Print side | Luk vindue

Kommentarer til nyhedsindlæg... - skrot Disqus(t)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128091
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 16:49

Emne: Kommentarer til nyhedsindlæg... - skrot Disqus(t)
Skrevet af: tipsen
Emne: Kommentarer til nyhedsindlæg... - skrot Disqus(t)
Skrevet den: 30-November-2013 kl. 15:22
Det eksisterende kommentarsystem er i min optik noget skrammel i forhold til det hjemmelavede som blev brugt for nogle år siden.

Kommentarer der forsvinder, særskilt login, fjerner diskussion fra fora, kommentarer loades ikke ordentligt osv...

Denne snip ser jeg tit - også efter hele nyheden er læst - det er tæt på ubrugeligt og slet ikke besværet værd i mine øjne.

Det kunne være rart med det hjemmelavede system igen eller blot et link til videre diskussion i forummet.

Svar:
Skrevet af: Bschmidt
Skrevet den: 30-November-2013 kl. 15:42
skrot kommentarene HELT det er noget skrammel.

BS

-------------
http://tinyurl.com/2vwl5jc - BS - AV udstyr O.A. | http://tinyurl.com/6xv6rcn - N-Oof | http://tinyurl.com/2wz9raw - "Vis mig dit HTPC setup"

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 30-November-2013 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Det eksisterende kommentarsystem er i min optik noget skrammel i forhold til det hjemmelavede som blev brugt for nogle år siden.

Det gamle kommentar-system var ikke tidsvarende mere.

Der kunne ikke besvares kommentarer, ingen sortering, ingen email-underetning, ingen login osv. og for os bag facaden inden muligheder for moderering, spam-filter, udelukkelse af spammere osv.

Der var ingen login i det gamle kommentar-system, og det nye kan både bruges med login og uden. Så det kan faktisk det samme Smile

Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Kommentarer der forsvinder, særskilt login, fjerner diskussion fra fora, kommentarer loades ikke ordentligt osv...

Kommentarer forsvinder hvis de modereres væk, enten automatisk af anti-spam funktion, eller af en moderator. Det er ingen teknisk fejl, det er sådan vi ønsker det.

Det er et reelt problem at kommentarer periodisk ikke loader hos enkelte. Det bliver forhåbentligt bedre når vi skifter til et nyt design på siderne.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: tipsen
Skrevet den: 30-November-2013 kl. 16:06
Selvom "periodisk" vel indikerer en fejl-rate mellem 0-100%, så ligger der vel også betydningen "en sjælden gang i mellem" i ordets opfattelse... - og i mit tilfælde (på mange forskellige platforme) er det nok mere korrekt at sige at kommentarsystemet periodisk virker efter hensigten.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 22-Februar-2014 kl. 11:53
Opgiver at kommentere, det virker jo ikke......

Skrevet af: Thomas Jensen
Skrevet den: 22-Februar-2014 kl. 13:27
Jeg synes, at det virker fint nok, bortset fra et par skønhedsfejl, der vist skyldes den måde Recordere.dk er sat op på.
Nedenstående sker nemlig ikke på Flatpanels.dk, der ligeledes benytter Disqus til kommentarer.

Bl.a. hvis man ønsker at kommentere via iPad, så skal man lige huske, at man ikke bare kan springe tilbage i teksten uden at lukke tastaturet ned, og dernæst 'tappe' hvor i teksten man vil skrive/slette.
Ønsker man at skrive videre fra hvor man oprindeligt var nået, skal man igen lukke tastaturet ned og 'tappe' dér, hvor man vil skrive.

Lidt irriterende, men man vænner sig til det.

-------------
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 22-Februar-2014 kl. 13:59
Det er ikke det. Når kommentaren er skrevet, er der en lille firkant til at skrive navn og email, hvor curseren så ikke vil ta fodfæste. Og der kan ikke postes uden de oplysninger.

Skrevet af: Torben Rasmussen
Skrevet den: 22-Februar-2014 kl. 14:37
Opret en Disqus konto i stedet. Problemet ligger i den måde recordere.dk kører på hvor Disqus' dialogbokse ikke fungerer korrekt. Hvis du opretter en Disqus konto, så logger du ind via en pop-op og så virker det.

-------------
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet

Skrevet af: Roland
Skrevet den: 27-April-2014 kl. 18:26
Hiver lige den frem igen - jeg oprettede en disqus konto, med efterfølgende spam i læssevis, der væltede ind på min email konto. Så nej tak herfra til disqus !! 
Efter jeg blev afmeldt igen, er det meget sjældent jeg modtager spam !
Omkring debatterne på forsiden, er der imo langt mellem guldkornene. Så er der betydeligt flere af dem i de forskellige fora her på siden. ;o) 

-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks

Print side | Luk vindue