Print side | Luk vindue

JULEKONKURRENCE

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=128214
Udskrevet den: 22-November-2024 kl. 21:40

Emne: JULEKONKURRENCE
Skrevet af: amorbavian
Emne: JULEKONKURRENCE
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 12:48
Jeg kunne ikke se en tråd om emnet, som der plejer at være, så jeg håber, jeg kan få svar her. 

Ærlig talt, så fatter jeg ikke hvordan de nissehuer skal tælles. Ret beset, så er det dårligt forklaret i reglerne, da der skrives, at man kun skal tælle dem i artiklen. Som jeg ser det, så har selve artiklen kun 2 mens alle de andre er i annoncerne for de forskellige grupper eller lige uden for disse. At Recordere åbentyst ser disse annoncer/produktbeskrivelser som artikler er mærkeligt. 

Kan vi få en uddybet forklaring?

-------------

BORING!

Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 13:08
Hej

Tror misforståelsen skyldes, at du fejlagtigt tror at julegave-guiden er baseret på annoncer Smile

Det er den ikke, det er redaktionelt udvalgte produkter. Vi anbefaler forskellige produkter, som en idé til julegaverne i år, og ingen har betalt for at være i den guide.

Det er først bagefter at vi har spurgt nogle af dem der er i guiden, om de ville sponsorere præmier til konkurrencen.

Så artiklen er det samme område af skærmen, som nyheder, anmeldelser mv. ses i. Fra overskrift og ned til kommentarene.

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 04-December-2013 kl. 13:27
Ok. Nu er jeg med på, at det er hele molevitten, der skal tælles. Vil dog sige, at jeg faktisk ikke opfattede det som, at I fik betaling for netop at udvælge de produkter som idéer.

Derimod vil jeg holde fast i, at det er forvirrende når I skriver "kun dem i artiklen", netop fordi produktbeskrivelserne er sat op i bokse og man derfor kan tro, at man ikke skal tælle de huer, der er uden for boksene - eller omvendt. Jeg tror mest, det er dét, der forvirrer mig...

-------------

BORING!

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 13:44
Du er ikke ene om forvirringen Bavian. Men da antallet ikke passede i "artiklen", talte jeg rub og stub med :-)

Skrevet den: 04-December-2013 kl. 13:52
Jeg forsøgte, men i den første konkurrence kunne man nemlig få to rigtige svar - alt efter hvordan man talte hehe

-------------

BORING!

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Du er ikke ene om forvirringen Bavian. Men da antallet ikke passede i "artiklen", talte jeg rub og stub med :-)

Antallet skal gerne passe med en af svarmulighederne. Tæl igen   

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet af: PF
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 15:09
Får man egentlig svar samme dag? Eller har jeg overset noget i reglerne?

Skrevet af: karula
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 15:33
talte også flere gange, og fik forskellige resultater

-------------
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af karula karula skrev:

talte også flere gange, og fik forskellige resultater

I har drukket for meget gløgg :-O

Skrevet af: karula
Skrevet den: 04-December-2013 kl. 16:39
LOL

-------------
Med venlig hilsen

Karula
PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1

Skrevet af: Treated
Skrevet den: 08-December-2013 kl. 08:08
hvad sker der lige for julekonkurrencen, der skifter mellem det nye spg og det forrige hver gang man opdaterer siden haha

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91668&title=treateds-hjemmebio-nu-med-sonos-playbar - Min hjemmebio

Skrevet den: 10-December-2013 kl. 22:13
Prøver lige at spørge igen, så må vi se om der er bid denne gang:
Der står at vinderne bliver trukket undervejs, hvornår er det?
Ved en vinder, offentligøres denne så officielt eller får personen en privat besked?

Skrevet den: 11-December-2013 kl. 11:58
Er det hemmeligt?

Skrevet den: 13-December-2013 kl. 11:36
Vi bumper lige spørgsmålet igen.

Print side | Luk vindue