Jeg har undersøgt markedet lidt og har lige et par spørgsmål.
1. jeg overvejer og købe en billig brugt projektor fra 2008-2009, på grund af lille budget. Er der sket en stor udvikling i DLP fra 2008 og til 2010/2011?? Vi jeg kunne se forskel?
2. Jeg har en stue B 330 og L 500, håber på og lave ca. 100-120 tommer billede. Der er 3 store vinduer på den en side, så her en del lys ind, men vi kun bruge projektor når det er mørkt. Jeg har brugt Projektor central.com men forstår ikke helt deres side.Hvorfor er Throw Distance og Image Diagonal farvet gul, grøn og rød??
Er det sådan at jeg skal forsøge og finde en projektor der er grøn i Throw Distance og Image Diagonal?? For at få det optimale ud af det??
3. jeg vil gerne ha min projektor så tæt på loftet, da den skal side midt på loftet, skal jeg så gå efter lens Shift??
4. Hvor stor er forskellen på en p720 og en 1080?? Er det vigtigt når det skal op i 100-120 tommer. Det skal selvfølgelig sættes i forhold til mit budget…
5. Er der noget specielt jeg skal gå efter ved en brugt projektor?? Med budget er max 4000 incl. Et brugt lærred.
6. Er et motorlærred mere holdbart end et lærred med manual oprulning??
7. Er det en fordel at en projektor har to hdmi indgang?? Eller hvordan for man delt hdmi signalet fra min receiver?? Der skal jo en hdmi til Tv og en til Projektor.
|