må man ikke diskutere smag?
|
Skrevet af: azrael
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 21:11
Bhund skrev:
Hvis man vil ødelægge weekenden:The Box http://www.imdb.com/title/tt0362478/?ref_=nv_sr_1 - http://www.imdb.com/title/tt0362478/?ref_=nv_sr_1 Ninja http://www.imdb.com/title/tt1182921/?ref_=fn_al_tt_1 - http://www.imdb.com/title/tt1182921/?ref_=fn_al_tt_1 Dungeon Girl http://www.imdb.com/title/tt1173486/?ref_=nv_sr_1 - http://www.imdb.com/title/tt1173486/?ref_=nv_sr_1 |
Hvorfor skulle "The Box" nu blandes ind i dette. Det er en yderst genial film, og i al fald ikke en man sådan umiddelbart glemmer. Og den er heller ikke nem at lure. Modsat "The Sixth Sense" kunne jeg i al fald ikke regne ud, hvordan den ville ende. Ejer den for øvrigt både på DVD og BD... 
------------- "This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 21:51
ridderdk skrev:
Therien skrev:
Lad mig gætte. De var gode fordi de underholdte dig?
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 21:51
Rolf Lemmike skrev:
ridderdk skrev:
Therien skrev:
Og igen... Hvad er formålet med denne tråd? |
Intet, hvis ikke debat.
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 22:10
Nej, netop. Og smag kan ikke diskuteres... Nogen ka' li' White House Down. nogen kan li' David Lynch... Jeg kan bare ikke se pointen i at sige film A er dårlig, og i næste indlæg er der en der skriver, nej! Den er god...
Selvfølgelig må man debattere og skrive alt det man vil... Jeg undres bare.
|
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 22:26
Det eneste der kan diskuteres er smag.. Du kan ikke diskutere fakta - vel?
|
Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 22:54
Og pointen er?
-------------
|
Skrevet af: jøsse
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 23:27
Hvis man ikke evner at se en film med et glimt iøjet,og er ligeglad med fremragende billede/lyd,og ikke er til drengerøvs/tju bang,så er Lone Ranger en skodfilm.JEG ELSKER DEN.
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 00:23
Du elsker den fordi de har udgivet en action komedie på blu ray? 
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 11:06
Therien skrev:
Du elsker den fordi de har udgivet en action komedie på blu ray?  |
Hmm....Du forstod ikke budskabet.Fair nok.... 
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 11:26
Jeg er ikke sikker.. Du mener at grunden til at en film som the lone ranger ikke fungere, er at tilskueren ikke tænder på glimt i øjet, eksplosioner og jokes?
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 11:45
Hvornår har jeg sagt den ikke fungerer ?
|
Skrevet af: Supergris
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 12:17
db89 skrev:
Valhalla Rising
|
Også en af mine ABSOLUT mest meningsløse film at spilde tid på. Jeg fattede ikke budskabet, hvis der var noget. Bare nogle vikinger, der kom til Amerika, og vandrede rundt! :(
|
Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 12:25
Therien skrev:
R. I. P. D.
Nu blev jeg så nysgerrig, at jeg måtte købe den over den Danske iTunes, så jeg kunne se den. Så er det spændende.
------------- Mvh Flemming Larsen
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 12:38
@ jøsse
Grunden til den ikke fungere for "nogle" - mig eksempelvis mig - er fordi vi ikke kan lide action komedier?
|
Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 13:21
Der er vel ikke noget galt med tråden. Den er hverken værre eller bedre end tråden med Blu-ray filmanmeldelser, hvor det virker som om størstedelen af filmene får min. 4 ud af 6.
Jeg foreslår at man kan komme med negativ ytring om en film og argumentere for grunden til kritikken. Så kan en anden sige det modsatte (hvis der er en der er glad for filmen); ligeledes med argumentation.
Og så kan man komme videre til næste film, så man ikke bliver ved med at diskutere samme film.
|
Skrevet af: slumbert
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 13:40
Det værste bras jeg harset de seneste par år er Sucker Punch.
------------- endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål
|
Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 13:44
Therien skrev:
ridderdk skrev:
Therien skrev:
Lad mig gætte. De var gode fordi de underholdte dig? |
Er pointen med en film ikke, at man skal være underholdt? Hvordan definerer man om en film er god eller ej? Var der totalt hullet handling og et manuskript man nogle gange rystede på hovedet af i de film du nævner? Bestemt! Men det gør, for mig, ikke underholdningsværdien mindre. Men ok, hvis man hver gang man sætter en film på har den forventning at man virkelig skal have hjernegymnastik, lære noget og få stof til eftertanke, så kan jeg godt se at de er hamrende elendige. Undrer mig dog hvis nogle har den forventning til en film som White House Down f.eks.
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 14:20
lunddal skrev:
Må man ikke diskutere smag? |
Smag KAN ikke diskuteres.
Holdninger til hvorfor noget er dårligt, DET kan diskuteres - men det er altså ikke det samme.
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 14:23
Therien skrev:
@ jøsse
Grunden til den ikke fungere for "nogle" - mig eksempelvis mig - er fordi vi ikke kan lide action komedier? |
Derfor behøver du vel ikke tale nedladende,fordi du TROR du er bedrevidende,vel?Blot synd for dig du ingen humor har.
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 14:41
jøsse skrev:
Therien skrev:
@ jøsse
Grunden til den ikke fungere for "nogle" - mig eksempelvis mig - er fordi vi ikke kan lide action komedier? |
Derfor behøver du vel ikke tale nedladende,fordi du TROR du er bedrevidende,vel?Blot synd for dig du ingen humor har. |
Hvem er nedladende nu?
Folks humor er ikke ens. Fordi jeg finder noget morsomt, behøver andre jo ikke have samme holdning.
F. eks. er How I Met Your Mother i mine øjne en af de dårligst komedieserier i lang tid. Andre mener den er fantastisk, og det skal de have lov til.
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 14:51
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 15:02
Det lader sig ikke gøre.
Det jeg fandt sjovt for 2, 5 eller 10 år siden har måske ikke samme indvirkning på humøret nu. Det spiller også ind om man har set filmen alene eller sammen med andre og endelig betyder ens sindstilstand også en del (hvilket humør var du i; var du meget træt; var der noget du bekymrede dig meget om da du så filmen).
Af samme årsager ville jeg ikke kunne nævne de tre bedste film jeg har set.
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 15:12
Jonas_h skrev:
Therien skrev:
ridderdk skrev:
Therien skrev:
Lad mig gætte. De var gode fordi de underholdte dig? |
Er pointen med en film ikke, at man skal være underholdt? Hvordan definerer man om en film er god eller ej? Var der totalt hullet handling og et manuskript man nogle gange rystede på hovedet af i de film du nævner? Bestemt! Men det gør, for mig, ikke underholdningsværdien mindre. Men ok, hvis man hver gang man sætter en film på har den forventning at man virkelig skal have hjernegymnastik, lære noget og få stof til eftertanke, så kan jeg godt se at de er hamrende elendige. Undrer mig dog hvis nogle har den forventning til en film som White House Down f.eks.
|
Man skal da kigge på håndværket! Er forfatteren god, er den klippet godt, scenografi, er figurerne helstøbte, en fornemmelse af umage og så videre.. I min optik er det smask forkert at lable en film "god" blot fordi den havde underholdningsværdi for et eller andet individ.. Underholdningsværdien bliver jo bestemt af forventninger, interesse, hvordan man har det på tidspunktet og betingelserne man ser filmen under. Det er da på ingen måde fair for selve filmen hvis dens værdi skal diktereres om man har haft en dårlig dag da man så den - det kan den ikke gøre for. Altså en god og en underholdende film er nødvendigvis ikke det samme, men kan sagtens være det. Ydermere behøver en film ikke at komme med et budskab, eller fortælle en sand og inspirerende histore om død og pine for at være god eller blive taget i betragtning til det. Der findes masser af gode action og komedie film med glimt i øjet. Acceptere man dette vil diverse pris uddelinger måske give lidt mere mening
Jeg vil hellere end genre diskutere hvad "godt skrevet" og "en fornemmelse for umage" er, end bare at proklamere hvad der underholder en.
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 15:13
zulfo skrev:
lunddal skrev:
Må man ikke diskutere smag? |
Smag KAN ikke diskuteres.
Holdninger til hvorfor noget er dårligt, DET kan diskuteres - men det er altså ikke det samme. |
Jamen er holdninger ikke et udtryk for ens personlige smag?
|
Skrevet af: Hother
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 15:29
En god film er for mig en film som "Giver" mig noget - eller rører noget i mig, fortæller en historie som jeg kan forholde mig til - og nyde fordi skuespillerne ydede en god præstation.
At billede og lyd er super er for mig nok lidt på en anden plads, for man kan sagtens have en film med super billede og lyd, og som ikke siger mig en hulens f... 
------------- B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
Skrevet af: Jonas_h
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 15:50
Når man anbefaler/advarer mod en film, tror jeg det er vigtigt at gøre klart fra hvilken vinkel man betragter filmen; Filmen som "kunstværk" eller filmen som underholdning. Jeg synes ikke nogle af vinklerne er forkerte men dog meget forskellige.
Hvis jeg har haft en stresset dag proppet med møder og efterfølgende træning og mad og jeg går ned i min bio, så er det for at koble af og blive underholdt. Så det er den vinkel jeg har - kan filmen holde fast i mig så jeg ikke af kedsomhed begynder at tænke over dagsorden til et møde næste dag, så er det en god film for mig også selvom den ikke er klippet optimalt.
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 16:06
Har ikke så meget tid, er ved at give bilen vinterstøvler på..
Jeg interessere mig meget for film i alle genre, men er specielt pjattet med sci fi - det skal ikke arbejde nær så hårdt for at underholde mig. Er vild med Pacific Rim som i den grad er komplet åndsvag, men jeg var underholdt. Derimod siger The Godfather mig ikke noget særligt, men jeg anerkender at filmen håndværksmæssigt er et mesterværk. Der hvor jeg vil hen er: Personlige præferencer må ikke diktere kvaliteten af en film..
|
Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 16:14
De tre dårligste jeg har set, er:
Screamers: The Hunting. Det er efter en Philip K. Dick historie, derfor skulle den ses. http://www.imdb.com/title/tt1214983/ - http://www.imdb.com/title/tt1214983/
Starship Troopers 2: http://www.imdb.com/title/tt0367093/ - http://www.imdb.com/title/tt0367093/
http://www.imdb.com/title/tt0844760/ - http://www.imdb.com/title/tt0844760/
------------- Venlig hilsen KB
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 16:20
Og ja, jeg er helt enig med dig - Jonas - i det du skriver om at anbefale..
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 22:00
Den dårligste jeg ser lige nu på TV2
Kampen om den røde ko
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 22:38
hehe.. Ja den film er da om noget skrællet for al omhu.. Jeg griner sgu alligevel..
|
Skrevet den: 16-November-2013 kl. 23:43
Therien skrev:
hehe.. Ja den film er da om noget skrællet for al omhu.. Jeg griner sgu alligevel.. |
Tænkte det nok.hehe
|
Skrevet den: 17-November-2013 kl. 08:38
jøsse skrev:
Therien skrev:
hehe.. Ja den film er da om noget skrællet for al omhu.. Jeg griner sgu alligevel.. |
Tænkte det nok.hehe |
HVad tænkte du?
|
Skrevet den: 17-November-2013 kl. 21:46
Spændende tanke jøsse..
|
Skrevet den: 18-November-2013 kl. 07:15
Hmmm... Orker bare ikke diskutere med en der syntes Kampen om den røde ko,er sjov.Såmænd.
|
Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 18-November-2013 kl. 07:26
jøsse skrev:
Hmmm... Orker bare ikke diskutere med en der syntes Kampen om den røde ko,er sjov.Såmænd. |
Du er for elitær til at omgås folk der synes at Kampen om den røde ko er sjov, på en nærmest tragisk måde?!
------------- Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
Skrevet den: 18-November-2013 kl. 08:23
@ jøsse
Så er din ret til at føle dig fornærmet - hvis du overhovedet har haft den - vist brugt op?
|
Skrevet af: Denraretiger
Skrevet den: 18-November-2013 kl. 09:31
jøsse skrev:
Hmmm... Orker bare ikke diskutere med en der syntes Kampen om den røde ko,er sjov.Såmænd. |
Jøsses Jøsse, der hoppede kæden vist helt af.... 
|
Skrevet den: 18-November-2013 kl. 18:43
Denraretiger skrev:
jøsse skrev:
Jøsses Jøsse, der hoppede kæden vist helt af....  |
Helt i orden.Du sætter den bare på igen,(husk at vaske fingre)
|
Skrevet den: 19-November-2013 kl. 12:19
Ville jeg hjertens gerne, men ser ud til den er udenfor rækkevidde.....
|
Skrevet den: 19-November-2013 kl. 17:01
Denraretiger skrev:
Ville jeg hjertens gerne, men ser ud til den er udenfor rækkevidde.....
|
Nogle der har hugget den ?
|
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 19-November-2013 kl. 17:19
Det var dog kædeligt.......
Hvad med at holde jer til topic!
|
Skrevet den: 26-November-2013 kl. 08:51
Ha Ha ja lad os det og vil byde ind med filmen Bad Company som jeg lige har set. Her har vi med en film at gøre hvor selv dårlig smag ikke retfærdiggøre den.
|
|